QUOTE (bartro @ Apr 3 2014, 12:34 AM)

Da, CX e si pe lista mea.
Erau la putini bani, dar de obicei au probleme cu rugina.
Cel de sus are ceva ciudat la faruri,parca nu stau cum trebuie?
Am avut acum niste ani un BX GTI 1.9 16V, 160 de cai si foarte rev-happy
Lipsa crasa de experienta m-a facut sa dau 1000 de euro pe respectivul agregat, fiind foarte atras de starea tinichigeriei si a interiorului. O simpla verificare mai atenta si un mindset mai pragmatic mi-ar fi permis sa observ ca:
- scoate fum albastru/alb
- uzura inegala anvelope, cumva patterns diferite de uzura pe fiecare din cele 4 roti
- urme de foc acoperite pe firewall
- bineinteles ca avea probleme si cu actele, era plin de ulei motorul in partea de jos si seria era ilizibila, si n-am reusit s-o autentific si s-o trec pe numele meu niciodata
- cu sistemul hidraulic nici nu vreau sa incep sa-mi amintesc... n-avea LHM in instalarie (lichidul Citroen) ci lichid pentru macarale ... i-am facut un flush cu un lichid special, dar tot abia salta si nu era deloc in parametri...
Arata asa...

.... insa de obicei se prezenta asa

Ce vreau sa zic e ca pe vremea aia imi doream un CX la nebunie. Preferabil S1, cu bumpers din inox. Dar bataie de joc ca in Romania pentru masinile astea nici ca mi-a fost dat sa mai vad (poate doar la cobre, da' alea mai rezista)... la un moment dat numeroase, aproape toate au ajuns sa fie date la remat pentru tichete rabla. Ce blasfemie, apogeul ingineriei frantuzesti pentru o kia.
Petreceam ore in sir citind despre sistemul hidropneumatic de suspensie, vizionand clipuri promotionale din epoca respectiva, nu intelegeam de ce nu detin finantele sa-mi iau unul. Acum ca mi l-as permite, realitatile abrazive cu privire la ce inseamna mentenanta (si pastrarea...) m-au facut sa ma indrept totusi spre alta feblete a copilariei : E34.