Acum chiar ca nu am mai scris de ceva timp.
Log story short, am montat tot ce trebuia, amortizoare, flanse, protectii, brate spate, toata lista de piese mai scurt zis.

O problema tot a ramas, cand am fost sa fac directia, cica nu "cade" bine masina pe drum, roata dr fata mai exact. Ceea ce mi se pare bizar, amortizorul e nou, flansa tot asa, toate de M, si tipul de acolo mi-a recomandat (prin sep anul trecut, ce-i drept) sa schimb fuzeta si/sau bratele. Asa ca o sa caut o fuzeta si o sa ii pun si rulment nou, ca atunci cand am verificat masina in vara sa vad ce are nevoie, rulmentul dr fata avea putin joc. Si apoi o sa reincercam cu directia. Bratele sunt ok.
Nu stiu ce sa zic, poate sa fie de la acc ce l-am avut eu treaba cu fuzeta, sau poate o fi fost de atunci @TiL, de cand ai luat-o tu si era pragul putin sters, poate luase tipul ala ceva bordura or smth, n-am idee. Rezolvam.
Acele bucsi spate din fuzeta, le-am scos cu o presa improvizata, cu surub cu filet si o bucata sanatoasa dintr-o conducta de gaz. cam asa arata :

Au iesit destul de greu, fiind intepenite de atata timp, dar in combinatie si cu bratele noi, Lemforder cum alesesem, chiar se simtea mai ok masina.
Schimbat si sabotii + arculetele spate





De asta nu mai tinea frana de mana

)) Le-am reglat cu masina pe cric, invartind de "disc" si tot regland acea rotita interioara prin surubul de la disc, pana roata a fost teapana, dupa am dat cam o tura inapoi, pana roata misca fara sa fie franata, cu frana de mana jos, Acum sta masina in al 2-lea dinte, fara sa plece la vale, nu se incalzesc rotile, merg frumos.
Curatat si tot ce tinea de sistem, plus ca am schimbat si furtunurile de franare la la etrierii spate, ca erau aproape de final.

Aparent puntea spate avea o mica fisura, am luat bison kit de reparat aluminiu, 68 de lei din Dedeman motorsport parca, si am bagat acolo bine de tot, testat si acum cativa ani cu o fulie de motor, merge si in ziua de azi, fara joc, e perfecta.

Dupa cum stiti ca am schimbat vascul cu cel primit de la @TiL cand am luat masina, dar era cam tot timpul pe "on", da, se auzea fain, dar cam taia din putere.
Asta era cel original al masinii :

Asta era cel de la @TiL:

Si asta l-am luat de la un baiat din CT ce se ocupa doar cu dezmembrari de E39, sigur il stiti, Nutu Cristi, nu e reclama

). Vascul e de 2.8i din cate mi-a zis, intr-adevar vad ca sunt diferite codurile, dar e super ok, adica n-am avut probleme pana acum, si in sfarsit aud si eu motorul

) :

Totodata, oglinzile tremurau cand le pliam, asa ca am zis sa le desfac si curat, dar din prostia mea, am spart acea bucsa de bronz de la oglinda stanga, am desfacut un motoras de la o jucarie, si aparent se potrivesc, inlocuit si acum totul merge bine, oglinzile nu mai 'agata'.

Am mai refacut inca o data, pt siguranta, acea "garnitura" de banda de la filtrul de aer, unde e putin crapat. Probabil o sa vina altul, mai vedem. Pana acum nu scapa. E ok

La capitolul "tiganeli", am astea 2 chestii, nu e grav, dar o sa vina schimbate ambele. Furtunul nu curge, e bine, aerisirea o fac pe acolo pe la bazin, iar cu switch-ul de frana, dupa ce am facut poza aia cu sarma, m-a cam durut inima si am pus soricei

)) O sa vina schimbate ambele.


La un moment, nu mai mergea niciun bec de la nr, si am zis ca s-au ars si daca tot trebuie sa le schimb, am zis sa pun led-uri. Gen din alea built-in, nu bec simplu. Dar de fapt s-au ros firele in burduful de la portbagaj, unde am gasit mai multe fire rupte, deci de aia nu merge incuietoarea mecanica zic eu, cand o sa imi mai iau cateva zile de concediu, o sa desfac tot capitonajul si o sa le rezolv, dar momentan astept o camera de R , pe care sa o montez cu tot cu manerul de deschidere portbagaj, cred ca atunci o sa rezolv si firele alea, ca sa nu fac o treaba de 2 ori.

Odata cu accident-ul, am luat alta capota, dupa cum bine stiti, dar la capota aia nu mergeau stropitoarele de parbriz, furtunele erau ok, dar cred ca era stricata membrana din stropitoare sau cv de genul. Luat altele + furtune de mertz de benzina, ca erau cam obosite astea de pe capota, chiar daca nu curgeau. Si pt linistea mea am schimbat si cuplajele cu furtunuri din astea de benzina pt mertz, puse frumos cu colier. Totul e bine acum, pot spala parbrizul

)) La care o sa urmeze un polish, ca are foarte multe "panze de paianjen" si seara pe ploaie e destul de deranjat, nu prea mai vezi mare lucru cand vine ala din contrasens.

Ce urmeaza sa schimb:
- bielete anti-uliu spate, ca alea nu le-am mai luat atunci, si alea sunt crapate, + bucse bara stabilizatoare spate. (tot lemforder, aprox 300 de lei tot)
- navi noua, ca pe asta am reusit sa o sparg cu telefonul

)) (xtrons de data asta, 1550 de lei)
- camera in bara fata + camera spate in maner ( 200 de lei ambele)
- amp dsp cu tot cu instalatie (1000 lei)
- motoras spalator ( 50 lei)
- fuzeta ( cam 200 de lei)
- rulment fata dr ( cam 300 de lei si asta)
- flansa cardan + rulment ( 235 de lei ambele)
- directia ( 150 lei)
Deci mai sunt cateva, va tin la curent. xD
Si cea mai buna masina, e masina de serviciu :

Golan 1.5dci adblue, macar nu platesc de la mine cat fac deplasari in interes de serviciu:))
Pana atunci, va pupa $efu

) ;