brown.shark
Oct 28 2010, 09:07 PM
bart = mie imi par cam de 9-10'. tu de cat le vezi ?
s-ar putea sa intre pe spate (streched evident) daca prelucreaza ranforsarea aripilor dar, tare's curios de ce o sa dea acolo....
sa speram ca a masurat inainte bine. altfel, pacat de 4 jante stricate geaba.
05aBi
Oct 28 2010, 09:19 PM
Din cate vad masina e destul de inaltuta, deci nu cred ca o sa atinga, decat daca ar fi sa puna ceva greutate in spate.
daman
Oct 28 2010, 10:00 PM
jantele sunt pentru spate.sunt prea late sa le pun pe fata.o sa fac si pentru fata doua dar mai putin late ca sa mearga usor volanul.
daman
Oct 29 2010, 05:43 PM
azi am montat cauciucul pe o janta.mai trebuie un pic scurtate arcurile ca sa se vada bine.
haifisch
Oct 29 2010, 07:46 PM
vreo 2-3 spire asa
o sa arate interesant
la ce culoare/culori te-ai gandit pentru jante?
iorgos
Oct 29 2010, 08:02 PM
Pana acum, nu am apucat sa te felicit pentru achizitie, dar o fac acum.
Felicitarile mele pentru achizitie si sper sa ai mare grija de masina, pentru ca sunt pe cale de disparitie.
Referitor la jantele dublate, ce dimensiuni merg puse pe ele?
Din pura curiozitate intreb sa nu mor prost.
daman
Oct 30 2010, 04:14 PM
culoarea jantelor o sa fie alba iar ca dimensiuni merg si 235 dar sunt greu de procurat.
daman
Nov 2 2010, 10:18 AM
ieri am reusit sa pun si cauciucul pe cealalta janta dupa ce m-am perindat pe la 4 vulcanizari care nu au reusit sa bage cauciucul pe janta pe motiv ca janta e pe 14 si cauciucul pe 13 sau invers

. ultima solutia a fost autosoft unde am gasit un baiat care s-a mai lovit de jante dublate si a pus anvelopa fara probleme .sa ii dea Dumnezeu sanatate.
brown.shark
Nov 2 2010, 10:20 AM
chinga sau blow...
daman
Nov 2 2010, 02:08 PM
numele celor de la vulcanizare sau ce?am fost la autosoft pe dudesti.
haifisch
Nov 2 2010, 05:31 PM
cred ca vroia sa spuna de niste metode de a baga cauciucul pe janta
la autosoft dudesti am un prieten foarte bun....fost coleg de liceu care e sef de tura acolo....
recomand locul ala....
brown.shark
Nov 2 2010, 05:40 PM
n-ar fi fost rau sa vezi cate grame cer jantele chele / goale ...
daman
Nov 3 2010, 11:41 AM
QUOTE (brown.shark @ Nov 2 2010, 05:40 PM)

n-ar fi fost rau sa vezi cate grame cer jantele chele / goale ...
nu inteleg.ce grame sa ceara? greutatea lor sau ce?
CRM112
Nov 3 2010, 11:49 AM
colegu' spunea ca nu era rau sa vezi cat plumb (cate grame) este necesar pt. ca jantele sa fie echilibrate => cat de bine a reusit operatiunea de "construire" a jantelor. Eu asa inteleg.
Intrebarea anterioara, asa cum spune haifisch, face referire la metoda de montare a cauciucului pe janta: prin explozie sau cu ajutorul unei chingi (nu stiu ce presupune a doua varianta

)
daman
Nov 4 2010, 08:49 AM
am inteles.jantele au fost centrate si sudate ,nu sunt facute dupa ochi

. ma gandeam sa pun injectie pe motorul asta.ce parere aveti,merita?
Cred ca n-are farmec injectia pe 4 cilindri.
bartro
Nov 4 2010, 09:40 AM
QUOTE (TiL @ Nov 4 2010, 09:19 AM)

Cred ca n-are farmec injectia pe 4 cilindri.
Are farmec mult cel de Kugelfischer pe bloc de M10B20, sau cel de pe E21 318i (k-jetronic). Dar asa sa faci retrofit de un l-jetronic pe E21 316 nu cred ca justifica efortul. Daca carburator e bun, performante sunt destul de apriopriate.
Iar senzatiile sunt mai tari cu carburator.
05aBi
Nov 4 2010, 10:59 AM
CITAT(bartro @ Nov 4 2010, 09:40 AM)

Are farmec mult cel de Kugelfischer pe bloc de M10B20, sau cel de pe E21 318i (k-jetronic). Dar asa sa faci retrofit de un l-jetronic pe E21 316 nu cred ca justifica efortul. Daca carburator e bun, performante sunt destul de apriopriate.
O injectie Kugelfischer rar gasesti in afara, dar la noi ...
Si eu vreau sa scap de carburator, sa pun o injectie.
TiL: senzatiile sunt tari cu carburatorul, doar ca trebuie sa te opresti ceva mai des sa alimentezi.
bartro
Nov 4 2010, 11:08 AM
QUOTE (05aBi @ Nov 4 2010, 10:59 AM)

TiL: senzatiile sunt tari cu carburatorul, doar ca trebuie sa te opresti ceva mai des sa alimentezi.

Nu e chiar asa. Un carburator bun poate fi mai eficient ca un sistem de injectie rudimentar si prost adaptat la motor pe care este montat.
De exemplu, sunt motociclete care odata trecut de catre producator pe injectie, consum mai mult ca variante cu bloc identic dar cu sistem de amestec cu carburatoare.
Ca si injectie, carburator are ca task sa realizeaza un amestec stoichiometric. Ca un sistem bun de injectie e mai priceput la asta fata de un carburator maltratat, are de obicei alte cauze.
daman
Nov 4 2010, 08:19 PM
sambata as vrea sa ii dau aripile ,masca si farurile jos sa o curat cu peria de sarma montata in bormasina si sa ii dau cu grund si antifon.cum fac sa dau ceasurile din bord jos?
05aBi
Nov 4 2010, 08:43 PM
Da-i cartonul de sub bord jos, bordul e fixat intr-o piulita, care se infileteaza intr-un surub care iese din bord si se afla ca zona in dreptul vitezometrului ( daca te uiti sub bord o sa-l vezi ), dupa ce desfaci piulita, mai este o piulita rotunda care tine fixat cablul de kilometraj, dupa aceea ideal ar fi sa incerci sa desfaci coloana care tine volanul. Coloana e prinsa in 2 suruburi care sunt sficuite in capat ( e un mare chin sa incerci sa le desfaci pentru ca capatul surubului e rotund, cand o sa te uiti o sa vezi despre ce e vorba, asta daca nu a incercat cineva sa umble pe acolo si a pus suruburi cu cap pentru cheie ). Daca nu poti sa dai coloana de directie jos ( bordul o sa iasa greu ) te sfatuiesc sa desfaci piesa incercuita in poza, pentru ca surubul care tine bordul e cam lung si e posibil sa o zgarii.
brown.shark
Nov 4 2010, 08:55 PM
"sambata as vrea sa ii dau aripile ,masca si farurile jos sa o curat cu peria de sarma montata in bormasina si sa ii dau cu grund si antifon"
= n'are rost la temperaturile astea, mai ok e o spalare la jet, cu temp si pres max, o lasi undeva la soare daca se poate. dupa, capre, rotile jos, si-i dai cu ulei romanesc de cutie din cel mai gros peste tot. pistol cu vibrator ar fi ok daca n-ai compresor. asta o sa penetreze tot. exfoliaza si cva antifon romanesc care-i prost oricum.
de curatat si aplicat insonorizant la vara, 20-25 d grade afara. antifonul romanesc negru e o prostie, face coaja si intra apa sub el.
treaba faci la cald, insonorizant, si apoi vopsea alba 2K fara economie, sa ramana suprafata lucioasa sa se faca picatura, nu poroasa ca la antifon.
daman
Nov 5 2010, 02:05 PM
am incercat sa schimb sonda de benzina caci nu-mi indica benzina cum trebuie in bord,ba nu are deloc,ba e prea multa... dar am constatat ca la mine sonda este cu doua conducte si eu aveam una de schimb cu o conducta. daman_team este id-ul meu de mess in cazul in care vreun posesor de e21 vrea sa mai discutam ,sa ma mai ajute cu informatii ca nu as vrea sa fac topicuri aiurea.
fistaccio
Nov 5 2010, 02:29 PM
QUOTE (daman @ Nov 5 2010, 02:05 PM)

am incercat sa schimb sonda de benzina caci nu-mi indica benzina cum trebuie in bord,ba nu are deloc,ba e prea multa... dar am constatat ca la mine sonda este cu doua conducte si eu aveam una de schimb cu o conducta. daman_team este id-ul meu de mess in cazul in care vreun posesor de e21 vrea sa mai discutam ,sa ma mai ajute cu informatii ca nu as vrea sa fac topicuri aiurea.
daca ii dai de cap la sonda de benzina te rog sa imi spui si mie ca am aceeasi problema. ms
05aBi
Nov 5 2010, 02:41 PM
CITAT(daman @ Nov 5 2010, 02:05 PM)

ca nu as vrea sa fac topicuri aiurea.
Ideal ar fi sa faci un topic pentru fiecare problema de care te lovesti, exista mai multi oameni pe forum care ar putea sa-ti ofere solutia fata de vreo 2 sau 3 oameni, si plus de asta asta este scopul forumului.

Iar pe langa asta, poate mai exista o persoana care are aceeasi problema ca a ta, iar daca intra pe forum vede rezolvarea.
daman
Nov 6 2010, 03:35 PM
am reusit azi sa dau aripa dreapta jos.cred ca erau 5kg de pamant in spatele aripii si in praguri.am gasit si rugina....am gasit de toate.cert este ca trebuie sa schimb sau sa repar pragul dreapta si reparat unde este rugina.daca masina ar fi fost intretinuta nu se ajungea aici.macar ulei daca ii baga in praguri... aici nu ma refer la cel care mi-a vandut-o ci la cel care a avut-o inaintea lui pt ca asta e treaba de ani de zile. mai am de donat doua tetiere de e21 in stare foarte buna si o sonda de benzina care la mine nu se potriveste.luni sper sa repar aripa in locurile unde a fost mancata de rugina.
brown.shark
Nov 6 2010, 10:05 PM
cand sudezi la piesele de intarire ale contraaripii, incearca sa pozitionezi masina pe 2 grinzi sanatoase de lemn asezate sub toata lungimea pragului si rezemate pe 4 blocuri egale de beton, in asa fel incat sa fie masina pefect orizontala daca pui un boloboc pe prag, acolo unde deschizi usa, iti trb si o grinda mica sub radiator+ capete de lonjeroane, asta reglata cu un cric si apoi lasata pe ceva suport ferm. demontezi jamba, in asa fel incat sa nu fie caroseria sprijinita pe roti / suspensie, bara stabilizatoare netensionata. e cam belea la intaritura aia.sper sa poti suda cu schutzgas, nu cu autogen. atentie la legaturile electrice de desfacut inainte de sudat.
daman
Nov 19 2010, 08:25 PM
azi am reusit sa inscriu masina pe numele meu
daman
Nov 20 2010, 10:21 PM
problema e ca vineri cand m-am dus la RAR m-au lasat claxonul si semnalizarea.semnalizarea a mers si dintr-o data a luat-o boala.si claxonul la fel.aveti idee ce ar putea fi?
bartro
Nov 20 2010, 10:26 PM
o siguranta? Sunt pe acelasi circuit?
haifisch
Nov 21 2010, 03:05 PM
sau chiar contactele.....de la siguranta....eu am patit la e28....
daman
Nov 22 2010, 11:41 PM
multumesc pentru sfat.au fost releele.le-am scos,am dat cu spray pt contact si apoi a functionat.
daman
Dec 5 2010, 08:43 PM
am luat si un spoiler bbs care trebuie reparat,a avut spoturi pentru tavan fals pe post de proiectoare

si au ramas gaurile.cu ce material sa le acopar? si inca o problema,nu mai incarca alternatorul ca la ultimul drum am mers numai pe baterie si a consumat-o de tot.stie cineva cum se repara sau ce ar putea fi stricat la el?
Cred ca cel mai simplu le acoperi cu fibra gaurile

Masoara de curiozitate bornele de la alternator, poate ai un fir intrerupt.
bartro
Dec 5 2010, 09:51 PM
releu incarcare (e incorporat, moneda aia), carbuni, diode sau o bobina arsa stator/rotor. Sau nu iti merge bec de alternator in bord.
Despre alternator, cum spunea bart, primul lucru de verificat: se aprinde becul rosu cand pui contactul? Daca nu, schimba-l/misca-l in soclu.
Daca se aprinde si ramane aprins dupa ce pornesti motorul, e problema la alternator. Cel mai simplu lucru pe care l-am patit e ca mi-a sarit firul subtire (excitatia) de pe alternator. Daca nu-i nici asta, si nu ai chef sa mesteresti la alternator, mergi la un service de electrica. Recomand cel de pe Baicului Nr 116, daca mai exista. Foarte buni, rapizi si ok ca pret.
haifisch
Dec 6 2010, 08:01 PM
mai exista acel service de pe baicului
daman
Dec 7 2010, 06:55 PM
de reparat l-as repara eu dar daca trebuie inlocuit ceva de unde naiba sa iau piese? in fine .am luat fibra pentru spoiler si saptamana viitoare ma apuc de el.
De-aia zic, la service acolo aproape sigur au orice pe stoc. Si daca ai de schimbat colectorul, nu-i treaba tocmai simpla.
daman
Dec 19 2010, 11:32 AM
dupa doua saptamani in care masina a stat a zis ca daca tot a vanit zapada sa o invart si pe ea sa se mai dezmorteasca.am masurat bateria si imi indica cu motorul pornit 14,18 - 14,20 volti si cum motorul oprit 13,35 volti deci cred ca incarca.m-am apucat sa repar spoilerul,deocamdata decat una din gauri si i-am vopsit narile negru mat.
05aBi
Dec 19 2010, 11:43 AM
Ai ceva de munca la spoiler, dar o sa iasa bine in final.
Si eu am ceva probleme cu incarcarea, inainte sa pornesc masina 12.95, cand o pornesc si sta la relanti 12.95 iar cand accelerez urca pana pe undeva aproape de 14.
iorgos
Dec 19 2010, 12:26 PM
Sincer eu as fi pus proiectoare pe spoiler.
Referitor la alternator, va recomand un releu de incarcare nou si rezolvati problema cu incarcatul bateriei.
daman
Dec 19 2010, 01:59 PM
nu aveam cum sa pun tiganiilea alea inapoi.ar fi insemnat sa imi bat joc de spoiler.
shapte
Dec 19 2010, 02:28 PM
pt incarcare curatati minusurile inclusiv cel de la motor pe caroserie si ala de la baterie la caroserie. oxidul care apare creaza rezistenta drept urmare nu o sa iti incarce corespunzator
iorgos
Dec 19 2010, 05:03 PM
Ce zici de asa ceva ?
daman
Dec 19 2010, 07:33 PM
pai asta e alta treaba.si spoilerul asta are loc original pentru proiectoare,trebuie doar decupat.cele care erau puse in gaurile alea erau spoturi pentru tavan fals si in niciun caz nu mai puneam alea inapoi.
daman
Jan 14 2011, 12:43 PM
am reparat spoilerul,inca nu e gata 100%,mai trebuie finisat,i-am tras o vopsea negru mat si sa-l pun pe masina ca nu mai am rabdare sa vad cum arata

. acum beleaua e ca nu mai vrea sa porneasca caruta,invarte,dar nu porneste.o fi de la umezeala ? ce parere aveti?
05aBi
Jan 14 2011, 01:15 PM
Daca sta mult trasa pe dreapta exista posibilitatea ca sa numai lucreze pompa de benzina, scoate furtunul de benzina care intra in carburator si vezi daca arunca benzina atunci cand dai la automat.
daman
Jan 14 2011, 02:27 PM
benzina ii vine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.