Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tradatorul
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2, 3, 4
MeHigh
Tradatorul e din aceeasi mama a Land-urilor (nu ma refer la Rover aici tongue.gif ), a iesit pe poarta fabricii la sfarsitul lui 1986, si la inceput sugea benzina. tot pe cand era pe la mama lui, i s-a transplantat un TD de 1.6, cu 70 de ponei. schimbarea motorului s-a facut asa cum trebuie, cu instalatie electrica cu tot, cu bord si ce mai e diferit de la benzina la diesel, asadar imi functioneaza toate jucatiile prin interior. si prin toate jucariile, ma refer la led-ul de bujii incandescente si turometru, pentru ca asta e tot ce are smile.gif
in 2 usi, cu geamuri manuale, o trapa de sticla aftermarket cred (se deschide doar in sus), dar montata asa cum trebuie, dotat doar cu servo-frana, merge, si merge, si iar merge. nu ofera mai nimic, confortul, comparativ cu ursu e incomparabil, e ca o bicicleta cu acoperis pe langa urs, dar...asta e smile.gif
cam vajaie la viteza, cred ca trebuei sa ma uit la chederele de la geamuri, sa completez unde e intrerupt sau sa le schimb cu unele complete. porneste la rece, la cald, merge rezonabil de repede, consuma destul de putin. e o masina de tranzitie in perioada asta dificila, cu care sa ma pot misca si plimba in voie pe unde am nevoie. zic "in voie", ca in confort nu pot spune. eh, macar face caldura, nu ma pot plange de asta ca de multe ori merg cu geamul deschis ca sa mai intre aer smile.gif
nu am inca poze cu ea, pentru ca nu am apucat sa ii fac. dar e inalta ca o magareata, in 2 usi si rosie. e modelul facelift, cu usile fata fara triunghiuri, cu 4 faruri, bari inguste.

Daca nu se cuvine sa ii fac topic, nu e nici o problema daca-l stergeti, eu la intalniri tot am sa vin tongue.gif
iorgos
Bine ai revenit printre "noi". biggrin.gif

Sa-l stapanesti sanatos si fara probleme.
lucian
s-o stapanesti sanatos.
sunt topicuri cu masini care nu-s bmw si nu au fost sterse.
lord halo
si este...????
Mihai_AMD
CITAT(lord halo @ Feb 26 2011, 11:14 PM) *
si este...????

VW Golf 2 smile.gif
brown.shark
" tradatorul " e masina de om cu cap... inainte sa iesi din casa lasi 1 suta p frigider si apoi pleci...asa de user friendly este masina asta. pusa la punct, tine 10 ani lejer
lord halo
Ma abtin de la orice comment despre alte marci ( pe care le detes.... cool.gif ) Dar cand familionul cere..tre sa faci sacrificii . Asa ca dorim proprietarului sa revina pe drumul cel bun cat mai curand ! cool.gif
brown.shark
p'ala n-ai cum sa-l detesti...
haifisch
@lucian ....nu inteleg ce vrei sa spui cu asta.....doresti cumva stergerea topicului sau ce?

@lord halo .... nici mie nu imi place alegerea lui dar asta e....e alegerea lui

@brownshark mai usor cu laudele ca nu merge pe apa smile.gif
brown.shark
posed unul de vreo 20 d ani....crede-ma, cam pe apa merge...aprox 1150 de km cu un plin... proba facuta de mai multe ori. gume 195/50/15...
MeHigh
nu va certati va rog, masina consuma ca pe degeaba nu merge, necesita si ea intretinere, e doar o alta masina. ce i-am facut in o luna si jumatate de cand am luat-o:
schimbat TOATE furtunele de racire de sub capota (vreo 6 sunt in total, care mai de care mai ciudat), schimbat ventilatorul de la aeroterma, cel vechi scartaia in draci; schimbat kitul de distributie, cureaua veche avea o ciupitura si nu stie nimeni de cand era pe masina (incredibil, dar asa e!! - ce uameni); schimbat cass'ul; cumparat lupe FX-R, kit Xenon D2S 4300K, geamuri clare si faruri de 7'er pentru proiect devil eyes, pentru ca farurile stock nu prea lumineaza;
acum astept caldura sa o pot incalta cu jantele de 15" care au fost pe urs (BBS Mahle'urile), sa ii schimb uleiul si filtrele, si cam atat.
masina are 299.700km pe ceasuri, iar eu am luat'o pe 17 ianuarie la ~296.500 km.
brown.shark
vezi ca motorasul de la aeroterma se greseaza / repara, e bine sa ai unul acasa de back-up decat sa-l arunci. nu cred ca mai e cazul sa-ti spun ca iarna e super bine sa mergi cu caldura la max la picioare / pedalier.
furtunele aratau urat de le-ai schimbat ?
cand o incalti pe 15' sa gresezi / reglezi rulmentii spate. daca ai pistol termic sa-mi zici daca vrei sa-ti dau o "tehnologie "sa-i gresezi si pe cei de fata ....
" ...schimb uleiul si filtrele... " = sper ca faci asta dupa ce speli motorul interior, liqui moly evident...s-ar putea sa razi, gasesti filtru de ulei bosch la selgros, cam moka, eu am luat sa fie....
haifisch
@mehigh nu se cearta nimeni........doar ii explicam lui rechinash maro ca o consuma ea putin ceea ce stiu, o fi o masina buna...si asta stiu

pentru ca si mie imi place golf2...dar ramane totusi o masina si va inghiti bani....si uite ca deja inghite smile.gif ....doar e masina!


hai pune niste poze cu ea....sa o vedem si noi
brown.shark
haifisch - toate masinile cer intretinere, e normal, dar G2 la costuri e chiar moka fata multe alte masini. iar daca o repari cu piese originale, nu "pe producator" chiar e geaba.

MeHigh - uitasem, cum vine caldura, sa nu uiti sa intorci planetarele, iti ia o jumatate de zi dar MERITA !!!cand faci asta drenezi si uleiul din cutie, vezi in ce stare e, il schimbi sau complectezi + aditiv cu MoSpt ulei d cutie de la L-M.

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_1040.html
xox
Faruri de 7ar? laugh.gif Tot cu gandul la bavareze, da? tongue.gif
brown.shark
pai sunt cam tot aia, depinde daca s-or potrivi asezarile suruburilor, daca nu vin bine, E INUTIL SA INCERCI MODIFICARI AIUREA !!! daca e cazul, ma uit eu , ca parca sigur am ceva oglinzi d far bune cu geamul spart / crapat
Ciupanezu
@brownshark: Īl corectai pe warhammer pe alt topic că nu se scrie vrodata ci vreodată, iar tu scrii constant geaba.

Ce contează că maşina nu e BMW?
Dacă vrea să-şi prezinte maşina, n-are decāt.
MeHigh
farurile de 7'er nu vor fi momntate pe suportii de G2, o sa le adaptez suportii originali de 7'er pe care ii modelez astfel incat farul sa vina pe pozitie ok, iar linia unde se intrerupe lumina sa pice orizontal.
cum adica sa intorc planetarele? ce inseamna asta, sa schimb stanga cu dreapta si invers? intreb pentru ca nu stiu.
@Haifisch - papa bani masina pentru ca vreau sa fie de incredere, sa stiu ca sunt in regula cu tot ce tine de tractiune si rulare (motor, directie, racire, ungere, bucsaraie). masina o sa mai pape 3-4-500 euro, dar asta pentru ca e piticul meu sa schimb piese in care nu am incredere ca au fost schimbate (cum au fost furtunele, cele vechi nu aratau rau dar eu sunt mai linistit cand sunt noi toate - au costat cca 450 RON toate noi originale).
mai am de umblat la amortizoare, la bucsaraie, sa scot inaltatoarele de pe spate ca e ridicol de inalta de spate...si va pun si poze, deocamdata nu i-am facut ca e murdara si urata..
am uitat sa mentionez, la capitolul optiuni se numara si carligul original cu sistem electric cu tot (priza de pe spate) deci pot sa imi iau rulota acum (aviz CRM tongue.gif ca parca el zicea ceva de o rulota pe un topic).
bartro
Cred ca farurile tale au ceva, cele de golf2 sunt destul de bune ti minte. Avea si un prieten pe un Aro si era foarte multumit. In orice caz, erau mai bune decat cele obositi cu lupa de E32.
PS. cred ca deja sti de Volksparts pe dezrobirii?
Mihai_AMD
o vizita din seara asta a lui MeHigh si a Tradatorului pe la mine,s-a incheiat cu ceva poze si o shaorma smile.gif
cu ocazia asta apar si primele poze cu noua mea garda la sol pe fata,dupa ce am pus arcuri de m20,in schimbul celor de m30
MeHigh
cu farurile, o sa fie bine, la golful de acum 7 ani tot prolema asta o aveam, luminile de rahat... am cumparat atunci faruri noi Bosch si degeaba, tot prost luminau. acum o rezolv definitiv.
am uitat sa precizez, tot printre optiunile sport ale masinii, se numara si cutia de filtru de aer de BMW E21.
Multumesc Mihai pentru poze smile.gif
lord halo
Frumos ....rechinul cool.gif !!! Bineinteles rolleyes.gif ! ( si ce jante de iarna are... biggrin.gif
ReLLaXX
Ca sa vezi ironia sortii, eu am trecut la faruri de G2 pe sapte tocmai ca sa vad. huh.gif Nu stock, e drept. Si la fel de drept ca nu am avut un far bun de E23/E28 pentru comparatie.

Modificari trebuiesc facute sigur. Un flex, atentie si cateva puncte de sudura fac magii. Eu nu le-am avut de nici un fel, da' vorba aia... Am avut un prieten. smile.gif
brown.shark
dar gasesti element de far de e23 nou
haifisch
@mihaitza se vede de la o posta diferenta....arata altfel cu arcurile astea.....mult mult mai bine....mai tii minte ca vorbeam noi la circ....bravo, super tare

@mehigh e foarte bine ca investesti....nu am zis ca nu e bine....eu sper sa nu o lasi chiar asa "peste stock" tongue.gif .... sunt o gramada de optiuni sa o faci sa arate mai bine dar toate la timpul lor smile.gif
brown.shark
MeHigh - nu te mai munci geaba sa mutilezi ochelarii de e23 ca nu iese treaba. crede-ma , mi-au trecut vreo 10 G2 prin mana lejer, de BMW nu mai vb...sistemul de prindere si reglare e total diferit la ambele masini, 2 concepte diferite, plus ca, daca o sa dai de 2 ochelari de faruri electrice de G2, o sa-ti para rau dupa munca ... fie pui sticla clara la 2 oglinzi bune de G2, fie 2 faruri bune, noi de G2, si xenon ce ai cumparat.

la planetare inversezi articulatiile intre ele, stg / dr, toate 4, si o sa lucreze pe fetele neuzate, pe care au "tras doar la mersul inapoi. evident, mai adaugi unsoare, grafitata.
orice alta intrebare / nedumerire ai, baga cu tupeu, nu-i pb. am si manual de service.
alex230ro
tare cazan,inainte sa iau ursul aveam in vizor si G2 GTI ,si inainte sa iau compactul era G5 GTI.
MeHigh
daca luam un G2 GTI, nu apucam sa mai fac kilometri pe care i-am facut in ultima luna si jumatate, nu ca nu mi-ar fi placut un GTI, la fel cu mi-ar placea si un urs 2.5, dar cum n-avem de unde, mergem asa cu "car car power" vorba lui TiL'u.
MeHigh
aseara am finalizat prima faza la capitolul iluminat frontal exterior: am realizar farurile cu lupa, am pastrat oglinzile de Golf 2 asa cum erau ele, vechi, sterse si cu urme de rugina(curatate, dar tot ruginii), am adaugat si sticla clara (multumesc Iorgos). luminile de pozitie vor fi mutate pe farurile mici din grila, nu vreau sa renunt la ele. acestea au ramas de asemenea stock, cu sticla striata si zgariata, pentru acelasi efect.
prima impresie:
farurile "rat look" lumineaza exceptional !!! rezultatul obtinut pe timp de noapte e cel sperat, am scapat de probleme. o sa revin cu poze cu farurile, atat de departe, cat si de aproape, si ziua si noaptea smile.gif
luminile=lupe FX-R, xenon D2S 4300K, faruri originale G2 si sticle clare de E28, niste poxilina, silicon, si banda adeziva (tip duct tape, cu intaritura sintetica).
Multumesc Adi si Catalin, sau Catalin si Adi, pentru ajutor, 6 maini fac mai multa treaba decat 2, plus ca trece timpul mai placut in echipa.
urmeaza: sistem de spalare al farurilor (absolut necesar la jegul de pe drumurile noastre - e prioritar asta) si poate, daca deslusesc misterele, adaptez si un self-leveling pentru faruri.
bartro
Cool, dar vreau sa vad poze smile.gif
Adys_m1986
QUOTE (MeHigh @ Mar 1 2011, 03:00 PM) *
aseara am finalizat prima faza la capitolul iluminat frontal exterior: am realizar farurile cu lupa, am pastrat oglinzile de Golf 2 asa cum erau ele, vechi, sterse si cu urme de rugina(curatate, dar tot ruginii), am adaugat si sticla clara (multumesc Iorgos). luminile de pozitie vor fi mutate pe farurile mici din grila, nu vreau sa renunt la ele. acestea au ramas de asemenea stock, cu sticla striata si zgariata, pentru acelasi efect.
prima impresie:
farurile "rat look" lumineaza exceptional !!! rezultatul obtinut pe timp de noapte e cel sperat, am scapat de probleme. o sa revin cu poze cu farurile, atat de departe, cat si de aproape, si ziua si noaptea smile.gif
luminile=lupe FX-R, xenon D2S 4300K, faruri originale G2 si sticle clare de E28, niste poxilina, silicon, si banda adeziva (tip duct tape, cu intaritura sintetica).
Multumesc Adi si Catalin, sau Catalin si Adi, pentru ajutor, 6 maini fac mai multa treaba decat 2, plus ca trece timpul mai placut in echipa.
urmeaza: sistem de spalare al farurilor (absolut necesar la jegul de pe drumurile noastre - e prioritar asta) si poate, daca deslusesc misterele, adaptez si un self-leveling pentru faruri.

Oricand! smile.gif
brown.shark
MeHigh - n-ai ce sa adaptezi, doar sa ai rabdare sa cauti, ca exista sistemul ei original, de asta iti ziceam eu sa nu renunti la ochelarii aia galvanizati originali. plus ca, acum ai functional si sist de nivel pt masina incarcata / normala.

era bun sa ai rabdare si aparat sa poti face un tutorial cu "intinerirea" farurilor.

sper ca nu ai pus silicon pe vreo piesa de metal, va face o mare rugineala acolo.

daca vrei, poti sa analizezi si faza cu mutatul pozitiilor in lampa de semnalizare, se gasesc albe si pt barele astea si pt celelalte, fie ca optezi pt led, fie 2 becuri, fie bec cu 2 faze, depinde ce ai chef tu sa faci. nu a mai avut loc pozitia din cauza lupei ?

tu ce tehnologie ai folosit la desfacutul geamurilor originale de pe oglinzile de la faruri ?
MeHigh
am gasit prin podul garajului un far de acum 7-8 ani, de golfulete 2, cu oglinda gri matuita (cred ca e un bosch) si care nu mai avea geam. am masurat geamul de plexi de E28 si se potriveste, asa ca am stricat un singur far de pe masina (cel care avea rugina inauntru si luase o piatra in geam), sticla veche am scos-o cu un pistol de aer cald, a iesit foarte usor si e inca intreaga pe la baieti prin garaj.
tutorial nu am facut pentru ca eram in criza de timp, erau -4/-5 grade afara si nu prea ne ardea de poze. insa pot detalia operatiunea pas cu pas pentru cine doreste sa o faca.
silicon am pus doar intre oglinda de far si rama metalica a lupei, unde se imbina cele 2, sa ma asigur ca nu intra umezeala sau praf inauntru in noua "incinta". teoretic nu rugineste, intrucat oglinda e acoperita cu rahatul ala care luceste, iar partea de lupa e din material de carcasa cutie viteze (nu mai stiu cum ii zice, duraluminiu cred). tocmai am revenit de la un drum Bucuresti-Pitesti-Bucuresti si pot spune ca e mult mai lejer condusul pe timp de noapte. am facut si reglajul bine la faruri, astfel incat sa nu orbesc oamenii pe strada (doar de-asta am si luat lupele, sa le pot regla sa nu deranjeze).
ceea ce am nevoie acum, e un filtru de aer sport sau unul original cat mai compact, sa il pot pune in spatiul ramas intre mufa becului D2S si sorbul de admisie (cutia originala de E12/E21 nu mai are loc acolo acum).
Norocul face ca nu a trebuit sa mut nici bateria, a ramas spatiu intre mufa becului si baterie cat sa intre o bucata de carton (cam 5-6mm).
revin cu poze, azi nu am apucat sa fac pentru ca am fost in criza de timp cu Marti-Sorul asta, dar am onorat toate doamnele si domnisoarele din jurul meu cu placere, asa cum se cuvine smile.gif
Happy Martisor ladies !!
brown.shark
m-ai intristat cu adancimea asta mare la xenon.
la bricolaj auto, nu mai folosi silicon (d'asta de sanitare / acvarii) are acetat (studiezi pe prospect / net) e f coroziv cu apa din aer pt metale. gasesti tot felul de masticuri personalizate f bune. eu , de ex, am gasit unul de la denbraven, super bun cu care am lipit snurul de azbest pe etansarea usii de la cazanul de incalzire,iti dai seama temperatura... are deja 2 ani...

te rog, da-mi si mie, in PM sau aici, cum vrei tu, un link sa vad cum e xenon asta, bani ? , de unde iau ? garantie ? l-as gati si eu p golfulete
MeHigh
lupele le-am luat de pe site-ul asta: http://www.auto-electronic.net/INFINITI-FX...-Projectors.htm
e un tip pe nume Sword, cu mine si inca un baiat de pe vwforum s-a tinut de cuvant, lupele au costat 176$ cu tot cu transportul prin DHL, au ajuns in 8 zile (el a zis 10 ca sa isi a marja de eroare).
i-am facut transferul bancar prin western union inainte, in aceeasi zi s-a dus la DHL si a pus lupele, mi-a dat tracking number si apoi am urmarit coletul pe site la DHL. Instalatia de xenon am cumparat-o cu 210 RON de pe forum, pe cutie scrie HID Xenon, si e cu bec tip D2S (eu am vrut la 4300Kelvini). Lupele sunt cu soclu D2S, deci de aici alegerea tipului de bec; D2S-ul e bec cu o singura faza, iar comutarea faza lunga/scurta se face din lupa, care are un electromagnet in interior si comuta o tablita din fata becului. in afara de astea 2 elemente (lupele si kitul xenon) mi-au mai trebuit geamurile si materialele de lipit, aici stii tu ce sa iei mai bine decat mine.. costul total al operatiunii, cu tot cu suc si tigari, e undeva la 850-900 RON, insa nu are rost sa te apuci pana cand nu vezi cum lumineaza (daca nu-ti place apoi? smile.gif ). Poate ajung prin apropierea ta si le vezi intr-o seara.
P.S - ce-i cu adancimea mare la xenon? nu am inteles exact, te referi la cat de aproape ajunge lupa de baterie si eliminarea filtrului de aer? alta varianta nu e aici, din pacate.. sad.gif
brown.shark
MeHigh - da , ma refer la faptul ca partea din spate a farului devine adanca / profunda.
sincer, astept sa pui poze cu ce ai pe masina si cu cutiile de la ce ai cumparat, o sa ma uit si p site-uri, trb sa ma documentez solid la trb asta cu xenon / lupe pt ca am de facut minim la 3 masini. smechera trb cu faza lunga / scurta doar din lupa, dar p d alta parte, trb sa ai mereu in torpedou un bec.
MeHigh
e in jur de 100 lei un set de becuri D2S aftermarket, iar durata de viata a unui bec xenon e mai mare decat la halogen, instalatia de xenon pe care am avut-o pe urs are 3 ani vechime, si merge fara probleme si acum, nu au scazut in intensitate becurile si nici nu s-au "scuturat". desigur, poate fi si o chestiune de noroc smile.gif
promit sa fac mai multe poze, si sub capota, si in exterior, ca sa fie cat mai usor de vazut orice detaliu. ne auzim pe messenger diseara daca esti online.
MeHigh
primul set de poze cu montajul, pozele facute ziua:













mai tarziu fac si pozele in care se va vedea cum lumineaza, si cum "bat" pe sosea.
MeHigh
si pozele facute noaptea, scuze dar asta e al doilea set de poze de noapte, primul set e pe camera, am uitat sa pun cardul in ea si nu am cablu de date sa le scot inca.
enjoy, si scuze de calitatea mai slaba





















MeHigh
si pozele oficiale de noapte, facute pe langa ziduri unde se pot lua ca puncte de reper, si pe camp smile.gif












haifisch
as vrea eu sa am asa lumina smile.gif ....ca tot lumanari sunt si farurile mele
Mihai_AMD
intr-adevar..desi m-a vizitat mehigh aseara pe la 19:00,am crezut ca s-a schimbat ora,ca inca era lumina pe strada mea smile.gif)
bat suepr farurile,nu mai zic de faza lunga,ce frumos flash-uie bi-xenonul biggrin.gif
bartro
prioectoare de gen poate fi montat in spatele geam de la faruri normale? Sau sa imprastie lumina?
MeHigh
cu siguranta pot fi montate si in spatele geamurilor normale de far, intrucat cele normale sunt facute sa imprastie lumina in lateral, insa cred ca ii ia si din intensitate in felul asta, defocalizeaza , cred ca intr-o anumita masura anuleaza exact ce face lupa..
de ieri, masina are si spalatoare la faruri smile.gif
MeHigh
bateau putin cam sus cand am facut pozele, insa le-am reglat ieri si le-am facut si o instalatie dde spalat, din 2 duze de parbriz. am anulat spalarea lunetei si o folosesc la faruri. acum sunt reglate si nu mai bat atat de sus.
Later edit - si o proba cu tenisii de vara, incaltati necorespunzator (205/60/15 spate, 205/55/15 fata BBS Mahle 15" 7J ET 13)













brown.shark
super bine vin MAHLE, chiar de la mama ei.
unde ai pozitionat duzele de spalat farul ?

mods, am remediat eu. scuzati deranjul.
MeHigh
diuzele se vad in una din poze, puse in colturile grilei, orientate pe geam. acum, sa se faca mizerie sa vad si eficienta.
la Mahle, trebuie sa-mi iau cauciucuri, cele de acum sunt nepotrivite, pe urs erau ok (205/55/15 fata cu 205/60/15 spate).
zici ca tre' sa pun 195/50/15 pe jantele astea, nu? smile.gif
brown.shark
195/50/15 sunt cele mai usor de gasit si nu dau rau deloc, am si eu pe vreo 2 seturi asa dim la golf. aminsa si o combinate 185/55/15 cu 205/50/15, sincer, parca da mai bine si se aseaza si mai ok la frana. apropo de frana, vezi daca ai repartitor, curata-l, da-l cu motorina se se inmoaie toata mizeria, si cand poti sa umblii la regalje fa-l sa deschida la max si cu masina goala, franeaza mult mai ok asa. si, bineinteles, cureti, reglezi, gresezi frana din tamburi.

cu duzele ai gresit 100%....daca nu intrebi...asa cum le-ai pus tu, jetul de apa e fix intors din drum de curgerea dinamica a aerului care vine din fata masinii. trebuiau puse fie diametral opus fata de pozita actuala, sa le ia aerul si sa le "preseze" spre geam, sau la "ora 6", care ar fi cea mai buna pozitie. depinde mult si de duzele folosire. pt "ora 6" sunt super cele de la skoda 105/120/dezmembrari, daca mai gasesti. eu am luat o cutie intreaga prin 88/89, dar le-am consumat de nu mai am nici pt mine.
MeHigh
pai, am sa caut diuze de skoda, cum pulverizeaza astea montate la ora 6? nu imi dau seama acum cum stau pe skode, ca sa imi fac o imagine a jeturilor de apa..
cum adica "daca" am repartitor, s-a pus optional pe masinile astea?
cu cauciucurile, sa vedem ce gasesc.. deocamdata le-am dat jos, si merg cu cele de iarna in continuare pana gasesc gumele de vara. aveti vreun pont pentru gume bune? nu le vreau noi, insa le vreau bune (nu din 2000-2001 tongue.gif )
brown.shark
sunt asemanatoare cu cele de oltcit, dar mult mai bune calitativ si cursa sferelor mai mare. poti sa incerci si cu cele de oltcit de fata. nu stiu nova / solnita de care au dar ma uit azi la un cotet. e cam naspa sa anulezi duza de pe spate, distrugi geamul instant de la zgarieturi

normal ar fi sa pui duzele pe bara, original are un suport / tampon aditional pt asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.