IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Va rog ajutatima si pe mine :(!
antonio_kid
post Nov 2 2007, 11:29 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 60
Joined: 30-July 07
Member No.: 1,048
Car: E36 Coupe \ Cabrio
Engine: M43 1.6i 102CP



Mi-am luat un e34 192hp\2.5 24valve din 1990!
Masina are xenoane puse pe faza scurta si imi apare low beam pe calculatorul de bord , ca si cum ar fi arse fazele scurte , sad.gif ce trebuie sa fac stie cineva?
Pe bord imi mai arata sa citesc si manualul masini unsure.gif , si cooling temperature ... ceva de genu asta sad.gif ... si temperatura nu sare de jumatate indiferent de mers
dar cand o pornesc pe bord asa imi arata , vreo sonda ceva sa fie arsa huh.gif
MULTUMESC ANTICIPAT celor care ajuta un incepator smile.gif.
Daca am pus topicul gresit este prima data ... nu dati cu parul unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Nov 2 2007, 11:46 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



pentru cooling temp. ai verificat nivelul lichidului de racire?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antonio_kid
post Nov 3 2007, 12:20 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 60
Joined: 30-July 07
Member No.: 1,048
Car: E36 Coupe \ Cabrio
Engine: M43 1.6i 102CP





QUOTE (CRM112 @ Nov 2 2007, 11:46 PM) *
pentru cooling temp. ai verificat nivelul lichidului de racire?


Daca este vorba de cel din radiator cu siguranta l-am verificat , m-am tot uitat de curand i-am facut aerisirea asa ca nu ar avea de ce!
Se poate sa fie sonda de la radiator ... dar culmea ca pe bord la temp. din motor este ok , nu sare acu de jumatate dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 3 2007, 12:36 AM
Post #4


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Sonda pentru check control si cea pentru ceasul tau din bord sunt diferite. Deci se poate sa fie sonda din radiator. wink.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 3 2007, 09:22 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Pentru xenoane poate stie cineva care monteaza xenoane sa te ajute... Probabil e vorba de vreo rezistenta pe care o verifica check control-ul si care nu mai corespunde acum.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antonio_kid
post Nov 3 2007, 10:27 AM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 60
Joined: 30-July 07
Member No.: 1,048
Car: E36 Coupe \ Cabrio
Engine: M43 1.6i 102CP





QUOTE (316i @ Nov 3 2007, 12:36 AM) *
Sonda pentru check control si cea pentru ceasul tau din bord sunt diferite. Deci se poate sa fie sonda din radiator. wink.gif
Si propuneti sa schimb sonda de la radiator huh.gif ?
QUOTE (georgem @ Nov 3 2007, 09:22 AM) *
Pentru xenoane poate stie cineva care monteaza xenoane sa te ajute... Probabil e vorba de vreo rezistenta pe care o verifica check control-ul si care nu mai corespunde acum.
Hmm chiar nu stiu unde sa ma duc sa vad de xenoane pt ca nu stiu unde au fost montate astea sad.gif ... astept reply poate sia mai pus cineva xenoane si stie el smile.gif ...sau daca gasesc undeva de pus xenoane intreb.Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Nov 3 2007, 11:56 AM
Post #7


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



mai mult ca sigur de la xenoane.este.


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antonio_kid
post Nov 3 2007, 03:54 PM
Post #8


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 60
Joined: 30-July 07
Member No.: 1,048
Car: E36 Coupe \ Cabrio
Engine: M43 1.6i 102CP



QUOTE (INTERCEPTOR @ Nov 3 2007, 11:56 AM) *
mai mult ca sigur de la xenoane.este.


Si vreo idee ai cum se poate remedia.
Multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skr
post Dec 5 2007, 07:12 PM
Post #9


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5-November 07
Member No.: 1,260
Car: e34
Engine: m21



http://www.bbesound.com/bmw/hidinstall/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Dec 5 2007, 07:27 PM
Post #10


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW





In caz ca nu rezolvi din ce scrie acolo poti merge ori la un "service" care monteaza xenon si iti dau ei niste "aparate speciale" fie daca nu mai cauti pe niste forumuri si sa aflii capacitatea condensatoarelor care trebuiesc puse pe traseul de alimentare a transformatoarelor (pe cele de 12V nu cand iese din transformator--balast), se pun condensatoare pentru a acoperi consumul mic al xenonului fata de becul halogen si astfel se ajunge la consumul rael al unui halogen, daca nu am insel un xenon consuma undeva in jur de 30-35W iar un halogen 50-55W deci....... In caz ca nu gasesti nimic o sa incerc sa vb cu un prieten care monteaza xenon la o firma sa iti spun cat sant acele minunate "aparate" Bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antonio_kid
post Dec 5 2007, 09:31 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 60
Joined: 30-July 07
Member No.: 1,048
Car: E36 Coupe \ Cabrio
Engine: M43 1.6i 102CP



QUOTE (mario.b @ Dec 5 2007, 07:27 PM) *
In caz ca nu rezolvi din ce scrie acolo poti merge ori la un "service" care monteaza xenon si iti dau ei niste "aparate speciale" fie daca nu mai cauti pe niste forumuri si sa aflii capacitatea condensatoarelor care trebuiesc puse pe traseul de alimentare a transformatoarelor (pe cele de 12V nu cand iese din transformator--balast), se pun condensatoare pentru a acoperi consumul mic al xenonului fata de becul halogen si astfel se ajunge la consumul rael al unui halogen, daca nu am insel un xenon consuma undeva in jur de 30-35W iar un halogen 50-55W deci....... In caz ca nu gasesti nimic o sa incerc sa vb cu un prieten care monteaza xenon la o firma sa iti spun cat sant acele minunate "aparate" Bafta



Multumesc Frumos de reply , inca nu am ajuns , dar zilele astea cred ca o sa ma duc sa vad ce si cum si oricum postez aici rezolvarea , sau daca poti sa mi dai o adresa de unde monteaza prietenul tau , daca poate el sa rezolve problema , ar fi perfect.Stima.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 5 2007, 09:32 PM
Post #12


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Condensatoare? Nu cred. La ce sa foloseasca? Cand dai drumul la faruri ele se incarca si gata ... nu mai consuma nimic. Poate vrei sa zici rezistente! Dar sa simulezi cu o rezistenta diferenta de 20W e cam greu, toata energia aia se transforma in caldura si trebuie sa o disipi, iti trebuie radiatoare, etc., e mare bataie de cap. Daca nu disipi cei 20W corect, rezistenta pur si simplu ia foc!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 5 2007, 10:13 PM
Post #13


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Shark @ Dec 5 2007, 09:32 PM) *
Condensatoare? Nu cred. La ce sa foloseasca? Cand dai drumul la faruri ele se incarca si gata ... nu mai consuma nimic. Poate vrei sa zici rezistente! Dar sa simulezi cu o rezistenta diferenta de 20W e cam greu, toata energia aia se transforma in caldura si trebuie sa o disipi, iti trebuie radiatoare, etc., e mare bataie de cap. Daca nu disipi cei 20W corect, rezistenta pur si simplu ia foc!

Poate are un circuit care incarca condensatoare si apoi le descarca in scurt si apoi sa incarce si apoi ... Asa ai balast fara rezistenta deci fara disipare de calura. Aproapa.
Oricum mi sa pare un avantaj consumul scazut de xenon. Paca sa pui ceva acolo care arunca energia ( = benzina) pe geam. Nu e posibil ceva mai elegant? O adaptare la circuit de detectie 'bec ars'?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Dec 5 2007, 10:29 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





nu stiu cum se rezolva dar este de la faptul ca becul normal halogen merge pe 55w iar cel de xenon pe 35w si tomputerul vede un consum mai mic de curent .... dar de asemenea este posibil sa nu ai + de la baterie tras catre xenoane

iar cu sonda de temperatura... aia e de vina si influenteaza mersul motroului din cate stiu eu la m50


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antonio_kid
post Dec 5 2007, 11:00 PM
Post #15


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 60
Joined: 30-July 07
Member No.: 1,048
Car: E36 Coupe \ Cabrio
Engine: M43 1.6i 102CP



QUOTE (Sorin @ Dec 5 2007, 10:29 PM) *
nu stiu cum se rezolva dar este de la faptul ca becul normal halogen merge pe 55w iar cel de xenon pe 35w si tomputerul vede un consum mai mic de curent .... dar de asemenea este posibil sa nu ai + de la baterie tras catre xenoane

iar cu sonda de temperatura... aia e de vina si influenteaza mersul motroului din cate stiu eu la m50



Pai si cu sonda cum sa fac ... Explicati-mi cum se numeste exact sa cumpar una noua :-ss , sau eventual unde o gasesc sa ma duc la mecanic ?!Multumesc~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgel
post Jan 4 2008, 09:49 PM
Post #16


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30-August 07
Member No.: 1,111
Car: E34
Engine: M20 2,5 171cp



QUOTE (antonio_kid @ Dec 5 2007, 11:00 PM) *
Pai si cu sonda cum sa fac ... Explicati-mi cum se numeste exact sa cumpar una noua :-ss , sau eventual unde o gasesc sa ma duc la mecanic ?!Multumesc~


treaba cu faza scurta este de la calculatorul de lumini ce se afla in cutia de sigurante(este cel mare instalat mai aproape de aripa), are contactul de la releele ce se afla in interiorul lui slabite , am patit la fel si eu., remedierea ; altul sau cositorirea lor cu un letcon si putin fudor.http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm, ai aici cum se face tot.

treaba cu sonda ; se afla sub vasul de expansiune de pe radiator, o desfaci de acolo si o speli , cel mai probabil este murdara., daca nu merge treci la varianta mai scumpa. o cumperi.

bafta.

http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm

This post has been edited by georgel: Jan 4 2008, 09:51 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th July 2025 - 08:13 PM