Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bursuc
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3
TiL
Ca sa nu zic buhai, butoi ambulant samd


Totul a inceput cu cautarea a doua punti de Tico pentru o remorcuta, care s-a transformat in cautarea a doua Tico, mai apoi un 4x4, rezultand Bobiţă ( http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11735 )
In final l-am revandut pe Bobiţă cu parere de rau si cu promisiunea ca banii obtinuti vor fi baza pentru un 4x4 cu acte care sa inlocuiasca TDS-ul de care vreau sa scap. Preferabil benzinar.

Cum demult visam la Pajero Sport, afland si ca e capabil sa traga remorci de 2900kg, am cautat unul, benzinar V6 , 3.0l Gasit doua in toata tara, ambele cu GPL, ambele in jur de 300000km. Unul decent dar destul de jegos, vreo 3300E.
Altul superb in poze, dar de aproape se vedea ca-i repictat ici-colo. Interior super, piele, curat. Si "un pic de pedigree", adusa in tara in 2017, a fost timp de doi ani masina lui Gheorghe Ifrim.
Dar rugina de dedesubt nu-mi dadea pace, prea multa pentru un pajero, care nu prea rugineste de fel. Undeva, candva, masina asta a stat mult nefolosita, incurajand rugina pe burta, pe sasiu, pe sub capota. 5400E batuti in cuie, niste dealeri rigizi si cu figuri, in anunt dau de inteles ceva, in realitate e altfel... dead end.
Pentru cei interesati, inca e la vanzare si cam merita pretul: https://www.autovit.ro/anunt/mitsubishi-paj...ml#gallery-open

Hai sa vedem ce alte optiuni ar mai fi....
alex230ro
Ce buget ai? Anul asta cred că vând X1 dar nu ce vrei tu. Land Cruiser mai e sau poate facem o schema și ne combinam la 2 bucăți Isuzu Troope unul eu unu tu.
TiL
Stai asa, ca m-am bagat deja in albie laugh.gif
TiL
Pentru ca nu am gasit Pajero care sa ma convinga, m-am uitat si de X5. Tot doar benzinare.
Majoritatea au GPL, not bad, dar sa fie ascuns, ca nu as avea voie cu el in parcarea subterana de la serviciu.

Ochit un E53 la Ramnicu Sarat, dar esteticul lasa binisor de dorit, tinea la pret, carlig nu prea avea. Am zis ca daca tot sunt acolo... la 40km distanta, la Focsani, un E70. Cel mai ieftin E70 din tara. Ma puteam intinde, pentru ca oricum faceam credit, chiar si pentru E53/Pajero Sport.
Vazut, a doua zi facut credit si cumparat. 7500E cu impozitul platit pe anul asta... not bad.

Masina "de santier", a fost luata de noua pe o mare firma de constructii din Focsani, trecuta pe persoana fizica atunci cand seful s-a retras.

X5 3.0 SI , 2008, cu suspensia sport, interior sport, scaune reglabile electric cu memorii, fara reglaj suport lombar.
237000 km , ultimul schimb ulei pe 29 Ian 2019 , la 227000km.
6 trepte automata
WBAFE41030LZ85066
https://www.mdecoder.com/decode/lz85066
Covorase gri - seturi si de cauciuc si velur
Nu are carlig dar i-as monta sa fiu pregatit pentru orice.

MOTORUL - ar fi fost demential pe o serie 5 berlina. Trage super inca de jos si are redline de la 7000...
Cutie automata , 6 trepte.
Bucsi pivoti, rulmenti ok.
Joc in caseta de directie.

Frecata pe dreapta, pragul exterior putin turtit, niste butoni de fixare plastice exterioare lipsa, oglinda stanga nu se incalzeste, oglinda dreapta nu se regleaza sus-jos (oavea chestia cu ajutorul la mers inapoi si s-a uzat mecanismul.
Gume de vara semiuzate. Rotile originale nu mai sunt, ca a spart una si nu stiu ce a facut cu ele. Trebuie sa caut un set de roti de iarna.
Super jegoasa atunci cand am vazut-o, bateria descarcata, a trebuit sa-i dau curent. Pe motor si in tot compartimentul, pamant, ca nu se putea numi praf.
Interior cam terfelit dar merge, la varsta lui. Ar trebui sa imbrac volanul in piele noua. Are si exfolieri pe plasticele de pe volan.

Revin cu impresiile de dupa ce l-am condus.
alex230ro
Lux și merge și pe linia de tramvai
TiL
Sau tramvaiul merge pe linia lui bursuc.

https://s.bluemail.me/ws/msf5TnhBPKF
BBo
Wow, TIL are saptamana si masina biggrin.gif

S-o conduci cu placere ! cool.gif
TiL
Ca samsarii.
Multumesc! Incep sa ma obisnuiesc.

Prima impresie a fost ca e foarte neplacut sa conduci un SUV din asta mare si inalt, cel putin in comparatie cu o serie 5 berlina.
Nu doar ca are suspensia dura, dar te zgaltaie stanga-dreapta la toate denivelarile, parca-i fi pe tractor.
Denivelari pe care nu le vezi, asa cum nu vezi din satelite view unde-i deal si unde-i vale. Din perspectiva joasa observi orice imperfectiune din asfalt.
In plus, pana acum am mers mai mult noaptea, pe ceata densa. Cocotat acolo sus, cu capu-n nori, esti cam dezorientat. Stim bine ca la nivelul solului nu prea sta ceata si pe masura ce te ridici, se intuneca.

Asta e cu SUV-ul, iti asumi drumul, gropi, denivelari, le incasezi asumat. Nu doar pentru ca mergi like a boss si te doare la basca pentru ca esti tu boss de boss, ci si pentru ca nu le observi la fel de bine.

E o chestiune de acomodare.


Altfel, masina merge destul de ok. Consumul o sa fie cu vreo 1,5l/100km mai mare fata de berlina 520i (2.2i).
Adica e vreo 11.5 acum la naveta, dar pe masura ce prind curaj cred ca o sa mai creasca putin.
520i consuma vreo 10-11.

Cred ca miniul realizabil e vreo 9 la drum cu 80-100km/h, conditii in care 520i ar reusi un 7,5. Mers normal la limita legalitatii am scos 8 cu 520i, la un drum de 300km. Vedem ce iese si cu bursucul.

Dinamica, excelenta, trage super bine cand i-o ceri. Merge lejer cand nu te dai la ea. Demaraje line la care schimba la 2000 si o tine numai intre 2000-1500. Pentru demaraje hotarate ii sunt de ajuns 3000rpm. Mai sus de atat nu are sens decat daca te iei la intrecere cu vreo motocicleta.
TiL
Primul consum la pompa, pe 560km - 12,14 litri la suta de km.
Am reusit sa-i setez ora, configurat cum si cat sa sufle prin gurile de ventilatie, dezactivat optiunea sa clipeasca de trei ori semnalizarea la un simplu click si nu mai stiu ce.

Luat roti de iarna Style 177 , frumusele, gume semiuzate, mai merg un sezon. 1800 lei plus un drum la Pitesti.

Era o oferta foarte buna in Bucuresti, 1200 lei roti ca ale mele dar cu cauciucuri foarte bune. Poate era mai bine si ma pastram de o cheltuiala serioasa pentru roti de vara. Masina a venit cu evazari la aripi si arata cam caraghios cu rotile "inguste" de 18.
In talon nu are marimi pentru 18" , are doar 19, 20 si 21" , toate cu dimensiuni diferite intre fata/spate. Latimi de pana la 325 pe spate...
TiL
Compartimentul motor si ce a mai ramas din namol, dupa ce l-au spoit putin chiar inainte sa-l iau.
BBo



smile.gif
elvislorin
Bravo, domne! Si ai grija la tramvai smile.gif)
eugene12
Sal stăpânești sănătos!
eugene12
QUOTE (eugene12 @ Jan 19 2020, 06:50 PM) *
Sal stăpânești sănătos!

Sa-l...
81DMC77
Super! Sa-l conduci sanatos! smile.gif
TiL
Multumesc!

Cea mai buna reactie de pana acum: Ce e ma cazanul ala de tuica?

Deocamdata nimic nou, rotile de iarna sunt inca prin curte.
TiL
QUOTE (BBo @ Jan 17 2020, 08:15 PM) *
....
smile.gif

E mai potrivit decat spuma activa (de fapt detergent la bidon pe care-l am pentru spalat masina)?


Pregatiri:
https://www.youtube.com/watch?v=-vCUNQSOI_M
https://www.youtube.com/watch?v=dCvmdo1bLLw

M-au speriat mai multi sa schimb cat mai curand uleiurile din transmisie, ca e foarte probabil sa nu fi fost schimbate vreodata.
Deocamdata chestiile care pot da de gandit sunt:
- un tremurat slab (l-am simtit chiar si la relanti) care pe la 1200-1300rpm intra in rezonanta si trepideaza, ca si cand ar fi o problema la volanta/descentrata. Dar asta e automata. Initial a parut ca face doar in viraje, de unde deductia ca ar fi de la cutia de transfer. Dar face si pe linie drapta, doar ca nu apuca sa rezoneze, pentru ca in linie dreapta accelereaza, trece repede de turatia de rezonanta.
- parca schimba putin smucit uneori, dar poate fi uzura normala la km astia, avand in vedere faptul ca masina e facuta sa mearga mai agresiv nitel.

A, nu merge butonul sport. Nu ca as avea nevoie, oricum schimba dupa cum ii ceri din pedala, chiar ma chinui sa fiu domol la picior, ca sa nu retrogradeze de fiecare data.
Altfel, cand traficul abia se misca, ii da a doua si pe la 1500, tinand motorul undeva la 1100rpm.
TiL
Cred ca vrea bujii noi.
Urmeaza ulei, filtre aer+ulei, bujii.

Si sa ma gandesc la https://www.youtube.com/watch?v=dCvmdo1bLLw
Se pare ca schimbarea unor cauciuce din cutie ar imbunatati modul in care schimba vitezele.
TiL
Gasit Manualul Proprietarului si Serviceheft.

Istoricul arata cam asa:

Achizitionata pe 3 Iulie 2008 de la Bavaria
Revizii la Bavaria in 2009 (26000km - ulei si filtre) si 2010 (42000km - frane)
Revizii la MHS Militari pana in 2011
3 Revizii in 2013 la Contempo Cars Sacele (Brasov), toate bifeaza Ulei motor... ciudat. La 118k, 122k si 130k km Doar a doua mai bifeaza si altceva: mikrofilter
Apoi, pana in 29.01.2019 - 227.000km - revizii la Motorfix Focsani
Acum, 238.000km and running. Am luat filtre, ulei si bujii, sa vad cand le si montez.


Revizii interesante:
Ulei cutie si filtru - la 173.000km, in 2015
Rola, curea si intinzator - pe la 210.000km
Pompa benzina, carcasa (?), piv(ot?) 2 buc. Tot atunci
Discuri si placute fata la 220.000km, in 2018

Interesant e ca a mai notat alaturi schimb anvelope fata (doar fata?) in 2013 si 2015, la 122686km si 173250km

Pana la 185000km au schimbat filtrul de habitaclu la fiecare revizie. Prin urmare au busit prinderile plasticelor pe acolo. Vad ca au incercat sa carpeasca cu niste negrese, dar nu a tinut, e un plastic cu cheder picat, care sta pe motor/filtru aer. El zdranganea la relanti, de nu stiam ce-i.
TiL
Schimbat filtrul de aer si bujiile.

Am gasit super jeg pe la bobine, dupa ce am dat jos capacul de plastic, asa ca i-am tras o balaceala zdravana cu apa cu detergent, apoi spuma activa, apoi clatit bine cu presiuneeee.

Bujia 2 era scufundata in ulei - garnitura capac culbutori dusa. Dar totul functiona ok.
Fisa 4 montata gresit, incomplet. Motiv pentru care a tras si apa in timpul spalarii. Pentru ca nu calcase bine pe bujie, scanteia produsese o calcifiere de-aia prin care inca se propaga, totusi. Dar caldura disipata a provocat deformarea trompetei care imbraca bujia, trompeta ramasa inca flexibila, parea ok. Curatat interiorul ei cu un prosop, la a doua curatare prosopul a iesit cu arculetul in cap. Cam ruginit arcul, nu l-am curatat bine, l-am impins la loc, tot asa, nu stiu cat de bine.

De ce s-a intamplat asta:
Ca sa introduci fisa 4 te incurca o chestie mare care nu-sh ce rol are. O impinge si o face sa intre fortat. Baietii au fortat, au ciupit cauciucul care imbraca tija, cauciuc care s-a inghesuit si a facut mai grea inaintarea. Asa ca fisa a intrat incomplet si statea stramb.
Am pus-o pe bujia 1, ca sa fie la indemana in caz de probleme, iar la 4 am impins o bobina buna, dupa ce am uns-o cu scuipanol.

Apoi am facut 550km, mers la consum, pentru ca se ineca foarte usor. Ori o tineam in sport, sa o tina turata, ori schimbam manual, tinand-o intre 2-3000rpm.

Ajuns inapoi acasa am gasit fisa impuscata bine. Bandajat cu izoler, curatat arculetul pe care l-am plasat frumos in capul bujiei, apoi asezat frumos fisa cu bobina. Merge brici. Am facut doar o proba de drum, sa ma asigur ca-i singura problema (mai era si fisa 3 la care conectorul se incapatana sa nu intre bine - rezolvat)


Asa ca azi am venit cu tds la lucru, deseara pun bobina noua.
Bujiile vechi erau Beru si ajunsesera la aproape 1,2mm distanta intre electrozi. Am pus NGK Iridium
4 fise erau originale, Bosch din 2007. Doua NGK 2016, mai putin norocoase. Una e cea balacita in ulei, cealalta montata prost si impuscata.
Halogen
Domnu care`i treaba cu t3iu ala de acolo de prin curte ?
TiL
Tei? Care tei?

A! T3. I-am oferit cazare.
TiL
Bursuc are inima de lup

240099 km
6,5l ulei Wolf 5W50
Filtru Bosch

Am gasit doar vreo 5 litri de ulei in el, destul de urat. Filtru Mann, urat si el. Garniturile ca noi, deci cel mai probabil chiar a fost schimbat acum un an (13000km).
Oil Service nu fusese resetat acum un an, ci la schimbul anterior, de la 214210km. Motiv pentur care imi arata ca depasisem cu 1800km intervalul de schimb ulei de 24000km blink.gif
Cam la 20.000km au schimbat uleiul in prima 100mii km (prima revizie la 26.000), revizii facute in Bucuresti, apoi au redus intervalul la 10-15.000, revizii facute mai aproape de domiciliu.

Am mai luat un set de roti de iarna, ca erau cam ieftine iar gumele sunt foarte bune. Ultima poza e cu profilul celor de pe rotile frumoase care au costat o gramada de bani.

De lucru:
- pierde lichid parbriz, cred. Completasem si acum da iar warning, desi nu prea l-am folosit, pentru ca
- furtunas spart in dreptul balamelei capotei
- nu se aprinde farurile centrale la faza lunga, comuta doar extremitatile de pe scurta pe lunga. Ma intreb de ce nu da mesaj in bord.
- de cand am luat-o au cedat un bec de frana si unul de ceata spate, cel putin asa zice in bord.

Consum mixt 14l/100km
Adica 13.7 la pompa cand bordul arata 12.
TiL
Montat carlig si piscat instalatia electrica pe X5 E70, toate bune, mai putin ceata si mers inapoi, pentru care modulul cumparat are doar un fir. Fer pentru care am intepat la plesneala unul din firele ramase nefolosite la stopul masinii. Vad ca americanii nu leaga nici backup lights nici fog lights.
A trebuit sa inversez semnalizarile, pentru ca am instalat modulul in dreapta, nu ca toata lumea in stanga. Pe dreapta aveam iesire disponibila din portbagaj spre exterior.

M-am mai uitat pe acolo, de fapt pe remorcuta nu e pus becul de mers inapoi, nici fir nu are pana la cupla. Ceatza e si are fir. Ar fi trebuit sa mearga, dar intepasem un fir care nu face nimic. L-am mutat unde trebuie, tot nu mere. Modulul nu comuta, ori pentru ca e defect, ori pentru ca nu-i ajung cei 10V pe care-i am la becul de mers inapoi. Celelalte au 15V.
De investigat. Ma interesez si daca e ok sa nu ai lampa de mers inapoi pe remorca. Daca nu-i, fac scandal la vanzatori.


Fierul
A venit la fix, insa placa originala de prindere era dreptunghiulara si acoperea bine gura lonjeronului, gura care are aplicata o garnitura gumata, subtire. Cel mai probabil talpa suportului de carlig, care e un fel ce C o sa piste garnitura asta... permitand umezelii sa intre in lonjeron.
Si, contrar intructiunilor de montaj, care zic sa nu mai pui armatura originala, am montat-o, dupa ce am decupat putin din placa respectiva. Cu riscul ca grosimea materialului carligului (8mm) sa o impinga prea inapoi, fortand bara de plastic.
Dar a intrat totul bine.

A, la nonfacelift e putin mai usor sa demontezi spoilerul de plastic, ca se da jos doar partea neagra de jos, fetele laterale vopsite, cele care se prind sub stopuri, raman pe pozitie.


Apoi am fugit si-am luat remorca.
elvislorin
Bravo, domne! Hai ca m-ai motivat sa mai lucrez si eu la cazan
TiL
Sa ai spor! Am mai modificat povestea electricii, ca era scrisa dimineata si intre timp am mai investigat.
TiL
Remorcuta

Intr-adevar, e foarte greu de virat in loc cu doua punti, chiar si pe drum nisipos si cu hardughia asta usurica.
E cumva basculabila din protap. Numa' bine, ca mi-a permis reglarea inaltimii protapului. Initial, fiind cativa cm prea sus, forta in permanenta in sus, smulgerea din bila. Iar la denivelari simteam in caroserie cum loveste in sus in cui. De-asta era bine ca prima punte sa nu fie inaintea centrului de greutate a remorcii.

Am bagat niste mocheta cauciucata impaturita in 4 intre protap si capetele benei, e fix la nivel acum, dar am de gand sa pun ceva si mai inalt. Pentru ca puntea fata sa aiba rol doar de filtrare, sa nu ia in plin denivelarile. Sa lase ceva si pentru aia din urma.

Altfel, e misto, ditamai roaba pe care o plimbi usor de colo-colo.

M-am gandit mult daca iau cu oblon tego sau tabla. La tego au rama mai sanatoasa, de teava, nu e doar o tabla ambutisata de jus pana jos, fara teava, ca la asta a mea.
Tego are si rama aia de jur-imprejur de care te poti lega. Dar am preferat dimensiunile 260x135 la tabla vs 240x125 la tego.
elvislorin
Cat a costat remorcuta asta?
TiL
4900lei cu nr rosu 90 zile si picior reglabil pe care nu-l folosesc.
https://www.cgrauto.ro/remorci/remorci-750-...-260x135x38-cm/

Pentru 900lei in plus au ditamai platoul de 300x160.
Teoretic 750kg mtma, dar fiin pe doua punti care pot duce cate 750kg... biggrin.gif
Bine, cel putin gumele sunt la limita, niste chinezesti care au load index 75 = 387kg = 774kg/axa. Deci cele 750kg pe axa sunt la limita.

Destul de scumpe tablele astea, dar altceva nu ai de ales.
BBo
Imi place garajul ala cool.gif
TiL
Intri-n el si-ti vine a zice: This is my church

https://www.youtube.com/watch?v=bhSB8EEnCAM
elvislorin
This is my church...nice one smile.gif
TiL
Doua ciudatenii pana acum, tot uit sa le povestesc:

1. Aparent cand opresc cu volan maxim stanga (poate la fel si cu dreapta), la urmatoarea pornire smuceste putin, ca si cand ar decupla ceva la transmisie abia atunci.
Imi imaginez ca transmisia a ramas incordata la oprirea in viraj.
A facut de doua ori pana acum, dupa ce am tras pe dreapta la niste magazine.

2. Motorul ezita la pornire. Porneste si apoi pierde suflul. E ca si cand ar pierde ulei de sus de undeva si dureaza pana si-l reumple. Face asa chiar si dupa opriri relativ scurte, de 10 min.
alex230ro
1. Xdrive probabil început de sfârșit la cutia de transfer
2. Who knows?Aer fals ceva?
TiL
1. Ar fi minunat
Poate sa verific ce ulei mai are. La cutie a fost schimbat uleiul la 170000km, dar nu stiu daca au umblat atunci si la diferentiale si la cutia de transfer.

2. Face ca la aer fals, dar doar cateva secunde dupa pornire, in rest merge brici.
alex230ro
1. Schimba ulei și vezi la astea sunt ceva rotițe de plastic care se rup
2. Ignora orice ar fi nu e încă praf probabil o sa vezi peste ceva timp.
TiL
N52 common issues:
https://bmwtuning.co/bmw-n52-engine-problem...TSwnbE_rWh8Z7q8

Mai era un tip pe youtube pe care voiam sa-l urmaresc, ca facuse tot felul de chestii la 328ii E90 al lui pana i-a dat de cap.


elvislorin
Misto site-ul...sanc iuu
TiL
Azi a vrut sa-si dea foc. Electrovalva de calorifer de pe partea soferului a scos fum, s-a incins rau, de s-a deformat si curgea apa. Dupa racire parca nu mai curge.
O sa fac o proba de mers cu ea decuplata, pana cumpar una noua. Probabil o sa am parte doar de caldura inauntru, dar vine frigul asa, ca-i ok.

E o veste buna, ca aveam mirosul asta de incins mai ales cand statea in trafic, inca de cand am luat-o, din trafic. Acum stiu de unde venea.

https://www.youtube.com/watch?v=tcMetdBVbVE
bartro
Ce tare, cel din film e transformat în uscător de haine

elvislorin
Zilele astea lucrez la un n52b30 de 265 cp...ii schimb garnitura capac supape, garnitura carcasa filtru ulei, garnitura racitor ulei, baie ulei si semering arbore cotit (cel din fata),...am demontat jumatate de motor ca sa am acces si sa curat toata mizeria de pe motor...daca ai nevoie de info vreodata, let me know
TiL
Hm, am pus link gresit, de fapt asta e pentru E70:
https://www.youtube.com/watch?v=cijBTwAuIfw

Maine vin antigelul, apa si electrovalva.
Cred ca nu o sa scot tot antigelul, ca mi-e lene sa desfac toate plasticele de pe acolo.

Am descoperit si de ce nu avea becuri bune de faza lunga. Pentru ca e cam imposibil sa le schimbi. Am comandat becurile H8, probabil o sa rup micile cleme de plastic care asigura inchiderea conectorului pe bec, ca nu am cum sa-l desfac. Trebuiesc vreo 3 maini la un loc, iar acolo abia poti strecura una.


PS
QUOTE (bartro @ Jun 2 2020, 10:52 PM) *
Ce tare, cel din film e transformat în uscător de haine
evil (1).gif
TiL
Am pus electrovalva, mufa a intrat cam greu. M-am trezit ca baga caldura pe dreapta.
De fapt stalcisem unul dintre pini cand am fortat conectorul. Desfacut electrovalva, agatat pinul cu un culegator de simeringuri, tras si indreptat cu spitul. Merge brici.

Dar tot intra aer cald in trafic. Credeam ca iar e ceva cu comanda electrovalvei.
De fapt, plasticele alea care separa admisia pentru ventilatie de compartimentul motor sunt foarte subrede si mult inaintate pe motor - te tenteaza rau sa te sprijini pe ele cand lucrezi la motor. Erau deja prinse in negrese, ca prinderile originale nu-s in regula. Ar trebui sa desfac sa vad daca se poate reface si cu ce piese.

Asa ca am ventilatie decenta doar la mers intins, altfel trebuie pornit AC-ul.


In rest, benzina, multa benzina. Consumul pe bord se aseaza la 11, cred ca real e un pic mai sus.
245.000km and counting. 8000 impreuna.
TiL
Iar a doua zi (noapte) am pocnit un caine. Spart niste plastice care mai fusesera atinse in trecut (pe sub motor si din bara fata). Noroc ca m-am intors la locul fapte si printre bucati de scut am gasit un plastic intreg - capac-ornament din bara, care acopera gurile mari de ventilatie pentru modelele sport.
Am ramas fara freon, inca nu stiu ce piese au fost afectate. Am plecat in ziua urmatoare la drum asa, fara aer conditionat, dupa ce am dublat doua suruburi care fusesera infipte in bara de proprietarul anterior.

La prima vedere am crezut ca vaporii de freon sunt de la antigel si m-am intors iute acasa.

Poza din camping, la Krapets, cu motivul pentru care nu m-am dus cu motorul.
bartro
Vad ca la asta bara e mica asa, aripille imbrac partea in jurul faruriilor.
alex230ro
gasesti cazane din astea acum in dezmembrari fara probleme biggrin.gif
TiL
Da, e mai ciudata fata la masina asta.

Ma gandeam sa vad cat ar costa plasticele noi... Dar problema mare e AC-ul, ca pot sa merg cu plasticele asa cum sunt.

Problema cu dezmembrarile e ca majoritatea sunt imprastiate prin tara si iei piesa asa, fara sa o vezi, livrata prin curier.
bartro
La AC ce e busit? condensorul? sau cuipit furtun? Mai mult de o componenta nu ar fi.
De inlocuit, de folosit oring-uri sau ce o fi la etansare noi, apoi tras vacuum ceva timp pt a scoate condens si umplut la orice statie de freon.
Daca esti profi schimbi si acel filtru / dryer.

QUOTE (TiL @ Aug 26 2020, 05:12 PM) *
ei piesa asa, fara sa o vezi, livrata prin curier.

Asta a fost expirimentul buf, am cumparat pe olx bara, capota. Evident erau mult mai nasoale decat descrise. Si apoi si trantit de curier.
alex230ro
QUOTE (TiL @ Aug 26 2020, 05:12 PM) *
Da, e mai ciudata fata la masina asta.

Ma gandeam sa vad cat ar costa plasticele noi... Dar problema mare e AC-ul, ca pot sa merg cu plasticele asa cum sunt.

Problema cu dezmembrarile e ca majoritatea sunt imprastiate prin tara si iei piesa asa, fara sa o vezi, livrata prin curier.

daca nu cauti ia uite

https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-bmw-x5...html#ef81327772

https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-bmw-x6...327772;promoted

https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-bmw-x5...327772;promoted

asta asa fara sa studiez prea mult
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.