![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 30-July 07 Member No.: 1,048 Car: E36 Coupe \ Cabrio Engine: M43 1.6i 102CP ![]() |
Mi-am luat un e34 192hp\2.5 24valve din 1990!
Masina are xenoane puse pe faza scurta si imi apare low beam pe calculatorul de bord , ca si cum ar fi arse fazele scurte , ![]() Pe bord imi mai arata sa citesc si manualul masini ![]() ![]() dar cand o pornesc pe bord asa imi arata , vreo sonda ceva sa fie arsa ![]() MULTUMESC ANTICIPAT celor care ajuta un incepator ![]() Daca am pus topicul gresit este prima data ... nu dati cu parul ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
pentru cooling temp. ai verificat nivelul lichidului de racire?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 30-July 07 Member No.: 1,048 Car: E36 Coupe \ Cabrio Engine: M43 1.6i 102CP ![]() |
pentru cooling temp. ai verificat nivelul lichidului de racire? Daca este vorba de cel din radiator cu siguranta l-am verificat , m-am tot uitat de curand i-am facut aerisirea asa ca nu ar avea de ce! Se poate sa fie sonda de la radiator ... dar culmea ca pe bord la temp. din motor este ok , nu sare acu de jumatate ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Sonda pentru check control si cea pentru ceasul tau din bord sunt diferite. Deci se poate sa fie sonda din radiator.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Pentru xenoane poate stie cineva care monteaza xenoane sa te ajute... Probabil e vorba de vreo rezistenta pe care o verifica check control-ul si care nu mai corespunde acum.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 30-July 07 Member No.: 1,048 Car: E36 Coupe \ Cabrio Engine: M43 1.6i 102CP ![]() |
Sonda pentru check control si cea pentru ceasul tau din bord sunt diferite. Deci se poate sa fie sonda din radiator. Si propuneti sa schimb sonda de la radiator ![]() ![]() Pentru xenoane poate stie cineva care monteaza xenoane sa te ajute... Probabil e vorba de vreo rezistenta pe care o verifica check control-ul si care nu mai corespunde acum. Hmm chiar nu stiu unde sa ma duc sa vad de xenoane pt ca nu stiu unde au fost montate astea ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mai mult ca sigur de la xenoane.este.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 30-July 07 Member No.: 1,048 Car: E36 Coupe \ Cabrio Engine: M43 1.6i 102CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 5-November 07 Member No.: 1,260 Car: e34 Engine: m21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
In caz ca nu rezolvi din ce scrie acolo poti merge ori la un "service" care monteaza xenon si iti dau ei niste "aparate speciale" fie daca nu mai cauti pe niste forumuri si sa aflii capacitatea condensatoarelor care trebuiesc puse pe traseul de alimentare a transformatoarelor (pe cele de 12V nu cand iese din transformator--balast), se pun condensatoare pentru a acoperi consumul mic al xenonului fata de becul halogen si astfel se ajunge la consumul rael al unui halogen, daca nu am insel un xenon consuma undeva in jur de 30-35W iar un halogen 50-55W deci....... In caz ca nu gasesti nimic o sa incerc sa vb cu un prieten care monteaza xenon la o firma sa iti spun cat sant acele minunate "aparate" Bafta |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 30-July 07 Member No.: 1,048 Car: E36 Coupe \ Cabrio Engine: M43 1.6i 102CP ![]() |
In caz ca nu rezolvi din ce scrie acolo poti merge ori la un "service" care monteaza xenon si iti dau ei niste "aparate speciale" fie daca nu mai cauti pe niste forumuri si sa aflii capacitatea condensatoarelor care trebuiesc puse pe traseul de alimentare a transformatoarelor (pe cele de 12V nu cand iese din transformator--balast), se pun condensatoare pentru a acoperi consumul mic al xenonului fata de becul halogen si astfel se ajunge la consumul rael al unui halogen, daca nu am insel un xenon consuma undeva in jur de 30-35W iar un halogen 50-55W deci....... In caz ca nu gasesti nimic o sa incerc sa vb cu un prieten care monteaza xenon la o firma sa iti spun cat sant acele minunate "aparate" Bafta Multumesc Frumos de reply , inca nu am ajuns , dar zilele astea cred ca o sa ma duc sa vad ce si cum si oricum postez aici rezolvarea , sau daca poti sa mi dai o adresa de unde monteaza prietenul tau , daca poate el sa rezolve problema , ar fi perfect.Stima. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Condensatoare? Nu cred. La ce sa foloseasca? Cand dai drumul la faruri ele se incarca si gata ... nu mai consuma nimic. Poate vrei sa zici rezistente! Dar sa simulezi cu o rezistenta diferenta de 20W e cam greu, toata energia aia se transforma in caldura si trebuie sa o disipi, iti trebuie radiatoare, etc., e mare bataie de cap. Daca nu disipi cei 20W corect, rezistenta pur si simplu ia foc!
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Condensatoare? Nu cred. La ce sa foloseasca? Cand dai drumul la faruri ele se incarca si gata ... nu mai consuma nimic. Poate vrei sa zici rezistente! Dar sa simulezi cu o rezistenta diferenta de 20W e cam greu, toata energia aia se transforma in caldura si trebuie sa o disipi, iti trebuie radiatoare, etc., e mare bataie de cap. Daca nu disipi cei 20W corect, rezistenta pur si simplu ia foc! Poate are un circuit care incarca condensatoare si apoi le descarca in scurt si apoi sa incarce si apoi ... Asa ai balast fara rezistenta deci fara disipare de calura. Aproapa. Oricum mi sa pare un avantaj consumul scazut de xenon. Paca sa pui ceva acolo care arunca energia ( = benzina) pe geam. Nu e posibil ceva mai elegant? O adaptare la circuit de detectie 'bec ars'? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
nu stiu cum se rezolva dar este de la faptul ca becul normal halogen merge pe 55w iar cel de xenon pe 35w si tomputerul vede un consum mai mic de curent .... dar de asemenea este posibil sa nu ai + de la baterie tras catre xenoane iar cu sonda de temperatura... aia e de vina si influenteaza mersul motroului din cate stiu eu la m50 -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 30-July 07 Member No.: 1,048 Car: E36 Coupe \ Cabrio Engine: M43 1.6i 102CP ![]() |
nu stiu cum se rezolva dar este de la faptul ca becul normal halogen merge pe 55w iar cel de xenon pe 35w si tomputerul vede un consum mai mic de curent .... dar de asemenea este posibil sa nu ai + de la baterie tras catre xenoane iar cu sonda de temperatura... aia e de vina si influenteaza mersul motroului din cate stiu eu la m50 Pai si cu sonda cum sa fac ... Explicati-mi cum se numeste exact sa cumpar una noua :-ss , sau eventual unde o gasesc sa ma duc la mecanic ?!Multumesc~ |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 30-August 07 Member No.: 1,111 Car: E34 Engine: M20 2,5 171cp ![]() |
Pai si cu sonda cum sa fac ... Explicati-mi cum se numeste exact sa cumpar una noua :-ss , sau eventual unde o gasesc sa ma duc la mecanic ?!Multumesc~ treaba cu faza scurta este de la calculatorul de lumini ce se afla in cutia de sigurante(este cel mare instalat mai aproape de aripa), are contactul de la releele ce se afla in interiorul lui slabite , am patit la fel si eu., remedierea ; altul sau cositorirea lor cu un letcon si putin fudor.http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm, ai aici cum se face tot. treaba cu sonda ; se afla sub vasul de expansiune de pe radiator, o desfaci de acolo si o speli , cel mai probabil este murdara., daca nu merge treci la varianta mai scumpa. o cumperi. bafta. http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm This post has been edited by georgel: Jan 4 2008, 09:51 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 05:46 PM |