Darren
Jul 13 2006, 05:06 PM
Vinde un prieten o masina care isi merita banii. 9000 euro adica.
QUOTE
acceleratie 0-100 km -8.6 sec
:unibrow:
alexandru_83
Jul 13 2006, 10:57 PM
Urata masina... :dis:
Viper05
Jul 14 2006, 03:35 PM
mie mi se pare super ok masina desi pretul e cam piperat....
din ce an e?
Darren
Jul 14 2006, 05:01 PM
masina (asa urata cum e :finger: ) are niste reprize foarte bune, eu mi-as lua-o daca n-as avea pisica.
Pretul e al pietii, diferenta e ca e intretinuta f. bine, are km la jumatate din ce gasesti la pretul asta pe piatza (51.000), si e din 2001. De fapt, scrie tot despre ea in documentul atasat.
alexandru_83
Jul 14 2006, 05:04 PM
Adica ai renunta la BMW pt asta? :finger:
Darren
Jul 14 2006, 05:09 PM
Daca n-as avea pisica n-as avea la ce sa renunt. Daca intrebarea este daca as prefera masina asta unui E36, raspunsul e: cu siguranta DA.
Daca la banii astia as gasi un E46 320 intretinut la fel de bine, si cu aceeasi km, as lua E46. Dar mi-e greu sa cred.
mgrx
Jul 14 2006, 11:57 PM
Mie imi plac foarte mult masinile astea, insa nu prea le au cu fiabilitatea pe drumurile .ro; am si eu doi amici care au la fel, si tot schimba la bucsi si la alte alea in draci, dovada si cea din anunt, unde la 50k km au schimbat directia.
Masinile sunt superbe si merg ff misto, cind nu bate nimic prin ele, e o senzatie total diferita de BMW, dar cu nimic mai prejos, din punctul meu de vedere.
Bafta la vanzare, si noului proprietar.
Viper05
Jul 15 2006, 10:24 AM
N-am vazut documentul atasat :dis: ,
Eu as cumpara-o, designul e superb din pacate pretul ma depaseste.....cu mult
ccc
Jul 15 2006, 12:23 PM
Masina e f. frumoasa, dar eu n-as renunta la e36 pt. ea. Cel putin nu la al meu. :unibrow:
florin83
Jul 15 2006, 01:23 PM
si mie imi place, dar la fel.. n-as renunta la e36 pt ea
Viper05
Jul 15 2006, 01:37 PM
De ce nu ati renunta la un e36? pt tractiunea spate?
ccc
Jul 15 2006, 01:41 PM
Nu numai, dar dar are cam aceleasi dotari (fara cd/changer), ceva mai multa putere (+20cp) si calitatea e mai buna.
GicaContra
Jul 16 2006, 12:12 AM
Se mai vinde una la fel ..... tot a unui prieten, cu 0-100 8.2s
http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.ph...d=12487&page=1#
GicaContra
Jul 16 2006, 12:32 AM
QUOTE (Darren)
masina (asa urata cum e :finger: ) are niste reprize foarte bune, eu mi-as lua-o daca n-as avea pisica.
.
A zis prietenu ala al meu cu Alfa, ca l-ar interesa schimb si diferenta cu pisicuta ta.
525da
Jul 16 2006, 12:39 PM
Am avut si eu o Alfa 156 2,0 Twin Spark, neagra cu piele rosie, o frumusete, nu am avut absolut nici o problema cu ea, am tinut-o 35000km si m-am despartit de ea cu lacrimi in ochi , pentru o 147 selespeed care abia aparuse.Dupa 3500 rotatii era de vis cum se infingea...si era totul atat de fin la ea,acceleratia si frana abia le atingeam si raspundea la comenzi .Imi amintesc cu mare placere de masina aceea, dar...asta a fost inainte de bmw

.
ccc
Jul 16 2006, 03:14 PM
Si de ce ai trecut la BMW?
Poti sa fai, te rog, o comparatie intre ele (Alfa & BMW)?
525da
Jul 16 2006, 11:27 PM
Am trecut la BMW din intamplare.Am avut mai multe masini, iar Alfa 156 mi-a placut pentru ca raspundea foarte prompt la comenzi si se conducea extrem de usor.Ca sa accelerez plecand de la stop trebuia doar sa incordez putin degetul mare de la picior, cand apasam acceleratia si turometrul trecea de 3500 masina arata tot ce poate,parca zvacnea.Mi s-a atras atentia cand am luat-o ca masinii ii place sa fie accelerata,sa nu o tin subturata.Volanul se misca usor,puteam face manevre cu podul palmei.Frana foarte bine.Nu am avut ce sa ii reprosez,a fost o masina foarte buna, mi-a placut mai mult decat Alfa 147 selespeed care , desi mai desteapta electronic , nu avea acelasi nerv,la motor de aceeasi capacitate.
S-a considerat ca o masina mai mare ar fi mai sigura in traficul haotic bucurestean si atunci am condus pentru prima oara un BMW, cel pe care il am acum fiind si singurul pe care l-am incercat.Dupa primele sute de metri am constatat ca e mai grea,ca nu are demarajul atat de rapid cum mi se parea a fi avut Alfa (lucru explicabil avand in vedere cutia automata si motorizarea diesel de la E39) si ca..nu mai tine manevra cu podul palmei.Cand m-am obisnuit cu comenzile am indraznit sa apas un pic acceleratia si s-a auzit inconfundabilul "vrrrrrruuuummm" si am stiut ca sunt la volanul unei MASINI
La drum intins, Alfa ma tinea mult mai tensionata, la 130 km/h simteam ca am viteza mare, ceea ce in BMW se simte dupa 150.Senzatia de siguranta si stabilitate a BMW-ului si felul in care sta pe sosea sunt net superioare Alfei.
Conduc masina asta de 5 ani si nu m-a dezamagit niciodata,ba m-a ajutat sa raman intreaga odata cand m-a lovit un dement.
Nu cred ca sunt eu persoana potrivita care sa poata face o analiza mai detaliata si mai tehnica, pentru ca eu nu am exploatat cu siguranta nici una din cele doua masini la realul lor potential, ceea ce am scris aici sunt doar parerile mele strict personale, ca sa nu mai vb ca sunt parerile "femeii la volan"
Il rog pe Darren sa scuze off-topicul.
ccc
Jul 16 2006, 11:35 PM
Mersi mult! Nici nu vroiam o comparatie tehnica, ci una subiectiva.
525da
Jul 16 2006, 11:57 PM
QUOTE (ccc)
Mersi mult! Nici nu vroiam o comparatie tehnica, ci una subiectiva.
Cu placere

.
GicaContra
Jul 17 2006, 12:33 AM
525da a sintetizat foarte bine. Alfa 156 e o masina grozava, dar e prea sport si e foarte solicitanta. In plus, are un sunet teribil.
Fiabilitatea insa e proasta. Pe drumurile noastre au inceput imediat sa cante greierasii prin ea iar bieletele antiruliu au murit in prima saptamana. Cand vine vorba de revizie te iei cu mainile de cap: ulei Selenia in motor, Tutela in cutie, Paraflu in radiator, nici nu se gasesc in afara de reprezentanta. Iar becul de la airbag are personalitate, face ce vrea muschiu lui indiferent cat l-ai reseta, dupa cateva saptamani iar se aprinde, iar eroarea care ti-o spune este: "defect necunoscut". E mult mai simplu sa ai Alfa inainte si apoi BMW. Dupa ce ai avut BMW, toate in Alfa ti se par nefiresti, incepand de la maneta de la pilotul automat si pana la butonul de la incalzirea in scaune (asezat sub scaun efectiv).
Dar per total, pot spune (dupa ce am avut 3 E34,1 E39 si 1 E46), ca nu e cu nimic mai prejos ca si masina, ba chiar e un mic Ferrari comparabil cu multe alte marci. Iar ca optiuni, o masina din 2002 cu navigatie si aproape tot ce se poate pune, la 9 mii de euro, mi se pare exagerat de ieftina, poate numai datorita pietei romanesti saturate de Passaturi 1.9tdi. Un BMW echivalent, acelasi an si aceleasi dotari, sare lejer de 15 mii, asta a fost motivul pentru care am incercat Alfa.
Si 165 de cai pe 1280 de kile, cu 0-100 in 8.2s si cu un consum de 10-11 urban, e de vis. 316i din 2000 lua la fel, si mureai incet cu 105 cai.
Robert
Jul 17 2006, 08:05 AM
GicaContra, genul acesta de posturi (precum cel de mai sus), bine scrise, cu continut interesant si la subiect, stiam (de "dincolo") ca te caracterizeaza.
De data asta, thumbs up din partea mea! :thumbsup:
525da
Jul 17 2006, 08:50 AM
Gica Contra, oricat m-as fi straduit nu as fi putut sa fac precizarile pe care le-ai facut tu,deoarece la nici una din Alfe nu am avut curiozitatea sa ridic capota (nici nu as fi stiut de unde

).Si chiar daca as fi ridicat-o, tot degeaba...
BMW-ul e singura masina din cate am avut despre care m-am straduit si ma straduiesc in continuare sa invat cate ceva, pe care o duc personal la service ,pentru ca vreau sa o pastrez cat de mult se poate!
Darren
Jul 17 2006, 11:27 AM
QUOTE (ccc)
Masina e f. frumoasa, dar eu n-as renunta la e36 pt. ea. Cel putin nu la al meu.
QUOTE (florin83)
si mie imi place, dar la fel.. n-as renunta la e36 pt ea
Mey, nu v-a pus nimeni sa renuntati la BMW-ul pe care il detineti pt masina asta. Dar daca as avea banii astia, mi-as lua Alfa asta cu ochii inchisi decat sa-i dau pe o pisica din 97-98.
525da, multumesc pentru descrierea diferentelor dintre Alfa si BMW. Si mie imi place feeling-ul de "pericol" pe care il simti in Alfa, plus ca turometrul zici ca e de motocicleta, asa vioi e. (Si se simte rezultatul turatiilor f. bine, nu patineaza ambreiajul

)
QUOTE (Robert)
GicaContra, genul acesta de posturi (precum cel de mai sus), bine scrise, cu continut interesant si la subiect, stiam (de "dincolo") ca te caracterizeaza.
De data asta, thumbs up din partea mea!
:thumbsup: si din partea mea. (pe masura ce citeam nu-mi venea sa cred ca te-ai abtinut sa faci caterinca

)
Din pacate s-a dat (era si normal la banii astia si la cum se prezinta masina), asa ca altcineva se va bucura de ea incepand chiar de azi. :drool:
ccc
Jul 17 2006, 12:07 PM
Darren, nu era vorba la aceiasi bani. Sigur ca e36 e o masina mai veche, deci ai da si mai putin pe ea.
Imi place topicul asta. In sfarsit o discutie interesanta pe forum
Darren
Jul 17 2006, 12:43 PM
Era vb. de sume apropiate. pt 4000 de euro diferenta, merita sa-ti iei masina cu vechimea de 2 ori mai mare, si cu nr de km parcursi de 3-4 ori mai mare?
Dar unde gasesti tu E36 intretinut impecabil, reparat doar la reprezentanta, cu un nr. de km acceptabili, si care sa fie si mai ieftin cu 3-4000 de euro? Cu aceleasi optiuni.
Da, in Ro poti sa-ti iei E36 din 92-93 cu 5000 de euro. Stii cum arata masinile alea? cati km au? de cand n-au mai vazut un service BMW? Cate sarme si suruburi au prin bord? Cate spray-uri s-au folosit la revopsirea lor? Cat de strambe sunt caroseriile? Hm, avand in vedere ca la doar 3000 de euro diferenta imi pot lua o masina mai noua cu 7-8 ani, care n-a fost lovita, are km extrem de putini, a fost "servita" doar cu ce-a zis mama ei.. nush dc mi-as pune intrebarea E36 vs ACEASTA Alfa?. Si intrebarea ramane si la E46, pt ca nu gasesti E46 in stare f. buna si cu km putini la pretul asta.
Pana una alta, era o masina destul de reusita, bine intretinuta, si la bani putini (nu comparativ cu piatza, ca in targ gasesti la acelasi pret inca 3-4 Alfe, ci comparativ cu cantitatea de masina primita pentru acea suma de bani).
Si ref. la E36, mai ai o optiune: dai 8-9000 euro o data si 1-2 ani nu te duci la service decat pt revizii (ma indoiesc ca ar pica ceva vital si scump la o masina din 2001 care are km putini), sau dai 5-6000 pe un E36, si mai dai 1-2000 prin service-uri ca sa o aduci la o stare buna de functionare (asta daca gasesti service-ul care sa-ti ofere calitatea producatorului).
Cum zicea cineva, suntem prea saraci ca sa ne putem permite lucruri ieftine.
GicaContra
Jul 17 2006, 01:13 PM
S-a vandut ????? Incredibil. Mai e unu din Bucuresti care numai Alfe din astea aduce si le vinde pe banda rulanta. Eu am pus-o pe Autovit cu 9400 de euro, in gaura fatza de cat imi sta mie, si nici macar nu m-a sunat unu sa ma intrebe de sanatate. Si a mea e chiar foarte misto.
Andreea
Jul 17 2006, 01:35 PM
QUOTE (Darren)
Si ref. la E36, mai ai o optiune: dai 8-9000 euro o data si 1-2 ani nu te duci la service decat pt revizii (ma indoiesc ca ar pica ceva vital si scump la o masina din 2001 care are km putini)...
stiu eu un E46 din 2002 luat de nou, cu putini km facuti, caruia la 40Km/ora i s-a rupt arborele cotit :nod:
Darren
Jul 17 2006, 02:26 PM
@GicaContra: Dap, s-a dat. Si mai sunasera inca 1 (sau 2?) care vroiau CompuTest sa se decida. Personal nu inteleg dc masinile astea au valoare asa mica la noi (si au si motorizari bune, si optiuni multe, si mai au si viatza in ele). Sau de fapt, dc au celelalte preturi exagerate? Eu stiam masina asta de cand a fost cumparata (din reprezentanta RO), si parerea mea deja o stiti: si-a meritat banii.
@Andreea: Hm, trebuie sa fie si cateva din-astea, mai dau gres si inginerii. :paranoid:
Robert
Jul 17 2006, 03:45 PM
QUOTE (Darren)
Hm, trebuie sa fie si cateva din-astea, mai dau gres si inginerii.
Daca defectiunea afecteaza un procent mare din "populatia" de piese (exprimata atat de plastic de catre mecanicul roman prin expresia "asa face toate"), atunci este greseala de engineering.
Daca defectiunea este foarte rara si izolata, atunci este greseala de manufacturing.
Darren
Jul 17 2006, 04:53 PM
Eh, Robert, nu dadeam in ingineri, ma gandeam la tipul care inginereste pe la Quality Control. Mecanic nu puteam sa-i zic.
Mie mi-e greu sa cred ca un arbore cotit care trece de QC de la BMW se va rupe vreodata in utilizare normala. Cu toate astea, nu-mi explic cum se poate rupe un arbore.. decat daca materialul a avut defect din fabricatie. Atunci.. QC mai da gres? Totusi, rezistenta materialelor la piesele unui motor BMW nu le verifica nea'Mitica cu ruleta, ci banuiesc ca sunt testate cu niste utilaje pe baza de ultrasunete, laser, etc.
Robert
Jul 17 2006, 07:15 PM
QUOTE (Darren)
Totusi, rezistenta materialelor la piesele unui motor BMW nu le verifica nea'Mitica cu ruleta, ci banuiesc ca sunt testate cu niste utilaje pe baza de ultrasunete, laser, etc.
Corect, dar defectele de material se pot manifesta in diferite forme, iar tehnologiile de control al calitatii, conjugate cu capabilitatile operatorului nu le pot depista pe toate acestea.
Statistic, este cvasi imposibil, in productia de masa, sa atingi o calitate de 100% (zero defecte de fabricatie). Ceea ce se poate face este ca, in urma unui defect, sa analizezi cauzele acestuia, sa stabilesti de ce nu a fost detectat la controlul calitatii, si sa imbunatatesti procedura de QC prin adaugarea unor noi teste / aparate de masura. Astfel reduci si mai mult procentul de defecte, dar numai dupa ce s-au inregistrat deja unele rebuturi.
Poate va aduceti aminte de conceptul "six sigma", ale carui baze s-au pus in anii '80, pe care orice fabricant isi doreste sa-l implementeze, si care este considerat ca "state of the art" in domeniul calitatii.
Ei bine, daca un proces de productie se desfasoara conform conceptului "six sigma", rata defectelor (pieselor neconforme dpdv calitativ) este de 99,9997%, adica de 3,4 defecte la 1 milion de unitati produse.
Altfel spus, daca la o productie de 1 milion de arbori cotiti se rup maxim 3, atunci procesul de productie se desfasoara la un inalt standard calitativ. Sigur, este un caz nefericit ca tocmai tu sa fii posesorul unuia din BMW-urile al carui arbore cotit s-a rupt - dar, atat timp cat defectele sunt in limita statistica de mai sus, BMW isi face treaba super bine.
Este permanenta contradictie intre statistica si individ. Statistic, calatoria cu avionul este cea mai sigura. Dar, daca tocmai eu ma numar printre putinele victime ale unui accident de avion, putin ma incalzeste acea statistica, deoarece pentru mine ca individ rata de mortalitate a transportului aerian devine 100%.
akajohn
Jul 17 2006, 09:02 PM
QUOTE (GicaContra)
Se mai vinde una la fel ..... tot a unui prieten, cu 0-100 8.2s
http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.ph...487&page=1#
prietenul tau este cumva celebrul isteric wlf de pe bmwclub? tot asa se comporta si in realitate ca pe bmwclub sau atunci cand e fata in fata cu un om are ceva mai putin curaj? stiu ca sunt oftopic dar intrebam si eu...
GicaContra
Jul 17 2006, 09:13 PM
QUOTE (akajohn)
QUOTE (GicaContra)
Se mai vinde una la fel ..... tot a unui prieten, cu 0-100 8.2s
http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.ph...487&page=1#
prietenul tau este cumva celebrul isteric wlf de pe bmwclub? tot asa se comporta si in realitate ca pe bmwclub sau atunci cand e fata in fata cu un om are ceva mai putin curaj? stiu ca sunt oftopic dar intrebam si eu...

Da, despre el e vorba. Il cunosti? Pai nu stiu cum se comporta pe bmwclub, dar in realitate e un foarte mare nesimtit si un parsiv, te face fraier pe fatza.
akajohn
Jul 17 2006, 10:30 PM
e treaba lui ce face... oricum din cauza lui nu mai postez pe bmwclub... de fapt din cauza ingustimii mintii lui... in rest doar de bine...

era doar o interpelare rautacioasa...
observ doar ca in sfarsit s-a hotarat sa vorbeasca in cunostinta de cauza si isi vinde Alfa sa-si ia BMW... un gest laudabil dealtfel... saluta-l din partea mea dar oricum o sa-i fie greu sa-si aminteasca cine sunt pentru ca la cati au parasit forumul ala din cauza lui...
de fapt ar trebui felicitat pentru ca el este unul dintre membrii fondatori ai acestui forum... a furnizat ceva membri aici....
GicaContra
Jul 17 2006, 10:39 PM
Din cauza lui ai ajuns aici? Pai ce ti-a facut?
Pai nu cred ca isi ia BMW, zicea ca nu isi mai ia alta masina pentru o perioada.
O sa il salut din partea ta, probabil ca te tine minte.
akajohn
Jul 17 2006, 11:00 PM
OK
Multumesc si sper sa aiba succes cu vinderea... Arata bine masinutza lui... si mie imi placea Alfa pentru ca am vazut cateva notabile in Italia de care efectiv m-am indragostit...
in rest sa fie sanatos...
GicaContra
Jul 17 2006, 11:19 PM
QUOTE (akajohn)
OK
Multumesc si sper sa aiba succes cu vinderea... Arata bine masinutza lui... si mie imi placea Alfa pentru ca am vazut cateva notabile in Italia de care efectiv m-am indragostit...
in rest sa fie sanatos...

Mai Akajohn, sunt eu, prietenul tau drag, WLF. Nu stiai ca aici pe forum folosesc userul asta cu GicaContra?
Mersi de urare, sper sa o vand cat mai repede.
SUPERBEC
Jul 17 2006, 11:24 PM
hahah ,akajohn nu stiai ca wlf este gica contra

probabil ca se plictiseste printre e60-uri si mai trage cate un post si pe aici
anyways.. faza cu
http://www.romare.ro nu este adevarata , bustul nu a fost demolat ci doar inchis intr-un invelis de tabla si dezvelit acum cateva luni.
ontopic daca alfa avea tractiune spate ... cine ar mai fi cumparat bmw ???
GicaContra
Jul 17 2006, 11:47 PM
Akajohn, pentru ca a fost super simpatica faza si m-am distrat un pic, iti ridic suspendul de pe bmwclub.
akajohn
Jul 18 2006, 12:40 AM
atunci o sa postez in ambele... asta e... oricum majoritatea prietenilor sunt pe bimmer...
vorbind de alfa chiar mi-a placut foarte mult una, nu stiu modelul, dar arata superb... cred ca era 147 break, neagra, cu niste jante si cauciucuri superbe si daca nu aveam BMW as fi ales Alfa... stiu ca are probleme mecanice, un prieten bun de tot are una exact ca a ta doar ca are culoarea oului de rata (albastru verzui) diesel... eu am condus mult timp Fiat si am un respect deosebit ptr dieselul italienesc care dupa parerea mea e cel mai reusit... totusi, dupa BMW, e greu sa accepti altceva...
Viper05
Jul 18 2006, 04:28 AM
Nu cred ca exista 147 break.
Apropo , nu am mai vazut demult in targ alfa 156 din 98 care se vinde la ~6500e , totate sunt din 2001 la 8500e+ , ce s-a intamplat cu modelele mai vechi ca ma tenteaza..
florin83
Jul 18 2006, 07:14 AM
e hatckback..
cat despre faza... lol..
akajohn
Jul 18 2006, 10:43 AM
se cheama cum vreti voi dar dupa mine asa arata... oricum cam atat de mult ma intereseaza Alfa...
ccc
Jul 18 2006, 09:14 PM
QUOTE (GicaContra)
Akajohn, pentru ca a fost super simpatica faza si m-am distrat un pic, iti ridic suspendul de pe bmwclub.
Ce tare e faza asta. Da d c i-ai dat suspend pe bmwclub? A avut vreo parere diferita?
GicaContra
Jul 18 2006, 10:38 PM
QUOTE (ccc)
QUOTE (GicaContra)
Akajohn, pentru ca a fost super simpatica faza si m-am distrat un pic, iti ridic suspendul de pe bmwclub.
Ce tare e faza asta. Da d c i-ai dat suspend pe bmwclub? A avut vreo parere diferita?
aaaa, pentru ca pot? Glumesc.
Old story.
Andreea
Jul 21 2006, 11:26 AM
QUOTE (Darren)
Eh, Robert, nu dadeam in ingineri, ma gandeam la tipul care inginereste pe la Quality Control. Mecanic nu puteam sa-i zic.
Mie mi-e greu sa cred ca un arbore cotit care trece de QC de la BMW se va rupe vreodata in utilizare normala. Cu toate astea, nu-mi explic cum se poate rupe un arbore.. decat daca materialul a avut defect din fabricatie. Atunci.. QC mai da gres? Totusi, rezistenta materialelor la piesele unui motor BMW nu le verifica nea'Mitica cu ruleta, ci banuiesc ca sunt testate cu niste utilaje pe baza de ultrasunete, laser, etc.
hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru? :retard: .. asta iti vine sa crezi?
Robert
Jul 21 2006, 11:40 AM
QUOTE (Andreea)
hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru?
Hm... asta e o surpriza mare de tot...
Ar fi trei scenarii posibile:
1. Exista o problema de calitate cu un anumit lot de arbori cotiti (are sens numai daca cele doua motoare au serii relativ apropiate).
2. Exista o problema de inginerie, asa cum spunea Darren (are sens numai daca problema este frecventa, spre foarte frecventa, la tipul respectiv de motor - deci deja ar trebui sa fie o problema renumita).
3. Ceva este in neregula partea de transmisie imediat urmatoare motorului, care nu a fost schimbata de pe masina (am inteles ca primul arbore s-a rupt dupa cele 4 pistoane si imediat inainte de volanta, deci poate ceva nu a fost in regula cu volanta / carcasa cutiei de viteze / etc. - probabil o aliniere defectuoasa, din motive constructive sau de montare, etc.)
Tine-ne la curent, e foarte interesant.
Andreea
Jul 21 2006, 11:44 AM
o sa rog persoana in cauza sa va povesteasca mai multe amanunte
Andreea
Jul 21 2006, 07:51 PM
QUOTE (Robert)
QUOTE (Andreea)
hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru?
Hm... asta e o surpriza mare de tot...
Ar fi trei scenarii posibile:
1. Exista o problema de calitate cu un anumit lot de arbori cotiti (are sens numai daca cele doua motoare au serii relativ apropiate).
2. Exista o problema de inginerie, asa cum spunea Darren (are sens numai daca problema este frecventa, spre foarte frecventa, la tipul respectiv de motor - deci deja ar trebui sa fie o problema renumita).
3. Ceva este in neregula partea de transmisie imediat urmatoare motorului, care nu a fost schimbata de pe masina (am inteles ca primul arbore s-a rupt dupa cele 4 pistoane si imediat inainte de volanta, deci poate ceva nu a fost in regula cu volanta / carcasa cutiei de viteze / etc. - probabil o aliniere defectuoasa, din motive constructive sau de montare, etc.)
Tine-ne la curent, e foarte interesant.
e diesel cu cutie automata ..
Darren
Jul 22 2006, 11:14 AM
QUOTE (Andreea)
hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru? :retard: .. asta iti vine sa crezi?
Mda, mi-e greu sa-mi imaginez care sunt sansele ca pe aceeasi masina sa se rupa 2 arbori cotiti la un interval de km relativ mic.
Pe langa ce a spus Robert la partea cu transmisia (cu toate ca daca transmisia e prost aliniata, nu ar trebui neaparat sa se rupa arborele, ci sa se strice ceva in transmisie), eu ma gandesc si la ECU (daca a fost schimbat doar motorul, fara ECU). Despre ce model de motor vorbim? Common Rail?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.