gata, am luat troaca cu M50-le pe ea ...
partile rele:
- nu am toba finala, ca nu s-au potrivit traseele de la 320i - si biriie si hirie ca dracu .. tb sa o dau azi la montat toba ..
- nu merge turometrul si indicatorul de temp la apa (dar visco cupleaza ok .. si, desi i-am dat citeva talpi, n-am fiert motorul ..)
- nu are sonda lambda (interesant e ca are mufa unde ar trebui sa fi fost sonda, dar n-are gaura pt sonda in evacuare ...)
- motorisca merge uneori in 5 la ralanti

( - si se clatina toata troaca stinga-drepta
- am pastrat dif-ul de 3.23 (iar 320-le avea de 3.45) si pleaca ceva mai greu ..
- desi n-am pus-o inca pe dino, pariez ca face maxim 130CP

partile bune:
- se aude ca un bmw

)
- trage mult mai bine decit M43-le pe aspirat ...
@florin - exact acelesi tip de compresor pus in DE pe un M50B20 in '92 a scos 181kw la numai 0.55bar boost ..
motorul este NON-Vanos - si asa tb sa fie, pt alea cu vanos au rata de compresie mai mare si nu pot sufla mai nimic in ele fara decompresie ...
@ I NEED HELP:
- cineva cu cunostinte de electrica auto bune, si care sa stie motoarele M50 .. care sa ma ajute sa fac turometrul si afisajul la apa (bordul de pe masina este luat de pe 320 ..);