Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Burnout
BMWZone > BMW GENERAL > Tehnici de pilotaj adecvate la BMW
Pages: 1, 2, 3
comisaru
QUOTE (io`s @ Jun 12 2007, 03:38 PM) *
fara jigniri
te rog frumos

fight (12).gif
dust
QUOTE (io`s @ Jun 12 2007, 03:38 PM) *
fara jigniri
te rog frumos

da-mi warn
io's®
QUOTE (dust @ Jun 12 2007, 08:35 PM) *
da-mi warn

ai deja! wink.gif

QUOTE (io`s @ Jun 12 2007, 03:38 PM) *
fara jigniri
te rog frumos

QUOTE (Gabi_323i @ Jun 12 2007, 05:22 PM) *
cred ca prost esti tu pt ca din cate vad sunt 2 3 pagini in care lumea iti cere explicatii cum reusesti sa dai burnout cu un e30 iX iar tu vi cu replici gen

e valabil si pt tine
si tu ai! wink.gif
dust
QUOTE (io`s @ Jun 13 2007, 12:37 AM) *
ai deja! wink.gif
e valabil si pt tine
si tu ai! wink.gif


tenc iu tenc iu! smile.gif de mult eram curios cum arata warn-u ala
Rotti
QUOTE (dust @ Jun 12 2007, 03:29 PM) *
esti simpatic dar prost...

si tu esti simpatic foc biggrin.gif

da-mi add pe yahoo sa continuam discutia, ca nu-mi permit sa scriu injuraturi pe forum.


sorry pt offtopic, mai bine stergeti ultimele pagini.
sTAILLL
_b_u_r_n :>:>
io's®
QUOTE (sTAILLL @ Oct 23 2007, 02:41 AM) *
_b_u_r_n :>:>

exista zona de "teste" in cadrul forumului, te rog foloseste cu incredere
alexct
Baieti, in afara de ultimele vreo 3 pagini, era interesant topicul asta.
In primul rand, sunt dementiale clipurile cu ix-u in drifturi. celb (4).gif
Ca raspuns intarziat pentru intrebarile de la inceputul topicului, pot sa spun ca am un urs coupe, cu motor de matza 316is. prea multe alte detalii nu stiu decat ca : nu e diferential blocant, am cauciucuri 205/55 cu profil street racing.
Am dat burn de cateva ori, in jurul la 3000 de ture cu calcaiul pe frana si e destul de tare. faza e ca dupa cateva secunde dupa ce pleaca, se tureaza mai tare si mie la 3600-3700 imi taie benzina sad.gif . cu rotile de iarna 185 dau burn pe loc fara frana biggrin.gif . 1 si 2, special daca e vreo urma de umezeala.
Pana acum nu a murit ambreiajul, desi ma asteptam in anumite momente sa scoata limba(la un ford scorpio am plecat cu scart intr-o intersectie si s-a spart discul nou biggrin.gif ). Nu mi-a mirosit niciodata discul, dar mirosul de cauciuc ars e nasol rau (pt cei ce nu cunosc).
offtopic.gif Spor la discutii mai interesante decat convingerea unui copil ca apa tre' sa fie uda, nu poate fi uscata wink.gif . Nu intentionez sa jignesc, dar nu are nici un farmec sa incerci sa te afirmi in fata forumistilor. daca poti face ce spui, fa un film, baga-l pe youtube si ai tot respectul. pana atunci..... sa coboram cu picioarele pe pamant, parerea mea...

uwe
CITAT(alexct @ Jan 23 2009, 12:42 AM) *
Baieti, in afara de ultimele vreo 3 pagini, era interesant topicul asta.
In primul rand, sunt dementiale clipurile cu ix-u in drifturi. celb (4).gif
Ca raspuns intarziat pentru intrebarile de la inceputul topicului, pot sa spun ca am un urs coupe, cu motor de matza 316is. prea multe alte detalii nu stiu decat ca : nu e diferential blocant, am cauciucuri 205/55 cu profil street racing.
Am dat burn de cateva ori, in jurul la 3000 de ture cu calcaiul pe frana si e destul de tare. faza e ca dupa cateva secunde dupa ce pleaca, se tureaza mai tare si mie la 3600-3700 imi taie benzina sad.gif . cu rotile de iarna 185 dau burn pe loc fara frana biggrin.gif . 1 si 2, special daca e vreo urma de umezeala.
Pana acum nu a murit ambreiajul, desi ma asteptam in anumite momente sa scoata limba(la un ford scorpio am plecat cu scart intr-o intersectie si s-a spart discul nou biggrin.gif ). Nu mi-a mirosit niciodata discul, dar mirosul de cauciuc ars e nasol rau (pt cei ce nu cunosc).
offtopic.gif Spor la discutii mai interesante decat convingerea unui copil ca apa tre' sa fie uda, nu poate fi uscata wink.gif . Nu intentionez sa jignesc, dar nu are nici un farmec sa incerci sa te afirmi in fata forumistilor. daca poti face ce spui, fa un film, baga-l pe youtube si ai tot respectul. pana atunci..... sa coboram cu picioarele pe pamant, parerea mea...


316IS nu prea exista...
ori ai 1,8is ori 1,6i
iar cauciucul ars are un miros ce da dependenta biggrin.gif
alexct
QUOTE (uwe @ Jan 23 2009, 09:48 AM) *
316IS nu prea exista...
ori ai 1,8is ori 1,6i
iar cauciucul ars are un miros ce da dependenta biggrin.gif

nu ma contrazic, nu sunt expert, asa mi-a zis cel care mi-a dat masina. pe google exista: http://www.google.ro/search?hl=ro&q=316is&meta=
little six bmw
QUOTE (alexct @ Jan 23 2009, 12:42 AM) *
Baieti, in afara de ultimele vreo 3 pagini, era interesant topicul asta.
In primul rand, sunt dementiale clipurile cu ix-u in drifturi. celb (4).gif
Ca raspuns intarziat pentru intrebarile de la inceputul topicului, pot sa spun ca am un urs coupe, cu motor de matza 316is. prea multe alte detalii nu stiu decat ca : nu e diferential blocant, am cauciucuri 205/55 cu profil street racing.
Am dat burn de cateva ori, in jurul la 3000 de ture cu calcaiul pe frana si e destul de tare. faza e ca dupa cateva secunde dupa ce pleaca, se tureaza mai tare si mie la 3600-3700 imi taie benzina sad.gif . cu rotile de iarna 185 dau burn pe loc fara frana biggrin.gif . 1 si 2, special daca e vreo urma de umezeala.
Pana acum nu a murit ambreiajul, desi ma asteptam in anumite momente sa scoata limba(la un ford scorpio am plecat cu scart intr-o intersectie si s-a spart discul nou biggrin.gif ). Nu mi-a mirosit niciodata discul, dar mirosul de cauciuc ars e nasol rau (pt cei ce nu cunosc).
offtopic.gif Spor la discutii mai interesante decat convingerea unui copil ca apa tre' sa fie uda, nu poate fi uscata wink.gif . Nu intentionez sa jignesc, dar nu are nici un farmec sa incerci sa te afirmi in fata forumistilor. daca poti face ce spui, fa un film, baga-l pe youtube si ai tot respectul. pana atunci..... sa coboram cu picioarele pe pamant, parerea mea...

am incercat si eu azi cu e 46 1995 cmc 143 cai si se intimpla la fel. cu dsc off total dupa 2-3 secunde imi taie alimentarea. mentionez ca jantele is pe 18 225/40
xox
QUOTE (alexct @ Jan 23 2009, 10:16 AM) *
nu ma contrazic, nu sunt expert, asa mi-a zis cel care mi-a dat masina. pe google exista: http://www.google.ro/search?hl=ro&q=316is&meta=


E36:
316i 1.6 L (1596 cc, 97 cu in) 4cyl SOHC 8V Petrol 100 PS (99 hp/74 kW) @5500 rpm 141 N·m (104 lb·ft) @4250 rpm M40B16 13.1 191 km/h (119 mph) 1990–1993
316i 1.6 L (1596 cc, 97 cu in) 4cyl SOHC 8V Petrol 102 PS (101 hp/75 kW) @5500 rpm 150 N·m (111 lb·ft) @3900 rpm M43B16 12.7 195 km/h (121 mph) 1993–1998

E30:
# 1982-1987 316 - 1.6 L M98 I4, 75 PS (55 kW; 74 hp) (spre rusinea mea, nu stiu ce inseamna M98 I4 asta dar cu siguranta nu e cel despre care discutam)
# 1982-1990 316 1.8 - 1.8 L M10B18 I4, 90 PS (66 kW; 89 hp)
# 1987-1994 316i - 1.6 L M40B16 I4, 102 PS (75 kW; 101 hp)

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series

Ok, nu-i wikipedia cea mai sigura sursa de informatii, da' ma gandesc eu asa ca in cazul asta e de incredere.

Dar ca idee, ai pus bine motorul la profil: 1.6 ~102 cai smile.gif
ZerO_CooL
Ce parere aveti de asta ? http://legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2816
Rotti
neinteresant
Silviu
QUOTE
cel mai important ar fi daca s-ar putea ca masina sa stea si doar rotile sa presteze.

De aici nu am putut sa citesc mai departe. laugh.gif
Sunt "aplicatii" mult mai "interactive" pentru masina decat "sa stea".
ReLLaXX
http://www.youtube.com/watch?v=lrDmydRb7IU...feature=related

Asta se pune?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.