l-am incaltat la loc pe simex-uri, ca nu e zapada buna prin padure pentru MT-uri. de data asta e fara flansele distantiere, si atinge putin pe fata la bracaj maxim. O sa verific ce e de coafat acolo, poate pe la bara ceva, sa le fac loc rotilor sa se vireze pana la cursa maxima in toate pozitiile puntii.
Am schimbat si crucile cardanice, atat pe fata cat si pe spate, si acum nu mai scartaie ca si cand freci 2 bucati de polistiren. I-am pus si termometru pe bord, din ala de la Lidl, ca sa fac filme cu pornirea la rece

))
Am venit marti seara de la Pitesti cu 100-105 km/h pe GPS pe A1, din cauza prelatei si a SIMEx-urilor era o galagie in masina de nu-mi mai auzeam nici gandurile, dar am rezolvat asta ascultand muzica la casti. Nu vreau sa ma gandesc cat a consumat la stilul ala de mers, oricum nu conteaza prea mult pentru ca ma grabeam sa ajung in Bucuresti, o sa vad cat de insetat a fost cand fac plinul - azi/maine.
In rest, toate bune. cred ca trebuie sa mai strang suruburile de la baia de ulei, ca am vazut urme fine de ulei curat pe baie iar simeringurile le-am pus noi la ambele capete ale arborelui, deci nu de la ele vine. Nici nu lasa urme pe jos, deci cantitatea e nesemnificativa. Sau o sufla vascul in spate pe sasiu, ceea ce iar e bine, ca il protejeaza de rugina :haha:
mai am de pus cate ceva pe masina, piese pe care le-am achitat dar nu le-am ridicat inca de la doctor:
Servo-directia:
- i-am luat flansa de adaptare a casetei de vitara in locul celei de sami, astept sa fie gata
- caseta, pompa si vasul le am deja de pe una din donatoare, am vazut ca nu au scurgeri
- la pompa, nu pot folosi suportul original din cauza pozitiei lui raportata la sasiu, n-are loc acolo deci trebuie sa-i fac un suport nou si s-o mut mai sus pe motor
- axul directiei trebuie schimbat cu cel de vitara, sau facuta o mantocarie din cele 2 (au deja o imbinare cu cruce fiecare unde le-as putea imperechea)
Frane:
- Imi tot dispare lichidul din vasul de frana, nu stiu inca daca's garniturile de la pompa sau vreun fiting pe traseu, o sa verific daca merge pompa de vitara de pe una din donatoare si o schimb, alea am vazut ca nu pierd lichid; pana atunci completez cam la 1500km cate 50 grame
- Am verificat tamburii spate si arata foarte bine, nu sunt uzati deloc pe stanga spate insa as vrea sa curat pe acolo de mizerie, era ceva jeg de la ce-i pe jos la noi zilele astea- la primavara desfac, curat, gresez, reglez, pun la loc.
Reductor:
- i-am luat suport HD pentru reductor, ca al ei de fabrica nu rezista la noile reductii de 4.16:1 (stock 2.2:1) si se sectioneaza pana incepe sa vobleze reductorul (a patit asta unul din cei cu care ies ocazional, cand eram i nteren, si am pierdut ore intregi sa gasim o solutie cu lemne din padure pentru a nu abandona masina acolo)
- flansa cardan pentru fata, dde 1 inch, pentru a acomoda cardanul in pozitia stock (acum e putin intins de la suspensia inaltata)
Am mufa rupta la sonda de pe reductor care aprinde becul 4x4 din bord. As vrea sa dau jos sonda si sa vad daca pot lipi cablul, daca nu schimbata. Dupa ce ca am putine beculete in masina, nici alea nu merg toate

)
- Mai am de legat becul check engine, pe care am vrut sa il pastrez in varianta stock insa din cauza ca bordul meu de carburator nu are traseul prin panglica pentru asa ceva, trebuie sa improvizez cumva cu un indicator separat. Inca nu stiu unde sa il pun, deci aici am tema de gandire cand se mai incalzeste afara.
Cam asa arata in ziua cand a nins, si de acolo am iesit cu volan stanga

) am curatat masina direct in strada, unde zapada era mai mica si nu riscam sa ma ud la picioare, ca apoi sa stau toata ziua ud la birou.
Iarna