Help - Search - Members - Calendar
Full Version: e30 all black
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
little six bmw
salut tuturor!
am achizitionat recent un urs (care se afla in pozele de mai jos). e 325i.trage cum trebuie, nu bate nimic, functioneaza tot...abs, servo, indicatoare...TOT NORMAL...dar am citeva nelamuriri...daca ma poate ajuta cineva, v-as fi recunoscator...

1) ursu e 325i din septembrie 1989 cu suspensie sport. ma intereseaza ce ET trebuiie sa aiba niste jante pe 16 late de 9j (toate patru) ca sa se potriveasca pe masina, sau daca imi trebuie flanse...etc. am probat niste jante replica de M pe 17 de 8j, cu anvelope de 225/45/17 cu ET de 15. nu atingeau in etriere si nici in amortizoare, insa pe fata aripa era chiar pe cauciuc. banuiesc ca s-a intimplat asa pt ca erau jante pe 17 si cu anvelope mari. am inteles ca pe urs pe jante de 9j trebuie gume de 215/40/16. daca stie cineva ceva despre aceste aspecte si eventual modele de jante pe 16 cu buza, de 9j, va rog sa-mi dati un sfat. ca nu mai rezist cu morturile aste de jante pe 15!!!

2) urmeaza sa merg la RAR pe 15 decembrie sa-l inmatriculez. am ceva cunostinte acolo si m-au asigurat ca ce norma de poluare e scrisa in brief aia iese la RAR. la mine scrie EURO 2...asa sa fie???? ca am auzit multe opinii pe net si din popor, ca cica ar iesi maxim EURO1. a mai avut cineva astfel de probleme? MERSI

si acu niste poze...

inainte....

little six bmw
QUOTE (BOGDAN WST @ Nov 10 2008, 08:03 PM) *
salut tuturor!
am achizitionat recent un urs (care se afla in pozele de mai jos). e 325i.trage cum trebuie, nu bate nimic, functioneaza tot...abs, servo, indicatoare...TOT NORMAL...dar am citeva nelamuriri...daca ma poate ajuta cineva, v-as fi recunoscator...

1) ursu e 325i din septembrie 1989 cu suspensie sport. ma intereseaza ce ET trebuiie sa aiba niste jante pe 16 late de 9j (toate patru) ca sa se potriveasca pe masina, sau daca imi trebuie flanse...etc. am probat niste jante replica de M pe 17 de 8j, cu anvelope de 225/45/17 cu ET de 15. nu atingeau in etriere si nici in amortizoare, insa pe fata aripa era chiar pe cauciuc. banuiesc ca s-a intimplat asa pt ca erau jante pe 17 si cu anvelope mari. am inteles ca pe urs pe jante de 9j trebuie gume de 215/40/16. daca stie cineva ceva despre aceste aspecte si eventual modele de jante pe 16 cu buza, de 9j, va rog sa-mi dati un sfat. ca nu mai rezist cu morturile aste de jante pe 15!!!

2) urmeaza sa merg la RAR pe 15 decembrie sa-l inmatriculez. am ceva cunostinte acolo si m-au asigurat ca ce norma de poluare e scrisa in brief aia iese la RAR. la mine scrie EURO 2...asa sa fie???? ca am auzit multe opinii pe net si din popor, ca cica ar iesi maxim EURO1. a mai avut cineva astfel de probleme? MERSI

si acu niste poze...

inainte....


ulterior...
little six bmw
QUOTE (BOGDAN WST @ Nov 10 2008, 08:08 PM) *
ulterior...

am uitat sa zic ca am mai avut pe el niste jante noi pe 15, luate de cineva din anglia, cica erau originale bk racing.dar am ainvirtit ursu de vreo doua ori peste niste santuri si s-a spart una. parca avea et de 25...oricum...acum as vrea sa cumpar pe 16.daca ma poate ajuta cineva cu cele mentionate anterior ...mersi...bafta
jakal
eu am pus pe AZEV 9j 215/40/16 si nu am probleme.............
little six bmw
QUOTE (jakal @ Nov 10 2008, 08:26 PM) *
eu am pus pe AZEV 9j 215/40/16 si nu am probleme.............

intr ok pe fata? adica nu trebuie flanse? mersi
haristeas51
dragut ursu, nu prea imi place ce ai facut la faruri ...
p.s. Norma de poluare la care va fi incadrat este Non-Euro.
little six bmw
QUOTE (haristeas51 @ Nov 10 2008, 10:07 PM) *
dragut ursu, nu prea imi place ce ai facut la faruri ...
p.s. Norma de poluare la care va fi incadrat este Non-Euro.

pai cum asa? daca eu am vorbit telefonic cu directoru de la RAR care mi-a zis ca ce e scris in acte aia iese...respectiv euro2
little six bmw
QUOTE (haristeas51 @ Nov 10 2008, 10:07 PM) *
dragut ursu, nu prea imi place ce ai facut la faruri ...
p.s. Norma de poluare la care va fi incadrat este Non-Euro.

mai multe detalii aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20#M20B27


M20B25

An M20B25 engine in a US-market 1989 325i (with a painted valve cover).The German version of the M20B25 produced 170 hp with a catalytic converter and 171 without. It featured "885" head with larger ports and valves, 84 mm (3.3 in) bore, and 75 mm (3 in) stroke. Most significantly it had redesigned pistons and combustion chambers for better power, more resistance to detonation and higher thermodynamic efficiency. It was equipped with Bosch Motronic 1.1/1.3 Adaptive fuel injection. With a minor modification that adjusts the idle speed of a cold engine, the 325i fulfills Euro 2 emission requirements in Germany, resulting in a lower tax compared to Euro 1 (as of 2005).

Applications:

1986–1994 E30 3 Series
1989–1990 E34 5 Series
1988–1991 E30 Z1
jakal
QUOTE (BOGDAN WST @ Nov 11 2008, 09:33 AM) *
intr ok pe fata? adica nu trebuie flanse? mersi


nu am mai pus flanse ca le scoate prea mult afara....

daca ii pui pe fata 7,5 j merge cu flansa...........
franko
eu am borbet A 9J 16" cu cauciucuri 215/40/16 si pe fata trebuiesc distantiere ca atinge janta in jamba la amortizor . Nu o sa iti iasa euro 2 in nici un caz si nici macar euro 1 nu cred . Daca nu ai facuta vreo transformare ulterioara pentru norma euro 2 care sa fie trecuta in brieful de germania si recunoscuta de rar-ul nostru cel mai sigur va iesi non-euro.
mariusKNS
poate sa scrie orice in actele masinii ca tot non-euro o sa iasa
ca cica "asa reiese in baza noastra de date"
saptamana trecuta am fost la RAR cu un urs...
uwe
postul de mai sus al lui mariuskns e scris de mine (DIN GRESALA) de pe contul lui smile.gif
little six bmw
QUOTE (jakal @ Nov 11 2008, 01:21 AM) *
nu am mai pus flanse ca le scoate prea mult afara....

daca ii pui pe fata 7,5 j merge cu flansa...........

mersi man

QUOTE (jakal @ Nov 10 2008, 08:26 PM) *
eu am pus pe AZEV 9j 215/40/16 si nu am probleme.............

inca ceva. ce ET au jantele pe care le-ai pus tu de 9j?

QUOTE (franko @ Nov 11 2008, 12:37 PM) *
eu am borbet A 9J 16" cu cauciucuri 215/40/16 si pe fata trebuiesc distantiere ca atinge janta in jamba la amortizor . Nu o sa iti iasa euro 2 in nici un caz si nici macar euro 1 nu cred . Daca nu ai facuta vreo transformare ulterioara pentru norma euro 2 care sa fie trecuta in brieful de germania si recunoscuta de rar-ul nostru cel mai sigur va iesi non-euro.

in legatura cu norma euro om vedea cel mai tirziu pe 15 decembrie. o sa va dau raspunsu atunci. dar borbeturile tale ce ET au? banuiesc ca 20 sau 25... mersi
xox
QUOTE (BOGDAN WST @ Nov 10 2008, 11:24 PM) *
With a minor modification that adjusts the idle speed of a cold engine, the 325i fulfills Euro 2 emission requirements in Germany



De fapt ce scrie acolo se traduce asa:

Cu o mica modificare a relantiului la rece325i-ul indeplineste normele de poluare Euro2 in Germania .

Asta inseamna ca in rromanica, daca vrei sa apara cu aceeasi norma de poluare, trebuie sa "negociezi" cu baietii de la RAR. Teoretic, dupa cataloagele lor, primul motor care se incadreaza la Euro2 este M50-ul cu Vanos iar M20-ul e considerat non-euro chiar daca are montat D-KAT sau cum ii mai zice si chiar daca ai si actele care s-o dovedeasca.

Dar cum teoria difera de practica, sunt chiar foarte curios care va fi rezultatul.
little six bmw
QUOTE (xox @ Nov 11 2008, 07:33 PM) *
De fapt ce scrie acolo se traduce asa:

Cu o mica modificare a relantiului la rece325i-ul indeplineste normele de poluare Euro2 in Germania .

Asta inseamna ca in rromanica, daca vrei sa apara cu aceeasi norma de poluare, trebuie sa "negociezi" cu baietii de la RAR. Teoretic, dupa cataloagele lor, primul motor care se incadreaza la Euro2 este M50-ul cu Vanos iar M20-ul e considerat non-euro chiar daca are montat D-KAT sau cum ii mai zice si chiar daca ai si actele care s-o dovedeasca.

Dar cum teoria difera de practica, sunt chiar foarte curios care va fi rezultatul.

te anunt dupa 15 decembrie daca drugia mea cu aia de la RAR e asa de eficienta ca sa iasa ursu euro II. bafta
xox
Cred ca mai sunt ca mine si altii tare curiosi tongue.gif Nu de alta dar poate poate fac si eu un drum pe la tine sa inscriu un urs daca ma primesti drinks.gif
little six bmw
QUOTE (xox @ Nov 11 2008, 10:02 PM) *
Cred ca mai sunt ca mine si altii tare curiosi tongue.gif Nu de alta dar poate poate fac si eu un drum pe la tine sa inscriu un urs daca ma primesti drinks.gif

vedem ce se poate primi.va anunt de indata ce ma liberez de la RAR!
Shark
Are dreptate XOX, mai sunt si alti curiosi! tongue.gif
Sa ne tii la curent, neaparat!!!
little six bmw
QUOTE (Shark @ Nov 12 2008, 10:21 PM) *
Are dreptate XOX, mai sunt si alti curiosi! tongue.gif
Sa ne tii la curent, neaparat!!!

k.oricum banii sunt pregatiti la sarsana orice ar fi... smile.gif
INTERCEPTOR
frumos ursu.sa va explic cum suport pe pielea mea chesti cu euro 2.
am e 34 25 24 v in brief si taloon de ger este euro 2. masina apare in cataloagele lor obosite de panarame infecte non euro.ceea ce e si adevarat
insa masina a primit in germania acea modifcare pt relanti cand este rece.este euro 2 insa nu am actele INSTALATIEI OMOLUGATE TUV PUSA PE MASINA SI AL INSTALARI LUI INTR UN SERVICE AUTORIZAT IN GERMANIA.
deci plec frumos cu actele ca nu pot iesi cu masina si spor sa gasesc o cale sa rezolv cu actele fie ca rascolesc toata germania dupa propietar
tu nu te mai bucura ca cale pe langa cea legala nu exista .am incercat cu de toate.sa inscriu o saracie de masina care functioneaza beton
nu se poate cica e frauda si e chestie penala le ee frica la oameni.
deci vei fi foarte fericit daca fostul propietar de unde ai luat masina iti trimite copie dupa actele instalatiei si al service ului unde a fost montata.altfel o sa razi pe langa masina cum rad eu .ca este 25 si este taxa mare.sad.gif
sa i fut pe aia de la rar .si tabelele lor si nerecunoasterea normelor din germania omologate pe masina...
apropo ma pregatesc sa i dau in judecata .....si sa cer despagubiri....am gasit si portita.ca normal ca s prosti si cretini.sper sa ma ajute un tradator de coleg sa i execut
little six bmw
QUOTE (INTERCEPTOR @ Nov 13 2008, 01:16 PM) *
frumos ursu.sa va explic cum suport pe pielea mea chesti cu euro 2.
am e 34 25 24 v in brief si taloon de ger este euro 2. masina apare in cataloagele lor obosite de panarame infecte non euro.ceea ce e si adevarat
insa masina a primit in germania acea modifcare pt relanti cand este rece.este euro 2 insa nu am actele INSTALATIEI OMOLUGATE TUV PUSA PE MASINA SI AL INSTALARI LUI INTR UN SERVICE AUTORIZAT IN GERMANIA.
deci plec frumos cu actele ca nu pot iesi cu masina si spor sa gasesc o cale sa rezolv cu actele fie ca rascolesc toata germania dupa propietar
tu nu te mai bucura ca cale pe langa cea legala nu exista .am incercat cu de toate.sa inscriu o saracie de masina care functioneaza beton
nu se poate cica e frauda si e chestie penala le ee frica la oameni.
deci vei fi foarte fericit daca fostul propietar de unde ai luat masina iti trimite copie dupa actele instalatiei si al service ului unde a fost montata.altfel o sa razi pe langa masina cum rad eu .ca este 25 si este taxa mare.sad.gif
sa i fut pe aia de la rar .si tabelele lor si nerecunoasterea normelor din germania omologate pe masina...
apropo ma pregatesc sa i dau in judecata .....si sa cer despagubiri....am gasit si portita.ca normal ca s prosti si cretini.sper sa ma ajute un tradator de coleg sa i execut

sunt intru totu deacord cu matale BRO. dar daca e asa cum zici, o sa cert citiva oameni care se pare ca m-au amagit...om vedea BAFTA
MARI_NSL
foarte frumos ursulika biggrin.gif sa il stapanesti sanatos ....

asteptam detalii despre inmatriculare wink.gif
little six bmw
QUOTE (MARI_NSL @ Nov 14 2008, 09:07 PM) *
foarte frumos ursulika biggrin.gif sa il stapanesti sanatos ....

asteptam detalii despre inmatriculare wink.gif

k friend.
ledocteur
ceva ceva cu inmatricularea? ai reusit?
little six bmw
QUOTE (ledocteur @ Nov 20 2008, 06:15 PM) *
ceva ceva cu inmatricularea? ai reusit?

nop man. not yet. ce o fi, o fi...dar e prea tare URSU si nu incape indoiala ca se va inmatricula chiar daca ma va tine 3700 EUR plus pretul de achizitie...

ledocteur
QUOTE (BOGDAN WST @ Nov 21 2008, 07:15 PM) *
nop man. not yet. ce o fi, o fi...dar e prea tare URSU si nu incape indoiala ca se va inmatricula chiar daca ma va tine 3700 EUR plus pretul de achizitie...

ma interesa ca vroiam sa imi aduc un urs din germania, dar mi-am luat e34 pan la urma laugh.gif
little six bmw
QUOTE (ledocteur @ Nov 21 2008, 07:59 PM) *
ma interesa ca vroiam sa imi aduc un urs din germania, dar mi-am luat e34 pan la urma laugh.gif


k man. scz ca nu am putut sa-ti fiu de folos.bafta
Ciupanezu
Frumoasă rău maşina!

S-o stăpâneşti sănătos!

little six bmw
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 21 2008, 10:35 PM) *
Frumoasă rău maşina!

S-o stăpâneşti sănătos!

mersi man. spalata arata si mai bine...bafta

haristeas51
un sfat : dai jos alea de pe farurii ca arata urat, daca vrei ceva frumos ia-ti un set de ploape Kamei wink.gif
uwe
cred ca le are temporar pana face rost de pleape...altfel se vedeau firele prin far
little six bmw
QUOTE (uwe @ Nov 23 2008, 03:03 PM) *
cred ca le are temporar pana face rost de pleape...altfel se vedeau firele prin far

corect. dar nu stiu de unde sa iau pleoape de e30 sau prelungire a capotei...stie cineva?
little six bmw
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 21 2008, 10:35 PM) *
Frumoasă rău maşina!

S-o stăpâneşti sănătos!

ceva despre recarosare imi poti spune? ce inseamna? pastrez masina din Germania si o trec la RAR in actele unui mort de urs pe care l-as achizitiona inmatriculat in RO? as iesi mai ieftin de 3700 EUR? nu de alta dar as baga banii ina alte treburi ... compresor ...turbo ... ceva de genu asta? mersi bafta
Ciupanezu
Eu n-am recarosat nici o maşină însă am auzit la ştiri acum ceva vreme că dacă faci o recarosare, trebuie să plăteşti taxă de primă înmatriculare.

Prin urmare, nu prea merită să te complici.
little six bmw
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 24 2008, 09:07 PM) *
Eu n-am recarosat nici o maşină însă am auzit la ştiri acum ceva vreme că dacă faci o recarosare, trebuie să plăteşti taxă de primă înmatriculare.

Prin urmare, nu prea merită să te complici.

mersi man. crek pina la urma o sa ma duc sa le rastorn in cap alora de la finante galeata cu bani (3700 EUR) biggrin.gif si sa inmatriculez pe URS MAYER smile.gif
little six bmw
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 24 2008, 09:07 PM) *
Eu n-am recarosat nici o maşină însă am auzit la ştiri acum ceva vreme că dacă faci o recarosare, trebuie să plăteşti taxă de primă înmatriculare.

Prin urmare, nu prea merită să te complici.

momentan numerele la urs au expirat dar ma dau cu celalalt bmw al meu E46 facelift 2.0 benzin aspirat 143 cai, suspensie sport, jante 18, full xenon, linie audio total corespunzatoare(dvd alpine, 2 statii - boxe si respectiv 2 subwoofere pioneer, boxe cu filtre DLS), faruri dectane ca la seria 5 si 7 modelu nou, stopuri cu led de M3, etc. ce parare aveti de ea?
little six bmw
mda. am fost azi la RAR si le-am explicat cum sta treaba cu cele scrise in brief...adik in 10.01.2007 ursu a fost omologat in Germania cu o noua aprobare pt. EG-TYPGenehmigung cu un alt nr. si ca deasemenea scrie ca are un nou sistem de curatare a gazelor tip KLE BM06 si de aia e trecut in brief schadstoffarm EURO2 (si nu E2 sau D2)...au zis ca totu e ok. recunosc ca lucrurile stau asa cum le descriu eu......
dar......
in continuare a luat codu de la 2.2 (adik cod la D2-unde scrie tipul bmw-ului 3/1) respectiv 460322 si l-a bagat la calculatorul lor dement(putin spus ...) de unde asta i-a aratat cartea originala a masinii in germania si ca pe ea este mentionat la 14(clasa nationala de emisii) litera E, de unde ar rezulta ca e NON EURO(bazat deasemenea pe codul de motor 256K1, care nu stiu de unde l-a scos, dar cica e al urului meu in cauza).am zis bine, bine, dar daca pe brief e trecuta modificarea mentionata anterior la 10.01.2007 cu tot cu numar si seria sistem de curatare gaze...etc.... atunci de ce pe aia nu o luati in seama. omu mi-a raspuns ca asa e programu si ca in calculator nu poate sa bage decit codu ala care e mentionat la rubrica 2.2 din brieful mic, respectiv 460322....
asa ca tot NON EURO il va scoate, indiferent de ce modificari a avut masina omologate in Germania si care sunt mentionate in BRIEF. asta chiar ca e CULMEA EXIGENTEI ROMINILOR.... te pomenesti ca sunt mai tari ca nemtii ...ha ha si totodata of of ...
ce mi-a sugerat omu:
1. sa merg la bucuresti sa fac un test dinamic si daca iese EURO2 el o baga la calculator EURO2. deci daca stie cineva in ce consta acest TEST DINAMIC, cam cit costa(am auzit ca e cam %)) EUR) si daca renteaza. am sanse sa-mi iasa ursu EURO2 sau macar EURO1?
2. sa caut un urs inmatriculat, chiar varza sa fie, cu 2 usi, nu conteaza ce motor, dar sa aiba seria de sasiu incepind cu WBAAA11 si sa fac recarosare, la care nu se plateste taxa aia nenorocita de mediu. despre acest lucru imi puteti da ceva detalii, eventuale ponturi de unde as putea achizitiona un astfel de urs inmatriculat?
AS FI FOARTE RECUNOSCATOR DACA M-ATI PUTEA AJUTA, ca vad ca acest forum e chiar constructiv in lupta asta impotriva hotilor astia din Romania, ... in domeniul auto ma refer....
In care din variante as iesi mai ieftin? si daca se merita bataia asta de cap sau mai bine as plati taxa aia blestemata; pt ca aia 3700 EURO oricum sunt in buzunar dar i-as folosi in alte treburi pt. urs.
xox
Da, poti face omologare cu testul dinamic, vazusem undeva un link pe treaba asta, alt posesor de BMW parca a facut. (PS: se face la Bucuresti omologarea asta, e scumpa dar daca iese euro x tot e mai putin de plata decat non-euro)

Trebuie sa fie detalii despre asta pe www.rarom.ro

Stiam un urs coupe intr-o stare nu prea buna dar cu seria WBAAK51, deci nu cred ca te ajuta.

LE: 256K1 e codul motorului, 2.5l, 6 cil si K1 care e... partea folosita pentru incadrarea in norma euro la noi (sau ce-ti vine sa faci cu ei dupa ce fac incadrarea in norma).
little six bmw
QUOTE (xox @ Dec 2 2008, 08:12 PM) *
Da, poti face omologare cu testul dinamic, vazusem undeva un link pe treaba asta, alt posesor de BMW parca a facut. (PS: se face la Bucuresti omologarea asta, e scumpa dar daca iese euro x tot e mai putin de plata decat non-euro)

Trebuie sa fie detalii despre asta pe www.rarom.ro

Stiam un urs coupe intr-o stare nu prea buna dar cu seria WBAAK51, deci nu cred ca te ajuta.

LE: 256K1 e codul motorului, 2.5l, 6 cil si K1 care e... partea folosita pentru incadrarea in norma euro la noi (sau ce-ti vine sa faci cu ei dupa ce fac incadrarea in norma).

mersi de info. daca afli linkul cu testul dinamic te rog sa il postezi.deci k1 ar insemna non euro? bafta
xox
Ai PM. smile.gif
jakal
cred ca mai bine o recarosezi..........un prieten de al meu a facut asta si l-a costat 20 mil........dar a cumparat de aici o masina lovita dar inmatriculata.......si-a adus de afara urs cu euro 2 pe acte si bineinteles ca a iesit non-euro......
florin83
norma euro 1 nu exista la rar.. tot la non-euro ti-o incadreaza.
Eu am m50 fara vanos care e euro1 in afara, dar la noi e non-euro sad.gif
jakal
cam asta a iesit din una lovita si una adusa si recarosata.........cea galbena..........
xox
QUOTE (florin83 @ Dec 3 2008, 10:24 AM) *
norma euro 1 nu exista la rar.. tot la non-euro ti-o incadreaza.
Eu am m50 fara vanos care e euro1 in afara, dar la noi e non-euro sad.gif


Am vazut o pisica din 92 cu 1.8 parca trecuta la RAR euro 1. Si-am mai auzit si de altele tot euro1 incadrate. Mai sunt si pe forum-ul "celalalt" exemple. Dar M50 fara vanos intr'adevar il trec aia la non-euro.
jakal
nush cum o mai fi si cu recarosarea........ca vad ca taxa a luat-o razna iar........sad.gif
little six bmw
huooooooooooooo cu noua taxa. nu ar trebui sa existe deloc. hotilor mad.gif
little six bmw
azi .... STILL neinmatriculat ursu .... cu ceva facelift .... like it?


Ciupanezu
Foarte mişto. smile.gif

Dacă-i pui alte jante, o să fie prea grav.
jakal
vezi ca e un urs lovit de vanzare...merge la recarosare...........
little six bmw
s-a accesat deja una bucata urs inmatriculat. urmeaza inevitabilele drumuri la RAR. imi urez multa bafta...si voua la fel.... huoooooooooo taxa

QUOTE (Ciupanezu @ Dec 21 2008, 12:55 AM) *
Foarte mişto. smile.gif

Dacă-i pui alte jante, o să fie prea grav.

la ce model de jante te-ai gindit ca ar da bine pe ursu asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.