MeHigh
Feb 4 2016, 01:47 PM
Nfl-ul ala de 2.0 136 cai nu merita, cand poti lua 2.0 150 cai cu cuplu mai bun si fara problemele pompei de motorina VE.
Dar amaratul de 116cp cum e?
Tocmai m-am intors din drumul spre Bucuresti, astept acum cursa de Turda.
E cam clar ca a fost revopsit tot, desi vanzatorul zice ca nu. Urma de lovitura mica vad in coltul stanga-spate unde e infundata f putin tabla. Aia sa fie beleaua.
Nici bara spate nu sta perfect... o sa vad la fata locului. Daca nu-mi place, sa mor de nu iau golful break.
Fluierici nu s-a vandut, dar nici nu lasa pretul sub 2400.
alex230ro
Feb 4 2016, 03:05 PM
fl de 116 cai e ok din ce stiu eu.altfel as zice ca si Mihai fl de 150 cai dar ala e scump si tu vrei masina fara rugina sau nerevopsita
http://olx.ro/oferta/vand-bmw-320-d-150-cp...html#4dd81e5cd6http://olx.ro/oferta/bmw-320-d-ID5lSUK.html#4dd81e5cd6uite..
Sa vad cum se prezinta ala de Turda, ca m-am saturat de masini frumoase doar in poze. Macar asta-i urat si-n poze

Ala din bistrita, superb, dar din experienta de la arad, pielea crem poate fi foarte hoata in poze. Trei roti de un fel a patra altfel.
Aiud, interesant , dar vesnicul argintiu dat peste nu stiu ce culoare e albul ala murdar original. Si carte scoasa. Copie fidela cu cazul din Craiova.
Bine, nu stiu cat de originala e si culoarea de pe 318d din turda. A fost asa albastru pe E46? Cum camera tinde sa inchida culorile masinii, sper sa fie ceva mai deschis.
alex230ro
Feb 4 2016, 04:33 PM
la banii care vrei tu sa ai dai nu ai sanse sa gasesti masina nevopsita/impecabila
MeHigh
Feb 4 2016, 04:33 PM
TiL, niciuna nu e fata mare, desi au maxim 15 ani
Culoarea la ala din Turda e putin mai deschisa, probabil a facut pozele pe inserat. Am mai vazut undeva culoarea asta, parca pe forum, da' nu-mi aduc aminte unde...
Pielea din ala din Bistrita e zob, crapata si patata, se vede pe monitor de 22". (ori am eu pete de cafea pe el

, da' crapaturile sunt vizibile)
QUOTE (alex230ro @ Feb 4 2016, 04:33 PM)

la banii care vrei tu sa ai dai nu ai sanse sa gasesti masina nevopsita/impecabila
Se gaseste un echilibru pe undeva, depinde in ce vrea sa bage bani dupa achizitie
In buzunar

))
Motzaind asa in autocar visam ce frumos se sta in fluierici. Eh, sa fie visul altuia daca putoarea din Turda se dovedeste ok
Dupa tot thread-ul asta si cate masini am vazut, acum vreau E46 iarasi

Pe de alta parte, cand vad cati km pui la bord TU (ar trebui sa-i adaugi la cei ai masinii dupa ce o iei

), cred ca mi-e ok E36-le, macar n-am probleme cu ea. Doar un parbriz de schimbat si un kat de instalat
alex230ro
Feb 5 2016, 11:26 AM
318d de la Turda pare sa fie castigator din ce am vb acum la telefon cu Lucian.zicea ca face actele.
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID...html#ab11d665ff asta adica
Mda, astept sa vina cu numerele rosii apoi sa facem actele.
E la limita masina, cateva puncte de rugina acoperita cu vopsea aparent originala topasblau. Km dati la jumate. Parbriz sablat, faruri la fel, interior cam frecat, cutia... intra in vitez3 neghiob, senzatie de fier pe fier la timonerie, bara spate frecata vine dar inca acceptabila, motorul hodorogeste la pornit,oprit deci tampoane duse, articulatii la limita.
A venit cu ea incalzita deci nu stiu cum porneste. Miros de antigel la motor, speram sa fie de la incalzitorul de motorina.
Frana de mana tine dar nu poti s-o blochezi, trebuie vazut butonul de pe maneta. Pe franare puternica de la viteza mare face f putin urat. Or fi placute, discuri sau din vina articulatiilor.
Altfel, turbina n-am auzit-o deloc, trage liniar ca un aspirat, performante decente, tragea cam greu la deal la 100km pe ora intr-a patra, la ralanti suna aproape ca un benzinar cand salti capota, nu gazeaza mult la cald. Geamuri, AC, incalzire scaune merg. Merita o curatenie serioasa la interior, e acceptabil acum.
05aBi
Feb 5 2016, 01:04 PM
QUOTE (TiL @ Feb 5 2016, 08:42 AM)

Pai hai sa cautam E36
Nu merita, preturile sunt prea apropiate.
In alta ordine de idei, arata bine ala de la Turda, felicitari!!

D'acu ti-ai luat de-o grija, nu mai bati tara-n lung si-n lat cu trenul! Restul par detalii minore, usor de rezolvat

(niciodata nu-i nimic usor). Cu frana de mana, nu-ti fa griji, toate E46 care le-am vazut nu mai tin bine pe ultimii dinti, trebuie reglat iar intinzatorul sau ceva de genul asta.
http://www.bimmerforums.com/forum/showthre...rake-Adjustment
bartro
Feb 5 2016, 03:02 PM
Drum bun spre casa i-am zis si eu

Lista de bubite nu e tocmai scurta dar Lucian era cam incantat de cum merge motorul.
Care e treaba cu 318d? ca tot 2,0 e.
alex230ro
Feb 5 2016, 03:26 PM
alte injectoare alt ambreiaj fata de 320d si mici detalii.dar nu are celebrele clapete in schimb.
alex230ro
Feb 5 2016, 05:55 PM
asa,mai are 200 km ceva antigel miroase zice si apa nu sta la jumatate.deci incepi cu
so demontare egr si curatate
https://www.youtube.com/watch?v=Mek4GowitXktermostat egr
https://www.youtube.com/watch?v=D1-x2OzoTkA
Nu nu, incepem cu incarcarea. Ultima ora am facut-o cam pe baterie, trebuie sa vad ce are. M-am obisnuit sa merg in pelerinaj pe baicului 116 cu fiecare masina pe care o iau... sau scap mai ieftin cu un contact sau o siguranta?
Prima oara s-a aprins semnul de baterie intr-o depasire , in momentul in care am schimbat pe la 4000rpm. Dupa cativa km, la o denivelare s-a stins. Am uitat sa va zic de faza aia cand am vb la telefon. Apoi, dupa comarnic, s-a aprins si asa a ramas. Dimineata trebuie sa pun redresorul. Tot dimineata astept sa vad cum porneste la rece.
In rest, in afara de faptul ca m-am aruncat orbeste la o masina cu ceva neajunsuri - lipsa rulou portbagaj, vopsea peste rugina desi i-am zis prin telefon ca sper sa nu aiba asa ceva, parbriz discret ciobit, jocuri discrete pe la pivoti, timonerie cam praf, sta aliniata pe a 5-a - ati vazut ca fugeam de masinile ca asta... si lista poate continua...
.... sunt cat de cat multumit de masina. Am luat-o disperat sa scap de alergaturi prin tara dupa alte rable, dar m-a incantat la drum. Trage decent dar daca-i ceri stie sa traga si bine. Trage destul de liniar pentru un turbo, comparabil cu m30ul care tot asa avea un moment de dezlantuire pe la 2500rpm. Doar ca nu-i exagerat ca la ford de ex. Mi-a dat vanzatorul fordul lui sa mergem la cluj dupa numere rosii. Parea mai puternic, dar prost gandit. Are asa un moment in care se trezeste sa traga brusc. De obicei cam in clipa aia eu voiam sa apas ambreiajul ca sa schimb. Si uite-asa ardem degeaba si deodata ambreiaj si motorina.
Bmw in schimb se comporta perfect, as zice.
Bun si la comfort si stabilitate, si ergonomia la interior, jos palaria.
Despre consum... 4.5 dar am mers destul de cuminte. Viteza medie vreo 67km pe ora.
Am plecat din benzinarie din Turda cu range 640km si am ajuns cu range 800 si ceva dupa 400km parcursi:))
De-acu am de lucru. Sa vad ce-i cu incarcarea.
Maneta franei de mana a fost manarita, clichetul din ea e pus pe dos. Nu stiu cum au reusit, ca e cam capsat acolo. O fi fost masina de drift. Mi-au adus alta maneta din depozit dar mi-au cerut un mil si n-am luat-o.
Xox, glumeam cu E36, nu-mi place deloc bordul...
Va multumesc pentru sfaturi si suport , cu speranta ca n-o sa mi se puna pata sa-l vand ca sa fug la fluierici
bartro
Feb 6 2016, 08:46 AM
On the bright side
Martorul in bord functioneaza si baterie e buna.
Sunt curios ce o fi, suna a ceva fir care face figuri.
Posibil. Alternatorul e destul de bine dosit, o sa incerc sa bag ghearele pe-acolo.
Mai am doi martori din bord care merg bine, probabil. Unul de airbag si altul triunghi galben cu o ssgeata circulara. Ce sa fie, oare?
Pornit cu greu motorul dupa ce am pus bujiile de doua ori si l-am invartit binisor. Sunt deja peste zero grade afara. Dupa pornire, ralanti tine frumos, dar daca-l turez, pe la 1500 rpm face ca dracu, zici ca merge in doi cil. Turez mai tare, fum ca la balamuc. Dupe ce s-a incalzit e ok. Sa fie ulei prea gros in el? Sau prea subtire?
Ala e DSC-ul, triunghiul cu sageata
.gif)
Ti-ai luat masina de cerce?

(scuze nu m-am putut abtine) Oricum verifica senzorii, fa-i o diagnoza!! Pun pariu ca are Alex interfata pentru ea.
Curentul daca si-a revenit dupa o groapa, e clar un contact aiurea pe undeva, asa patesc eu cu avariile, am un releu aiurea si daca dau in gropi sau ceva nu mai am semnalizare. Daca ai un multimetru si poti ajunge la alternator, merita sa-l masori.
Senzoru de airbag e din cauza ca "c'est foutu" plasa aia, senzorul de ocupare de pe unul din scaune cel mai probabil, nu e mare branza, doar ca o sa pocneaza si la pasager in caz ca te lovesti (stiu din experienta) - e un soi de "regim de avarie" - nu stie care loc e ocupat si care nu, asa ca le da drumu peste tot, ca sa fie sigura ca nu pateste nimeni nimic. Cel putin asa stiu, dar poate fi si altceva, de la centuri, n-am idee. Eu stiu doar varianta asta.
Cu frana de mana nu-mi dau seama, cum naiba sa aiba clicketul invers? Si nu pricep de ce...
Eu m-am obisnuit cu E36, desi mi-a placut mai mult E46. N-am avut bani anul trecut si preturile erau si mai mari. Intr-o zi am sa ma intorc la ursache, ca masina de weekend.
In rest, culoarea e foarte misto, arata bine si interiorul (cel putin in poze). Daca-i rezolvi probleme intr-o suma rezonabila, ti-ai luat masina foarte buna pentru naveta si chiar pentru o excursie sau ceva.
PS: cred ca acolo e vorba de niste senzori sau injectoare, nu mai bine ii faci diagnoza aia de care ziceam?
bartro
Feb 6 2016, 12:33 PM
QUOTE (TiL @ Feb 6 2016, 11:09 AM)

Pornit cu greu motorul dupa ce am pus bujiile de doua ori si l-am invartit binisor. Sunt deja peste zero grade afara. Dupa pornire, ralanti tine frumos, dar daca-l turez, pe la 1500 rpm face ca dracu, zici ca merge in doi cil. Turez mai tare, fum ca la balamuc. Dupe ce s-a incalzit e ok. Sa fie ulei prea gros in el? Sau prea subtire?
Filtru motororina aproape blocat?
Ultimul service acum aproape 18000 km
Dupa prima revizie, e46 are nevoie de asta cam din 15 in 15 mii.
alex230ro
Feb 6 2016, 06:25 PM
am luat laptopul de diagnoza poate ne vedem sapt viitoare intr-o seara si vedem ce erori ai.as paria bujii sau releu bujii desi pe vremea asta porneste doar din compresie teoretic.revizie max 15k eu o fac la 10.
05aBi
Feb 6 2016, 06:29 PM
CITAT(TiL @ Feb 6 2016, 11:09 AM)

Pornit cu greu motorul dupa ce am pus bujiile de doua ori si l-am invartit binisor. Sunt deja peste zero grade afara. Dupa pornire, ralanti tine frumos, dar daca-l turez, pe la 1500 rpm face ca dracu, zici ca merge in doi cil. Turez mai tare, fum ca la balamuc. Dupe ce s-a incalzit e ok. Sa fie ulei prea gros in el? Sau prea subtire?
Sunt de parere ca ai un injector problematic.
L-am mai pornit o data, am tras de cablurile din fundul alternatorului, care de fapt stau excelent acolo, nimic. Masurat pe borna groasa 11.8 volti, la fel ca la borna plus din compartimentul motor. Dupa ce am oprit motorul tensiunea a crescut la 12 si un pic.
Acum, seara, dupa alte cateva ore de redresor are 12.7V. O las la incarcat si peste noapte pt ca inca trage curent mare din redresor.
Aveti idee daca e undeva o siguranta care controleaza incarcarea? Am gasit pe un forum lista cu sigurantele, cautat dupa charge si alternator, gasit nimic.
Sau ce ar trebui sa masor la mufa cu doua fire care intra in alternator?
Despre pornire, as fi mare norocos daca e de la altceva decat compresie. Ma gandeam sa verific bujiile, dar par ascunse sub galeria de admisie.
Motorul sta nu da de veste cand e o bujie arsa? Stiu ca M21 iti dadea de inteles cand e dusa o bujie. Parca nu dadea verde dupa ce tinea bujiile cele x secunde. Dar E46 nu da verde de fel. Sau n-am vazut eu.
Am verificat stergatoarele si stropitorile, merg toate. In spate la haion am gasit ace de brad adunate. Deci a mers in zona montana din Austria, motiv pt care a si avut scaune incalzite, duze incalzite. Si probabil a renuntat la ea cand n-a mai pornit...
Am polisat putin farurile, e ceva mai ok dar trebuie sa gasesc o pasta buna. Acum am dat cu kit de polisat din lidl, pus pe bormasina. Cu o pasta buna data manual ar trebui sa fie mai ok.
E incaltata cu 185-65 R15... le-am umflat ca erau toate pe la 1.8
Pun la pastrare linkul cu sigurantele de E46
http://www.chitownm.com/forums/showthread.php?t=4284
alex230ro
Feb 6 2016, 10:09 PM
bartro
Feb 6 2016, 10:47 PM
Pe cablu mare de alternator nu cred ca exista o siguranta, e curent prea mare acolo.
2 fire - hm. La ale mele antice nu e decat 1, de la bec.
nnic77
Feb 6 2016, 11:09 PM
Salut. Pt farurile de la e53 am folosit cu mare succes pasta de dinti si o bormasina cu burete. Conteaza f mult cantitatea de apa folosita; am adaugat si ceva praf de copt pt zonele mai nasoale si procentajul de umiditate mai mic al buretelui.
Tractoristule, tu esti? Nu stiam ca ai BMW, bravo dom'le! Scuze, n-am apucat sa-ti fac cont, am avut de taiat si carat lemne

Burete burete sau pasla? Eu am avut disc de pasla cu pasta grosiera si disc de bumbac cu pasta subtire. Problema e ca nu stiu daca trebuia sa pun si apa. Pastele sun ca niste sapunuri si pe frgul asta sunt tari de-a binelea. Asa ca n-a iesit cine stie ce.
Am probat pornirea de dimineata. Pus bujii de trei ori, invartit vreo 3-4 secunde lungi si-a pornit. Nu l-am tinut mult pornit. Dupa oprire uleiul mai are presiune vreo 5 secunde - am pus imediat contact sa verific.
Bart, ma gandeam la o siguranta pe firele subtiri. Credeam ca unul e excitatia si poate ala nu aduce tensiune. O sa le verific sa vad ce tensiuni au acolo.
eugene12
Feb 7 2016, 09:14 AM
Recent a patit un prieten la fel cu incarcarea.Dupa ce l am luat de la Campina noaptea ,cu 3 baterii de schimb am ajuns in Bucuresti su am constatat ca o masa nu facea contact.Masina Vw Tiguan 2008.70000 km.Deci trage un fir de la baterie minus la caroserie sau la motor.E o varianta ieftina de incercat.Bafta!
nnic77
Feb 7 2016, 09:22 AM
Cu burete am facut, ca aia am gasit atunci, dar fara apa nu iese nimic. Chestia trebuie sa fie mereu, sa nu spun plina de apa, dar sa aiba destula apa cat sa stropeasca in toate partile; pasta nu trebuie sa inceapa sa se usuce.
Am folosit o bormasina cu baterie, pusa pe turatie mica; nu stiu ce efect ar avea turatia mare, pt ca stropea foarte tare.
Daca il pornesti si il opresti imediat e o mare nebunie, se fomeaza abur care ramane acolo, incat chiar urmatoarea pornire este ingreunata... Incearca sa o lasi sa mearga pana nu mai scoate abur. Apoi a avut presiune pt ca uleiul este lemn la gradele astea, nici nu a apucat sa treaca prin filtru, a mers foarte mult prin bypassul lui (filtrului) si al circuitului.
Pe scurt, fa-ti de lucru cu lemnele alea si las-o sa se incalzeasca putin, daca nu te duci macar dupa tigari.
alex230ro
Feb 7 2016, 09:58 AM
nu opri / porni aiurea motorul,la M54 cel putine daunator face instant condens pe acolo.si verifica incarcare cum e descris in linkurile de mai sus.
bartro
Feb 7 2016, 10:01 AM
QUOTE (TiL @ Feb 7 2016, 08:07 AM)

Tractoristule, tu esti?
Inainte de tractor m-a ajutat mult cu 2002-ul. Sau eu il am ajutat pe el, mai degreaba

Asta prin 2006 asa.
nnic77
Feb 7 2016, 10:53 AM
QUOTE (bartro @ Feb 7 2016, 10:01 AM)

QUOTE (TiL @ Feb 7 2016, 08:07 AM)

Tractoristule, tu esti?
Inainte de tractor m-a ajutat mult cu 2002-ul. Sau eu il am ajutat pe el, mai degreaba

Asta prin 2006 asa.
Pai am impresia ca la fel de tractorist e si nene TiL...
As vrea eu

N-am mai testat nimic ca am tras de-o bere. Ies sa verific ce spune filmuletul de la Alex. O sa verific si masele, ca am mai citit de faza asta la E46. In afara de masa bateriei din portbagaj, ce as mai putea verifica?
Tin apasat pe buton dar nu intra in meniul secret.
Mai am de aflat cum setez ora, ca nu arata nimic.
Gata, am reglat ceasul. Intrat si in meniul secret. Tensiunea e neschimbata dupa ce pornesc, e ca si cand n-ar avea alternator.
alex230ro
Feb 7 2016, 04:50 PM
alternator sau regulator tensiune out.vezi si conexiunile de la alternator.
nnic77
Feb 7 2016, 07:11 PM
Si este alternator din ala cu ambreiaj? Dupa cum ti-am aratat/spus?
Fulia e simpla, fara ambreiaj.
Am verificat mufa mica ce intra in alternator. Are tensiune pe ambele fire cand pun contact. Cata tensiune nu stiu ca moare bateria multimetrului si-l decalibreaza. Fara contact, 0. Deci ar trebui sa fie ok.
Plusul gros pare prins bine. Nu am pozitie sa-l strang sau sa-l desfac.
Am desfacut curatat si uns: borne baterie, masa de la baterie, masa din zona tampon dreapta a motorului, cablul gros prins cu piulita de 13 pe conectorul de plus de la baterie. Toate erau curate oricum.
Gasit urme de seminte neidentificate consumate in diverse locuri: pe motor sub galerie, pe flansa amortizor dreapta. Deci au fost niste soricei.
Gasit si un vacuum copt, unul lung care vine de pe la turbina pana la pompa. In unele locuri s-a frecat de copexul cu cabluri pe care l-a copt nitel dar firele par intacte.
Puntea si regulatorul sunt pe alternator? Se da greu jos alternatorul? Trebuiesc date jos scuturile? Ca pe deasupra incurca pompa de servo...
nnic77
Feb 7 2016, 09:04 PM
Aha, cets spuneam eu de soureci, sa fii fericit daca nu intra si in cabina.
Filmul asta de ajuta cu ceva? E in 3 parti, daca ai timp...
https://www.youtube.com/watch?v=QUDVVKUB180Daca tot umbli pe acolo, vezi si cu egr, eventual pune-i blank pe undeva. Si vezi musai nivelul de colmatare din galerie.
alex230ro
Feb 7 2016, 09:09 PM
alternatorul se da relativ usor jos cred,dai jos plasticele de la motor si vezi dupa aia cum e prins sunt 3 suruburi teoretic.sigur nu incarca?am masurat si la borne sa vezi cu motorul pornit?
Am masurat ieri la fundul lui, cu motorul pornit, arata aceeasi tensiune joasa de la baterie...
alex230ro
Feb 7 2016, 10:05 PM
clar altul e cam 200 lei in dezmembrari.sau poti incerca alt regulator de tensiune
http://www.ebay.co.uk/itm/Bmw-3-Series-E46...4-/310861145128 ceva de genul
QUOTE (nnic77 @ Feb 7 2016, 09:04 PM)

in cabina.

rocktoristule
Am ochit egr-ul se desface usor, intr-o zi m-oi ocupa si de el.
Gasisem youtube ala dar a sarit partea importanta: cum ajung la el?
Am dat jos plasticele dar tot pare complicat. Unii zic ca au desfacut asa, altii recomanda sa dai jos si ventilatorul. Vedem maine pe baicului 116, baietii au desfacut de toate.
Alex, cand vine vorba de electromotor si alternator cred ca-i mai buna o revizie generala - functie de uzurile gasite schimba bucsi/rulmenti, perii, colector. Iese ca nou. La dezmembrari e riscant si costa cam tot atat. La service-ul de pe baicului au toate piesele pe stoc, repara pe loc. Sunt buni si la belele dubioase. La e28 au pus releu de 14.7, vazut ca tot nu incarca... au gasit firul gros de pe electromotor - nu pe alternator - fir care nu mai era sertizat cum trebuie. Cositorit bine, pus la loc si valea. Jos palaria.
Stiu ce am patit cu mesteri cu state vechi, pana sa dau de service-ul asta.... mi-a scos unul peri albi ca nu se poate schimba colectorul ca sa improvizam cu alt alternator de-am ajuns sa decupez din suporti...
Mai este un video tot de la tipul care arata cum se scoate alternatorul:
https://www.youtube.com/watch?v=ImCUQjmMhfMIncearca si asta
E vorba de meniul secret ca sa vad tensiunea la baterie? M-am jucat azi cu el si l-am verificat cu multimetrul

Ar fi interesant de vazut toate cotloanele meniului secret. Km reali, poate?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.