Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Burnout
BMWZone > BMW GENERAL > Tehnici de pilotaj adecvate la BMW
Pages: 1, 2, 3
n3o
QUOTE (SUPERBEC)
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1138798810

est graficul de pe dyno al unui 520 24v..  

la 2500 rpm are fix 40 de cai...

da saracu e putin dus motoru de la 150 maxim la 120 si la cuplu de la 190 la 150 a pierdut ceva din puterea motorului, da dunga aia lost ce este ?
SUPERBEC
QUOTE (n3o)
QUOTE (SUPERBEC)
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1138798810

est graficul de pe dyno al unui 520 24v..  

la 2500 rpm are fix 40 de cai...

da saracu e putin dus motoru de la 150 maxim la 120 si la cuplu de la 190 la 150 a pierdut ceva din puterea motorului, da dunga aia lost ce este ?


ori e dus ori este graficul cu puterea la roata, cam atat cred ca ajunge la roti.

316 maine poimaine ne spui cum ai ars un m3 la semafor si dupa aia ne arati graficul ca tu ai mai mult cuplu la 1500 rpm... ffs
316i
bek> daca adevarul te deranjeaza...problema ta. smile.gif Bine ca nu mi-ai zis ca am photoshop-at poza. laugh.gif
dust
hai sa nu ne tziganim pentru burn... unii cred ca la 2500 nu rupi aderenta, altii stiu ca rupi tongue.gif , in mare ideea e aceeasi : frana + acceleratie, debreiezi si scoti fum.
pt cine vrea si cerculete: odata ce masina face burn, virezi maxim (stanga sau dreapta) si lasi frana si te invarti frate de zici ca esti la carusel.
Pace
Sorin
mai terminati mai ca va afum eu instant
la lada am plecat cu burn-ul de la 2500-3000 de ture si am ridicat normal de pe ambreiaj., masina s-a miscat jumatate de metru si am mai apasat pe frana un pic cat sa nu se clinteasca
poate si 316-le sa faca burn numai ca si lada de pe la 4000-4500 pe astfalt usacat , nu conteaza cuplul conteaza turatia mai mult



off topic..... ia uite fac reclama la Subaru la post counter
n3o
cum sa nu conteze cuplu ... pai lada aia are cuplu la turatie joasa normal k , cu cat ai plaja de turatie mai mare cu atat momentul maxim cuplu este undeva mai sus smile.gif
Sorin
cuplul la lada este la 3500 de ture si de ce pe asfalt ca sa fac burn cu ea trebuia sa o ridic pe la 4500, iar acolo are vreo 48 de cai la roata si 70 nm din aia 110?
este ca la motociclete sa se invarta cat mai repede, si in gol mai mul de 7600 de ture nu mergea iar puterea este la 5660 ture
n3o
hmm nu mai stiu c sa zic
SILE
cat de repede se duce un ambreiaj??? daca faci de 4-5 ori (asa un min doua)se strica??
dust
daca nu e gata varza ambreajul nu se strica... dar af fi de preferat ca daca dai burn de mai multe ori sa nu exagerezi cu durata burnului ca sa apuce si masina sa sufle...
SILE
ce intelegi tu prin exagerat???
dust
adica daca dai 4-5 burnuri nu le faci la interval de 5 secunde si ti cate un burn 5 minute...
faci un burn de 30 de secunde, lasi masina sa respire 30 de secunde, mai dai un burn de 1 minut, lasi masina sa respire iar... Dar burn-ul e o idee destul de rea pentru ca solicita foarte tare multe piese nu doar ambreajul... ai si o cutie, si un cadran, si un diferential, planetare, anvelope, motor...
deci las-o moale cu burnurile daca masina e cumparata, daca ai furat-o... da-i sa sune smile.gif
SILE
nu da aveam niste idei cu masina lu tata si de aia intrebam. diablo.gif
dust
vezi ca burn-outul cere tractiune spate
SILE
chiar cu loganu poti ca nu as vrea sa stric degeaba e28-ul( si ca se se stie amandoua sunt ale lu tata nu ale mele)
Rotti
QUOTE (dust @ Jun 6 2007, 09:58 PM) *
vezi ca burn-outul cere tractiune spate

da, sau fata.
butcky
QUOTE (dust @ Jun 6 2007, 09:58 PM) *
vezi ca burn-outul cere tractiune spate


Asta are tractiune spate? tongue.gif

http://www.youtube.com/watch?v=LPaBsvei8MI

Pentru burnout nici macar nu-ti trebuie cine stie ce masina wink.gif Eu dau si cu dacia papuc!
dust
sigur ca poti si cu fata... poti si cu 4x4, poti si cu bicicleta daca vrei dar adevaratul burn out se face cu tractiune spate... mi se pare jenant sa vad masini cu tractiune fata dand burn... e penibil...

la cluj e la moda burnul cu fata la passat-isti... dar e o mare tzaranie... white man can`t jump, fwd can`t burn
butcky
Vino in Bucuresti ca sa-ti dau 325 ix-ul meu sa faci niste burnout-uri cu el smile.gif))))))))))))) Asta daca poti tongue.gif Poate doar sa-l proptesti intr-un zid si sa accelerezi smile.gif
SILE
QUOTE (butcky @ Jun 7 2007, 11:44 AM) *
Vino in Bucuresti ca sa-ti dau 325 ix-ul meu sa faci niste burnout-uri cu el smile.gif))))))))))))) Asta daca poti tongue.gif Poate doar sa-l proptesti intr-un zid si sa accelerezi smile.gif



daca ai de gand sa faci asta sa si filmezi si sa pui pe forum. desi nu cred ca ai sa reusesti.
Rotti
blink.gif
dust
ma lasi daca vin? smile.gif
TiL
laugh.gif mai degraba incearca el. Dar vad ca s-a apucat sa bibileasca masina, nu cred ca-si mai permite s-o batjocoreasca.
butcky
QUOTE (dust @ Jun 7 2007, 05:43 PM) *
ma lasi daca vin? smile.gif

Nu intelegi ca nu ai cum? Vorbim de un ix! Nu ai cum sa dai burnout!!!!!!!!! Ai mers cu 4x4??? dry.gif
Uite ce se poti sa faci cu un 4x4. Dar dupa multe plecari din limitare se face praf cutia de transfer unsure.gif
http://www.youtube.com/watch?v=dI9WdTS10C8

Uite ca am gasit un film cu un 4x4 legat care da burnout-uri wink.gif
http://www.youtube.com/watch?v=N0IztgcOi24
dust
eu nu am zis ca nu se face praf nimic, eu am zis doar ca iti arat ca dau burn cu ix-ul tau daca ma lasi
smile.gif
si da am fost cu 4x4, nu urs ix e drept
butcky
QUOTE (dust @ Jun 8 2007, 09:47 AM) *
eu am zis doar ca iti arat ca dau burn cu ix-ul


Glumesti, nu??????? blink.gif
florin83
e imposibil fara un ajutor (legata, proptita in ceva, etc tongue.gif)

acum depide si ce intelegi prin burnout..
poate te referi la plecare de pe loc tare scotand fum din roti... pt asta nu-i asa greu.. iei un porsche 4x4 sau lamborghini si gata fumu.. biggrin.gif
eu inteleg stat pe loc si scos fum..
dust
da mai stat pe loc si scos fum, cat vrei tu... pana se termina cauciucu, janta, discu de frana, planetarele si incepi sa dai burn cu rulmentii! smile.gif
George77
Stai pe loc si scoti fum din cate roti,cine te tine pe LOC.??.Sai ai mare grija sa nu ii dai prea tare ca cine stie sa nu o iei inapoi ..
butcky
QUOTE (dust @ Jun 8 2007, 10:38 AM) *
da mai stat pe loc si scos fum, cat vrei tu... pana se termina cauciucu, janta, discu de frana, planetarele si incepi sa dai burn cu rulmentii! smile.gif


Repet: GLUMESTI, NU????? lgh (9).gif
E cat se poate de logic ca NU AI CUM SA DAI BURNOUT CU 4X4!!!!!!!!!! (doar daca proptesti masina intr-un zid sau o legi) dry.gif
dust
ca tu nu poti e una, ca altii pot e alta...
florin83
pai explica cum stai pe loc fara ajutor..
dust
din frana, subtil si cu cap... pana rupi putin aderenta si cu masina turata in max. iar cu frana te joci dupa debreiere
florin83
e imposibil..
sunt 4 roti care se invart! daca le infranezi ce rezolvi? se opresc din invartit..
butcky
QUOTE (dust @ Jun 11 2007, 09:18 AM) *
din frana, subtil si cu cap... pana rupi putin aderenta si cu masina turata in max. iar cu frana te joci dupa debreiere

E clar!!! Nu te supara, dar dupa ce spui se pare ca nu ai mers cu 4x4! E cat se poate de logic ca nu ai cum!!!!!!!!!! dry.gif
dust
ok ii dau pace ca voi le stiti pe ale voastre! dar este o mare diferenta intre posesor si cunoscator 4X4!
florin83
pai explica-ne tu.. pe asfalt, fara pic de ajutor extern.(pe gheata am dat si eu tongue.gif )
e absolut logic ca nu sta masina pe loc cum zici tu..
daca apesi prea mult frana se opresc rotile
daca o apesi prea putin pleaca de pe loc pt ca sunt 4 roti care trag, nu 2 cum e cazul la rwd unde poti sa te joci asa din frana..
cu ce masina ai facut tu asta?
nmg
@dust
de curiozitate, cand dadeai burn cu 4x4, banuiesc ca reuseai numai pe o punte, nu ? Pe care din ele, fata sau spatele ?
io'sŪ
offtopic.gif
cred ca deja discutia se poarta din plictiseala !
enucos
eu nu ma pricep dar imi dau si cu parerea ca deaia e forum tongue.gif la o masina 4x4 o parte nu trage mqi mult si unq mai putin? si la orice masina fata franeaza mai putin sau mai mult decat spatele? asa ca: daca puntea care trage mai mult franeaza mai putin si cea are trage mai putin franeaza mai mult nu se poate face burn? huh.gif
dust
http://www.youtube.com/watch?v=N0IztgcOi24
daca cu putina apa ala face burn cu jeepu` nu ma luati voi cu NU DAI BURN cu ix-u, k?
daca urmariti atent rotile din fata sunt la inceput putin in frana!
butcky
Nu mai zic nimic...

NO COMMENT cha (40).gif conf (9).gif vio (33).gif
florin83
QUOTE (dust @ Jun 11 2007, 07:57 PM) *
http://www.youtube.com/watch?v=N0IztgcOi24
daca cu putina apa ala face burn cu jeepu` nu ma luati voi cu NU DAI BURN cu ix-u, k?
daca urmariti atent rotile din fata sunt la inceput putin in frana!


lol.. tu nu vezi ca ala e legat? (se vede in primele secunde) nu vezi ca nu se misca in fata nici un cm ci doar stanga-dreapta?


enucos, sunt o gramada de sisteme de tractiune integrala.. la unele trage mai mult fata, la altele spatele, la unele 50-50, la unele variaza, la altele nu...
dar frana e cam aceiasi la toate..fata tine mai mult.
butcky
Mai mult de atat nu poti sa faci cu ix-ul... (in primul film sunt eu pe ciment cu pietris si in al 2-lea e Florin pe gheata si tot nu sta pe loc )

http://www.youtube.com/watch?v=EgOpACjZHdQ

http://www.youtube.com/watch?v=2FAiYOEasHg

http://www.youtube.com/watch?v=Saj4lFu98Yk&NR=1

Asculta ce spun niste oameni cu experienta tongue.gif care nu si-au menajat deloc masinile no.gif
Crezi ca nu reuseam eu sa dau burn pana acum daca se putea? smile.gif))
Rotti
dust reinventezi legile fizicii... ca o masina sa faca burnout trebuie sa existe o forta care sa se opuna fortei de miscare a rotilor, la 4x4 singura forta ar fi inertia, dar care nu are cum sa dureze mai mult de 2-3 sec. daca vrei iti imprumut manualul meu de fizica de-a 12-a ca sa te convingi, ca inca nu l-am predat.
oi da tu burnout dar nu cu toate rotile.

QUOTE (butcky @ Jun 11 2007, 08:54 PM) *
Crezi ca nu reuseam eu sa dau burn pana acum daca se putea? smile.gif))
lgh (24).gif
georgem
QUOTE (butcky @ Jun 11 2007, 08:54 PM) *
Crezi ca nu reuseam eu sa dau burn pana acum daca se putea? smile.gif))

Aici eu sunt convins ca ai dreptate, asta e unul dintre cele mai bune argumente smile.gif Sunt convins ca daca se putea tu faceai asta pana acum.
comisaru
Cate valuri de la o afirmatie nevinovata(dar eronata)..."Un nebun arunca o piatra in apa si 10 filosofi nu sunt in stare s-o scoata."
dust
QUOTE (Rotti @ Jun 12 2007, 01:59 PM) *
dust reinventezi legile fizicii... ca o masina sa faca burnout trebuie sa existe o forta care sa se opuna fortei de miscare a rotilor, la 4x4 singura forta ar fi inertia, dar care nu are cum sa dureze mai mult de 2-3 sec. daca vrei iti imprumut manualul meu de fizica de-a 12-a ca sa te convingi, ca inca nu l-am predat.
oi da tu burnout dar nu cu toate rotile.

lgh (24).gif

cu a astfel de explicatie eu sugerez sa pastrezi manualul! ai mare nevoie de el!
esti simpatic dar prost... imi pare rau
io'sŪ
QUOTE (dust @ Jun 12 2007, 03:29 PM) *
cu a astfel de explicatie eu sugerez sa pastrezi manualul! ai mare nevoie de el!
esti simpatic dar prost... imi pare rau

fara jigniri
te rog frumos
Gabi_323i
cred ca prost esti tu pt ca din cate vad sunt 2 3 pagini in care lumea iti cere explicatii cum reusesti sa dai burnout cu un e30 iX iar tu vi cu replici gen
QUOTE
din frana, subtil si cu cap... pana rupi putin aderenta si cu masina turata in max. iar cu frana te joci dupa debreiere

QUOTE
ok ii dau pace ca voi le stiti pe ale voastre! dar este o mare diferenta intre posesor si cunoscator 4X4!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.