Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Moto Guzzi V75 PA Nuovo Tipo
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2, 3
bartro
Primul consum calculat, 7,34% exclusiv oras.
recool
CITAT(Halogen @ May 15 2014, 08:34 PM) *
De ce nu va luati si voi motociclete vechi gen BMW ? sad (5).gif ce atata italiene japoneze ...

Bmw r60/5, trei bucati. Bmw K1100RS.

CITAT(xox @ May 16 2014, 02:08 AM) *
CITAT(recool @ May 14 2014, 05:41 PM) *
Eu nu rezist sa nu ma dau zilnic cu a mea. Am un V1000 I-Convert/1976 de care sunt foarte mandru. biggrin.gif


Poate ne povestesti si de M30B34MAE ala din semnatura tongue.gif

Ar fi un intreg roman, iar eu nu sunt chiar un as al forumurilor, in plus, prefer atelierul. Din 1995 pana n prezent am avut cateva E23.
Trebuie sa-mi cer respectuos scuze lui Barto ca m-am lansat pe topicul sau, promit ca numai fac. Chiar el poate decide cum sa-mi sanctioneze indisciplina. cool.gif
Halogen
QUOTE (recool @ May 16 2014, 08:59 PM) *
QUOTE (Halogen @ May 15 2014, 08:34 PM) *
De ce nu va luati si voi motociclete vechi gen BMW ? sad (5).gif ce atata italiene japoneze ...

Bmw r60/5, trei bucati. Bmw K1100RS.

QUOTE (xox @ May 16 2014, 02:08 AM) *
QUOTE (recool @ May 14 2014, 05:41 PM) *
Eu nu rezist sa nu ma dau zilnic cu a mea. Am un V1000 I-Convert/1976 de care sunt foarte mandru. biggrin.gif


Poate ne povestesti si de M30B34MAE ala din semnatura tongue.gif

Ar fi un intreg roman, iar eu nu sunt chiar un as al forumurilor, in plus, prefer atelierul. Din 1995 pana n prezent am avut cateva E23.
Trebuie sa-mi cer respectuos scuze lui Barto ca m-am lansat pe topicul sau, promit ca numai fac. Chiar el poate decide cum sa-mi sanctioneze indisciplina. cool.gif



Stai linistit nu de bart trebuie sa te "feresti"pe Til sa nu`l enervezi ca te alegi cu warn haha o sa te tin minte toata viata biggrin.gif. Bart uite la asa ceva ma refeream : http://olx.ro/oferta/oldtimer-motocicleta-...html#5faf375526 BMW din 1954 pretul cred ca e oky comparativ cu cele din strainatate. Recool- Fa si tu un topic cu masinuta si motorul sa ne cascam si noi ochi....
TiL
De mine n-ai cum sa te feresti, am simturi ascutite diablo.gif

Recool, nu-i bai, nu tinem reguli stricte, dar ar fi interesant un topic pentru "babaciune".
xox
M-am uitat si eu de curiozitate dupa V1000, Holy crap ohmy.gif http://www.bikeexif.com/moto-guzzi-v1000

Si ca sa nu fiu offtopic, este si un V75 pe acelasi site http://www.bikeexif.com/moto-guzzi-v75 dar parca-i mai faina a ta, de politie.
bartro
Azi am facut certificatul de autenticitate la Nuti. S-au uitat cam lung la seriile, sunt din alea scurte ca la BMW-urile vechi, dar s-au lamurit pana la urma. Sa vad ce imi mai lipseste la dosar si poate finalizez saptamana asta hartiile.
Sa ma gandesc ce numar de inmatriculare sa cer.
bartro
QUOTE (Halogen @ May 15 2014, 08:34 PM) *
De ce nu va luati si voi motociclete vechi gen BMW ? sad (5).gif ce atata italiene japoneze ...

Daca vrei sa ne dai exemplu bun:
bartro
Gata si cu inmatricularea pe numele meu.
TiL
numar preferential?
bartro
Da, m-am aliat cu cc-ul care are GUZ.
WTF, oil change every 3000km??
TiL
Poate are km mai lungi pe bord?
bartro
Nu stiu, dar e foarte des.
Halogen
QUOTE (bartro @ May 22 2014, 06:12 PM) *
QUOTE (Halogen @ May 15 2014, 08:34 PM) *
De ce nu va luati si voi motociclete vechi gen BMW ? sad (5).gif ce atata italiene japoneze ...

Daca vrei sa ne dai exemplu bun:




Mias dorii o motoreta dinasta maxim.. as fi vedeta cu ea pe strazi biggrin.gif
xox
Ai fi doar hipster, atat. Motorul asta e de colectie, nu de plimbare smile.gif
georgem
Apropo de motoare de colectie, am vazut prin oras reclame cum ca ar fi in Bucuresti o expozitie cu 20 de motoare de colectie.
http://www.business24.ro/articole/expozitie+mall+promenada
http://www.manager.ro/articole/afla/expozi...esti-70213.html
Pare sa fie chiar la mine in cartier in noul mall, o sa merg si eu azi sau maine sa o vizitez.
recool
CITAT(bartro @ May 23 2014, 12:28 PM) *
Da, m-am aliat cu cc-ul care are GUZ.
WTF, oil change every 3000km??

Da si filtrul de ulei il schimbi la cinci schimburi de ulei, adica 15000km. E ok daca bagi un ulei mineral 15w50, nu trebuie sa te avanti la un sintetic scump. Cred ca e mai bine daca respectam specificatiile motoretei, nu recomandarile producatorului de ulei.
bartro
Filtru se schimba, conform manual, fiecare 6000km.
O sa vad ce ulei pun cand vine momentul. Mineral in Bucuresti as evita, se degradeaza repede la temperaturi mari, si o sa cam fie cald. Deja bate avansul daca stau mai mult prin trafic. Cred ca cere niste bujii mai reci.
recool
Cred ca e problema generala cu motoarele mai vechi cu "avansul". Nu le place benzina fara plumb, ele au fost concepute sa mearga cu benzina care nu se mai fabrica. Si eu ma confrunt cu problema. Ar fi cateva solutii posibile: marirea camerei de ardere, eventual cu o garnitura de chiulasa mai groasa si scaderea raportului de compresie, intarzierea avansului centrifugal, modificarea dimensiunilor supapelor, eventual alte solutii pe care ni le pot "vinde" specialistii sau cei care se pricep mai bine.
xox
Din toate astea, raportat doar la M10B18 ca e singurul motor care-l stiu - din ce am citit se preteaza doar scaderea raportului de compresie. In felul asta mergi cu o explozie mai "docila" si mai aproape de felul in care a fost gandit motorul.

Acuma daca luam in considerare toate specificatiile lui, ar trebui reglat intr-adevar si avansul, dar mie-mi place sa cred in minuni biggrin.gif (cata vreme restul motorului lucreaza la parametrii proiectati, chestie cam greu de realizat, cred)
bartro
Parerea mea e ca scadere de compresie = crima smile.gif
Motoreta e din '96, e facut pentru bleifrei, presupun. Problema se pare ca e si din e jetting, generatie asta e facuta sa merge spre sarac. O sa pun niste bujii mai reci, sa vad ce mai am prin cutiile, mai trebuie sa pun si colortune, sa vad ce culoare are ardere, poate mai ridic ac, poate schimb cat un jiclor. Avansul nu am cum sa-l reglez, are aprindere electronica. Evenutal pot sa desfac furtun de depresiune catre aprindere, poate il pacalesc.
As putea sa incerc si benzina cu cifra octanica mai mare.
xox
M20B27 eta n-a fost chiar crima, dar intr-adevar nu sunt familiar cu motoarili astea mai mici tongue.gif Eu doar am dat o idee...
bartro
Cel mai bun lucru la un eta e potential de tuning. Fie turbo, fie marirea de compresie sau ambele biggrin.gif , ca se poate cu sisteme de management moderne.
recool
CITAT(bartro @ May 26 2014, 05:23 PM) *
Parerea mea e ca scadere de compresie = crima smile.gif
Motoreta e din '96, e facut pentru bleifrei, presupun. Problema se pare ca e si din e jetting, generatie asta e facuta sa merge spre sarac. O sa pun niste bujii mai reci, sa vad ce mai am prin cutiile, mai trebuie sa pun si colortune, sa vad ce culoare are ardere, poate mai ridic ac, poate schimb cat un jiclor. Avansul nu am cum sa-l reglez, are aprindere electronica. Evenutal pot sa desfac furtun de depresiune catre aprindere, poate il pacalesc.
As putea sa incerc si benzina cu cifra octanica mai mare.

La a mea arderea este cum trebuie, am schimbat bujiile Bosch cu Champion, primele erau cam negre, astealalte sunt curate, de culoare caramiziu deschis.
Ciudat este ca bate avansul cand o accelerez progresiv, daca ii dau gaz ferm, nu mai tacane. Suspectez ca tot avansul centrifugal e de vina, poate s-au slabit arculetele. O sa-mi comand niste arcuri noi sa vad daca se schimba ceva.
Halogen
QUOTE (xox @ May 26 2014, 07:54 PM) *
M20B27 eta n-a fost chiar crima, dar intr-adevar nu sunt familiar cu motoarili astea mai mici tongue.gif Eu doar am dat o idee...



auzi la el cica nu e obisnuit cu motoarele astea mai mici , vorbesti de parca ai avut de la 4.0 v8 in sus snf (14).gif laugh.gif
bartro
Duminica, pentru pima data, am testat viteza maxima. Soc: e 120km/ora. Ce e drept, nu am avut o bucata lunga pentru accelerare, dar la 120 a ajuns repede, dupa care s-a stagnat acceleratie. Singur lucru simtibil cand deschidam gaz mai mult era o schimbare de sunet.
TiL
Ha! Tico prinde atat intr-a IV-a tongue.gif
bartro
Guzzi la fel, cred smile.gif)
xox
E suficient bre 120 smile.gif Mie in masina mi-e greu la viteza asta. Singura oara cand m-am simtit confortabil asa, eram prin Germania. Dar, din pacate, nu traiesc acolo.
bartro
Suficient sau nu e ceva subiectiv. Obiectiv pot sa spun ca nu functioneaza motorul cum trebuie.
bartro
In weekend am fost la mare, la o intrunire de motociclisti. Motoreta a mers bine, am trecut si de 120km/ora, dar pe la 140 si cu noroc mult 150 se termine treaba totusi. Cred o sa fac comanda la 2 jicloare de 105, acuma cele principale au 100 si am o impresie ca ramana fara sprit la acceleratie maxima.

Dimineata asta am avut probleme, mergea si mai rau in curbe si pe denivelari, si cand puneam frana fata se ducea unde voia. Intai am zis ca sunt eu prea obosit, dar am oprit si am constatat ca s-a distrus un rulment la roata fata. Se pare ca am avut mare noroc pe drumul din weekend. Acuma sper sa nu fie afectat si janta, roata are un joc maricel deja.

xox
Tu practic faci o modificare foarte mica doar ca sa treci peste problema de uzura normala? Pentru ca nu stiu cat de "sensibile" sunt cele de la moto, eu ma gandesc la conducte de masina, debit scazut, pompe obosite de benzina, filtre infundate, etc... (+aer si avans)

Adica, e posibil sa nu fie doar uzura normala, la asta ma refer. Poate mai trebuie verificat si altceva.
bartro
Nu, in primul calcat-o pe coada si s-a dezmortit.
Apoi, tot gasesc informatie ca ar fi cam sarac amestecul din fabrica. Merita incercat.
bartro
QUOTE (bartro @ Jun 17 2014, 09:26 AM) *
Acuma sper sa nu fie afectat si janta, roata are un joc maricel deja.

Inlocuit rulmenti, happy.
bartro
Facut poc, not happy.
Eu sunt ok, am fost lansat de pe motor, nu am atins masina care a provocat accident, si am aterizat surprinzator de lejer pe spate. Cred ca merit o nota buna pentru aterizarea. Daune: carene, parbriz, un semnal, o glinda, un proiector, aripa, furca atinsa si face un zgomot ciudat la comprimare, roata fata stramba, si o zgriatura la o bara de protectie de la o cutie.
eugene12
Bine ca nu ai patit nimic!
georgem
Bine ca n-ai patit nimic, intr-adevar. Sper sa iti recuperezi pagubele cat mai curand. Unde avea RCA vinovatul?

bartro
Asirom.
Ma pregatesc pentru dauna totala. Intrebare e cat mai trebuie sa scot din buzunar.
bartro
Saptamana trecuta am trecut la service unde se afla motorul (bardak). Nu s-au apucat inca de deviz, nu stiau de unde coduri pentru piese, de unde preturi. Cand am adus motocicleta le am zis ca le pot ajuta, ca am catalog, ca stiu preturi. In fine, le am dat un mail cu info, sper sa fie ok.
Am primit si o scrisoare de la asirom, ca o sa investigheze accidentul dpdvd asiguratului. Asa ca m-am dus la asirom, sa intreb ce inseamna. Se pare ca soferul este invitat la Asiron ca sa completeze o declaratie si inca nu a venit.
O well.
xox
Ai grija, asa mi-au facut si mie cei de la Uniqa si dupa vreo 2 luni mi-au zis ca nu mai platesc nici o dauna, ca n-a fost prezent si celalalt sofer (sofer de tir)... Nu stiu cat a fost de real pentru ca la CSA (comisia de supraveghere a asiguratorilor) nu mi-au dat nici o explicatie, s-a rastit o femeie in varsta la mine si-mi era cam peste mana s-o iau la scandal.. desi ar fi trebuit.

Am aflat ulterior ca e o strategie a firmelor de asigurari, ca sa nu achite dauna. A trebuit sa platesc >1000 ron din buzunar sa-mi repar masina. Apoi am patit-o iarasi cand m-a lovit un Golf4. Din fericire, mi-a acoperit ulterior tatal proprietarului cam 2/3 din cheltuieli (proprietarul era un pustan de 18 ani, rezident prin Italia sau Spania)...

In concluzie, ar trebui sa fii atent. Just my 2 cents.
bartro
Da, stiu.
Nici nu ar fi nevoie sa se prezinte ala, am proces verbal de la politia etc.
bartro
Au trecut mai mult de 90 de zile de cand a fost deschis dosar la Asirom. Cam atat timp au avut la dispozitie ca sa trage de timp / sa facce investigatie propria.
Din pacate inspectorul de daune are telefonul inchis.
bartro
Am primit o suma la la RCA, ma rog, o oferta. Curios e ca oferta este pentru regie proprie. Eu as vrea sa repar motoreta la un service. In acest caz, suma sa va modifica? Incerc sa aflu.
bartro
Banii au intrat, mobra e in continuare la service. Ieri am trecut acolo, au indreptat roata fata, si furca, care se pare ca era si ea usor deplasata.
Am lasat cauciucuri noi, pe care le am cumparat scurt timp inainte sa fiu accidentat. Am laut baterie de pe mobra, e acasa la incarcat.
Am hotarat sa fie vopsit integral, pastrand umva sigle de Guzzi. Tot alb, alta inspiratie nu am avut.
bartro
Am cumparat pe evilbay un parbriz si semalele. Sper sa ajunge intact.
Au mai ramas aripa fata, e crapat, poate se repare, nu stiu, si faruri aditionale care erau de la targ. M-as dori sa gasesc ceva fain pentur inlocuirea lor, lupa, led, ce o fi, sa arate un pic extraterestrial.
Se va monta, dupa ce iese din service, o pereche de tobe LaFranconi competizione, si un filtru K&N. Bad cop va fi tema.
bartro
Progres




David
Mai e un pic si se face anu' de cand s-a intamplat sad.gif , iar abea acum incep sa se vada progresele... Welcome to Romania! mad.gif
Foarte multa rabdare ai si asta nu-i rau!
bartro
Cam asa e cu asigurariile. Trag de timp cat pot.
Nici service nu s-au grabit, ce poate e de inteles, iarna nu sa gandeste nimeni la motociclete.
Dar a venit primavara, abia astept sa pot sa merg cu ceva. Am platit impozit la 3 masini si la 3 motociclete, si merg cu bicicleta..
David
CITAT(bartro @ Mar 25 2015, 02:13 PM) *
Am platit impozit la 3 masini si la 3 motociclete, si merg cu bicicleta..


Da' la bicicleta v-ati platit impozitu', domnu'? smile.gif
bartro
Asta mai lipseste smile.gif
xox
Don't jinx it biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.