Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E36 Compresor
BMWZone > BMW TUNING > Motor si transmisie
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
georgem
Compresor mai mare? Montajul nu pare a fi terminat... Ce presiune ar trebui sa realizeze si cati cai putere ar trebui sa scoata din motor?

PS. La ce foloseste filtrul din poza atasata si de unde se poate lua?
Click to view attachment
kali
QUOTE (georgem @ Apr 9 2007, 07:44 PM) *
Compresor mai mare? Montajul nu pare a fi terminat... Ce presiune ar trebui sa realizeze si cati cai putere ar trebui sa scoata din motor?

PS. La ce foloseste filtrul din poza atasata si de unde se poate lua?
Click to view attachment

intradevar, montajul nu este terminat .. cit priveste presiunea si caii rezultati - sunt inca doua necunoscute ...
filtrul ala este un breather care descarca presiunea din chiulasa care se creaza la supraalimentare (nu prea are sens sa-l pui la motoare aspirate) ... nu mai stiu exact cit costa, dar e relativ ieftin (50-100RON)
georgem
QUOTE (kali @ Apr 9 2007, 08:52 PM) *
filtrul ala este un breather care descarca presiunea din chiulasa care se creaza la supraalimentare (nu prea are sens sa-l pui la motoare aspirate) ...

La mine la Audi se formeaza presiune in chiulasa, presiune care arunca ulei printr-un furtun deasupra filtrului de aer atunci cand accelerez mai tare. Ma gandesc de mult timp la segmentare, dar as incerca sa vad daca un astfel de filtru nu cumva rezolva problema. Motorul trage inca destul de bine si compresia e destul de buna, parca nu l-as desface totusi. Banuiam ca la asa ceva foloseste acel filtru, dar vroiam sa fiu sigur.

Sa nu uiti sa ne tii la curent cu evolutia. Chiar daca nu postam uneori, sa stii ca suntem foarte curiosi de ce reusesti sa realizezi si asteptam sa scrii ce ai mai facut.
georgem
Cand treci la un motor de 2.5 litri si turbo?
io'sŪ
QUOTE (georgem @ Apr 26 2007, 08:10 PM) *
Cand treci la un motor de 2.5 litri si turbo?

imediat ce o sa-l termine pe asta de 2l wink.gif biggrin.gif smile.gif
kali
din pacate compresorul ala mare n-a dat rezultate ... era un compresor de "teste" care arunca ulei la greu in admisie si ar fi trebuit desfacut p calibraje - ceea ce implica schimbarea rulmentilor si echilibrare - chestie care nu se poate face klumea in Ro - iar de trimis in Germania pt asta implica o gramada de bani ...
oricum era moarte sigura pentru motor fiind proiectat sa lucreze pe motoare de peste 3l smile.gif
deocamdata, tinind cont ca am vandut compresorul mic .. si am si ramas fara bani .. sunt "aspirat" cu motorul de 2l la 147CP sad.gif
next step: turbo ... pana string banii pt ce imi tb am timp sa ma hotarasc daca merg "nomal" pe o T3/T4 pusa undeva langa cutia de viteze, sau 2 x T25 (sau k03), una in locul bateriei si una in locul vasul cu lichid pt stergatoare ... acuma ma documentez despre cum se face twin-turbo - dar, din pacate nu sunt prea multi care au pus pe m50, si nici unul pe m50b20 ...
georgem
Ceva de genul asta ti se pare potrivit?
http://cheapturbo.stores.yahoo.net/gat357trw63a.html

Am salvat link-ul catre turbina asta dupa ce am citit pe bimmerforums recomandarile unuia care se ocupa de vandut tutbine pentru un tip care se gandea sa-si puna turbo pe un M50B25 fara Vanos.
kali
da, turbina e buna, numai ca "cheapturbo" nu e chiar asa cheap ... de ex:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36-M3-...sspagenameZWDVW
PushtiulK
cei de la esstuning.com au preturi accesibile si au si traditie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.