Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E34 520i 24v 1995
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Mihai_AMD
Iata ca de acum sunt posesor nu numai de E12,ci si de E34 
Masina este un 520i,24v Vanos,fabricata in iulie 1995,intrata in Romania in 2010
Starea in care am achizitionat-o este de 95% perfecta,iar pretul de achizitie,de 3500euro,se reflecta in asta.
Culoarea este OrientBlau metallic
Ca dotari,enumar:
-dublu airbag
-dublu clima automata
-suspensie M-tech
-scaune Recaro incalzite
-senzori parcare spate OEM
-oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire
-parasolare luminate
-trimuri lemn piano-black inclusiv schimbatorul
-2x geamuri electrice
-oglinzi electrice si incalzite
-OBC mic
-praguri plastic
-stop luneta
-inchidere centralizata din cheie OEM


Cu rusine ma opresc aici cu lista de dotari(zic cu rusine pt ca la E12 din ’77 am mai multe:P ,astea sunt din fabrica,urmeaza pilot automat,obc mare,comenzi volan,perdeluta spate electrica,perdelute usi spate,senzori parcare fata-aftermarket-,faruri clare+xenon,proiactoare clare+xenon,inele bord cromate,stopuri cu led,aripioare bara fata ca la 540i,pleoapa luneta,eleron portbagaj replica E39 M,evacuare de 525i cu 2 iesiri,kit reglaj electric pt scaune,geamuri electrice spate,spalatoare faruri,jante BBS RC 17’’,schimbator luminat //M,cutie pt casete iluminata

Cine nu ma cunoaste probabil va zambi la lista de mai sus,dar cine ma cunoaste stie ca vor fi UP ON CAR pana in vara smile.gif))

POZE MAINE ca am ajuns tz acasa,am vizitat cativa amici si se facuse seara
xox
Uite ca sa nu mai fac eu alt topic, vreau sa-mi pun xenon (undeva mai in vara, deocamdata hiberneaza sub zapezi), am faruri cu lupa si smiley, merge sa-i montez direct asa? Si daca da, ce-mi recomanzi?

Ontopic: Felicitari pentru masina, asta o faci daily driver?
lucian
s-o stapanesti sanatos. acu ca ai e34, poti sa-l dotezi maxim si sa lasi e12 mai spartan. asa sa contrasteze cu e34. biggrin.gif
elvislorin
QUOTE (lucian @ Feb 18 2012, 08:03 AM) *
s-o stapanesti sanatos. acu ca ai e34, poti sa-l dotezi maxim si sa lasi e12 mai spartan. asa sa contrasteze cu e34. biggrin.gif


iar daca il spartanizeaza pe e12 eu n-as zice nu la niste bunatati ramase in plus laugh.gif

felicitari pt achizitia noua...btw: ai castigat la loto, ai gasit punguta cu doi bani, samd? laugh.gif
georgem
Felicitari! S-o stapanesti sanatos!
florin83
Sa o stapanesti sanatos! smile.gif

A existat pe E34 volan cu comenzi ? huh.gif
Cu ce te ajuta xenonul in proiectoare? In afara de faptul ca pe ceata nu te ajuta cu nimic (presupun ca atunci mergi cu proiectoarele aprinse), ii mai rupi la ochi si pe cei care vin din fata. blink.gif
alexandruozn
QUOTE (florin83 @ Feb 18 2012, 10:46 AM) *
Sa o stapanesti sanatos! smile.gif

A existat pe E34 volan cu comenzi ? huh.gif
Cu ce te ajuta xenonul in proiectoare? In afara de faptul ca pe ceata nu te ajuta cu nimic (presupun ca atunci mergi cu proiectoarele aprinse), ii mai rupi la ochi si pe cei care vin din fata. blink.gif




e 12 va fi bmwexposhowcar.................... cool.gif
tomado e28 owner
S-o folosesti sanatos si fara incidente! smile.gif
Mihai_AMD
da,e12 va fi doar pe expo tongue.gif

comenzi pe volan nu au existat,insa exista un kit care te ajuta sa le faci,am vazut la un e36 din 94 volan de e39 m cu comanzi functionale smile.gif
in rest,multumesc tuturor pt cuvinte,va las cu ceva poze
am pozat ispre zona unde sta bateria,ca i-am pus baterie noua,nu am vazut in viata mea asa loc de baterie,curat,nici eticheta de sub baterie nu era zgariata biggrin.gif

altfel,am pus azi filtru polen nou,cel vechi nu era asa naspa,caloriferul m-am uitat si era curat,si totusi nu s-a schimbat mare lucru in debitul de caldura...bine ca face totusi,trec iarna si urmeaza sa revizui motorasele de la clapete si actionarile lor

aaaa,si e12 nu o sa il fac spartan smile.gif)) momentan este si va fi peste e34 la dotari tongue.gifP
05aBi
tzipla biggrin.gif, sa il stapanesti sanatos!
pune poze si cu interiorul, motorul etc
manole74
S-o stapanesti sanatos Mihai!
Mihai_AMD
pics
haifisch
superba!

sa o stapanesti sanatos!
bartro
Frumoasa!
Probabil una din e34-uri care au mai ramas in stare originala is foarte buna.
Si bineinteles, parerea mea, pacat ca nu o sa ramana asa tongue.gif
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Feb 19 2012, 07:45 PM) *
Frumoasa!
Probabil una din e34-uri care au mai ramas in stare originala is foarte buna.
Si bineinteles, parerea mea, pacat ca nu o sa ramana asa tongue.gif

si daca nu va ramane asa,o sa o 'tunez' cat mai OEM.fara elemente de la alte modele cum am la e12 elemente accesorii de pe e23 e34 e32 e36 smile.gif
MeHigh
eu ti-am zis parerea mea ieri face 2 face smile.gif
Sheva
Felicitari pentru noua achizitie Mishule ... sunt sigur ca pe maini mai bune nu poate fi o bavareza decat pe a ta. Iti doresc bafta pentru tot ceea ce ti-ai propus sa faci la dansa ...
Mihai_AMD
CITAT(Sheva @ Feb 19 2012, 10:21 PM) *
Felicitari pentru noua achizitie Mishule ... sunt sigur ca pe maini mai bune nu poate fi o bavareza decat pe a ta. Iti doresc bafta pentru tot ceea ce ti-ai propus sa faci la dansa ...

ms Arpi!
MeHigh,si eu ti-am multumit tot f2f tongue.gif
CRM112
Sa o stapanesti sanatos! Ai pus mana pe o masina buna din cate observ. Acum ... cerul e limita la ceea ce se poate face! Spor!

Imi pare rau totusi de incidentul cu cea veche.
Mihai_AMD
ms Bogdan!

am obs ceva,,,m-am uitat sa vad nivelul de la antigel,era un pic sub nivelul gradat pe vas,nush de ce am dezsurubat surubelul de aerisire de langa buson si in acel moment nivelul de antigel a inceput sa creasca,peste liniuta....
care e smecheria....nu e aerisita ok?
nu demult,a fost schimbata pompa de apa la MHS Motors,si sa nu o fi aerisit-o dibaciosii aia bine?!
georgem
Nu stiu explicatia, dar si la mine la fel se intampla (am facut odata sau de 2 ori chestia asta, sa scot surubul de aerisire, fara sa am treaba sa aerisesc instalatia).
Nu cred ca nu e bine aerisita, daca nu era aerisita bine iti crestea temperatura motorului fara sa stea pe ganduri, ca sa spun asa. Cand creste, creste brusc (in timp ce te deplasezi), pe loc creste foarte greu daca nu e bine aerisita instalatia de racire.
bartro
Era motorul rece cand ai facut asta? Dop de la vas era deschis? Poate era un pic de depresiune in sistem si a tras aer cand ai deschis surub de aerisire?
iorgos
Dupa cum ti-am spus si pe fb, felicitari pentru achizitie. smile.gif

Si o intrebare, nu crezi ca masina a fost cam scumpa pentru un simplu E34, chiar daca este in perfecta stare? Fara suparare!!!
David
S-o stapanesti sanatos, Mihai si sa te bucuri de ea!!! BMW e30 Cabrio.gif

Arata foarte bine! ok.gif
elvislorin
bre mihai...baga si tu o poza in care sa vedem toata masina
xox
Cum a zis si George, daca nu-ti sare apa de jumatate, n-ai de ce sa-ti faci griji. Si mai ales daca ramane ~constant nivelul de lichid in vas (aerul il mai comprimi, il mai pierzi, etc, important e antigelul tongue.gif ).
andy_e34
Bah Mishu, ce sa zic. Foarte frumoasa, ce mai,.....spre superba! laugh.gif Bine ai venit in randul posesorilor de E34. Ai sa vezi, aceasta masina e cu mult peste altele la toate capitolele! E34, alaturi de E32 mi se par cele mai frumoase si mai bune bmw-uri ever.

ps:
Mie unul, mi-ar fi placut sa fie automata. Ce vrei, nu toate sunt perfecte! tongue.gif

S-o stapanesti sanatos "toata viata", daca se poate, in cele mai bune conditii si f. f. multi km fara evenimente.!
Mihai_AMD
ms Andy!
referitor la nivelul de antigel,daca desfac acu busonul e sub nivel cu 5-8cm,dar daca desfac si aerisitorul creste pana la linia de nivel.si asta e normal?
repet,acul sta fix la jumate si pe oras si pe autostrada,caldura baga jos de rupe,la parbriz mai putin,la jumate deloc,dar asta e alta problema,cu actuatoarele aerotermei,doar vreau sa accentuez ca aerisirea ar fi ok,aerul bagat e fierbinte nu calai
georgem
Completeaza-l pana la nivel si nu mai umbla la surubul de aerisire. Si daca temperatura sta la jumatate nu-ti face probleme, inseamna ca e bine aerisit. Urmareste in timp daca nivelul in vas ramane la nivel, sa nu piarda pe undeva antigel (la mine pierde putin pe la garnitura de jos a vasului de expansiune, pe care l-am schimbat acum vreun an si jumatate).
Mihai_AMD
CITAT(georgem @ Feb 23 2012, 07:05 AM) *
Completeaza-l pana la nivel si nu mai umbla la surubul de aerisire. Si daca temperatura sta la jumatate nu-ti face probleme, inseamna ca e bine aerisit. Urmareste in timp daca nivelul in vas ramane la nivel, sa nu piarda pe undeva antigel (la mine pierde putin pe la garnitura de jos a vasului de expansiune, pe care l-am schimbat acum vreun an si jumatate).

il completez pana la nivel cu aerisitorul inchis?
ca acum,daca merg la masina,este sub nivel,doar daca desfac aerisitor creste la nivel
andy_e34
Si mie cate odata imi scade nivelul in vas. Cu motorul oprit, daca deschid capacul vasului de expansiune apa usor incepe sa urce inapoi spre nivelul maxim. Nu umblu deloc la aerisitor, doar desfac capacul vasului. Se aude ca si cum cineva ar absorbii usor apa din motor, si ar pune-o inapoi in vas. Atata timp cat nu ai probleme cu cresterea temperaturii este ok. Probabil ca este o trasatura comuna a bmw-ului E34, de a trage singur apa in motor si prin simpla deschidere a capacului vasului de expansiune, apa sa revina la nivelul initial. Nu stiu, probabil se formeaza o mica diferenta de presiune si prin deschiderea capacului, presiunea se echilibreaza si apa revine la nivel prin simpla lege a mecanicii fluidelor, "principiul vaselor comunicante".

PS:
Stai linistit totul e ok atata timp cat nu-ti creste temperatura!!!
bartro
QUOTE (andy_e34 @ Feb 23 2012, 10:53 AM) *
Se aude ca si cum cineva ar absorbii usor apa din motor

Un pitic bavarez betivan!
andy_e34
Poate ca explicatia mea a fost cam "plastica", dar si la masina mea se intapla cateodata la fel ca la masina lui! - nu mereu!
Daca ai tu o explicatie mai buna sau mai profesionala, te rog, fa-o!
georgem
QUOTE (db85amd @ Feb 23 2012, 09:50 AM) *
il completez pana la nivel cu aerisitorul inchis?
ca acum,daca merg la masina,este sub nivel,doar daca desfac aerisitor creste la nivel

Nu mai umbla la surubul de aerisire smile.gif Daca nu creste temperatura inseamna ca aerisirea e in regula si nu ai de ce sa umbli.
Sa fie la nivel cand scoti capacul de la vasul de expansiune si completezi.
bartro
QUOTE (andy_e34 @ Feb 23 2012, 07:03 PM) *
Daca ai tu o explicatie mai buna sau mai profesionala, te rog, fa-o!

N-am nimic sigur pentru ca nu am studiat fenomen. N-am intentionat remarca mea ca fiind rautacios , doar m-a aparut o imagine cu un pitic betivan ascuns in motor in cap cand am citit ce ai scris tu.
Vasul e lipit de radiator? Surub ala de aerisit unde se afla?
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Feb 23 2012, 08:49 PM) *
CITAT(andy_e34 @ Feb 23 2012, 07:03 PM) *
Daca ai tu o explicatie mai buna sau mai profesionala, te rog, fa-o!

N-am nimic sigur pentru ca nu am studiat fenomen. N-am intentionat remarca mea ca fiind rautacios , doar m-a aparut o imagine cu un pitic betivan ascuns in motor in cap cand am citit ce ai scris tu.
Vasul e lipit de radiator? Surub ala de aerisit unde se afla?

da,vasul e pe lateralul radiatorului,si aerisitor e pe vas...
andy_e34
Da, Mihai, si la mine e la fel si am radiator mare aproape cat distanta dintre faruri pe trager. Ti-am scris mai sus cum se intampla si la mine. Eu nu umblu deloc la surub aerisitor pentru ca el face parte din radiator si deschizandu-l pot baga aer in instalatie!. Eu umblu doar la capacul vasului de expansiune si ti-am scris deja cum face apa!
Mihai_AMD
referitor la montajul pilotului automat la e34...
am observat ca exista 2 tipuri de pilot...
unul,cu maneta cu 5 click-uri(al 5lea se apasa pe capat ca la maneta BC) si cele care au maneta asta cu click pe capat,au calculatorul de cruise in stalpul stanga fata,in spatele boxei...
celalalt model de pilot,cred eu mai vechi,are calculatorul de cruise in compartiment motor langa ECU si maneta nu are click-ul ala pe capat
de mentionat ca difera la mufa calculatorul care se baga in stapl fata de cel din compartiment ECU
eu la 520 din 95 am instalatia-mufa pt modul cruise in stalp stg fata,azi i-am si montat calculatorul acolo,imi mai tr decat maneta si motoras si switch ambreiaj
Mihai_AMD
week trecut masina a imprumutat BBS-urile E12-ului
sapt urmatoare astept un set de arcuri FK,o sa montez intai pe fata,daca o mai lasa 2cm e perfect,pe spate nu mai umblu
elvislorin
subscriu la idee...fk-urile sunt sport?vezi ca eibach face arcuri care iti coboara garda cu 3-4 cm dar iti permit sa pastrezi telescoapele normale
io'sŪ
ce bine-i şade cu BBS-urile astea biggrin.gif
lucian
eu n-am inteles care e treaba cu lasatul bmw-ului de bot. am vazut ca e un must have la bmwu. care e ideea?
Mihai_AMD
CITAT(elvislorin @ Mar 7 2012, 11:01 AM) *
subscriu la idee...fk-urile sunt sport?vezi ca eibach face arcuri care iti coboara garda cu 3-4 cm dar iti permit sa pastrezi telescoapele normale

nu stiu cum sunt fk-urile,dar sunt MOCA si asta e cam important acum ca m-a cam secat e34 asta,pana imi mai revin sa ii pun suspensie de pe Marte,pun macar pe fata 2 arce FK,si vedem cum arata smile.gif

CITAT(lucian @ Mar 7 2012, 07:05 PM) *
eu n-am inteles care e treaba cu lasatul bmw-ului de bot. am vazut ca e un must have la bmwu. care e ideea?

ideea e ca risti mai repede sa atingi cu baia smile.gif)))
nu pot sa vb de altii,de ce vor asta,insa eu asa imi imaginez ca i-ar sta mai bine,un pic lasat de bot,privit din profil,decat cum e de fabrica smile.gif
Mihai_AMD
masina a primit ieri magazie 6cd oem
Mihai_AMD
-am rezolvat week asta pierderea de antigel care o avea masina de cand am luat-o,de vina a fost garnitura dintre vas si radiator,cu ocazia asta am schimbat si antigelul din no name roz in Hepu albastru
-am schimbat si lichidul de servo,am pus atf220 si a disparut micul bazait de la pompa servo,care la fel,era de cand am luat masina
-am montat arcurile fk pe fata,garda e asa cum as fi vrut,urmeaza week urmator sa schimb si pe spate si sa fac niste poze din lateral
-am schimbat cele 8 clipsuri care fixeaza grilele de sub parbeiz,una din ele a fost desfacuta la rar(oamenii chiar au vrut sa se convinga ca nu e manarita smile.gif) ) si atunci mi s-au spart vechile clipsuri,noroc ca am gasit la BMW Pitesti pe stoc
-filtru benzina Bosch,filtru aer Mann
-placute spate TRW ca se aprinsese senzoru,si bineinteles si senzor nou,Febi
-am montat bradut odorizant la oglinda retrovizoare de interior smile.gif))

@mersi georgem pt sfaturi
@mersi CRM pt presa de arcuri,tr sa te cinstesc grav
Sportivu
asa am patit si eu la RAR, cu E23-ul (732)....mi-au desfacut jumatate de masina (ei nu mai auzisera de 3.2 pe seria 7) si m-am certat cu ei pe urma, pentru ca nu vroiau sa mi-o mai puna la loc. Cica descurcati-va domnule, noi nu avem timp....
ce tupeu!
bartro
Acuma inteleg si eu de ce aveam clipsuri rupte la E32 smile.gif) cred ca e standard procedure..
alex_maniacu_91
Pune te rog o poza cu masina cu arcurile astea. Ai idee ce drop au?
elvislorin
sunt pe facebook...si arata bine
Mihai_AMD
CITAT(alex_maniacu_91 @ Mar 19 2012, 07:03 PM) *
Pune te rog o poza cu masina cu arcurile astea. Ai idee ce drop au?

stai ca momentan nu le-am pus decat pe fatza ca nu am avut timp,sambata pun si spatele si urmaeza o sedinta foto
despre drop nush nimic,doar ca mi-a placut tare cum dadea masina de pe care sunt luate,si omu abia astepta sa puna stock sa o inalte un pic
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.