N-am mai scris de mult ce am mai facut la masina, so
Oglinzile agatau putin cand le pliam, le-am desfacut si le-am gresat cu vaselina lichida wurth

Treaba urata e capacul de la oglinda sofer, care are clemele rupte si cam ar putea pica oricand, am vazut ca avea dat silicon sa tina, prin urmare asa am facut si eu.
A inceput si ventilatorul de la clima sa se auda, asa ca l-am curatat. Avea blanita pe el

)

Ca tot am problema aia cu pedala de frana teapana/ nu mai revine de cand cu temperaturile scauzte, am inceput sa verific vaccum-urile
Am gasit acest dop de pe admisie, e destul de dus. I-am dat o banda ff buna deasupra, apoi una carpata, vad ca e ok acum, merge chiar mai rotund motorul

Dar problema cu frana tot nu s-a rezolvat. Asa ca am trecut la verificat PCV

Luasem una de pe un 2,5i <1999 dar e alt model, ma gandeam sa ii iau membrana de pe el si sa il pun pe al meu, ca sunt cam aceiasi dimensiune.

Vad ca asta de 2.2i e foarte diferita fata de cea 2.5, cea de 2,5 se prinde in admisie cu acea gaura, la 2,2i e mai nasol pentru ca ai un furtun gen spirala care trebuie sa ajunga in partea de sus a admisiei si e foarte greu de cuplat, dar am reusit sa le desfac fara sa rup nimic.
Cam asa arata valva mea

Membrana e buna, nu e ciupita nu are defecte face vaccum ok.


Am curatat-o,sperand ca e buna.
Totodata am curatat si furtunele, erau bune, nu erau scoapte sau fisurate, dar pentru un plus de siguranta le-am dat niste banda din asta foarte strans pe ele, iar la urma una carpata.

Montat la loc. Totul bine, parca merge mai bine masina, iar cand scot busonul de la ulei, moare motorul. Deci as zice ca e in regula acum. Sigur ca o sa trebuiasca schimbata mai incolo, dar momentan e buna. Ori o mai curat ori o schimb cand o sa mai faca probleme. Vedem.
Acuuuum, lucrare importanta

Pixelii de la ceasuri. Banda e chinezeasca, vreo 19 lei/buc. Oricum ma gandesc ca baietii de la noi vand aceiasi chestie.



Cel mai greu a fost sa gauresc plasticul, pentru a evita sa scot toate acele si motorasele si sa risc sa le decalibrez. Dupa ce am gaurit, am curatat frumos zona, nu agata niciun ac, totul bine. Daaaar, cred ca am coborat tot calendarul langa mine cand ma duceam sa testez. Vedea pixelii pe o jumatate de ecran, pe cealalta hieroglife, mergeam in casa, mai asezam ribbon-ul, iar la masina, ba se vedea, ba nu, cred ca am tot reglat acel ribbon de vreo 9 ori.
Iar asta e rezultatul final

Nu e perfect. Lipseste coloana de pixeli de acolo de la M, dar in rest e bine, se vad toti. O sa-l las asa. Nu ma deranjeaza prea tare.
Acum cu frana, am mai auzit de la niste baieti ca ar fi apa in tulumba de vaccum, cand vine frigul ingheata, iar tu nu mai poti frana. Cam asa se comporta si la mine. Nu are rost sa incerc sa o golesc de apa pentru ca are 3 membrane inauntru, iar pe gaura de vaccum ai acces doar la prima, deci ar fi degeaba. Iar ca sa o desfac, nu cred ca o mai pot capsula la loc, deoarece vad ca e cam subtire tabla de pe ea. Asta e, trebuie sa iau alta. Oricum e periculos sa o mai pornesc, ca daca imi baga apa pe admisie, m-am cam fu*ut in el motor.