Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sublime
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4
TiL
Cam asa http://radio.garden/live/utrecht/sublime-fm/

She's lovely.
bartro
Nu inteleg cum suporti reclamele in Olandeza.
TiL
M-am obisnuit sa le ignor, nici nu le mai aud. Ca huruitul de rulmenti, dealtfel.
Aud doar muzica.

TiL
Azi m-am apucat de treaba, dupa ce o saptamana a stat cu o patura la geamul pasagerului.

Completat ulei, i-au mai trebuit 2.5 litri ulei ca sa ajunga aproape de maxim...

Rezolvat geamul pasagerului. Din fericire era doar iesit din macara, asa ca nu a trebuit sa desfac boxa si airbagul de pe usa.
Dar a fost mai complicat sa nimeresc pozitionarea corecta in macara a geamului, facand fixarea in pozitia coborat. Cred ca iese la fix cand geamul e sus.

Oglinda dreapta luase o lovitura zdravana, o bucatica de plastic - balansoarul pe care se misca oglinda - era sarita de la un capat. Si putin sparta, dar e inca ok.
Pus la loc.

Smotruit cu crema de piele Sano scaunele, volanul si putin fetele de usi. Bancheta o facusem WE trecut.

Reglat farurile. Baietii trasesera in draci de cele care regleaza focusul pe orizontala, crezand ca al doilea rand de reglaje e pentru faza lunga. De fapt asta e pentru reglarea inaltimii.
Are farurile astea https://www.olx.ro/oferta/oferta-faruri-ang...ru-IDaxgc9.html
Vanzatorul zice ca a luat masina cu far xenon pe stanga (cel original, cu semnal alb) si far nonfacelift pe dreapta, unde masina a fost pocnita.
Le-am luat si pe ele, nfl-ul e bun pentru vaporabla, xenonul, daca ma hotarasc sa refac configuratia de fabrica. Deocamdata imi plac astea de pe masina, dar sigur nu vor tine mult, e un plastic ordinar. Poate o folie de protectie....

Initiat procedura de reglat geometria : degripant si ciocanit putin. Revenim si maine.

Montat o roata de iarna, ca bufnise aia veche, probabil de la pietris pe asfalt.
Am avut nevoie de cheia de 10 ca sa desprind roata de pe butuc. 10 kile.

Probabil urmeaza roti de 16 cu gume de iarna, astea de 15 sa ramana la tds.
Si niste rulmenti si altele, numai sa se elibereze mecanicul, ca nu mai am timp si chef de lucrat la ele.
elvislorin
Mijtoooo!
bartro
QUOTE (elvislorin @ Dec 9 2018, 10:40 AM) *
Mijtoooo!

Stii tu ceva? Ne tine in suspans despre protagonista.
elvislorin
Nu prea spre deloc...dar ideea ca apuca sa mai faca cate ceva la masina e mijtooo si de apreciat...eu repar masinile altora si a mea e ultima la rand sad.gif
TiL
Nu mai pot sa v-o arat, ca am porcit-o bine pe drumurile astea.

Azi am pus cauciucurile de iarna pe Rotile de corporatist ™



M-am luat si de baietii din service-ul de roti, ca au strans prezoanele cu aia cu impact. Scot telescopica din portbagaj, trag, nu misca. El continua sa stranga si celelalte roti la fel, desi strigam sa nu mai stranga cu aia; ca vine apoi cu cheia dinamometrica si rezolva. Wtf, dupa ce le-ai strans de le-a luat dracu? Dupa ce a pus masina jos, l-am pus sa desfaca cate 2-3 prezoane sa le strang apoi cu cheia mea.
Cand am platit le-am sugerat sa nu mai faca asa si sa vada ca omul are damf de alcool.
Am gasit frigiderul plin acasa.
elvislorin
Sunt curios daca baietii au idee la ce cuplu se strang rotile smile.gif)))....100-150 nm sunt suficienti...adica treapta 1 la un pistol de vulcanizre care are cuplu intre 400-700nm (cand e nou).
bartro
Eu le strang la 110, la 150 nu mai pot sa le desfac decat foarte greu, se sudeaza. Si la passat si la E39 patesc asta. E12 nu are probleme, o fi alt material.
La vulcanizari de mult merg cu roti deja in portbagaj, si tot asa plec de acol, sunt patit.

Cum merge cu alti roti? Ai mai scapat de zgomot de rulare?
TiL
No way. Gumele anterioare erau ideale pentru zgomot redus. Niste Continental tocite uniform pana la limita de uzura.
Cu astea de iarna ar trebui sa fie mai zgomotoasa, avand si cauciucul imbatranit.

Zgomotul e puternic, uneori zici ca-i elicopter si huruiala o simti pana la pedale in fata, desi vine din spate. Ma tem ca vine de pe centru, nu de la o roata, trebuie studiat.

Despre vulcanizari, mi-am luat-o demult si de atunci ori strang eu prezoanele, ori le strang ei la mana, ori au dinamometrica. Doar pe unii pe care-i cunosc i-am lasat cu pistolul pentru ca stiu ca le strang corect.


Despre masina:
https://www.mdecoder.com/decode/gy56313
elvislorin
Uuuuu....me likey
TiL
Da, e un exclusive.
Din pacate busit pe cateva parti. De la distanta inca arata bine.

Azi i-am pus si numerele de inmatriculare, tb sa nu uit de rovigneta.
elvislorin
La cata piele si lemn are zici ca e executive, directore smile.gif)
alex230ro
hmm benzina.o miscare inteleapta biggrin.gif
TiL
biggrin.gif Ma bucur ca va place. Acum sa va mai uimesc putin.

Ieri am pus cricurile in portbagaj, sa-i mai imping fundul inapoi. Ocazie cu care am constatat ca-i foarte elastica structura ei.
A avut o lovitura zdravana in spate, cu niste deformari ireparabile. Lonjeronul dreapta spate e impins cu totul nitel in fata. E clar sa a mai fost tras panoul spate, ca sa revina cat de cat la forma initiala.

Cred ca si capacul portbagajului e putin deformat, nu s-ar observa, dar cred ca i s-a inchis acel unghi de ~90 grade si nu mai calca bine pe chedere.
Asta e, l-am facut sa se inchida mai bine decat inainte, dar e departe de a fi perfect.


Am scos bujiile, nu m-ar mira sa fie de cand a iesit masina din fabrica laugh.gif
2,5 mm distanta intre electrozi; si are patru.
Calamina aproape 1mm. Capul pistonului negru-smoala.
Am observat in poze cum si-au croit scanteile cai prin ceramica din jurul electrodului central biggrin.gif

La sharky, dupa 40000km, bujii NGK cu un singur electrod, distanta ajunsese la 1,2-1,5 mm

Ma mir ca mai mergea motorul asta...
Au iesit greu, pentru ca o buna parte din partea filetata iese in camera de ardere, s-a pus calamina pe filet si nu mai voia sa reintre in chiulasa la desfacere. Una din ele a iesit cu putin aluminiu dupa ea. A fost prima, desfacuta mai in viteza si inceputa la rece. Cand am vazut cum sta treaba, am strans-o la loc, pornit motorul cateva minute, sa se dilate putin chiulasa, apoi la lucru.

Am luat niste Denso ieftine, 10 lei bucata. Cu un singur electrod, ca nu-mi plac astea cu 4.
https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-5-b...p;grupa_order=1

Inca nu am pus mana pe ele, le montez dupa Craciun.
eugene12
Arata bine! Ce motorizare ai pe ea?
TiL
520, 2.2i Cred ca ai acelasi motor pe break, nu?

Rafinat si cat de cat puternic. Prefer totusi un 2.5 sau mai mare. Cu asa ceva pot sa merg linistit cu max 2500 rpm, cand nu ma grabesc.
Astea din categoria 2.0 trebuiesc turate, pentru ca au transmisia mai scurta si altfel ar trebui schimbate prea des vitezele.

Am pus bujiile noi, la prima pornire le-a inecat (pornit in 3-4 cil, apoi din ce in ce mai putini pana s-a oprit; apoi nu mai pornea deloc). Dupa jumatate de ora a pornit bine, ba chiar se stinge si check engine imediat dupa pornire.
Schimbat uleiul, era cam muci inauntru, uleiul vechi in contact cu aerul umed se albea superficial.
Am observat de cand am luat-o ca a stat mult. Multa rugina pe busonul de ulei si in zona de sub el. Acum, la golire, cand a tras aer cu ceatza, s-a albit toata zona asta urata.

La mers nu se simte diferenta cu noul ulei, acelasi zgomot foarte foarte slab pe la tacheti. Din interior nu prea iti dai seama cand e pornit motorul.

Ieri am fost la schi in Predeal, masina plina. Cu exceptia rulmentului spate care duduie, merge... electric. Te cam plictisesti la 80-100 la ora.
Consum 11.8l/100km , 144km de drum intins, liber, plus o ora jumate stat in coloana aproape pe loc, din cauza unui accident. Cam mult, poate, desi drumul a fost si in urcare.

DSC rulz. Oricat dezagreez eu sistemele de control (mai ales ABS pe flescaiala) DSC-ul asta lucreaza super, ajutat si de faptul ca masina e bine echilibrata, plus suspensia joasa.

L-am dezactivat o data la intrarea de pe Kiseleff pe Ion Mincu, am maturat putin stanga-dreapta, de i-am amestecat bine pe cei din spate biggrin.gif
O sa-l mai dezactivez din cand in cand, ca nu vreau sa-mi pierd reflexele.
elvislorin
Maricel consumul...ma asteptam la 8-9 afara
TiL
Mda, vazand cu ce consumuri se lauda lumea cu 520i, la fel ma asteptam si eu.

Acum consumul in bord a ajuns la 9.3, chiar si dupa o tura in Bucuresti (dar traficul in oras era lejer ieri dupa amiaza). Dupa bucata de 1,5ore stationare urcase pe la 10.8 pe BC.

O sa incerc sa curat debitmetrul, apoi mai vedem restul.
bartro
Nu este o masina usoara, plus incarcat, si urcat la munte poate sa rezulta intr-un consum mare. Si cu statul mult la coada.
La mers intins consum ar trebui reglat de sondele lambda - managementul este closed loop.
In schimb cand accelerezi cred ca s-ar putea sa aibe o influenta, dar si aer fals de la un furtunas sau cot, daca are asa ceva. Stiu ca ai zis ca par in regula.
Cu E32 am reusit un pic sub 9% pe un drum de iarna Bucuresti - Fagaras, dar asta cand nu avea sonda lambda si un debitmetru setat pe o pozita buna pentru zgarciti smile.gif

alex230ro
QUOTE (TiL @ Dec 28 2018, 09:11 AM) *
Mda, vazand cu ce consumuri se lauda lumea cu 520i, la fel ma asteptam si eu.

Acum consumul in bord a ajuns la 9.3, chiar si dupa o tura in Bucuresti (dar traficul in oras era lejer ieri dupa amiaza). Dupa bucata de 1,5ore stationare urcase pe la 10.8 pe BC.

O sa incerc sa curat debitmetrul, apoi mai vedem restul.
Ala e consumul nu ai ce face o ora jumate de stat in coada = cam 2 litri in plus la consum . Sub 8 nu prea o sa scoti vreodata masina e grea si 2.2 e la limita ar fi mers un 2.5 mai bine.
TiL
Da, vad ca se aseaza la 9.2 consumul pe bord. Probabil o sa mai scada putin.

Ieri am desfacut coturile de admisie, debitmetrul si buclucasa valva DISA.

Debitmetrul era impecabil, i-am dat totusi un spray de curatat carburatoare, daca tot eram acolo.

Coturile ok, mai putin o deviatie care intra intr-un banal bidon de plastic, de-i zice rezonator. Acolo era crapata gura furtunului, dar la limita, inca nu ajunsese sa traga aer fals, cred. Am dat o banda izoler pe interior, pentru etansare, pe exterior ca sa tina cat de cat cauciucul sa nu se mai cracaneze. Trebuia sa dau mai multe straturi la exterior, sa fie tare.

DISA in stare ok. Fara joc, dar posibil ca actuatorul vacuumatic sa nu mai fie ce-a fost. Un joc dubios acolo. Totusi, functioneaza, am facut testul de la min 1:50: https://www.youtube.com/watch?v=pg6Jb3qEYvM

Faza urata e ca am gasit smirghel in interiorul admisiei. Si mi s-a parut ca vad ceva asemanator pe capul cilindrilor, cand am schimbat bujiile.
Probabil e nisip tras pe la garnitura valvei DISA. De afara nu ai cum sa-ti dai seama, nu arunca nimic uleios pentru ca e vacuum tot timpul acolo.
Trebuia sa dau un silicon peste garnitura si apoi sa o pun la loc, dar mi-am incercat norocul, am jumulit garnitura veche care e lipita acolo, incercand sa o inlocuiesc cu o garnitura din setul de la Lidl. Ghinion, erau prea groase in carne, asa ca am luat una mai mica, am intins-o ca sa se subtieze, sper sa tina.

Mersul motorului s-a schimbat doar putin, in sensul ca acum pot sa misc masina la ralanti doar din ambreiaj, nu mai da sa moara ca inainte. Deci tragea aer fals.
Dar tot nu-i perfect cand trag tare de el la turatii foarte mici. Oricum, e o incantare. O tii intr-a 5-a si uiti de ea, daca nu te grabesti, trage frumos de la 50 la ora in sus.
elvislorin
Nu te-ai odihni si tu duminica...ntz ntz...smile.gif)
TiL
Ieri doar am facut proba... dar nu, nu prea stau locului duminica.

Hm, inca n-am pus pozele.
Lipseste din cadru a doua trusa de garnituri din lidl, cea din care am folosit garnitura.
Bonus poza cu curul stramb, sa o fac putin de rusine.
alex230ro
garnitura DISA gasesti pe ebay, daca nu vezi diametrul si iei una universala
eugene12
Eu zic sa i tragi un gpl dacă vrei sa o ții. Sunt instalații second pe net și la 900 lei. Doar de mutat de pe una pe cealaltă. Consumul de ulei īl am și eu. 1.5 l la 10k km.cred ca dacă n as completa ar fi la minim la următorul schimb. Poți verifica valva pcv și dacă aj aer fals scoțānd busonul la ulei. Dacă se schimba mersul e ok.
Cam mic 2.2 ul dar face fata.Despre consum... Al meu ia 11 pe gpl afara și mers destul de tare. E mișto ca ai DSC. Eu n am.
TiL
Nu ma incanta ideea de gpl... cel putin pana o incerc odata....

Daca desfac busonul de la ulei isi schimba mersul f f slab. Deci PCV functioneaza, nu?

Da, 2.2 e decent, cel putin pe berlina. Dar dupa tds obosit si automat, e avion biggrin.gif


O sa ma pregatesc sa schimb rulment spate, poate si bucsa-pivot de jos de la brat, ca are joc cel putin pe stanga. Trebuie sa cumpar niste prese.
M-am linistit nitel, am tras de roata suspendata, nu se simte joc la rulment, doar la bucsa aia.
Huruie urat in mers, dar macar nu are joc deocamdata.
TiL
Azi a mers pentru o vreme PDC-ul. Eroarea era de la un senzor spate care era si defect si avea si traseul spre mufa intrerupt.
Luat senzor de la tds, apoi mergea frumos spatele, fata insa nu sesiza obstacole decat pe stanga.
Pe dreapta, un zenzor ticaia binisor, cel de langa numar, nu. Ma mir ca nu dadea eroare PDC-ul.

Incercat sa mai pun un senzor, de la tds, dar trebuia sa tai ceva mic din mufa ca sa-l pot conecta. Asa ca o sa cumpar vreo 5 senzori in total, noi, pentru tds si pentru 2.2i

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teoria conform careia e nevoie de trei zile de degripant si ciocaneli pentru a destepeni un capat de bara se confirma.
La fel am patit si cu celelalte masini (E28, E39, nu mai tin minte despre E46).


ziua 1, acum vreo doua saptamani: desfacut piulita de blocare, degripant, ciocane, nimic. Lasat desfacut, facut aproape 1000km.
ziua 2, ieri. Perie de sarma, degripant din lidl, ciocane, flacara de la lumanare (mult prea slaba)

Azi a fost a treia zi, am bagat si artileria grea, ca nu dadea semne de slabiciune. Rotopercutor cu dalta pusa pe bieleta de directie, in trei reprize, din toate pozitiile.
Am luat si WD 40, e dat dracului in comparatie cu restul.
Am luat si o lampa cu gaz, sa incing atmosfera, dar n-am indraznit...
Pana la urma s-a destepenit, adica facea tzac si atat, nu se misca deloc. Si da-i cateva ore inainte-inapoi. Am reusit sa-l fac sa se desfaca, dar cum am nevoie sa inchid unghiul, trebuie strans. Si se lasa greu.

Degerat picioarele, intrat la caldura.
Ma tem ca nu o sa pot strange atat cat am nevoie, ca o sa ajunga in capatul filetului.... vedem.
elvislorin
Una dintre cele mai nasoale lucrari...eu prefer sa desfac bieleta cu tot cu capat de bara....apoi o pun in menghina si ii fac cald cu lampa de gaz....e mult de munca, dar e o metoda mai rapida....important e sai sculele (cheie pt desfacut bielete, presa de cap de bara - sau 2 ciocane - si lampa cu gaz sau autogen)
TiL
Azi m-am concentrat pe strangere, pana am ajuns la capatul filetului. Ma gandeam oare sa ma apuc sa desfac de tot, scurtez si pun la loc... dar e duminica si n-am chef.
Apoi mai trag o data de cheia fixa de 16 si-i sare o falca.
Voila, gata treaba pe ziua de azi.

S-a mai corectat geometria dar inca e destul de deschisa, volanul a venit pe centru acum, deci trebuie sa umblu la ambele bielete. Numai bine, ca si aialalta e blocata si are hexagonul tocit, cineva a tras cu un mox zdravan de ea. Ori, mai degraba, a batut cu dalta.

Prin urmare cred ca mai bine cumpar setul de articulatii, cum am facut la tds ( https://www.kitbrate.ro/cumpara/kit-brate-s...39-1995-2003-60 ). Hm, dar parca nu continea toata bieleta, cum a venit la E46... ci doar partea cu pivotul.
Ce-i aia cheie pt desfacut bielete?
elvislorin
Eo smile.gif) dar sunt in Severin
elvislorin
Cumpara-ti o cheie pt bielete...gasesti de la 60 lei pana pe la 200...merita toti banii...magazinulcuscule.ro, emag, lincos etc
TiL
Merita diferenta, 60 lei cele din e-mag?
elvislorin
Eu am din asta....https://m.emag.ro/dispozitiv-demontarea-rapida-a-bieletelor-de-directie-sealey-scule0089/pd/DZQ1D2BBM/?ref=related_items_ml_1_1&provider=google&recid=ChQxNjYwNzk5NzI3MzAzODYzODYwNBACGgJJViINZGVmYXVsdF9tb2RlbCgA
E ok, dar trebuie sa lucrez cu grija cand o fixez pe bieleta...e semiprofesionala
Pe emag am mai vazut unele la 99 lei si altele la 170-180 lei de la toptul...sunt f bune
Varianta ieftina si buna (dar trebuie sa lucrezi cu grija si sa nu fortezi) e asta de la yato...https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/extractoare/articulatii/yato/yt-06160-cheie-pentru-bielete-35-42-mm
Cand cumperi o cheie de bielete ar trebui sa stii diametrul capatului bieletei ...ai chei de la 27-42 mm, 27-35 mm, 35-45 mm...incearca sa masori bieleta ta.
TiL
Am comandat de 800 lei truse de scos rulmenti si de scos pivoti din brate, plus cheia de bielete si presa de depresat pivoti.

Ieri am pus si nara dreapta de FL, ca am luat-o cu nari nfl. Astept si nara stanga, ca venise una de model mai nou si/sau de ceva X*.
Am luat si aparatori de noroi fata, niste caricaturi in comparatie cu cele originale, dar sper sa vina bine. Sunt facute din deux pieces. Buza flexibila de jos din fata rotii e atasata, capsata. Daca la original buza aia e cauciucata, la asta e un plastic mai tare decat restul aparatorii. Si parca mai proeminenta, deci ajunge mai jos, o sa tot frece la borduri.

Senzorii de parcare:
Pe fata, montez, centru dreapta, merge, raporteaza, coltul dreapta nu raporteaza , dar stiam . Inversez, la fel. Inversez la loc, ca nu puteam sa scot senzorul de colt din badou fara sa-l distrug, apoi nici unul nu mai raporteaza. Macar nu da eroare si ceilalti merg.
Pornesc motorul, apas PDC, da eroare. De trei ori, la fel.
Opresc motorul ii instalez, pun la loc totul, test pdc, fara eroare dar dreapta fata nu raporteaza in continuare.
N-am mai pornit motorul sa vad daca merge si cu motorul pornit

Am mai plasat o comanda de senzori de parcare. De fiecare data fac o comanda, ma suna pentru confirmare si-mi zic ca nu mai au pe stoc 2 din cei ceruti. Fac alta comanda, iar, are unul din doi. Catinel catinel....... Azi mi-a spus ca-i are pe amandoi cei comandati aseara, dar nu pare ca s-ar potrivi pe masina mea. Lasati, ca ma descurc.
TiL
Constatari: PDC fata merge (adica merg cei doi de pe stanga), pana cand dau R si da eroare si ticaie repetat, scurt, chiar si dupa ce opresc si incui masina. Se opreste din ticait dupa multa vreme, sau dupa ce repornesc motorul.

In we am de lucru, au venit presele...
81DMC77
Spor la treaba!
TiL
Aman operatia, ca presa e cam de autobuz, nu se pupa cu dimensiunile pivotului spate. Adica am luat asta:
https://www.emag.ro/presa-extras-montat-piv...vorite_products

dar trebuia una din astea:
https://gebotools.ro/extractoare-si-prese-c...csi-p-5527.html
https://gebotools.ro/extractoare-si-prese-c...0mm-p-5544.html
https://gebotools.ro/extractoare-si-prese-c...buc-p-5633.html


As putea sa lucrez la fata, scurtat filet bieleta ca sa pot regla geometria, montat aparatori de noroi.
elvislorin
Trusa pt rulmenti are baiatul....primul link :😁
TiL
O sa masor pivotul , sa vad daca se pupa cu dimensiunile cupelor din truse.
Avantajul presei C ar fi acela ca poti schimba si pivoti din brate (la E46, de exemplu), nu doar chestii care eu gaura pe mijloc.


Cateva link-uri utile pentru schimbarea rulmentului spate si a pivotului spate la E39:
Brutal: https://www.youtube.com/watch?v=2Qe98VEwbrA
Elegant: https://www.youtube.com/watch?v=Q2TyGUpzdTE
Prea elegant: https://www.youtube.com/watch?v=6pE1wnN7bSE
si ... metoda romaneasca laugh.gif https://www.youtube.com/watch?v=X0rNXnAj7IQ

Pivot
Cu presa C https://www.youtube.com/watch?v=tKgNV8Ve7Dg
cu presa astalalta https://www.youtube.com/watch?v=MG8jkWMsQw4
bartro
Ce īnseamnă să ai o pasiune smile.gif
TiL
La pasiunea de a aduna fiare inutile te referi, nu?
Rotz, prese, vedem ce urmeaza
elvislorin
Inca unul care n-a mai scris aici de 2 luni...l-o fi furat pasiunea smile.gif))
TiL
Am de povestit despre schimbarea rulmentului si despre nu mai stiu ce.
Dar mi-e lene.

PS. a, despre prezoane si reclamatia facuta la RAR. Tineti aproape! laugh.gif
TiL
Si n-am mai povestit.
Schimbarea rulmentului spate a fost un chin.
Reclamatia la RAR: dupa ce Autovariant mi-au strans prezoanele cat i-au tinut pistoalele, desi eram langa ei si racneam sa nu mai stranga atat, m-am trezit cu filete busite. Reclamat la RAR, raspuns ca nu gasesc evidente ca masina mea ar fi fost la ei in lucru, revin intreband pentru ce dracu' am platit cu cardul meu, in final au recunoscut. Am primit 20 prezoane noi, Febi. Filetele din flanse le refac eu cu tarodul. Oricum, se pare ca o singura roata fusese afectata atat de serios. Intamplator, fix aia de la care a trebuit sa schimb rulmentul in primavara.
Sper ca s-au invatat minte.

Ce ar trebui sa urmeze:
https://www.youtube.com/watch?v=3encrkBsss0...sFIbZHAftyZZeVs
https://www.youtube.com/watch?v=ZDP8Dma0nUs
Asa sper sa rezolv niste pierderi de ulei si niste ezitari ale motorului.

Apoi, mi-ar placea sa-i pun suspensie noua, asa cum a fost din fabrica. M
Mai e si un rulment fata care se pregateste sa faca galagie.
Am luat si niste plastice noi din jurul rotilor fata, cam neghioabe, nu sunt originale. Ar fi frumos sa le montez pana nu le pierd.
TiL
Adaugat cativa km si niste stergatoare.
Consum dupa doua drumuri la munte cu trafic lejer si o intrare in Bucuresti, 9,1
TiL
Am mai mers la munte de doua ori. A inceput sa se aprinda martorul de incarcare, doar la pornire, pana la prima turare spre 2500rpm.

Probabil trebuie dusa pe Baicului 116. Avand X5-ul in regula si ceva drumuri pe forestier de facut, am bagat E39 in garaj.

PS> E mult mai confortabila berlina cu suspensie sport in comparatie cu X5, pe drum forestier.
BBo
Baicului 116 ? E bine de notat, eu mai stiam un nene meserias pe dna Ghica 137
TiL
Baicului 116 nu a dat niciodata gres, ii stiu de aproape 15 ani, am fost acolo cu aproape toate rablele mele. Mers fara programare, in 2-3 ore pleci reparat, cu tot cu stat la coada, demontat/reparat/montat pe masina.
Fac doar electromotoare si alternatoare, au pe loc piesele necesare reparatiei, iti arata ce considera ca trebuie schimbat, daca nu-ti permiti tot, le zici cat iti permiti sa faci asumandu-ti riscurile. Mai au si posibilitatea sa-ti dea SH/reconditionate.

https://uncasnicu.ro/contact/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.