Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Moto Guzzi V75 PA Nuovo Tipo
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2, 3
bartro
almost there
bartro
Miercuri m-am dus dupa Guzzi. Pe drum am ramas fara frana fata, mergea infranat, a fiert lichid, nimic ce nu se rezolva cu ceva lovituri in placute.
Problema mai mare a aparut cand am facut plinul - a inceput sa curge rezervorul.
A fost revopsit, s-a descoperit gauri de rugina, a fost reparat dar aparent nu in totalitate. Asa ca au venit cu dubita si motorul e iar in service.
TiL
Chiar ma gandeam, cand am vazut pozele, ca ai scapat in sfarsit de belaua de la rezervor...
bartro
Aveam doar belaua potential biggrin.gif
Benzina statea in vopsea si poxipol, dar statea.. acuma picura, bine ca am parcare pazita la servici, nu as fi putut s-o las asa la bloc unde sunt copii / adolescenti / fumatori / babe sinucigase / ...
S-o rezolva intr-un final dar sper sa se face proba cu rezervorul plin de data asta.

alex230ro
nu inteleg ce "meseriasi" sunt aia care nu au avut chef sa sudeze un petec.ma rog sa sudeze e impropriu spus smile.gif
bartro
Cica au sudat, dar se pare ca nu totul.
Nu cred ca le convine nici ei, s-ar putea sa se lasa cu revopsitul iar, pe banii, timp, nervii lor.
bartro
2 zile promise pentru remedierea s-au facut 20.
bartro
Merg zilnic pe Guzzi, e ok, tractoras asa, atrage priviri. Am comandat ulei pentru schimb, filtru mai ramana, e greu de gasit si conforma manual se schimba odata la 2 schimburi de ulei.
Am montat si tobele lafranconi competizione, suna tare mai ales in casca.
Ambreiaj patineaza la sarcina maxima, frana fata tot nu ma multumeste, cred ca un Guzzi nu e niciodata gata.
bartro
Am fost cu Guzzi prin tara, pana la lacul Rosu. Frumos drumul, prin valeni, siriu, sf gheorghe, gheorgheni. Intors cam la fel doar pe la Brasov - Sacele - Cheia - Valeni.
Nu am avut probleme cu motorul pe drum.
De facut:
- Vreau sa renunt la circuit de franare si sa am ambele discuri fata controlati de maneta.
- A inceput sa picura ulei pe un prezon stanga. Am avut o buba similara pe dreapta, sper sa-l pacalesc si asta cu canepa de instalatii..
- Voltajul de incarcare nu e ok pana nu am peste 2000rpm. Trebuie sa vad de ce.
bartro
Facut ITP, merge tractoras.
bartro
Sa mai enumar ce am mai facut, vad ca cam lipseste info in topic.

Mersul lesinat s-a rezolvat cu 2 jicloare principale de 105 in loc de 100, acum tureaza pana in zona rosie fara probleme. Si patineaza ambreiaj uneori in a 5-a la 5000rpm dar nu e motiv pentru actuni mechanice inca.

Am inlocuit recent un plutitor, cel vechi era umplut cu benzina si prin urmare nivel cin camera de nivel constant nu mai era ok, de lene (si de fapt nici nu prea am mers cu ea) am tot amanat momentul schimbarii pana a inceput sa curge benzina din carburator.

Am mai si completat diverse sigle, incarcarea e imbunanatita prin simplificare circuitele de incarcare si voltajul de feed-back. Voltmetru din bord e pus tot pe fir de feedback, sa stiu sigur cat este referinta pentru releu, inainte arata tot fel de tensiuni in functie de ce consumatori aveam porniti, valori nu neaparat foarte aproape de voltajul bateriei. Din iesire la releau am adaugat un condensator mare, pentru protectie in caz ca se intample ceva in mers cu baterie, metoda folosit (vazut apoi) si la avioane (ultralight?) cu acest sistem de incarcare ducati monofazat.

Are deja de mai multi ani cauciucuri pirelli sport demon, fata de metzeler cu care a venit sunt foarte ok, dar probabil conteaza nu numai marca / tip dar si varsta si grad de uzura in comparatie.

Ce ar mai fi de rezolvat este frana si filtru de aer (pe care nu il am schimbat niciodata pentru ca e imposibil).
bartro
Azi nu a mai vrut. Electromotor. Cred sper singura piesa frantuseasca valeo de pe motocicleta. Se pare ca internele nu rezista la apa, ce e destul de nefericit avand in vedere ca nu e etans nici la ploaia.



S-au folosit si startere Bosch pe motocicletele astea si internet zice ca At least when the bosch failed I could whack it with a rock and make it work again.
bartro
Ieri am facut o plimbare mica pana la Lehliu si inapoi, prima data cu vitezometru functional. Pana acum mergem dupa turumetru, in viteza a 5-a cam 4000rpm in localitate, 5000rpm in afara smile.gif
Am avut noroc sa ma ajuta Bandisca care are in lucru un proiect Guzzi Turbo cu melcul de kilometraj care se monteaza pe axa fata.
Al meu a functionat doar foarte scurt timp dupa ce am cumparat motoreta, am vazut abia acum ca are un punct pentru gresat, probabil a emrs fara ungere mult timp, pana s-a blocat.
bartro
Azi a plecat Guzzi de la mine, sper sa se bucura noul proprietar de ea.
MeHigh
s-o stapaneasca cu bine, la verticala. vine altceva, Bart, in locul lui Nutzi?
TiL
Are niste placeri evident vinovate, din moment ce le tine ascunse. Inclusiv ceva sub sigla BMW.

Spoiler Alert http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=156848 happy (24).gif
bartro
Noul proprietar a plecat cu ea in prima zi pe autostrada si a ramas fara incarcare. Curios, s-a topit un fir cositorit pe statorul alternatorului. M-am dus dupa el langa Ploiesti cu remorca, a doua zi dimineata am reparat si aleternator.
Asta dupa ce initial nu am putut sa 'livrez' fiscal.
SPer ca a 3-a plecare e cu noroc.

Inlocuitorul este un Suzuki gsx-r 1100 din 1992 cu porecla the pink egg boiler.
TiL
laugh.gif
Pink Suzy, pentru pudici
bartro
Intre timp a facut accident
Click to view attachment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.