QUOTE (Iulika0069 @ Jul 28 2007, 08:11 PM)

Acum am in motor (M50B25) ulei BMW 5w40, e cam subtire totusi..
In ~7000km mi-a papat cāteva sute de grame, pare ok
Si mie la fel, acum cred ca am 10000 km de cand l-am pus si mi-a consumat cam un litru (cam 7000 km parcursi numai pe autostrada). Totusi, are de ce, pentru ca am mers repede marea parte a acestor km. Chiar am remarcat ca mi-a aparut de vreo 2 ori prin Italia mesajul "engine oil low" dupa drumuri de cateva sute de km parcurse cu viteza mare. Eu sunt multumit, raman tot la 5W40 schimbul urmator, care vine peste maxim 2000 km (tocmai s-a stins al 4-lea bec verde saptamana trecuta, acum sunt la ultimul bec verde).
QUOTE (Iulika0069 @ Jul 28 2007, 08:11 PM)

Inca o chestiune, la ultimul skimb uleiul a fost cam murdar, merita sa ii fac un engine flush sau cum ii zice?
Ce trebe pus, ulei 0w20, solutii speciale, motorina??
Si la mine uleiul anterior a fost cam murdar, era cel de la fostul proprietar si din ce-a spus el era Castrol 5W40. Sunt curios daca uleiul pus de mine va fi mai curat sau la fel.
Totusi, eu nu stiu daca merita sa-i faci engine flush. Uleiul curata componentele interne ale motorului de depuneri si de aceea e murdar. Eu n-as face.
Din cate stiu, solutiile de engine flush se pun peste uleiul vechi cald si se mai porneste motorul pentru cateva minute, dupa care imediat se da jos din motor uleiul. Dar daca te hotarasti sa faci asta, neaparat sa citesti instructiunile de pe solutia engine flush, poate ma insel, si sa nu faci vreo prostie. Acelasi lucru se poate face si cu motorina (am auzit persoane care spun ca au facut asta). Dar daca as face asta as prefera o solutie engine flush, nu motorina.
Tu vrei sa schimbi uleiul dupa 7k km sau mai astepti?
Sa ne spui ce-ai facut cand faci schimbul si in caz ca un faci engine flush daca uleiul a fost la fel murdar ca si ce lanterior sau nu.