alex230ro
May 6 2014, 03:19 PM
hai ca usor usor il faci

,verifica pierderile de ulei,banuiesc ca pierde pe la capac culbutori si eventual pe la corpul filtru ulei.
Mare lucru inca nu am facut.
Pierderile sunt mici, inca nu ma deranjeaza.
Singura pata de ulei pe care o lasa e de la servodirectie, cred ca-i un colier slabit, ori e vasul afectat de lovitura care a atins farul. Desi nu prea avea cum sa loveasca pana acolo.
QUOTE (TiL @ May 6 2014, 03:14 PM)

Am ramas si cu cele doua seturi vechi, cat de cat intregi dar bune de folosit doar in caz de urgenta, sa fie ceva pus acolo.
Nu cred ca exista proprietar de bmw model mai vechi care sa n-aiba cel putin o piesa de schimb pe undeva

Si as pune pariu ca mai sunt si fosti proprietari care mai pastreaza una-alta, just in case
Halogen
May 6 2014, 07:36 PM
QUOTE (xox @ May 6 2014, 07:26 PM)

QUOTE (TiL @ May 6 2014, 03:14 PM)

Am ramas si cu cele doua seturi vechi, cat de cat intregi dar bune de folosit doar in caz de urgenta, sa fie ceva pus acolo.
Nu cred ca exista proprietar de bmw model mai vechi care sa n-aiba cel putin o piesa de schimb pe undeva

Si as pune pariu ca mai sunt si fosti proprietari care mai pastreaza una-alta, just in case

eu la e32 nu am nici o piesa de nici un fel si nici nu am primit vreo piesa de vre-un fel

si ma cam sperie treaba...
bartro
May 7 2014, 09:45 AM
QUOTE (TiL @ May 6 2014, 04:14 PM)

Imi explic si recenta chestie cu semnalul de usa deschisa: usa de la sofer nu sta perfect inchisa pentru ca s-a uzat opritorul de plastic de pe usa, momentan fiind carpit cu izoler. O sa mai ingros izolerul pana ma hotarasc sa schimb chestiunea de pe stalp.
Asa era si la E32, era uzat ca sa nu mai apasa ca lumea pe switch electric pentru plafoniera si avertizarea. Adica, usa era bine inchis, doar nu mai era actionat switch bine. Intai venea avertizare doar la gropi, apoi in timp mai des.
Eu am remediat bubita cu niste picatura pe inchizator acolo unde apasa contactul electric, adica, practic am refacut acolo un pic forma initiala la plasticul.
La mine nu-i uzat butonul care e apasat de usa. E tocit cuiul care tine usa inchisa. Ala de pe stalp. Practic usa nu se mai apasa perfect pe caroserie.
L-a ingrosat cu izoler, a tinut o vreme, acum la gropi da blituri
bartro
May 7 2014, 01:57 PM
A, dubios. Acolo e fier, nu?
Eu stiam ca-i reglabil cuiul ala, merge putin ridicat ori coborat, la fel si balamalele de la usa. Nu cred ca poti pierde o cantitate asa mare de metal doar prin uzura, nu-i masina din epoca de piatra pana la urma.
Gaseste o surubelnita in stea si da-i bataie!
PS: varianta nr2: vezi arcul de pe gheara care tine usa, ori gheara in sine sa nu fie deplasata.
Pai sa ma repet: e vorba de cuiul de pe stalp, e tocit si e de plastic. Sau imbracat in plastic, nu l-am studiat atent. Dar sigur e tocit, arata ca o uzura grava pe cocoasa axei cu came.
La E28 era din fier, la E34 e plastic. E reglabil, dar misti tot ansamblul cu tot cu intrerupatorul de lumini. La E34 intrerupatorul e pe chestia asta, nu separat - pe caroserie. Deci oricat l-am plimba, nu as schimba comportamentul intrerupatorului.
Plimbandu-l reglezi pozitia usii inchise , dar atat. Nu vreau sa plimb pe nici unul de la cele 4 usi, pentru ca in pozitia inchisa usile par sa fie aliniate. Trebuie doar sa umblu la balamaua usii pasager, care e putin lasata si trebuie trantita ca sa intre bine pe cui si sa se inchida bine.
alex230ro
May 7 2014, 03:12 PM
ia alt cui din dezmebrari mai bine.altfel poti sa pui scotch dar il schimbi la cateva sapt.
Aaah acu' am pricipit. Mai poti incerca varianta cu pistol de lipici, glue gun. Desi in state costa ~3$ la noi e mai scump. Poate stii pe cineva cu o scula d'asta.
PS:

PS2: Sau sa-i schimbi cuiul.

Exact. Am cuiul, trebuie doar rabdare sa-l schimb , ca e nevoie sa desfac panoul din interior de pe stalp, cred.
Cafea si tutun bre!

Rabdare o sa ai dupa ce incepe sa te enerveze problema cu adevarat
MeHigh
May 9 2014, 10:03 AM
QUOTE (xox @ May 6 2014, 07:26 PM)

QUOTE (TiL @ May 6 2014, 03:14 PM)

Am ramas si cu cele doua seturi vechi, cat de cat intregi dar bune de folosit doar in caz de urgenta, sa fie ceva pus acolo.
Nu cred ca exista proprietar de bmw model mai vechi care sa n-aiba cel putin o piesa de schimb pe undeva

Si as pune pariu ca mai sunt si fosti proprietari care mai pastreaza una-alta, just in case

True, eu inca am piese de la primul Golf 2 pe-acasa (din perioada 2002-2005), de la E34 (volanul clasic in 3 spite cu pielea degradata pe alocuri, motorul in 12v cu arborele uzat si alte maruntisuri de la schimbarea de motor - 2009 2010), un capac de portbagaj de E28 DiamantSchwartz metallic (2010), de la urs am cutia de viteze blocata in treapta 3 (2011), de la actualul Golf am plastice si cutia de viteze cu toate acareturile, de la E39 am doar cauciucurile de pe spate uzate (cele de vara, e incaltata inca de iarna).
ah, si era sa uit, daca tot suntem pe topicul lui TiL, de la el am inca ramas blocul motor de 2.4TD de pe Sharky

cred ca so sa il transform intr-o masa de cafea, desi un V8 s-ar preta mai bine - rezolv treaba si cu un in-line 6.
Are farmec orice tip de motor transformat in masa, pana si unu cu 3 cilindri

Nu glumesc, acu' vreo cateva luni am fost intr-o cafenea unde toate mesele aveau incorporate blocuri de motor, nici n-am idee ce erau, dar unele erau mici, altele mari. Aveau si multe piese pe langa, blocul era practic un soi de "center-piece" iar de jur imprejur erau sudate alte componente. Foarte fain, si-mi pare rau ca n-am facut poze sa-ti arat, n-aveam idee ca vrei asa ceva. In alta ordine de idei si eu imi bat capul cum sa-mi decorez camera cu niste numere de masina, grila de la radiator si un fost schimbator de viteze.
Se pare ca am un client hotarat, dar inca nu are banii.
Vanzatorul e cam nehotarat. Dupa 3 saptamani de mers doar cu Tico, m-a cam speriat vaporul, era sa-l ating pe serpentina din parcarea subterana. Dar e tanc... multa masina
alex230ro
Jun 24 2014, 01:18 PM
deci l-ai dat pana la urma?
TiL
Jun 25 2014, 11:02 AM
Nu. Eu nu prea voiam iar el nu voia talonul pe care scrie instrainat catre... la data...
Ar fi vrut sa dam talonul pierdut si fostul proprietar sa ceara altul.
Complicat.
Intre timp am ridicat pretul putin peste 1000E, ca sa iasa la cautarile de masini intregi, nu la piese/dezmembrari. Am primit o oferta de 3000 lei, dar am refuzat.
Nu am mai pornit-o de aproape o luna.
Edit: Ce sa vezi, tocmai am primit la schimb urmatoarele:
http://olx.ro/oferta/vand-renault-megane-1...html#01069c1a32http://olx.ro/oferta/vand-ford-escort-ID20...html#01069c1a32Nu-mi e clar daca la pachet sau una la alegere. Cel mai probabil la pachet.
alex230ro
Jun 25 2014, 12:15 PM
pachet probabil.eu zic sa il tii,cauta o husa buna sau fa-i un sopron si aia e
TiL
Jun 25 2014, 12:55 PM
Sta foarte bine deocamdata, in parcare la subsol.
Sharky in schimb sufera in soare, vant si ploi, cu ambreiajul frant si tabla ciuruita
bartro
Jun 25 2014, 01:05 PM
Un escort break dina asta a avut tatal meu, foarte muncitor, masina. A carat tone de chestii pentru amenjarea de o padure. Tot ce a reusit sa strice era ambreiajul cand a urcat cu masina plin de nisip pe un deal intins cu un grad de inclinare destul de consistenta.
TiL
Jun 25 2014, 02:12 PM
deci e echivalentul batranului papuc

L-am intrebat unde sunt masinile, daca sunt pe aproape merg sa le vad. Daca e suficient de convingator fordul...
bartro
Jun 25 2014, 02:16 PM
Pai da, dar si la asta platesti taxa lui' peste, si nici macar nu pare inmatriculata. E din lac in put.
TiL
Jun 25 2014, 02:43 PM
Da. Deci suficient de convingator = ca noua

Greu de crezut la un break diesel dar cine stie.
Frate-miu de exemplu si-a luat un Stylo break impecabil, neatins nici la burta, desi e destul de jos... doar cu problemele tipice de electrica.
xox
Jun 25 2014, 04:06 PM
Daca-ti da el doua masini pe una, da-mi mie renault-ul
TiL
Jun 25 2014, 06:31 PM
Mda, tipic, cand ajunge sa nu mai poata scoate numere rosii le da pe nimic.
Doar la reno mai poate fi scos un rand.
E si departe pentru mine, in Berceni, asa ca nu ma duc sa le vad.
TiL
Jul 31 2014, 04:18 PM
Pfff, ce Masina!
Am pornit-o dupa doua luni de mers doar cu Tico. Comfort, stabilitate, frane incomparabile.
Dar parca tot e prea mult pentru mine, cel putin in momentul asta.
A mai venit cineva s-o vada, ofera 3000lei, am zis ca ma gandesc, probabil o sa zic iar nu.
Cred ca vrea s-o dezbrace sa vanda una-alta de pe ea, sa-i puna blocant si s-o fugareasca.
alex230ro
Jul 31 2014, 04:31 PM
ala e planu

M50-ul ala pleaca pe 500 eur cu tot cu cutie.restu probabil ca la fier vechi.
recunosc ca pt cateva secunde m-am gandit sa iti fac si eu o oferta tocmai pt a lua motorul.dar,m-am gandit ca e pacat.
Halogen
Jul 31 2014, 06:12 PM
QUOTE (alex230ro @ Jul 31 2014, 05:31 PM)

ala e planu

M50-ul ala pleaca pe 500 eur cu tot cu cutie.restu probabil ca la fier vechi.
recunosc ca pt cateva secunde m-am gandit sa iti fac si eu o oferta tocmai pt a lua motorul.dar,m-am gandit ca e pacat.
Unde ai vazut tu M50 care papa ulei 500 EURO ca ma uimesti
alex230ro
Jul 31 2014, 06:45 PM
bai am vazut M20 cu 350 eur respectiv 500 sau 700 eur asa ca nu ma mai mira nimic.
adevaru-i ca ma sunasera unii mai demult, ca vor masina pentru motor. Am mai scris aici. Cred ca era strategie de negociere, sa puna in umbra dotarile masinii.
Azi imi da unul SMS ca-mi da 500E. Si insista

Nu intelege de nu
bartro
Aug 2 2014, 03:08 PM
Nici eu nu inteleg
Vezi ca vine Halogen si-ti arata usa, pentru ca incurajezi instrainarea matahalei.
TiL
Aug 14 2014, 05:00 PM
Plec la drum mai lung, spre casa, si n-am mai vrut sa merg cu Tico.
Am schimbat uleiul, pus "marmelada" 20W50.
Am gasit cam multa mizerie , nu prea cred ca uleiul a fost schimbat anul trecut. Filtrul avea tot felul de mizerii in el, resturi de silicon rosu (n-am vazut silicon rosu pe masina asta, dar nici nu m-am uitat atent), ceva mizerie, span.
Uleiul prea negru. Cred ca s-a mers peste 20000 fara schimb, doar completat. Sunt curios daca mai consuma ulei acum, si cat.
Ar trebui spalat debitmetrul, poate ca merge cam bogat si baga benzina in ulei.
bartro
Aug 16 2014, 09:05 AM
TiL
Aug 16 2014, 08:42 PM
Multumesc!
Buna piesa, dar pica bine intr-un un rechin.
Cu asta a mers bine
https://www.youtube.com/watch?v=QcjmmMUsRMk
bartro
Aug 16 2014, 09:23 PM
Temaera ulei, marmelade.
Daca asculti 'if I go', well, ce ai de gand daca mai consuma?
TiL
Aug 18 2014, 12:55 PM
QUOTE (bartro @ Aug 16 2014, 10:23 PM)

Temaera ulei, marmelade.
Eram prea obosit ca sa fac legatura.
QUOTE
Daca asculti 'if I go', well, ce ai de gand daca mai consuma?
Nu prea schimba mare lucru. Chiar daca nu consuma ulei, tot consuma multa benzina

Deci tot nu-l pot folosi zi de zi.
haifisch
Aug 19 2014, 11:23 PM
nici nu vreau sa ma gandesc in ce hal e motorul ala.....daca are in el 20w50 si a bagat si benzina in el
inseamna ca ai consum de raba......sau de tractor.....dastea de te pricepi tu bine la ele
David
Aug 20 2014, 10:28 AM
CITAT(haifisch @ Aug 20 2014, 12:23 AM)

nici nu vreau sa ma gandesc in ce hal e motorul ala.....daca are in el 20w50 si a bagat si benzina in el
inseamna ca ai consum de raba......sau de tractor.....dastea de te pricepi tu bine la ele

Domnu', nu mai fi-ti obraznic!

Lasati, lasati...
TiL
Aug 20 2014, 03:06 PM
Uleiul cu miros puternic de benzina e cel vechi, care era muci, negru, murdar.
Acum e putin mai curatel si pare sa consume de cel putin doua ori mai putin ulei. Dar am mers doar 700km, nu pot sa-mi dau seama f bine.
TiL
Sep 24 2014, 10:17 AM
Azi o vand. Si nu-sh de ce nu prea sunt impacat cu ideea.
TiL
Sep 24 2014, 04:59 PM
Gata, nava a plecat la bulgari.
TiL
Feb 21 2015, 11:04 PM
Vineri seara opresc la Lukoil sa fac plinul la Tico.
Cand sa pun busonul, vad ca masina care oprise alaturi parea cunoscuta. Interior piele... ma uit la alte detalii... ea era. Dupa fundul ei mare, la pompa, tipul care a luat-o.
Inca n-a trecut-o pe bulgari, zice ca a avut de lucru la ea si nu si-a mai permis. Dar si-a permis amenda pentru neprezentarea talonului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.