din pacate compresorul ala mare n-a dat rezultate ... era un compresor de "teste" care arunca ulei la greu in admisie si ar fi trebuit desfacut p calibraje - ceea ce implica schimbarea rulmentilor si echilibrare - chestie care nu se poate face klumea in Ro - iar de trimis in Germania pt asta implica o gramada de bani ...
oricum era moarte sigura pentru motor fiind proiectat sa lucreze pe motoare de peste 3l

deocamdata, tinind cont ca am vandut compresorul mic .. si am si ramas fara bani .. sunt "aspirat" cu motorul de 2l la 147CP

next step: turbo ... pana string banii pt ce imi tb am timp sa ma hotarasc daca merg "nomal" pe o T3/T4 pusa undeva langa cutia de viteze, sau 2 x T25 (sau k03), una in locul bateriei si una in locul vasul cu lichid pt stergatoare ... acuma ma documentez despre cum se face twin-turbo - dar, din pacate nu sunt prea multi care au pus pe m50, si nici unul pe m50b20 ...