Halogen
Apr 26 2014, 04:35 PM
QUOTE (TiL @ Apr 26 2014, 05:25 PM)

Mda, si eu tot aud lumea spunand ca e BMW dom'le normal sa consume ulei. M-a sunat azi cineva din Alba si zicea ca tot ce a gasit consuma ulei. El vrea un M50 ca sa-l modifice la 3.x litri deci nu-i pasa daca papa ulei.
Si totusi, cu se face ca sharky cu al sau 2.5 la acelasi nr de km papa doar 1l la vreo 10000 km? Poate pentru ca a rulat in Germania primii 215000 km... ?
Vezi ca al meu nu da fum albastru daca-l turez pe loc, cel putin nu atunci cand e incalzit.
Si azi ma durut lenea, am lucrat prin gradina, nu m-am atins nici de ursoaica, nici de ambreiajul lui Sharky.
Daca ai nevoie de 2 maini de stanga te ajut cum pot

am 2 capre ceva scule (Am luat trusa intre timp)

)) ma anunti.
Halogen
Apr 26 2014, 05:19 PM
Apropo tu te plangi ca da niste fum albastru pe teava dar eu care`s cu fumu dupa mine ce sa mai zic ....cate o data ma intreb de unde dracu iese atata FUM

))))) si vad cum pleaca toti din spatele meu ca scot prea mult fum si le intra in masina

))) e distractiv cate o data ahahahah
TiL
Apr 26 2014, 08:30 PM
Pai chestia aia a ta joaca in liga lui gicuta, nu a ursoaicei
TiL
Apr 26 2014, 08:40 PM
Sunt bune si mainile stangi , de exemplu cu stanga tii vcontra sau desfaci electromotorul . Dar mai bine pui un bidon de 5l de motorina, iei trupa si veniti la un gratar, sa nu mai simta sharky singur. Ma scutiti si pe mine de un drum pana la Bucuresti ca sa va vad.
Halogen
Apr 27 2014, 12:11 AM
QUOTE (TiL @ Apr 26 2014, 09:40 PM)

Sunt bune si mainile stangi , de exemplu cu stanga tii vcontra sau desfaci electromotorul . Dar mai bine pui un bidon de 5l de motorina, iei trupa si veniti la un gratar, sa nu mai simta sharky singur. Ma scutiti si pe mine de un drum pana la Bucuresti ca sa va vad.
Momentan 0 bani...dupa ce iau salariu in weekendul cu 1 Mai daca vrei facem asa ceva. Daca ne primesti pe mai multi
CRM112
Apr 28 2014, 11:45 AM
poti sa-i pui un diferential de tds, eventual si cutia daca se potriveste si devine lenes la plecarea de pe loc dar va merge mai rapid cu rpm mai putine.
De asemenea inteleg ca se potriveste cutie in 6 trepte - cele de pe e46 320d facelift; dar nu stiu ceva sigur - poti investiga.
TiL
Apr 28 2014, 01:04 PM
O cam dam in SF-uri

Oricum, nu-l vreau mai lenes pe I-a, ca mi se pare la limita deja.
Momentan se cer, cred, vasc si pompa de apa. Trebuie sa mai investighez. Ideea e ca temperatura se duce repede la treisferturi cand stau pe loc, dar si pe autostrada la 120km/h. Interesant e ca imediat ce ma misc putin revine. Probabil vrea doar niste apa, ca n-am mai completat de 2 saptamani, si stim ca pierde pe la calorifer.
Oricum, as schimba perechea termostat+vasc.
Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc. Si daca o tine asa pe un vasc nou, il freaca de pomana si-l uzeaza.
Vascul pentru ca l-am oprit cu mana cand temperatura era spre treisferturi. Mai trebuie sa-l testez putin.
Halogen, va primesc pe toti, gasim cate ceva de lucru
xox
Apr 28 2014, 03:53 PM
Ii scoti cu Gicuta pe camp?
bartro
Apr 28 2014, 04:03 PM
QUOTE (TiL @ Apr 28 2014, 02:04 PM)

Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc.
La E34 ceas ala nu e actionat digital? La e32 parca asa era. Adica, parca nu arata chiar chestii de finete de 1-2mm. Practic asta e deja cat influenta de pozitita ta fata de caes. Stai si tu mai intr-o parte si acul va fi centrat

Nu mai stiu sigur, dar daca se misca cu mici trepte, s-ar putea sa schimbi degeaba termostatul.
Halogen
Apr 28 2014, 06:46 PM
QUOTE (bartro @ Apr 28 2014, 05:03 PM)

QUOTE (TiL @ Apr 28 2014, 02:04 PM)

Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc.
La E34 ceas ala nu e actionat digital? La e32 parca asa era. Adica, parca nu arata chiar chestii de finete de 1-2mm. Practic asta e deja cat influenta de pozitita ta fata de caes. Stai si tu mai intr-o parte si acul va fi centrat

Nu mai stiu sigur, dar daca se misca cu mici trepte, s-ar putea sa schimbi degeaba termostatul.
Bart la mine urca ceasu de la apa foarte repede la jumate.... bine nu instant dar nici nu stai 15 minute..fata de alte modele la care am avut asta e dea dreptu super rapid
georgem
Apr 28 2014, 07:11 PM
QUOTE (TiL @ Apr 28 2014, 02:04 PM)

Momentan se cer, cred, vasc si pompa de apa. Trebuie sa mai investighez. Ideea e ca temperatura se duce repede la treisferturi cand stau pe loc, dar si pe autostrada la 120km/h. Interesant e ca imediat ce ma misc putin revine. Probabil vrea doar niste apa, ca n-am mai completat de 2 saptamani, si stim ca pierde pe la calorifer.
Incearca sa completezi mai intai cu apa/antigel si sa aerisesti circuitul de racire. La mine nu urca la jumatate atunci cand sta pe loc.
Vascul nu cred ca e defact daca poate fi oprit, si la mine poate fi oprit, cu toate astea n-am nicio problema cu racirea. La mine se apropie momentul sa schimb termostatul ca scade cu cativa mm la stanga fata de jumatate. Il am de vreun an cumparat, dar n-am avut ocazia sa-l schimb inca.
Cand cedeaza pompa de apa o sa-ti dai seama, nu se mai raceste deloc, urca instant la rosu in mers.
TiL
Apr 28 2014, 09:25 PM
Am completat apa si pare ca e ok.
Vascul ar trebui sa nu poata fi oprit cand temperatura sare bine de jumatate. Dar ma gandesc ca neavand apa suficienta in sistem, vascul nu a sesizat cresterea temperaturii motorului. Plus ca , fiind imbatranit, poate cupleaza mai tarziu.
Bart, da , acum imi explic de ce urca in trepte acul... chiar ma miram dimineata. E digital, deci. Chiar si asa, e normal sa stea un pas peste jumatate?
Oricum, deocamdata nu iau nimic, daca dupa completarea cu apa nu se mai incinge.
Ultimul consum e 9.75 , a cazut sub 10 pentru ca am mers mai domol si am facut cateva drumuri pe drumuri judetene, nu doar pe autostrada.
Cred ca cere iar ulei.
Si cateva din frustrari:
De ce nu ma anunta cand nu merge un bec de faza scurta? La fel pentru faza lunga.
De ce anunta prea tarziu ca a coborat apa sub minim? Dimineata am avut ocazia sa-l fierb in trafic dar prima alerta slaba pentru nivelul lichidului mi-a dat-o dupa ceva zeci de km, seara.
Halogen
Apr 28 2014, 10:25 PM
QUOTE (TiL @ Apr 28 2014, 10:25 PM)

Am completat apa si pare ca e ok.
Vascul ar trebui sa nu poata fi oprit cand temperatura sare bine de jumatate. Dar ma gandesc ca neavand apa suficienta in sistem, vascul nu a sesizat cresterea temperaturii motorului. Plus ca , fiind imbatranit, poate cupleaza mai tarziu.
Bart, da , acum imi explic de ce urca in trepte acul... chiar ma miram dimineata. E digital, deci. Chiar si asa, e normal sa stea un pas peste jumatate?
Oricum, deocamdata nu iau nimic, daca dupa completarea cu apa nu se mai incinge.
Ultimul consum e 9.75 , a cazut sub 10 pentru ca am mers mai domol si am facut cateva drumuri pe drumuri judetene, nu doar pe autostrada.
Cred ca cere iar ulei.
Si cateva din frustrari:
De ce nu ma anunta cand nu merge un bec de faza scurta? La fel pentru faza lunga.
De ce anunta prea tarziu ca a coborat apa sub minim? Dimineata am avut ocazia sa-l fierb in trafic dar prima alerta slaba pentru nivelul lichidului mi-a dat-o dupa ceva zeci de km, seara.
Referitor la faruri til eu zic sa nu te obosesti sa le desfaci si sa le speli poate mai strici si sticla mai bine cumpara un set din dezmembrari de e34 si ai rezolvat problema asta la faruri. Referitor la alarma mai ai probleme ? nu merge anulata alarma Viper sau mers la un servise de alarme Viper pentru a remedia problema?. Restu sunt consumabile. Ulei filtre termostat vasc antigel:) Eu am pus antigel nou in golf si 1 la mana nu mai era asa de zgomotos toarce foarte frumos, si 2 nu mai palpaia becu de la apa....desi cred ca era de la mufele electrice. Acelasi lucru am facut si eu de cate ori imi arata becu de apa pac turnam apa dintr-o sticla de la robinet pana palpaia becu de apa din 50 in 50 de metri desi liniuta de la temperatura era pe prima linie groasa... nici decum la jumate
TiL
Apr 29 2014, 11:13 AM
Alarma nu mi-a facut figuri, deocamdata e ok.
Am pus antigel, nu mai vrea sa fiarba. Inca nu mi-e clar cum sa deslusesc nivelul pe vasul de expansiune la E34. Dar daca nu se mai incinge si nici nu da eroare in bord, e ok.
Exista vre-o explicatie pentru farul "rotit"? De fapt farul nu pare rotit, smiley-ul e jos, la locul lui, dar fanta de lumina e inclinata cu vreo 30 de grade de la orizontala.... bate aiurea.
bartro
Apr 29 2014, 12:02 PM
QUOTE (Halogen @ Apr 28 2014, 07:46 PM)

Bart la mine urca ceasu de la apa foarte repede la jumate.... bine nu instant dar nici nu stai 15 minute..fata de alte modele la care am avut asta e dea dreptu super rapid

Pai asta zic, s-ar putea sa fie pacaleala digitala. La VW cand apa araa 90, temperatura de ulei nici 50 nu are. O fi urma, dar nici cu 40 de grade. Si se vede cum ceas de apa urca in trepte de mai multe grade. Sta pe loc, apoi, hop, mai urca.
La E12 ceas se plimba tot timpul pe o plaja mica, ce ar corespunde mai bine cu sistemul ala reglat de termostat / vasc. La E32 statea fix. Si racirea tot aia e.
xox
Apr 29 2014, 01:12 PM
Teoretic exista un reglaj in far, practic ar trebui sa-l dai jos si sa-l verifici "ochiometric" daca mai functioneaza. Daca-i foarte "off" e posibil sa fie pocnit ceva pe acolo.
Legat de apa, ori iti raporteaza aiurea ori chiar ai o problema. Eu zic sa verifici, ca sa eviti problemele pe termen lung.
PS: la vasc exista faimosul "test cu ziarul" - daca ti-l face bucati, merge. Daca nu... nu.
bartro
Apr 29 2014, 01:42 PM
Si faruri SH cu lupe o sa fie la fel de slabe. Erau totusi unele mai bune, bosch sau hella, e scris undeva pe forum.
Nu mai stiu daca se desfac, daca nu, cica cu otet se spalea alea vechei cu oglinda (nu am testat). Orice o fi, nu le spali cu apa de la robinet, raman pete de calcar. Si se usuc greu, trebuie sa fie cald afara. Parca tin totusi minte ca am avut o lupa din aia in mana.
Poti monta si faruri fara lupe. Nu se potrivesc cele de la e28?

Daca are faruri cu reglaj electric, poate e sarit tija la motoras, sau motoras stricat. Au si un reglaj cu niste suruburi din spate, parca.
Senzor de antigel are xx ani, poate e blocata nitel. Ce probleme ai si tu.
LE: na
http://www.meeknet.co.uk/e32/Lights/Index.htm
TiL
Apr 29 2014, 03:54 PM
Bun link. Defazajul trebuie sa fie de aici, vezi lasa loc de rotire cateva grade bune.
http://www.meeknet.co.uk/e32/Lights/L-9.jpgN-am sa le desfac sticla, nu merg atat de departe. Cel mult le clatesc bine cu apa. Dar mai intai pun mana pe o surubelnita, rezolv defazajul, reglez si inaltimea, sa bata la acelasi nivel ambele si vad cat de multumit sunt.
bartro
Apr 29 2014, 04:57 PM
QUOTE (TiL @ Apr 29 2014, 04:54 PM)

cat de multumit sunt.
...
Merge clatit si cu solutie de spalat geamuri in casa.
TiL
Apr 30 2014, 10:18 AM
S-au aliniat farurile.
Era intr-adevar de la acele prinderi care lasa loc de rotire. Nu permit orice rotire ci doar pozitionarea pe unul din capete.
Problema era ca la accidentul pe care l-a avut in coltul din fata s-au spart doua urechi exact unde le prindeau suruburile, si romanu', ca sa rezolve a rotit farul sa vina pe prinderi sanatoase. Totodata pusese si niste saibe mari, sa prinda mai mult din corpul sanatos al proiectorului. L-am repozitionat, strans folosind aceleasi saibe mari, deocamdata sta bine, le-am reglat, lumineaza acceptabil.
Oricum, e clar ca e destul de simplu sa desfaci farul si sa cureti lentila si oglinda. Nici nu e nevoie sa intervii la suporti, in fata. Se desfac cele trei suruburi direct pe masina, pe la compartimentul motor. Sunt niste pozitii mai incomode dar cu unelte potrivite merge. Ramane pe alta data sa le dau jos si sa le curat bine. Pe stanga ar trebui sa dau jos tot blocul, ca au lasat un suport de far impins inapoi si l-as aduce la forma initiala, sa stea frumos si fix. E curios ca nu se observa deformarea, vopseaua nu e sarita.
Reglajul inaltimii farurilor e foarte simplu, nu trebuie desfacut nimic, nici macar nu trebuie deschisa capota. Se face cu surubelnita in cruce, printre ochelarii din fata.
Despre antigel, curge destul de mult pe sub electrovalvele alea de langa cutia de sigurante. Sunt sanse sa nu am caloriferul spart, deci. Ramane de vazut daca e de la electrovalve sau de la furtune. Nu m-as apuca sa desfac pe acolo pana nu intra in teren rezerva Sharky.
PS. ma tot uit dupa economice, gasesc cate una tentanta, bine pastrata, dar aparent odata ce ai pus curu-n BMW nu mai vrei altceva...
http://olx.ro/oferta/opel-corsa750-euro-ur...html#ce8edbcd20Acum ard 80 lei/zi si sunt slabe sanse sa ajung la 60, daca carpirea furtunelor de aer si curatarea admisiei da roade. Dar si cu piticanii benzinare, tot cheltui 50. Alternativa ar fi dizel, deci?
bartro
Apr 30 2014, 12:19 PM
GPL.
alex230ro
Apr 30 2014, 12:20 PM
nu stiu cati km faci dar 2,5 nu e cea mai economica treaba,ca idee M54-ul meu ia 13,2(pe bord) cu trafic mixt(dimineata liber seara aglomerat) dizel as lua doar aspirat.
daca vrei am 1.8is-ul care sta degeaba

)) sau cauti 1,8i M40
TiL
Apr 30 2014, 12:30 PM
Bart, daca e sa ma gandesc la GPL, am gasit deja masina...
http://olx.ro/oferta/vand-tico-ID1KcTh.html#e7547ee654 E disponibila pana sambata

Alex, ~60 km x 2 /zi, dar am noroc de trafic ok. 30km autostrada, 10 centura, 10 judetean, 10 Bucuresti. Scot cam 10l/100km.
Diesel aspirat... i-am dat cu piciorul ca sa fug dupa E34:
http://www.autovit.ro/opel-corsa-C32818580.html
alex230ro
Apr 30 2014, 12:35 PM
sub 10 ala nu prea ai cum sa scoti sincer vorbind,poate daca mergi mai cu atentie un 8%.eu afara scot constant 10% dar mers mai "sportiv" .tico ala ar fi o masina buna dar pe autostrada nu cred ca as merge cu asa ceva...
TiL
Apr 30 2014, 12:47 PM
mda, deci am un motor in parametri

Pai atunci, sa fie o dubita diesel. Se anunta recolta bogata de rosii si castraveti la mine in solar.
alex230ro
Apr 30 2014, 12:52 PM
pai e in parametri zic eu,probabil ca ai 13 oras si 7 afara ceva de genu

din ce vad poti sa:
-il tii si mai arunci cateva mii de eur in timp in el
-il tii il peticesti cu cateva sute eur si apoi Rabla scrie pe el
-il dai la un pret de nimic( cred ca mai mult de 3000 lei nu a oferit nimeni cash)
\bine mai poti incerca sa il dai pe bucati daca ai chef..
PS:nu stiu daca te incalzeste cu ceva dar personal consider M50 ca fiind un motor reusit 24 valve bloc de "fer" fara vanos si nspe mii de senzori aparuti pe M52/M54/M50TU
PPS:daca se mai omologau M50 pe urs probabil ca te "scapam" de el.
TiL
Apr 30 2014, 01:04 PM
Afara e cam 9 consumul.
Da, motorul imi place, desi e mai bruta decat M30-ul, zici ca-i dizel, nu-i asa elastic.
Cred ca ajung la prima varianta... Despre cash, n-am primit oferte concrete, am fost cautat de 2-3 care au zis ca sunt interesati, dar n-am discutat pretul pentru ca le-am zis ca momentan nu o dau. Ma gandesc ca ar fi dat 3500. Nu-i rau, dar imi cam pare rau sa-l dau. Intrebarea e, ce radiez cand oi avea a treia masina? E28 sau E34? Raspunsul bate spre E28, ca e ciur.
alex230ro
Apr 30 2014, 01:10 PM
umm,nu stiu cum stai cu tabla pe E28(desi oricat de rau ai sta se face

))) asta am aflat-o pe pielea mea) dar il poti radia/tine in pastrare apoi daca merge treaba bine il bagi si pe el la refacut

oricum in ambele cazuri trebuie sa vezi ce faci cu E28,personal as incerca sa fac E34 pana sa iau alta masina.Cu aia 400 eur de pe Tico eu zic ca poti lua multe treburi la E34.
bartro
Apr 30 2014, 01:38 PM
QUOTE (alex230ro @ Apr 30 2014, 01:35 PM)

tico ala ar fi o masina buna dar pe autostrada nu cred ca as merge cu asa ceva...
De ce nu? Autostrada este foarte sigura. As avea probleme mai mult pe DN-uri cu un tico.
xox
Apr 30 2014, 02:03 PM
wow, discutam de consum? Credeam ca e forum de jucarii aici.
In toata seriozitatea, tine masina care crezi ca-i mai ok pentru ce ai tu nevoie si cumpara o cutie de chibrite pentru orice altceva.
E28-uri mai sunt inca de cumparat in stare buna. E34 cu 2.5 cam la fel.
Orienteaza-te cumva spre un echilibru: psihic, material, moral, fizic. E cel mai greu de gasit
bartro
Apr 30 2014, 02:41 PM
QUOTE (xox @ Apr 30 2014, 03:03 PM)

wow, discutam de consum? Credeam ca e forum de jucarii aici.
Odata ce faci 120km per zi cu o masina, te cam intereseaza consumul, jucarie sau nu.
Halogen
Apr 30 2014, 06:39 PM
QUOTE (TiL @ Apr 30 2014, 02:04 PM)

Afara e cam 9 consumul.
Da, motorul imi place, desi e mai bruta decat M30-ul, zici ca-i dizel, nu-i asa elastic.
Cred ca ajung la prima varianta... Despre cash, n-am primit oferte concrete, am fost cautat de 2-3 care au zis ca sunt interesati, dar n-am discutat pretul pentru ca le-am zis ca momentan nu o dau. Ma gandesc ca ar fi dat 3500. Nu-i rau, dar imi cam pare rau sa-l dau. Intrebarea e, ce radiez cand oi avea a treia masina? E28 sau E34? Raspunsul bate spre E28, ca e ciur.
Am un diesel bun pt tine til 5-6 in oras maxim 4 in afara

te asteapta

si sa nu mai zic de piese noi extrem de ieftine ca ma injuri.
alex230ro
Apr 30 2014, 07:00 PM
e 1,6 D simplu G2-ul?oricum mega cazane merg de nu au aer

)
xox
Apr 30 2014, 07:08 PM
QUOTE (bartro @ Apr 30 2014, 02:41 PM)

Odata ce faci 120km per zi cu o masina, te cam intereseaza consumul, jucarie sau nu.
Am zis-o-n gluma

Eu mi-am luat bicicleta fix din cauza asta, e mai usor la buzunar si mai bun pentru sanatate. (nu fac 120km zilnic, dar chiar si asa tot e mai sanatos putina miscare)
Halogen
Apr 30 2014, 07:11 PM
QUOTE (alex230ro @ Apr 30 2014, 08:00 PM)

e 1,6 D simplu G2-ul?oricum mega cazane merg de nu au aer

)
e td-eu din 92 ultimul an de fabricatie da intradevar o masina extrem de fiabila si ieftina la intretinere dar imi doresc un bmw`u ....sa merg cu el prin oras

si tare mi-e ca fac o prostie cum am mai facut-o am dat un golf 2 pe un bmw`u si pe urma imi dadeam palme din mai multe motive. Poate ma intrebi dar la ce-ti mai trebe alt bmw`u cand ai 7tele

masina aia nu vede orasu din cauza aceasta !
Halogen
May 2 2014, 05:36 PM
Pe 30 arata ca in poze si pe 1.05.2014 dupa o zi frumoasa la til...ce s-a intamplat.....la 20 de minute de casa... din punctu meu de vedere este dauna masina....nu stiu daca se poate scoate ceva din ea...dar stalpul C este foarte curbat , usa nu se inchide bine,haionu la fel si din interior se poate observa cum coltul acela este plecat in jos. Masina uruie incredibil de tare nu stiu de ce m-am uitat la tampoanele de la motor sunt oky si-au facut treaba,posibil capete de planetare rupte, fuzete barbierite rulmenti sparti nu stiu trebuie demontat si vazut.In momentu impactului m-a prins pe franare si chiar am apasat blana ambreiaj frana ce imi mai aduc aminte in acel impact este ca pedala de ambreiaj nu mai revenea si motorul era turat nu rau dar era desi eram calare pe ambreiaj si frana.... si masina s-a dus in fata s-a oprit un pic si a mai mers un pic (adica 2 lovituri) nu a franat de loc omu...Ea merge pe roti destul de greu...imi pare foarte rau de masina sincer imi era simpatic cu tot cu belele lui.Multumesc lui Dumnezeu ca suntem fara rani mari ceva dureri in zona gatului din cauza socului si cam atat....
Si continuarea...
Se pot observa diferentele la haion dintre cei 2 stalpi
Scuze til nu te supara ca`ti poluez topicul..
Asta e....
bartro
May 2 2014, 09:44 PM
Te a lovit unu in spate?

Masina trebuie vazut de cineva care se pricepe la tras de caroserie. La valoarea ei intradevar e posibil sa fie dauna totala. Nu stiu daca ai vazut cum arata Yaris dupa poc, si cica cu o mie de euro s-a rezolvat. Si era lovita fata-spate si avea tot asa aripa spate umflata + usa spate lipit de aripa.
Pfuai de mine... Am trecut si eu prin asa ceva, tin minte sentimentul, nici macar nu vroiam sa constientizez.
Poate nu se compara, dar oricum ar fi, cel mai mult conteaza ca n-a fost mai grav. Iti spun si eu ce mi-a zis si mie un prieten: "tabla se face, carnea mai greu". Si chiar daca nu se mai face, nici macar nu conteaza. Doar ca sunteti voi bine conteaza
Halogen
May 3 2014, 07:51 AM
Ma cam doare gatu ....durerea este ca si cum ai dormi cu capu stramb, am intindere la un ligament de la gat ma frec cu voltaren si sper sa treaca , geo e mai bine lovitura serioasa a fost pe coltul meu ....Miercuri la 11:30 programare la Service Auto Net pentru constatare la masina vom vedea ce se decide...
Pe mine m-a pocnit cu capul de stalpul de la sofer, dar n-am avut nimic. Cu toate astea, de la spital mi-au zis ca impactul lateral e cel mai periculos, ca se rup legaturile intre emisferele stanga si dreapta, iar abia dupa o perioada intri in coma sau ceva.
In concluzie, cum ziceam: zi mersi ca sunteti bine sanatosi amandoi. Dar daca poti, fa si masina!
alex230ro
May 3 2014, 03:38 PM
masina merge facuta ,intrebarea e cati bani primeste de la asigurare si daca mai are chef sa stea pana se repara.
Halogen
May 3 2014, 04:17 PM
QUOTE (alex230ro @ May 3 2014, 04:38 PM)

masina merge facuta ,intrebarea e cati bani primeste de la asigurare si daca mai are chef sa stea pana se repara.
I-am dat pozele unui tinichigiu si mi-a zis clar ca trebuie bagati 1000 euro in masina ca sa arate calumea. Asa ca vom vedea ce zic cei de la asigurari mai intai.
bartro
May 3 2014, 08:36 PM
QUOTE (Halogen @ May 3 2014, 08:51 AM)

Ma cam doare gatu ....durerea este ca si cum ai dormi cu capu stramb
Eu asociez durerea mai mult ca dupa o noapte de head-banging prin cluburi pe muzica rock..
La accidentul cu yaris m-a tinut 2 saptamani. Un fel de whiplash.
Sper ca nu ai facut amiabil.
QUOTE (xox @ May 3 2014, 03:30 PM)

Pe mine m-a pocnit cu capul de stalpul de la sofer, dar n-am avut nimic
Ti se pare ca functionezi in parametri normali?
Imi pare tare rau, mai ales ca s-a intamplat fix dupa plimbarea la mine. Noroc cu tetierele... daca si cu ele ai ramas cu dureri...
Despre soferul ala,

Nu zic, se mai intampla si eu am fost aproape sa comit faze de-astea dar nu in asa hal, parca a dat-o prea de tot.
Orice se poate repara, intrebarea e daca vrei sa o faci. Acu' daca tot e vorba sa iei ceva pe asigurare, chiar de nu ti-o da dauna totala, daca reusesti sa acoperi cheltuielile, e pacat sa o lasi.
Multumesc pentru vizita si sper sa ne mai vedem pe aici, ati dat ceva viata curtii. Plus ca din ziua aia nu mai sunt singur

Am un cotoi in brate acuma, care n-are somn, se tot da la maimutoiul care deseneaza pe ecran semnatura lui Bart. Am derulat pagina sa nu se mai vada postul lui Bart si acu' musca zdravan din mine.
Si mai am doi membri in familie, gasiti pe marginea drumului langa satul cu Tico GPL.
Despre E34, nimic nou deocamdata.
Halogen
May 3 2014, 11:50 PM
QUOTE (bartro @ May 3 2014, 09:36 PM)

QUOTE (Halogen @ May 3 2014, 08:51 AM)

Ma cam doare gatu ....durerea este ca si cum ai dormi cu capu stramb
Eu asociez durerea mai mult ca dupa o noapte de head-banging prin cluburi pe muzica rock..
La accidentul cu yaris m-a tinut 2 saptamani. Un fel de whiplash.
Sper ca nu ai facut amiabil.
QUOTE (xox @ May 3 2014, 03:30 PM)

Pe mine m-a pocnit cu capul de stalpul de la sofer, dar n-am avut nimic
Ti se pare ca functionezi in parametri normali?

Ba da am facut amiabila asta e , totusi sa las omu fara paine sincer nu`mi prea comvine mai ales ca in ziua de azi abia castigi un ban...stiu cum e situatia am last-o cum a cazut. Suntem intregi fieru se indreapta sti cum se zice. Vom vedea ce zic cei de la asigurare la constatare.
QUOTE (TiL @ May 4 2014, 12:43 AM)

Imi pare tare rau, mai ales ca s-a intamplat fix dupa plimbarea la mine. Noroc cu tetierele... daca si cu ele ai ramas cu dureri...
Despre soferul ala,

Nu zic, se mai intampla si eu am fost aproape sa comit faze de-astea dar nu in asa hal, parca a dat-o prea de tot.
Orice se poate repara, intrebarea e daca vrei sa o faci. Acu' daca tot e vorba sa iei ceva pe asigurare, chiar de nu ti-o da dauna totala, daca reusesti sa acoperi cheltuielile, e pacat sa o lasi.
Multumesc pentru vizita si sper sa ne mai vedem pe aici, ati dat ceva viata curtii. Plus ca din ziua aia nu mai sunt singur

Am un cotoi in brate acuma, care n-are somn, se tot da la maimutoiul care deseneaza pe ecran semnatura lui Bart. Am derulat pagina sa nu se mai vada postul lui Bart si acu' musca zdravan din mine.
Si mai am doi membri in familie, gasiti pe marginea drumului langa satul cu Tico GPL.
Despre E34, nimic nou deocamdata.
Ma bucur ca nu s-a intamplat cu e32iu ceva

reparatia costa peste 1000 euro implica tras de caroserie etc vopsire. Ma bucur ca neai primit si a fost misto
o sa vad ce zic cei de la asigurari. Sti cum e daca reparatia depaseste valoarea masinii = dauna. E pacat sa o las asa ca masina nu are rugina de loc vorbesc la modul cel mai serios fata de alte mk2iuri
haifisch
May 4 2014, 08:51 AM
dupa cum se vede e vorba de o tamponare.....3 puncte de penalizare si amenda.....nu ii luai nici o paine de la gura
Halogen
May 4 2014, 09:30 AM
QUOTE (haifisch @ May 4 2014, 09:51 AM)

dupa cum se vede e vorba de o tamponare.....3 puncte de penalizare si amenda.....nu ii luai nici o paine de la gura
Martori spun ca ar fi iesit de pe o straduta laterala asta inseamna neacordare de prioritate nu ?

deci ii luam carnetu.
bartro
May 4 2014, 09:35 AM
O sa-ti trebuie un deviz de la un service pentru cost estimat de reparatie.
La 2002 au incercat cei de la asigurare sa-mi da niste maruntis. Nu reusam sa fac un deviz, la service-uri nu stiu ce manopera sa pune, de unde piese, si cereau pentru pentru un deviz parca cam 10% din valoarea sa - adica, sute de Euro bani cheltuiti aiura. Am facut apoi o factura proforma cu doar piesele necesare la Bavaria Baneasa, le multumesc si acuma, unde valoarea pentru piesele era in jur de 3mii de euro. Cu asta in mana am reusit sa obtin maxim posibil prin legea RCA atunci (vechimea masinii, valoarea de nou, grad uzura..), cam o mie de Euro.
QUOTE (Halogen @ May 4 2014, 10:30 AM)

Martori spun ca ar fi iesit de pe o straduta laterala asta inseamna neacordare de prioritate nu ?

deci ii luam carnetu.
Poti declara la Politia astfel in cat sa se lasa doar cu amenda + puncte. Se face..
Acuma e tardiv, in mod normal nu ar trebui sa fie o problema, dar cu o hartie de la politia in mana treaba e mai putin interpretabila de catre comerciali.
MeHigh
May 6 2014, 02:03 PM
imi pare rau ca s-a intamplat asta dar ma bucur sa va vad pe voi ok. fierul da-l naiba ca se indreapta sau schimba, sanatatea e pe primul plan intotdeauna.
Intre timp E34 devoreaza benzina, ulei si kilometri. Ieri m-am intalnit cu fostul proprietar sa-mi dea fiscalul si ceva maruntisuri: stopuri, electrovalve de apa, cauciucuri, goarna de alarma, prinderi de parasolar, opritor usa de pe stalp si nu mai stiu ce, ca n-am verificat una din pungi. Sper sa fie si niste faruri, ca au pomenit ceva.
Aparent masina a primit la un moment dat un set de stopuri SH apoi unele noi. Asta explica de ce arata asa bine din spate. Am ramas si cu cele doua seturi vechi, cat de cat intregi dar bune de folosit doar in caz de urgenta, sa fie ceva pus acolo.
Au fost schimbate si electrovalvele, cred ca nu mai deschideau caldura.
Imi explic si recenta chestie cu semnalul de usa deschisa: usa de la sofer nu sta perfect inchisa pentru ca s-a uzat opritorul de plastic de pe usa, momentan fiind carpit cu izoler. O sa mai ingros izolerul pana ma hotarasc sa schimb chestiunea de pe stalp.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.