elvislorin
Aug 1 2013, 09:01 AM
las-o naiba de treaba....daca aia arata de 4000 euro atunci eu pot sa cer 7000 lejer...o fi gresit omul moneda?ron?
Dupa cum il lauda, cred ca Euro a vrut sa zica.
haifisch
Aug 1 2013, 05:06 PM
coman cosmin
Aug 1 2013, 09:05 PM
haaaaaaahaaaaaaa si eu care vroiam sa o bag pe a mea la vanzare cu 3000-3500 de e.
acum cer lejer 15-20 de mii de euro.
ptr cunoscatori
05aBi
Sep 1 2013, 04:08 PM
Halogen
Sep 1 2013, 05:20 PM
QUOTE (05aBi @ Sep 1 2013, 05:08 PM)

Frumos daca as avea bani las lua si pe asta

))). Pare a fi intr-o stare foarte buna !
05aBi
Sep 5 2013, 04:12 PM
Halogen
Sep 5 2013, 05:20 PM
Iar find cine ?
05aBi
Sep 17 2013, 04:28 PM
TiL
Sep 17 2013, 06:42 PM
Sunat, asta am aflat:
Vopsit acum 4 ani, cica n-are rugina, proprietar un batran, folosita de ceva luni de vecinul lui care-i mai tanar. Vecinul asta o vinde acum ca are nevoie de bani urgent.
Consuma 6-7 la suta

ca merge cu 90km/h
Cica n-are probleme cu rugina. Ce nu se vede acolo: are trapa!
Am uitat sa intreb de check control.
Inchidere centralizata, cred ca are butucul dreapta desfacut ca a ramas incuiat pe afara.
BBS 15 cu capace doar pe fata.
ITP 2014 , 2.5 M30 (el zicea ca e 2.5 economic, dar din ce mi-a descris, are admisie de M30)
05aBi
Sep 17 2013, 06:57 PM
Halogen
Sep 18 2013, 07:02 PM
Este un 2.5E are admisia ca si m30 pe admisie scrie 2.5 / 2.8 a fost motanta acea admisie si pe m20 dovada
http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/mod.../184116472.html poza nr 10. varianta cu admisia normala de m20 are undeva la 122 de cai 129 iar cea cu admisia de m30 are 150 de cai. Cel cu admisia de m20 este Motronic cel cu admisie de m30 este L-JETRONIC simplu.
TiL
Sep 18 2013, 07:26 PM
Poza nr 10 arata un M30 cu admisie de M30, care are 150cp (147bhp de fapt)
Poza 12 arata o frumusete de delcou de M30.
Din cate stiu a existat 525e, dar era aproape sau poate fix acelasi lucru cu 528e, ambele cu M20B27.
Asta din Oradea e 525i M30B25, daca e sa-i dau crezare vanzatorului.
Halogen
Sep 18 2013, 07:42 PM
Hristos stie ce are el sub capota

cert e ca masina aia merita toti cei 600 euro .....vedem sambata ce motor are daca intelegi ce vreau sa zic
AxY Jamaicanu
Sep 21 2013, 02:12 AM
Halogen
Sep 21 2013, 11:21 PM
E28 de bihor a ajuns la mine next plz

2.5 M30
05aBi
Oct 5 2013, 11:55 PM
A sunat cineva sa ceara detalii?
bartro
Oct 7 2013, 09:05 AM
Eu ma intreb ce unde sit Gabi ca e vorba de un E28. poate a pus vecinul lui anuntul?
05aBi
Oct 8 2013, 09:07 PM
My bad, nu l-am postat unde trebe'
bartro
Oct 9 2013, 09:58 AM
nu cred, stii tu ceva

)
05aBi
Oct 22 2013, 05:44 PM
Halogen
Oct 22 2013, 08:26 PM
Ahahahahah las lua de piese.
TiL
Oct 22 2013, 08:36 PM
Vad ca-i naravasa, i-a pus lantu-n gura.
ăăăăă, de ce a pus pozele a doua masini in acelasi anunt?!?
Halogen
Oct 22 2013, 08:43 PM
QUOTE (TiL @ Oct 22 2013, 09:36 PM)

Vad ca-i naravasa, i-a pus lantu-n gura.
ăăăăă, de ce a pus pozele a doua masini in acelasi anunt?!?
Til poate`s eu chior nu cumva in pozele 4 si 5 in spate masina parcata de pe stanga este tot un E28 GRI ?
TiL
Oct 22 2013, 09:23 PM
Asa pare.
Deci trei E28-uri intr-un anunt
05aBi
Oct 27 2013, 10:16 PM
io'sŪ
Oct 28 2013, 09:15 PM
urat e ceasul ala in bord
Halogen
Oct 29 2013, 06:11 PM
QUOTE (io'sŪ @ Oct 28 2013, 09:15 PM)

urat e ceasul ala in bord

De acord cu tine

din punctu meu de vedere ala nici nu ar avea ce cauta in bord la bmw !!!!!
TiL
Oct 29 2013, 06:43 PM
De acord. Mai misto e la E12, pe consola centrala. Vorba lui Interceptor, tic-tac ala are farmecul lui aparte... O zic fara sa fi trait experienta, dar sigur m-ar gadila placut. Masina care e vie si cu motorul oprit
05aBi
Oct 31 2013, 12:41 AM
TiL
Oct 31 2013, 05:26 PM
sssssweeet
Halogen
Oct 31 2013, 10:12 PM
Merita bani de ce vede ochiu meu, dar pacat e este pe bulgaria

si nu cred ca anul de fabricatie este 87

Si culmea ironiei are jante de e34 cu capace si la mine nu merge cum doamne iarta nu inteleg frate
haifisch
Nov 1 2013, 12:25 AM
in primul rand te-as ruga ca pe viitor sa scrii mai corect gramatical ca sa putem intelege toti postarile tale....eu de exemplu a trebuit sa deduc in unele locuri ce ai vrut sa spui
in al doilea rand as vrea sa imi spui si mie de ce nu ar fi masina aia, an de productie 1987? Ca vrei tu?
Interesant de vazut ar fi ce motor are, daca e M20B25 ca la E34, sau e chiar 525e, caz in care nu e motor folosit pe E34. Sau e 525i M30 ?
Conform Realoem.com , E28 525i s-a facut pana in Nov '87, deci nu-i exclus sa vedem si masina cu prima inmatriculare in 1988.
Conform carfolio.com/specifications , E28 525i are 2495cc iar E30 325i are 2494cc, ca si E34 525i/M20
Nici unul nu pupa cu 2489 mentionati in anunt.
05aBi
Nov 2 2013, 10:34 PM
05aBi
Nov 4 2013, 05:03 PM
Buna masina, aparent. Dar o cam da in vrajeala cu colectionari. Poate e E12 in acte
Halogen
Nov 4 2013, 07:11 PM
QUOTE (TiL @ Nov 4 2013, 06:40 PM)

Buna masina, aparent. Dar o cam da in vrajeala cu colectionari. Poate e E12 in acte

Pai mai sti tu vre`un e28 care e si e12 in acte ?

))
QUOTE (io'sŪ @ Oct 28 2013, 09:15 PM)

urat e ceasul ala in bord

Mie mi se pare foarte interesant, am avut si eu ceas la E30 dar n-avea economizor. E o piesa care mi-ar place s-o colectionez, nu cred c-au fost facute prea multe, dar chiar si asa - ma gandesc la o perioada in care schimbai vitezele dupa sunet, dupa cum se simtea masina, o perioada in care n-aveai nevoie sa-i vezi turatia, consumul nu era de fapt o problema iar cel instant era probabil afisat de "moft".
In orice caz, o piesa interesanta.
(ok, poate nu-i chiar atat de rar, dar tot ramane o piesa de rezistenta, tre' sa recunoasteti)
bartro
Nov 7 2013, 03:39 PM
Eu cand accelerez, nu ma uit la turumetru ci la drum.
Halogen
Nov 7 2013, 06:26 PM
O Piesa de rezistenta ca ce ? Pe vremea respectiva bmw`urile veneau din fabrica cu ceas , daca optai pentru turometru si acel indicator de consum plateai. Deci tragem concluzia ca cei care aveau ceasuri se zgarceau la niste marci cand luau masini , in nici un caz raritate sau faza de genu. Si da inca nu`mi schimb parerea acel idicator nu trebuia conceput de bmw nici o data. Cand ma sui intr-o masina si vad ceasu ala efectiv ma scarbeste nu`l vad de loc ca o piesa foarte interesanta.
e un bonus, pentru cei care nu-si permiteau sa ia turometru

Cine stie cat costa jucaria atunci...
bartro
Nov 7 2013, 11:41 PM
QUOTE (Halogen @ Nov 7 2013, 06:26 PM)

O Piesa de rezistenta ca ce ? Pe vremea respectiva bmw`urile veneau din fabrica cu ceas , daca optai pentru turometru si acel indicator de consum plateai.
La motorizari superioare era turumetru prezent by default, la cele cu motoare mai entry-level era optional. Vorbesc de E12 ca aia stiu.
Si la 02 parca 2002tii avea turumetru standard, si 2002turbo. In caz asta, ceas de ora era montat lipit pe bord pe un suport separat. Asta acuma chiar e ceva rar.
La 2002 am ceas normal, am si turumetru acasa undeva, dar nu il am montat niciodata, ca mi-era drag de ceas ala mechanic care facea tic-tac acolo, si din cand in cand trosc cand facea electromagnet de incarcat arc contact.
QUOTE (Halogen @ Nov 7 2013, 06:26 PM)

Pe vremea respectiva bmw`urile veneau din fabrica cu ceas , daca optai pentru turometru si acel indicator de consum plateai. Deci tragem concluzia ca cei care aveau ceasuri se zgarceau la niste marci cand luau masini , in nici un caz raritate sau faza de genu.
Doar cele pe carburatie veneau cu ceas. Ai sa razi, dar E28-urile au si OBC. Si nu cred ca e vorba de "zgarceala" aici, pe vremea aia chiar era o chestie ceasul in bord, un accesoriu "posh". Oamenii gandeau si conduceau diferit
haifisch
Nov 8 2013, 11:04 PM
la E28...puteai sa ai OBC sau in locul OBC-ului un ceas electronic....si daca mai aveai si ceas in loc de turometru erai cronos....master of all time...adica useless
poate incetati si voi cu offtopicul ca e topic de anunturi gasite de vanzare
daca vreti sa discutam de nivel de echipare la fiecare model sau un model anume deschideti alt topic
sau facem noi, moderatorii, din posturile deja adunate
05aBi
Dec 17 2013, 07:05 PM
io'sŪ
Jan 11 2014, 12:33 AM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.