Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 325IX
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
iulian325
ar putea fi urm:

-deoarece abia am schimbat kit ambreiaj- sa nu fi strins suficient suruburile sau sa se fi desfacut...
-ulei cutie insuficient sau prea subtire...
-pur si simplu s-a facut praf (sper sa nu!!!)

hm
si voi nu raspundeti... sad.gif
iulian325
cre ca am gasit
am aerisit cilindrul ambreiaj
daca vrei sa pedepsesti pe cineva ...pune-l sa aeriseasca nenorocitu ala de cilindru...
florin83
QUOTE (florin83 @ Nov 24 2006, 12:29 PM) *
cred ca mi s-a stricat iar planetara stanga fata...
in viraje spre dreapta la maxim se aude un troncanit...capul ala l-am schimbat prin primavara, deci mai am garantie tongue.gif
capul dinspre diferential poate sa troncane?


am observat ca face si cand merg cu spatele, chiar si pe drept..
se aude un tacanit, din fata, de sub motor..
ce sa fie? capul de la planetara dinspre diferential sau chiar diferentialul?
butcky
Iti dau niste piese? biggrin.gif
316i
Florin> daca mai ai nevoie de piese de ix zi-mi. wink.gif
butcky
Anunturi pt cei cu ix rupte smile.gif
http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...ix_xx16698.html

http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...30_xx26010.html

A mea e prea buna ca sa ma intereseze anunturile smile.gif)
da_joint
cam vechi anuntul...
iulian325
QUOTE (florin83 @ Dec 15 2006, 09:57 PM) *
am observat ca face si cand merg cu spatele, chiar si pe drept..
se aude un tacanit, din fata, de sub motor..
ce sa fie? capul de la planetara dinspre diferential sau chiar diferentialul?


vb si cu ionut
la mine facea la fel spatele si am schimbat un cap planetara de geaba...era rulmentul
acu face si fata la fel dar la peste 140...am sa schimb ambii rulmenti...

QUOTE (316i @ Dec 15 2006, 11:03 PM) *
Florin> daca mai ai nevoie de piese de ix zi-mi. wink.gif


sa-mi zici ce piese mai ai

QUOTE (butcky @ Dec 16 2006, 03:34 AM) *


cam optimiste preturile de acolo...
316i
Alea din anunturi nu mai sunt demult si stiu si cine le are. Preturi prohibitive.
florin83
mda, si eu....
da_joint
Am gasit undeva sa imi iau oglinzi cu incalzire,momentan nu am asa ceva pe masina.
se pot adapta???parca tu Florine ti-ai pus asa ceva
florin83
ale mele sunt de E39/E46 (stiu ca sunt la fel).. au incalzire si partea din exterior pt unghiul mort..
vin fix pe cerul de la motoras, dar nu se potrivesc prinderile.. eu le-am dat cu putin lipici ca sa fiu sigur ca nu zboara.. tongue.gif
trebuie sa ai 2 fire pt incalzire.. daca nu le ai tragi tu de undeva biggrin.gif
da_joint
in sfarsit am reusit azi sa pun ambreiajul,urmeaza maine -schimbat cureaua de distributie,bieleta antiruliu si reglat tachetii
iulian325
partea grea a trecut smile.gif
da_joint
aaahhhh....si ultima achizitie cric original BMW....de 2 ani merg fara cric la masina...
butcky
eu am 3 tongue.gif Le-am adunat de la toti ursii mei tongue.gif
Darren
OT: tu vinzi masinile fara cric? disdain (2).gif
TiL
Ar fi in stare laugh.gif Oricum, in momentul asta cred ca are trei ursi. Sau doar doi?
316i
are un urs in stare de prabusire si o sita in garaj.
iulian325
iar face figuri ambreiajul
nu mai pot selecta nici o viteza
am aerist din nou pistonasul...o vaga schimbare
am comandat pompa ambreiaj...

apoi , cu motorul oprit am selectat treapta 1 , contact si cu ambreiajul calcat masina a inceput sa plece...si am plecar la RAR, sa fac identificarea masinii...ca o am de un an cu procura...
jorj3l
devine si ulian proprietar...niciodata nu e prea tarziu...
biggrin.gif
da_joint
QUOTE (iulian325 @ Dec 9 2006, 10:14 PM) *
cre ca am gasit
am aerisit cilindrul ambreiaj
daca vrei sa pedepsesti pe cineva ...pune-l sa aeriseasca nenorocitu ala de cilindru...


Cred ca am aceleasi simptome....pedepseste-ma si p mine si zi-mi cum aerisesc nenoroicitul ala de cilindru
iulian325
BELEA FRATE!

tre sa mergi intr-un service
si sa aibe acolo un dispozitiv care baga lichid de frina sub presiune in instalatia ta, ca la pedala nu faci nik...

mai rau e ca eu dupa 2 aerisiri tot nik nu am facut, a fost doar o rezolvare de moment
la sugestia a 2 amici mecanici (care nu se cunosc intre ei si mi-au recomandat acelasi lucru) am facut comanda de pompa de ambreiaj ce ar trebui sa vina astazi 1,3mil lei...
nush cind o voi monta...cu sarbatorile...tre doar in service ca nu am in casa pompa de aerisire...

mai rau daca nu de la pompa e defectiunea...nush
oricum lucrurile stau cam asa:
- cu discul de ambreiaj fff uzat (la mine) cursa pistonasului cilindrului de ambreiaj trebuia sa fie mica, de altfel la mine cupla destul de 'sus'
- acum , ca descul e gros , pistonasul nu mai impinge pina la capat si am impresia ca vreau sa imping in pedala prin podea...
- pistonasul meu nu pierde lichid...teoretic nu e de la el...da nush...

pana mea
d-zeu cu mila...
nr meu de tel: 0722 142762...
TiL
Cred ca instalatia de ambreiaj se poate aerisi singura daca furtunasul de la pompa de ambreiaj la rezervorul de lichid de frana e intins bine. Nu trebuie sa existe acele "cocoase" din atasament.

Un vecin avea probleme intr-un timp cu bagatul in viteza la mertzan. M-am uitat sub capota si era cazul trei din poza. Furtunul era prea lung si era cotit deasupra rezervorului. I-am zis sa rezolve si dupa cateva zile parea mai fericit wink.gif
iulian325
furtunasele la masina mea sunt metalice si par indoite asa din fabrica...

in fine
am gasit o solutie provizorie
sub pedala ambreiaj era un surub care nush ce rol are...
l-am scos si acu cursa pedalei fiind mai lunga reusesc sa selectez vitezele...da intra greu...macar ma deplasez...
jorj3l
mai bajetzi si la mine mai caraie intr`a-2a oleak...dar nu tot timpul....
ce sa este oare ?
TiL
Cel metalic e intre pompa si cilindru. Eu ma refeream la cel "de umplere" prin care isi ia lichid din rezervorul de lichid de frana (sau expansiune sau cum i-o zice). E o panarama de furtunas care nu trebuie sa suporte nici un fel de presiune, alimenteaza ambreiajul hidraulic cu lichid doar in virtutea gravitatiei.

Surubul ala fixa si/sau proteja mocheta.

Pai jorjel... ce sa este? Poate este soferul, ca nu-si da seama cand nu apasa ambreiajul suficient. Poate sa este cutia, din cate stiu cel putin cutiile de benzina din vremea aia fac asa la rece. Intra greu intr-a doua. Dar cand se incalzeste uleiul in ele isi revin cat de cat.
iulian325
sper sa fie de la pompa
...
jorj3l
QUOTE (TiL @ Dec 21 2006, 02:42 PM) *
Pai jorjel... ce sa este? Poate este soferul, ca nu-si da seama cand nu apasa ambreiajul suficient. Poate sa este cutia, din cate stiu cel putin cutiile de benzina din vremea aia fac asa la rece. Intra greu intr-a doua. Dar cand se incalzeste uleiul in ele isi revin cat de cat.



nu cred ca`i soferul...a inceput sa caraie asa de cand am schimbat kitul de ambreiaj....
iulian325
pana mea!!!!!!!!
nu era pompa de ambreiaj

astazi, cind sa schimb pompa am constatat ca suportul pompei este rupt pe toata latimea!!!!!!!!
astfel cind calc pedala , pompa se misca cu totul...

probabil ca suportul era fisurat, iar cind am fost in bucuresti datorita folosirii intense s-a rupt de tot- astfel se explica de ce a cedat deodata...

cei care au probleme asemanatoare sa verifice si suportul din spatele pedalei...

cita munca am la dezechipat...pana mea
316i
Si ai suportul respectiv? Ar fi de preferat daca gasesti unul SH ca sudat....poti sa ai surprize.
iulian325
de unde sa-l am vladut?
iar la dezmembrari nu cre ca-l vind fara pedale...
316i
Si cat naiba pot sa fie cu tot cu pedale? (nu noi) blink.gif
iulian325
nush man
problema e ca in iasi nu prea sunt e 30 la dezmembrari...
Ionut
auziti baieti....hai care ii cauta lu' iulian suportul pe la noi???? hai sa-l ajutam pe om in prag de sarbatori acum... smile.gif
da_joint
QUOTE (Ionut @ Dec 28 2006, 10:18 AM) *
auziti baieti....hai care ii cauta lu' iulian suportul pe la noi???? hai sa-l ajutam pe om in prag de sarbatori acum... smile.gif


pai sa caute prin bucuresti ursi de dezmembrat sau de piese sa vb cu oamenii si daca e dau eu o fuga si iau suportul...totu e sa se inteleaga cu omu....si sa ii spuna ca vine cineva sa il ia.
Sorin
daca poti sa-l sudezi sudeaza-l poate sa te tina 3 saptamani poate sa te tina si o vesnicie eu la un scirocoo i-am sudat suportul asemanator dar de la cablul de ambreiaj si a mers masina inca 5 ani
daca sudezi nu inseamnca ca o sa crape materialul mai repede dar sudorul sa fie priceput
iulian325
intentionam azi sa-l demontez pt a-l duce la sudat
da era de munca toata ziua
sudor nu am gasit
si oricum mai era o zi cu montatul
iar de sarb fara masina...

o sa incerc sa sudez cu suportul pe masina
da sa gasesc un sudor priceput...

a
si am pus 3 coliere care fixeaza cit de cit
ce fain merge acu masina
nush cit o sa tina...sper sa sudez cit mai repede
da_joint
azi ma duc sa fac si eu aerisirea,sper sa se rezolve....sa tina ambreiajul mai sus(acum e deajuns sa ridic piciorul 2 cm de pe ambreiaj si deja cupleaza)...insa problema e ca nu intra maneta schimbatorului in viteze(in niciuna din trepte) decat cu japca sau sunt nevoit sa accelerez un pic in gol ptr a intra .
Dupa ce merg cu masina mai mult parca isi mai revine un pic insa tot face figuri la schimbare si la plecarea de pe loc....

cam ce poate fi??? a inceput sa imi faca asa inainte sa schimb ambreiajul cu vreo 2 saptamani...si dupa ce am schimbat ambreiajul face si mai rau...exista o bucsa ...ceva la maneta schimbatorului care trebuie schimbata????
florin83
si mie imi cupleaza destul de jos (si imi place asa), dar intra bine in viteze..
316i
Da, am mers putin cu a lui Florin, caterinca totala daca nu esti obisnuit cu ambreiajul lui. laugh.gif
alex230ro
Eu am ambreiaj sport :rolleyes: :tease:
316i
tu ai toate pedalele sport. laugh.gif
da_joint
se pare ca sa rezolvat tre sa mai ies un pic in teste(insa nu imi place cum intra maneta in viteze...tre sa studiez sa vad ce exista pe acolo...tongue.gif)
...cu ocazia asta am schimbat si cureaua de distributie
florin83
pai ce s-a rezolvat daca tot nu intra in viteze? nu asta era problema? huh.gif
da_joint
intra in viteze acum nu are probleme...insa nu imi place mie cum se aude maneta aia....parca freaca fier pe fier ceva acolo....o sa ma uit diseara pe net sa vad ce anume e la maneta si ce se poate schimba
da_joint
si iata si raspunsul la problema de mai sus...

Is your car not shifting as precisely or smoothly as it used to? Having trouble engaging gears when you drive? A common malady for older BMWs, deterioration of the shifter bushings may cause sloppy shifts. Over time, these bushings wear-out from regular use, causing excessive play in the gearshift lever. We have the remedy. Our BMW Shift Bushing Kits contain the necessary bushings, clips and spacers required to do the job right. Restoring a firm, positive feel to every shift. Each kit includes:
Center Shift Bearing
Shift Arm Bearing
Shift Arm bushing
Shift Arm Bushing Clip
Spacer Washers
Circlips
Shift Coupler
Shift Coupler Dowel Pin


cu siguranta nu am nevoie de tot kitul...am sa vad ce am exact de schimbat si am sa caut piesele.
butcky
http://www.youtube.com/watch?v=a4exvt2_Yjc
iulian325
am fost in service
voiam sa sudez suportul...dar fiind sarbatoare nu era sudorul

totusi am montat arcul si suportul acestuia- al rolei intinzatoare...
butcky
Eu in groapa la Nerva Traian... tongue.gif

http://www.youtube.com/watch?v=y_YhF8EQNBQ
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.