Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pareri E46 320d
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E46
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
xox
Km reali doar pe diagnoza, in shadow memory, are Sorin o scula pentru asa ceva. Dar incarcare... eu am incercat la al meu, acum 7 ani si n-am reusit sa nimeresc, dupa ce pornea motorul disparea meniul biggrin.gif Sigur am facut ceva gresit. Stiu ca aveam un consumator pe undeva oricum, iesise pe diagnoza parca, cand radea Sorin ca n-a mai scos una asa lunga pana n-a dat de masina mea laugh.gif
TiL
laugh.gif

Hai ca am ajuns la serviciu azi.
Era de la releul de incarcare, cica n-ar fi fost potrivit pentru alternatorul meu. Toata distractia 350 lei, intr-o ora jumate. 200 lei releul, 150 manopera.
Au mai pus si-o bucsa in care sta unul din rulmenti, ca bucsa veche era dusa si incarcata cu izoler wallbash.gif

Trebuia sa mai dau si 280 lei pe rotor dar n-am mai avut de unde. Rotoru-i batut in cap si descentrat, deci colectorul nu se mai invarte rotund. O sa afecteze periile, dar acum n-am ce-i face.

Incep sa wub.gif masina asta.

TiL
Ce ulei merge la motorul asta? E-piesa zice 0W30.
Vad ca filtrele sunt ieftine.

Cat costa basculele fata? Pe e-piesa am gasit doar pivoti. Ieftin, dar cum montezi asa ceva?
bartro
Chiar asa de dorelizat e? Sau a fost troznita in bot totusi?
alex230ro
QUOTE (TiL @ Feb 8 2016, 04:20 PM) *
Ce ulei merge la motorul asta? E-piesa zice 0W30.
Vad ca filtrele sunt ieftine.

Cat costa basculele fata? Pe e-piesa am gasit doar pivoti. Ieftin, dar cum montezi asa ceva?

teoretic se scot pivotii de pe bascula veche si se pun cei noi bascula fata e de la 350 lei in sus de bucata.
legat de km iti faci timp in weekend si incercam sa vedem.daca au rescris toate modulele nu prea putem sa vedem daca nu iti zic exact nr.

legat de ulei

Schimbare 24 luni
Produse : 8100 X-CLEAN+ 5W-30 (lat anul)
: 8100 X-CLEAN 5W-30 (lat anul)
: 8100 X-CLEAN 5W-40 (lat anul)
: 8100 X-CESS 5W-40 (lat anul)
: 8100 X-MAX 0W-40 (lat anul)
: SPECIFIC LL-04 5W-40 (lat anul)
cam toate astea ar trebui sa mearga ciudat ca nu vad 0w30
TiL
Si pot sa-mi montez eu pivotii? Sau la service se descurca? Sau mai bine iau bascule?
Vre-o sansa sa ne vedem in timpul saptamanii sau doar in WE? Desi... as putea da o fuga sambata la circ.


Bart, alternatorul e dorelizat, nu pare lovita in bot masina. In schimb mi se pare ca roata stanga spate are putin camber ... pozitiv. Adica nu cracanata, invers.
Despre alternator, mi-au zis baietii de la service din start ca nu-i alternatorul masinii, ca scria mare pe capacul din spate E46 2.0d TĂNIK sau ceva de genul. Vazusem si eu doua dungi foarte recente (lucioase) date cu surubelnita pe carcasa.
bartro
Iar ajungem la TiTĂNIK.
E oricum o varianta mai fericita - o fi alternatorul luat de pe o masina troznita (sau tot motorul?)
Camber-ul e reglabil la modernismele alea? Te poti duce la un service... bani sa fie.
TiL
QUOTE (bartro @ Feb 8 2016, 06:06 PM) *
Iar ajungem la TiTĂNIK.
laugh.gif
QUOTE
E oricum o varianta mai fericita - o fi alternatorul luat de pe o masina troznita (sau tot motorul?)
good point
QUOTE
Camber-ul e reglabil la modernismele alea? Te poti duce la un service... bani sa fie.

Amin.
Mi se pare ca-i multi-link pe spate, asa la o prima privire.
alex230ro
pot si in timpul saptamanii dar seara. de piese vezi

http://www.onauto.ro/

sau

https://www.autohut.ro/

pivotii nu prea merge sa ai faci singur,oficial ei nu se schimba separat dar suntem in Romania asa ca cineva a gasit o modalitate sa faca si asta.
incearca sa nu schimbi prea multe odata ia-o usor,pivotii doar daca bat foarte tare sunt de schimbat altfel mai mergi ceva cu ei linistit.
TiL
Bate cam tare, dar mai rabd nitel. Intai sa schimb ulei si filtre.

Ne auzim intr-o seara, daca ai timp. Azi n-am telefoanele la mine.
TiL
E bun 5W50? Merita?
http://m.emag.ro/ulei-motor-mobil-1-peak-l...;gclsrc=aw.ds#4

Ce disperati laugh.gif http://vwforum.ro/topic/19841-5w-50-in-loc-de-5w-40/
Si eu care ma gandeam serios sa iau 5w40 Lukoil din benzinarie...
alex230ro
ia ce ulei ai nevoie nu te baga sa experimentezi 50 ala e absolut inutil la diesel.

in linkul de la EMAG nu reiese ca uleiul ala e pt BMW ma rog scrie undeva BMW pe acolo dar nu zice nimic de normele LL01 sau LL04 care se aplica la E46.

cum de exemplu zice aici

http://m.emag.ro/ulei-motor-castrol-edge-5...md_center-1_4#1

ia si tu ceva 0/5W30/40 si cu asta basta. cred ca 5W40 ar fi ok ulei sa fie merge si Lukoil banuiesc laugh.gif
TiL
Vad ca Lukoilul are LL04. Mertz vw si altele. API CF. Costa tot 135lei.
Acu... n-as crede ca 5w50 ala nu-i bun.
alex230ro
o fi bun dar nu te ajuta.ia ceva LL04 si aia e schimbi si tu uleiul la 10.000 km
alex230ro
ce naiba

Make
BMW
Model
318d Touring (M47 - E46 - 85kW) (3 Series)
Engine
DT
Year
2003-2005
Mobil 1 ESP Formula 5W-30
New Search
Print
Application Recommendation Capacity (ltr)
Engine (DT) (M47TU) 1 Mobil 1 ESP Formula 5W-30 (cool.gif 5.5
2 Mobil 1 ESP 0W-40
3 Mobil Super 3000 XE 5W-30
Manual Transmission (S5D 280Z) Please refer to owner's manual 1.3
Automatic Transmission (A5S 390R) Please refer to owner's manual 8.1
Differential Please refer to owner's manual 1.0
Coolant (Manual / Automatic) Mobil Antifreeze Extra 9.3 / 9.5
Brake Fluid Please refer to owner's manual
Limited Slip Differential (if fitted) © (a)
Hide Notes Hide Oil Change Intervals
Lubricant / Capacity Notes

a. Capacity unquoted
b. Alternative recommendations: Mobil 1 New Life 0W-40 / Mobil Super 3000 X1 5W-40
c. Alternative recommendations: LS PN BMW 871
General Notes

1. Power steering (where fitted, without combined self-levelling suspension and brake booster servo system): Mobil ATF 220 / Mobil ATF D 21065
2. Power steering with self-levelling suspension and brake booster servo (where fitted- reservoir in engine compartment): E24, E28; / prior to 9/87. After 9/87 use only; E32 prior to 9/91 use only; E32 and E34 from 9/91 use Please refer to owner's manual only. Always check label on fluid reservoir for correct type of fluid.
3. Self-levelling suspension (where fitted, reservoir in boot): Please refer to owner's manual; before Sept 1991: . and Please refer to owner's manual must not be mixed
4. Clutch fluid: Mobil Brake Fluid DOT 4; (except E36/E46 M3 models with sequential M-Transmission and E46 with sequential transmission S5D 320Z: Please refer to owner's manual)
Oil Change Intervals

There is no Oil Change Interval data to display for this model

Always remember to check product recommendations against your vehicle manufacturer's specification requirements and service intervals appropriate to your application.

Due to continual product research and development, the information contained on this website is subject to change without notification. Typical properties may vary slightly. All products may not be available locally.
©2012 Exxon Mobil Corporation. All rights reserved.

http://www.starlubricants.ro/lubrifianti-a...rifiant/cautare

ia ce e aici si gata
TiL
Lukoil sa fie. Acu ramane de vazut daca ma zgarcesc si iau
http://www.lukoil-lubricants.ro/produse/pe...etic-5w-40.aspx
MB-Approval 229.5;
VW 502.00 / 505.00;
BMW LL-01;
Renault RN 0700 / 0710;
Porsche A40;
AVTOVAZ

in loc de
http://www.lukoil-lubricants.ro/produse/pe...emium-5w40.aspx
MB-Approval 229.51;
VW 502 00 / 505 00 / 505 01;
BMW LL-04;
Renault RN 0700 / 0710;
Ford WSS-M2C917-A;
Porsche A 40;
GM dexos2


Diferenta 90lei la doua bidoane de 4 litri, dar al mai scump pare sa aiba atu-ul low SAPS (ceva sulfuri, cenusa)
alex230ro
alea cu low shit sunt bune daca ai DPF ceea ce nu cred ca e cazul la tine biggrin.gif
TiL
Vazand ce-i la curul lui... nici eu nu cred.

Topicul cu masina: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11621&hl=
TiL
Daca tot a starnit pasiuni modelul, poftiti oferta https://lajumate.ro/bmw-320d-880160.html
xox
Evident n-ajung astea si la mine, in coltul opus de tara.. annoyed_h4h.gif Urasc treaba asta, ca nu a fost nimeni in stare sa faca o autostrada in 20 ani.
TiL
Lasa bre ca ajung si pe la voi bunatati, numai sa ai rabdare, nu ca mine.
TiL
Abia acum il vad in toata splendoarea, aseara m-am uitat de pe telefon. Superb interiorul. Niste plastice lipsa si ceva julit la exterior. Nu stim daca a pornit si motorul pe frigul ala.
Oricum, frumos exemplar.
TiL
Un review foarte potrivit pentru minidube.
Confirma si ei ca modelele preferate ar fi 318i si 320d, ca spatiul din portbagaj e mic pentru un break, pentru ca nu s-a facut compromis la dinamica.

http://www.whatcar.com/car-reviews/used/bm...7-6#tabsection1
bartro
Ai ratat un E36 .. deosebit
http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...34915-bmw-316i/
TiL
Arata ca dracu rosul ala, probabil live e mai misto.
Totusi, buna ocazie...
bartro
Ma agat si eu de topic asta, sunt si eu in cautare de ceva touring, preferabil E39.
Am fost azi sa vad un E39 520d, VIN GV65043 . Motor a pornit binisor, nu am asteptat sa-si face treaba bugiile, nu sufla deloc la buson (motorul aparent e inlocuit), dar llista de bube e lunga:

fire improvizate sub capota
lipsa palnie radiator racire motorina
probleme alternator / baterie (martor cu baterie aprins)
lipsa antigel / furtun fisurat
far ceata stanga fata spart
lipsa capitonaj haion
lipsa / rupt butoane radio / clima
pixel morti display clima / radio
avarie scut si diverse protectii noroi
conducte (motorina? frane?) foarte ruginite
webasto unde o fi? Oare functioneaza? Are placuta webasto pe aripa.
Inchidere centralizata usa soferului nu inchide
AC nefunctional (compresor?), lipsa curea compresor
admisie aer prins improvizat
erori multiple in bord (becuri, nivel antigel, ..)
praguri cu rugina de suprafata.
toba finala adaptat cu ornament neoriginal

Pretul cerut de 2400 nu face, as zice un 1500 cu indulgenta. Ce e fain la ea sunt optiuniile, trapa, perdelute, xenon, inaltatori pentru copil in spate, ...

Am mai vazut un E34 520i touring cu GPL omologat si cu trapa dubla, dar avea rugina cam multa la suporti cric, pretul cerut e 2000Euro. Taxa platita. Motor foarte silentions, directie cam vag.

Si am mai vazut un E39 520i touring fara sa o pornesc, era ca fostul E32, atinsa peste tot. Cauciucuri diferite. Cam fara optiuni, dar la 1650Euro cerut cu taxa platita, ce pretentii sa am..

Daca zariti ceva anunt, va rog sa-l impartiti cu mine aici. Bugetul ar fi pana in 3500Euro, dar la banii aia sa aibe taxa platita. Diesel sau GPL (salut Nic), o sa fie masina de frecat.
bartro
Ce ma surprinde este ca pe E39 nu s-a folosit M47TU cu common rail, desi pe seria 3 era disponibila. Care o fi treaba?
Ar fi un motiv sa ma indrept spre E46?
TiL
Nu pare o masina pe care sa o iau, la cate nimicuri enervante are adunate. Cred ca sunt cam corecti cei 1500, nu e de neluat in seama, avand in vedere faptul ca motoru-i foarte bun si nimicurile le rezolvi daca te inarmezi cu suficienta rabdare. Si bani. AC-ul care nu merge pune ceva riscuri.

Alta data sigur m-as fi aruncat la una cat mai dotata, chiar daca avea multe belele minore. Acum n-am timp de asta. Destul am bagat in E12 tot felul de plastice, plasticele si tablii luate direct de la depozitul BMW.


Poti sa astepti dupa una ca fluierici, cu dotarile functionale si tabla corecta (adica toata rugina sa fie la vedere, nu ascunsa sub vopsea); sau sa iei una cu tabla corecta, nedotata, ieftina (vezi cea la 1650E cu taxa deja platita).
A treia varianta e sa iei una foarte bine intretinuta, cu aripile si barele schimbate/vopsite la timp, dar la un pret pe masura.
TiL
La treaba cu common rail m-am gandit si eu, probabil ca n-au mai pus pe E39 pentru ca venea E60 curand.

Sa te feresti de E39 din cauza asta... nu stiu. Oricum ma mir ca m-am orientat catre 2.0d, avand in vedere faptul ca pana de curand un 2.0d era ultima optiune pentru mine. Mai ales pe namila de E39. Pana cand consumul a devenit primul criteriu.
Asa am descoperit ca performantele nu-s rele, chiar si asta de 115cp trage binisor.
bartro
As vrea sa fie cat mai dotata din varii motive.
Inaltatori pentru copii ma scapa de carat scaune intre masini, sau sa folosesc inaltatoare generice care nu neaparat stau ca lumea in masina si care ocupa asa de mult loc in cat ca nu mai incape a 3-a persoana in spate.
Xenon e fain pentru ca face o diferenta la mers noapte.
Si m-am ambitionat sa pun passat in ofsaid cu o masina care are un sfert din valoare ei.
Si vreau s-o folosesc si pentru vacante in tara cu familia.

Ma duc sa cumpar flori.
alex230ro
525d daca nu derajeaza consumul un pic mai mare doar ca sa gasesti cu taxa platita e aproape imposibil

sau de fapt sunt scumpe

http://olx.ro/oferta/vand-bmw-e39-525d-m-p...html#b268afa37c

http://olx.ro/oferta/bmw-e39-525d-ID5JHYo.html#b268afa37c

la ultimul poate merita sa incerci.
bartro
525d e scump in general, nu de consumul cred ca e problema. Taxa e mare, mai ales la cele automate care au productie co2 mai mare.
Pare fain cea din Turda. Fata de cea vazuta de azi are navi (ce nu caut) scaune de piele scaune electrice, dar nu are trapa. Pacat ca e departe si peste buget. Desi probabil se lasa la 3500.
Mai e o treaba cu taxa, ma astept ca imediat dupa ce cumpar o asemana masina, cel care a platit taxe o va recupera. La un 2.0d mai merge ca nu e asa mare, dar la 2.5D probabil ar fi mai sanatos sa platesc eu taxa.
bartro
Linkuri cu ce am vazut:
520d cu bube multe:
http://olx.ro/oferta/bmw-520-ID2yXC3.html#...d22e9c;promoted

520i chel cu taxa platita si ciufulita:
http://olx.ro/oferta/bw-seria-5-e39-taxa-p...html#f35c88638b

E34 cu gpl cu care am mers un pic:
https://lajumate.ro/bmw-520-e34-an-1996-gpl-1070962.html

TiL
Cel din Turda!
Are interiorul identic cu fluierici, aceleasi ornamente lemn + negru pe care nu le mai vazusem pana la fluierici.
Aceeasi piele gri moale si pufoasa pare sa fie.
Perdelute, geamuri, navigatie.
Aceleasi jante.

In plus are si carlig si scaune electrice.

Daca ar fi si intretinut macar pe aproape cum era fluierici... jos palaria!

520i chel cu taxa platita imi pare cunoscut, dar nu mai stiu daca l-am vazut acum o luna sau acum 6 luni, cu aceleasi poze.
Trimurile alea maro mi se par... kkcioase, ca nu le pot numi lemn.

Singurul "lemn" care mi-a placut pana acum e cel de pe fluierici si cel de Turda.
bartro
Turda in alt anunt:
http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/...w-525d-touring/

text:
Este vorba de fosta mea masina, pe care am vandut-o unui bun prieten mecanic. VIN: WBADP91040GX77429

Masina are taxa platita, eu am scos adeverinta acum doi ani, Impozit la zi, ~330000km reali. Pentru dotari vezi VIN. Acum are volan facelift in 4 spite si sticle faruri + reglaje noi. Lupele nu au fost schimbate. In ultimi ani stiu ca au fost schimbate urmatoarele:

bucsi punte spate, amortizoare fata spate, frane si bineinteles consumabilele.

Cand era la mine masina am facut urmatoarele: reparat doua injectoare, simering cautator si ulei in cutie, termostat, antigel, 6 bujii.

Ca defecte stiu ca are lacul sarit de pe bari si mai recent nu merge reglajul spatarului la pasager

Pret 4000euro fix.
alex230ro
interesant ,sta de ceva timp cu ea la vanzare.ori are probleme ori se agata de pretul de 4000 eur.
TiL
Ar fi bine de stiut daca pozele sunt recente sau de acum doi ani.
Si sa dea o poza cu motorul.

Ramane o masina interesanta.
bartro
Da, vad ca are si DSC. Giurgiu nu stiu daca avea ceva asc dsc.
Pentru TiL:
422 WOOD TRIM
Upholstery LEDER HIGHLINE/SCHWARZ (V6SW)
TiL
A, e interior negru? Fluierici era gri, parca. Si nu erau scaune electrice.
bartro
Vazut masina lui TiL, pare mai silentioasa fata de GiurGiu, dar sufla mult la busonul de ulei. La schimbator de viteza pare sa aibe un pic mai putin joc e46.
Raman cu focus de cautare de E39 totusi.
drujbex
e foarte misto e34, dar cred ca e cam lenes M50b20 cu GPL.
dar pare ingrijita, e bine dotata, vopseaua de asemenea pare ok.

unde erau astea cand cautam eu .... in fine, eu voiam 2.5 dar oricum...
bartro
E vopsita foarte in graba, coaja de portocala, peste rugina de suprafata unde o fi avut, peste ornamente plastic pe plafon, dar o sa tine ceva ani pana o sa arata nasol de la distanta.
La usi nu am vazut rugina, stiu ca E34 are probleme acolo jos. Rugina mai serioasa are la suporti cric, dar nu am putut sa vad cat e de grav.
Nu caut o masina rapida, am o motocicleta care ajunge la o suta sub 4 secunde, sotia are passat cu 200cp, am E12 cu vreo 170...
Mi s-a parut ca merge frumos, in ture mai mari parea sa aibe un pic de viata, bazaia frumos.
La ce tine E34, asta ar fi clar o varianta, daca nu singura, care e de luat in calcul. Dar deja am plecat spre E39..
TiL
La cate masini ai, diferenta ar face-o o masina economica, deci ceva diesel (nu conteaza cat de mic sau mare) sau 2.0 GPL....

Nu stiu ce sa zic intre E39 si E34. Povestea ruginei si eventualele dotari in plus la E39 ar putea face diferenta. Acu... mai e si croncanitul. Cand ne mai vedem, iti dau sa mergi cu dizel sa vezi cum e? O sa te invit sa retrogradezi sa vezi il pui in nas de-o sa ma doara inima biggrin.gif Ca in sus schimba smooth oricine. Dar eu mi-am format jocul de picioare.
bartro
QUOTE (TiL @ Mar 10 2016, 05:53 PM) *
Povestea ruginei si eventualele dotari in plus la E39 ar putea face diferenta.

Da, e ciudat. Prefer E34 asta fata de un E39 cu dotari comparabile, am pretentii mai mari. Acel E34 are trapa aia dubla, e o ciudatentie si am o slabiciune pentru astfel de lucruri.
Daca o pun pe langa E34 GiurGiu, care se vande la un pret foarte apropriat, imi e greu sa gasesc ceva in avantajul de E39 in afara de anul productiei si prostii gen perdelute. Si cu acte e mai ok E34, are si taxa platita.

Motoric nu e doar benzina vs diesel, ci si 4 in linie vs 6 in linie. Am pus pe masina ta mana pe aripa, vibreaza tata nu gluma.
TiL
Da, n-am prietena asa ca n-am indraznit sa intreb vre-o calatoare cum se simte pe scaunele astea laugh.gif

Si-al meu merge rotund fata de altele.
alex230ro
pare interesant si e aproape.
bartro
N-am ajuns in Ploiesti, in schimb m-am dus s-o vad pe exemplarul mai jos:

http://olx.ro/oferta/bmw-520-diesel-ID5Bcei.html#deb7ae96b9

Nu mi-a displăcut, are mici urme de tavaliri pe partea dreapta la aparatori de roti si scut. km pe bord 160.000... interior e foarte intreg, diesel tremurici ca toate, vanzator a inchis capota cam repede cand m-am ridicat de acolo sa-l intreb de ceva, toate parea sa fie la locul lor, nu am vazut urme evidente du buseala. Fisc la el din 02-2016, carte si talon la o tanti din 2007. Cat a mers motor, apa s-a ridicat doar un pic din albastru deci poate ceva probleme la EGR / termostat. Zgriaturi peste tot, joc putin la schimbator.
TiL
Pare o masina corecta. Mi-a placut interiorul albastru la E28, dar mai ales la E12.
Ar merita studiata atent.

Trebuie sa vad si eu ce e cu racirea. In continuare, in mers intins sta la limita albastrului, dar in traficul din Bucuresti sta fix pe mijloc. Deocamdata fix, nu misca sus-jos.
O fi as designed?....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.