n3o
Jul 24 2006, 12:13 PM
QUOTE (SUPERBEC)
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1138798810
est graficul de pe dyno al unui 520 24v..
la 2500 rpm are fix 40 de cai...
da saracu e putin dus motoru de la 150 maxim la 120 si la cuplu de la 190 la 150 a pierdut ceva din puterea motorului, da dunga aia lost ce este ?
SUPERBEC
Jul 24 2006, 01:19 PM
QUOTE (n3o)
QUOTE (SUPERBEC)
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1138798810
est graficul de pe dyno al unui 520 24v..
la 2500 rpm are fix 40 de cai...
da saracu e putin dus motoru de la 150 maxim la 120 si la cuplu de la 190 la 150 a pierdut ceva din puterea motorului, da dunga aia lost ce este ?
ori e dus ori este graficul cu puterea la roata, cam atat cred ca ajunge la roti.
316 maine poimaine ne spui cum ai ars un m3 la semafor si dupa aia ne arati graficul ca tu ai mai mult cuplu la 1500 rpm... ffs
316i
Jul 24 2006, 02:05 PM
bek> daca adevarul te deranjeaza...problema ta.

Bine ca nu mi-ai zis ca am photoshop-at poza.
dust
Jul 24 2006, 03:09 PM
hai sa nu ne tziganim pentru burn... unii cred ca la 2500 nu rupi aderenta, altii stiu ca rupi

, in mare ideea e aceeasi : frana + acceleratie, debreiezi si scoti fum.
pt cine vrea si cerculete: odata ce masina face burn, virezi maxim (stanga sau dreapta) si lasi frana si te invarti frate de zici ca esti la carusel.
Pace
Sorin
Jul 24 2006, 03:30 PM
mai terminati mai ca va afum eu instant
la lada am plecat cu burn-ul de la 2500-3000 de ture si am ridicat normal de pe ambreiaj., masina s-a miscat jumatate de metru si am mai apasat pe frana un pic cat sa nu se clinteasca
poate si 316-le sa faca burn numai ca si lada de pe la 4000-4500 pe astfalt usacat , nu conteaza cuplul conteaza turatia mai mult
off topic..... ia uite fac reclama la Subaru la post counter
n3o
Jul 24 2006, 06:14 PM
cum sa nu conteze cuplu ... pai lada aia are cuplu la turatie joasa normal k , cu cat ai plaja de turatie mai mare cu atat momentul maxim cuplu este undeva mai sus
Sorin
Jul 25 2006, 07:45 AM
cuplul la lada este la 3500 de ture si de ce pe asfalt ca sa fac burn cu ea trebuia sa o ridic pe la 4500, iar acolo are vreo 48 de cai la roata si 70 nm din aia 110?
este ca la motociclete sa se invarta cat mai repede, si in gol mai mul de 7600 de ture nu mergea iar puterea este la 5660 ture
n3o
Jul 25 2006, 04:05 PM
hmm nu mai stiu c sa zic
SILE
Jun 6 2007, 12:44 PM
cat de repede se duce un ambreiaj??? daca faci de 4-5 ori (asa un min doua)se strica??
dust
Jun 6 2007, 03:07 PM
daca nu e gata varza ambreajul nu se strica... dar af fi de preferat ca daca dai burn de mai multe ori sa nu exagerezi cu durata burnului ca sa apuce si masina sa sufle...
SILE
Jun 6 2007, 03:28 PM
ce intelegi tu prin exagerat???
dust
Jun 6 2007, 04:54 PM
adica daca dai 4-5 burnuri nu le faci la interval de 5 secunde si ti cate un burn 5 minute...
faci un burn de 30 de secunde, lasi masina sa respire 30 de secunde, mai dai un burn de 1 minut, lasi masina sa respire iar... Dar burn-ul e o idee destul de rea pentru ca solicita foarte tare multe piese nu doar ambreajul... ai si o cutie, si un cadran, si un diferential, planetare, anvelope, motor...
deci las-o moale cu burnurile daca masina e cumparata, daca ai furat-o... da-i sa sune
SILE
Jun 6 2007, 08:41 PM
nu da aveam niste idei cu masina lu tata si de aia intrebam.
dust
Jun 6 2007, 08:58 PM
vezi ca burn-outul cere tractiune spate
SILE
Jun 6 2007, 09:00 PM
chiar cu loganu poti ca nu as vrea sa stric degeaba e28-ul( si ca se se stie amandoua sunt ale lu tata nu ale mele)
Rotti
Jun 6 2007, 10:27 PM
QUOTE (dust @ Jun 6 2007, 09:58 PM)

vezi ca burn-outul cere tractiune spate
da, sau fata.
butcky
Jun 6 2007, 10:53 PM
QUOTE (dust @ Jun 6 2007, 09:58 PM)

vezi ca burn-outul cere tractiune spate
Asta are tractiune spate?
http://www.youtube.com/watch?v=LPaBsvei8MIPentru burnout nici macar nu-ti trebuie cine stie ce masina

Eu dau si cu dacia papuc!
dust
Jun 7 2007, 08:27 AM
sigur ca poti si cu fata... poti si cu 4x4, poti si cu bicicleta daca vrei dar adevaratul burn out se face cu tractiune spate... mi se pare jenant sa vad masini cu tractiune fata dand burn... e penibil...
la cluj e la moda burnul cu fata la passat-isti... dar e o mare tzaranie... white man can`t jump, fwd can`t burn
butcky
Jun 7 2007, 10:44 AM
Vino in Bucuresti ca sa-ti dau 325 ix-ul meu sa faci niste burnout-uri cu el

))))))))))))) Asta daca poti

Poate doar sa-l proptesti intr-un zid si sa accelerezi
SILE
Jun 7 2007, 01:35 PM
QUOTE (butcky @ Jun 7 2007, 11:44 AM)

Vino in Bucuresti ca sa-ti dau 325 ix-ul meu sa faci niste burnout-uri cu el

))))))))))))) Asta daca poti

Poate doar sa-l proptesti intr-un zid si sa accelerezi

daca ai de gand sa faci asta sa si filmezi si sa pui pe forum. desi nu cred ca ai sa reusesti.
Rotti
Jun 7 2007, 02:30 PM
dust
Jun 7 2007, 04:43 PM
ma lasi daca vin?

mai degraba incearca el. Dar vad ca s-a apucat sa bibileasca masina, nu cred ca-si mai permite s-o batjocoreasca.
butcky
Jun 7 2007, 10:43 PM
QUOTE (dust @ Jun 7 2007, 05:43 PM)

ma lasi daca vin?

Nu intelegi ca nu ai cum? Vorbim de un ix! Nu ai cum sa dai burnout!!!!!!!!! Ai mers cu 4x4???
Uite ce se poti sa faci cu un 4x4. Dar dupa multe plecari din limitare se face praf cutia de transfer
http://www.youtube.com/watch?v=dI9WdTS10C8Uite ca am gasit un film cu un 4x4 legat care da burnout-uri
http://www.youtube.com/watch?v=N0IztgcOi24
dust
Jun 8 2007, 08:47 AM
eu nu am zis ca nu se face praf nimic, eu am zis doar ca iti arat ca dau burn cu ix-ul tau daca ma lasi

si da am fost cu 4x4, nu urs ix e drept
butcky
Jun 8 2007, 09:20 AM
QUOTE (dust @ Jun 8 2007, 09:47 AM)

eu am zis doar ca iti arat ca dau burn cu ix-ul
Glumesti, nu???????
florin83
Jun 8 2007, 09:29 AM
e imposibil fara un ajutor (legata, proptita in ceva, etc

)
acum depide si ce intelegi prin burnout..
poate te referi la plecare de pe loc tare scotand fum din roti... pt asta nu-i asa greu.. iei un porsche 4x4 sau lamborghini si gata fumu..

eu inteleg stat pe loc si scos fum..
dust
Jun 8 2007, 09:38 AM
da mai stat pe loc si scos fum, cat vrei tu... pana se termina cauciucu, janta, discu de frana, planetarele si incepi sa dai burn cu rulmentii!
George77
Jun 9 2007, 05:31 PM
Stai pe loc si scoti fum din cate roti,cine te tine pe LOC.??.Sai ai mare grija sa nu ii dai prea tare ca cine stie sa nu o iei inapoi ..
butcky
Jun 9 2007, 11:26 PM
QUOTE (dust @ Jun 8 2007, 10:38 AM)

da mai stat pe loc si scos fum, cat vrei tu... pana se termina cauciucu, janta, discu de frana, planetarele si incepi sa dai burn cu rulmentii!

Repet: GLUMESTI, NU?????
E cat se poate de logic ca NU AI CUM SA DAI BURNOUT CU 4X4!!!!!!!!!! (doar daca proptesti masina intr-un zid sau o legi)
dust
Jun 10 2007, 12:19 AM
ca tu nu poti e una, ca altii pot e alta...
florin83
Jun 11 2007, 07:41 AM
pai explica cum stai pe loc fara ajutor..
dust
Jun 11 2007, 08:18 AM
din frana, subtil si cu cap... pana rupi putin aderenta si cu masina turata in max. iar cu frana te joci dupa debreiere
florin83
Jun 11 2007, 08:21 AM
e imposibil..
sunt 4 roti care se invart! daca le infranezi ce rezolvi? se opresc din invartit..
butcky
Jun 11 2007, 12:20 PM
QUOTE (dust @ Jun 11 2007, 09:18 AM)

din frana, subtil si cu cap... pana rupi putin aderenta si cu masina turata in max. iar cu frana te joci dupa debreiere
E clar!!! Nu te supara, dar dupa ce spui se pare ca nu ai mers cu 4x4! E cat se poate de logic ca nu ai cum!!!!!!!!!!
dust
Jun 11 2007, 01:15 PM
ok ii dau pace ca voi le stiti pe ale voastre! dar este o mare diferenta intre posesor si cunoscator 4X4!
florin83
Jun 11 2007, 01:32 PM
pai explica-ne tu.. pe asfalt, fara pic de ajutor extern.(pe gheata am dat si eu

)
e absolut logic ca nu sta masina pe loc cum zici tu..
daca apesi prea mult frana se opresc rotile
daca o apesi prea putin pleaca de pe loc pt ca sunt 4 roti care trag, nu 2 cum e cazul la rwd unde poti sa te joci asa din frana..
cu ce masina ai facut tu asta?
nmg
Jun 11 2007, 02:55 PM
@dust
de curiozitate, cand dadeai burn cu 4x4, banuiesc ca reuseai numai pe o punte, nu ? Pe care din ele, fata sau spatele ?
io'sŪ
Jun 11 2007, 03:35 PM
cred ca deja discutia se poarta din plictiseala !
enucos
Jun 11 2007, 06:42 PM
eu nu ma pricep dar imi dau si cu parerea ca deaia e forum

la o masina 4x4 o parte nu trage mqi mult si unq mai putin? si la orice masina fata franeaza mai putin sau mai mult decat spatele? asa ca: daca puntea care trage mai mult franeaza mai putin si cea are trage mai putin franeaza mai mult nu se poate face burn?
dust
Jun 11 2007, 06:57 PM
http://www.youtube.com/watch?v=N0IztgcOi24daca cu putina apa ala face burn cu jeepu` nu ma luati voi cu NU DAI BURN cu ix-u, k?
daca urmariti atent rotile din fata sunt la inceput putin in frana!
butcky
Jun 11 2007, 07:21 PM
Nu mai zic nimic...
NO COMMENT
florin83
Jun 11 2007, 07:31 PM
QUOTE (dust @ Jun 11 2007, 07:57 PM)

http://www.youtube.com/watch?v=N0IztgcOi24daca cu putina apa ala face burn cu jeepu` nu ma luati voi cu NU DAI BURN cu ix-u, k?
daca urmariti atent rotile din fata sunt la inceput putin in frana!
lol.. tu nu vezi ca ala e legat? (se vede in primele secunde) nu vezi ca nu se misca in fata nici un cm ci doar stanga-dreapta?
enucos, sunt o gramada de sisteme de tractiune integrala.. la unele trage mai mult fata, la altele spatele, la unele 50-50, la unele variaza, la altele nu...
dar frana e cam aceiasi la toate..fata tine mai mult.
butcky
Jun 11 2007, 07:54 PM
Mai mult de atat nu poti sa faci cu ix-ul... (in primul film sunt eu pe ciment cu pietris si in al 2-lea e Florin pe gheata si tot nu sta pe loc )
http://www.youtube.com/watch?v=EgOpACjZHdQhttp://www.youtube.com/watch?v=2FAiYOEasHghttp://www.youtube.com/watch?v=Saj4lFu98Yk&NR=1Asculta ce spun niste oameni cu experienta

care nu si-au menajat deloc masinile
Crezi ca nu reuseam eu sa dau burn pana acum daca se putea?

))
Rotti
Jun 12 2007, 12:59 PM
dust reinventezi legile fizicii... ca o masina sa faca burnout trebuie sa existe o forta care sa se opuna fortei de miscare a rotilor, la 4x4 singura forta ar fi inertia, dar care nu are cum sa dureze mai mult de 2-3 sec. daca vrei iti imprumut manualul meu de fizica de-a 12-a ca sa te convingi, ca inca nu l-am predat.
oi da tu burnout dar nu cu toate rotile.
QUOTE (butcky @ Jun 11 2007, 08:54 PM)

Crezi ca nu reuseam eu sa dau burn pana acum daca se putea?

))
georgem
Jun 12 2007, 02:15 PM
QUOTE (butcky @ Jun 11 2007, 08:54 PM)

Crezi ca nu reuseam eu sa dau burn pana acum daca se putea?

))
Aici eu sunt convins ca ai dreptate, asta e unul dintre cele mai bune argumente

Sunt convins ca daca se putea tu faceai asta pana acum.
comisaru
Jun 12 2007, 02:25 PM
Cate valuri de la o afirmatie nevinovata(dar eronata)..."Un nebun arunca o piatra in apa si 10 filosofi nu sunt in stare s-o scoata."
dust
Jun 12 2007, 02:29 PM
QUOTE (Rotti @ Jun 12 2007, 01:59 PM)

dust reinventezi legile fizicii... ca o masina sa faca burnout trebuie sa existe o forta care sa se opuna fortei de miscare a rotilor, la 4x4 singura forta ar fi inertia, dar care nu are cum sa dureze mai mult de 2-3 sec. daca vrei iti imprumut manualul meu de fizica de-a 12-a ca sa te convingi, ca inca nu l-am predat.
oi da tu burnout dar nu cu toate rotile.
.gif)
cu a astfel de explicatie eu sugerez sa pastrezi manualul! ai mare nevoie de el!
esti simpatic dar prost... imi pare rau
io'sŪ
Jun 12 2007, 02:38 PM
QUOTE (dust @ Jun 12 2007, 03:29 PM)

cu a astfel de explicatie eu sugerez sa pastrezi manualul! ai mare nevoie de el!
esti simpatic dar prost... imi pare rau
fara jigniri
te rog frumos
Gabi_323i
Jun 12 2007, 04:22 PM
cred ca prost esti tu pt ca din cate vad sunt 2 3 pagini in care lumea iti cere explicatii cum reusesti sa dai burnout cu un e30 iX iar tu vi cu replici gen
QUOTE
din frana, subtil si cu cap... pana rupi putin aderenta si cu masina turata in max. iar cu frana te joci dupa debreiere
QUOTE
ok ii dau pace ca voi le stiti pe ale voastre! dar este o mare diferenta intre posesor si cunoscator 4X4!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.