Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Va rog ajutatima si pe mine :(!
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E34
antonio_kid
Mi-am luat un e34 192hp\2.5 24valve din 1990!
Masina are xenoane puse pe faza scurta si imi apare low beam pe calculatorul de bord , ca si cum ar fi arse fazele scurte , sad.gif ce trebuie sa fac stie cineva?
Pe bord imi mai arata sa citesc si manualul masini unsure.gif , si cooling temperature ... ceva de genu asta sad.gif ... si temperatura nu sare de jumatate indiferent de mers
dar cand o pornesc pe bord asa imi arata , vreo sonda ceva sa fie arsa huh.gif
MULTUMESC ANTICIPAT celor care ajuta un incepator smile.gif.
Daca am pus topicul gresit este prima data ... nu dati cu parul unsure.gif
CRM112
pentru cooling temp. ai verificat nivelul lichidului de racire?
antonio_kid
QUOTE (CRM112 @ Nov 2 2007, 11:46 PM) *
pentru cooling temp. ai verificat nivelul lichidului de racire?


Daca este vorba de cel din radiator cu siguranta l-am verificat , m-am tot uitat de curand i-am facut aerisirea asa ca nu ar avea de ce!
Se poate sa fie sonda de la radiator ... dar culmea ca pe bord la temp. din motor este ok , nu sare acu de jumatate dry.gif
316i
Sonda pentru check control si cea pentru ceasul tau din bord sunt diferite. Deci se poate sa fie sonda din radiator. wink.gif
georgem
Pentru xenoane poate stie cineva care monteaza xenoane sa te ajute... Probabil e vorba de vreo rezistenta pe care o verifica check control-ul si care nu mai corespunde acum.
antonio_kid
QUOTE (316i @ Nov 3 2007, 12:36 AM) *
Sonda pentru check control si cea pentru ceasul tau din bord sunt diferite. Deci se poate sa fie sonda din radiator. wink.gif
Si propuneti sa schimb sonda de la radiator huh.gif ?
QUOTE (georgem @ Nov 3 2007, 09:22 AM) *
Pentru xenoane poate stie cineva care monteaza xenoane sa te ajute... Probabil e vorba de vreo rezistenta pe care o verifica check control-ul si care nu mai corespunde acum.
Hmm chiar nu stiu unde sa ma duc sa vad de xenoane pt ca nu stiu unde au fost montate astea sad.gif ... astept reply poate sia mai pus cineva xenoane si stie el smile.gif ...sau daca gasesc undeva de pus xenoane intreb.Multumesc.
INTERCEPTOR
mai mult ca sigur de la xenoane.este.
antonio_kid
QUOTE (INTERCEPTOR @ Nov 3 2007, 11:56 AM) *
mai mult ca sigur de la xenoane.este.


Si vreo idee ai cum se poate remedia.
Multumesc anticipat.
skr
http://www.bbesound.com/bmw/hidinstall/
mario.b
In caz ca nu rezolvi din ce scrie acolo poti merge ori la un "service" care monteaza xenon si iti dau ei niste "aparate speciale" fie daca nu mai cauti pe niste forumuri si sa aflii capacitatea condensatoarelor care trebuiesc puse pe traseul de alimentare a transformatoarelor (pe cele de 12V nu cand iese din transformator--balast), se pun condensatoare pentru a acoperi consumul mic al xenonului fata de becul halogen si astfel se ajunge la consumul rael al unui halogen, daca nu am insel un xenon consuma undeva in jur de 30-35W iar un halogen 50-55W deci....... In caz ca nu gasesti nimic o sa incerc sa vb cu un prieten care monteaza xenon la o firma sa iti spun cat sant acele minunate "aparate" Bafta
antonio_kid
QUOTE (mario.b @ Dec 5 2007, 07:27 PM) *
In caz ca nu rezolvi din ce scrie acolo poti merge ori la un "service" care monteaza xenon si iti dau ei niste "aparate speciale" fie daca nu mai cauti pe niste forumuri si sa aflii capacitatea condensatoarelor care trebuiesc puse pe traseul de alimentare a transformatoarelor (pe cele de 12V nu cand iese din transformator--balast), se pun condensatoare pentru a acoperi consumul mic al xenonului fata de becul halogen si astfel se ajunge la consumul rael al unui halogen, daca nu am insel un xenon consuma undeva in jur de 30-35W iar un halogen 50-55W deci....... In caz ca nu gasesti nimic o sa incerc sa vb cu un prieten care monteaza xenon la o firma sa iti spun cat sant acele minunate "aparate" Bafta



Multumesc Frumos de reply , inca nu am ajuns , dar zilele astea cred ca o sa ma duc sa vad ce si cum si oricum postez aici rezolvarea , sau daca poti sa mi dai o adresa de unde monteaza prietenul tau , daca poate el sa rezolve problema , ar fi perfect.Stima.
Shark
Condensatoare? Nu cred. La ce sa foloseasca? Cand dai drumul la faruri ele se incarca si gata ... nu mai consuma nimic. Poate vrei sa zici rezistente! Dar sa simulezi cu o rezistenta diferenta de 20W e cam greu, toata energia aia se transforma in caldura si trebuie sa o disipi, iti trebuie radiatoare, etc., e mare bataie de cap. Daca nu disipi cei 20W corect, rezistenta pur si simplu ia foc!
bartro
QUOTE (Shark @ Dec 5 2007, 09:32 PM) *
Condensatoare? Nu cred. La ce sa foloseasca? Cand dai drumul la faruri ele se incarca si gata ... nu mai consuma nimic. Poate vrei sa zici rezistente! Dar sa simulezi cu o rezistenta diferenta de 20W e cam greu, toata energia aia se transforma in caldura si trebuie sa o disipi, iti trebuie radiatoare, etc., e mare bataie de cap. Daca nu disipi cei 20W corect, rezistenta pur si simplu ia foc!

Poate are un circuit care incarca condensatoare si apoi le descarca in scurt si apoi sa incarce si apoi ... Asa ai balast fara rezistenta deci fara disipare de calura. Aproapa.
Oricum mi sa pare un avantaj consumul scazut de xenon. Paca sa pui ceva acolo care arunca energia ( = benzina) pe geam. Nu e posibil ceva mai elegant? O adaptare la circuit de detectie 'bec ars'?
Sorin
nu stiu cum se rezolva dar este de la faptul ca becul normal halogen merge pe 55w iar cel de xenon pe 35w si tomputerul vede un consum mai mic de curent .... dar de asemenea este posibil sa nu ai + de la baterie tras catre xenoane

iar cu sonda de temperatura... aia e de vina si influenteaza mersul motroului din cate stiu eu la m50
antonio_kid
QUOTE (Sorin @ Dec 5 2007, 10:29 PM) *
nu stiu cum se rezolva dar este de la faptul ca becul normal halogen merge pe 55w iar cel de xenon pe 35w si tomputerul vede un consum mai mic de curent .... dar de asemenea este posibil sa nu ai + de la baterie tras catre xenoane

iar cu sonda de temperatura... aia e de vina si influenteaza mersul motroului din cate stiu eu la m50



Pai si cu sonda cum sa fac ... Explicati-mi cum se numeste exact sa cumpar una noua :-ss , sau eventual unde o gasesc sa ma duc la mecanic ?!Multumesc~
georgel
QUOTE (antonio_kid @ Dec 5 2007, 11:00 PM) *
Pai si cu sonda cum sa fac ... Explicati-mi cum se numeste exact sa cumpar una noua :-ss , sau eventual unde o gasesc sa ma duc la mecanic ?!Multumesc~


treaba cu faza scurta este de la calculatorul de lumini ce se afla in cutia de sigurante(este cel mare instalat mai aproape de aripa), are contactul de la releele ce se afla in interiorul lui slabite , am patit la fel si eu., remedierea ; altul sau cositorirea lor cu un letcon si putin fudor.http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm, ai aici cum se face tot.

treaba cu sonda ; se afla sub vasul de expansiune de pe radiator, o desfaci de acolo si o speli , cel mai probabil este murdara., daca nu merge treci la varianta mai scumpa. o cumperi.

bafta.

http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.