Dani88br
Aug 6 2010, 07:45 PM
Salut am un 524td si nu se stinge becul la ulei!
am mai patit o data chestia asta si unu de la bmw a amorsat cu un compresor nu stiu cum instalatia si acum am patit din nou aceaiasi chestia si nu mai dau de baiatul ala, are alt nr de tel
A mai auzit cineva de asa ceva?
brown.shark
Aug 6 2010, 07:50 PM
ce masina ? e28 / e34
ai facut cva interventii ?
cu c ulei merge ?
ultimul schimb de ulei cand ?
ultimul schimb de filtru de ulei cand ?
ai spalat vreodata baia d ulei ?
stii ca ar avrea cva pb la pompa d ulei ?
ai curatat-o / verificat-o vreodata ?
tija hexagonala in ce stare e ?
tomado e28 owner
Aug 6 2010, 08:06 PM
Despre e34 e vorba. Ce ulei ai in ea?
Dani88br
Aug 7 2010, 04:18 PM
intradevar e34 este masina din 89, si motorul a fost segmentat si refacute supapele si cam atat, acum e orpblema cu nu se mai stinge ala,
baia e curata, tot motorul prin interior e bec, ulei 10w-40
am mai patit faza asta cand am dat pompa de ulei jos, dar de data asta nu am dato dar motorul a stat fara baie vreo 2 saptamani si s a scurs din ea, cred ca e dezamorsata...deci am mai patit si unu de la bmw a amorsato cu un compresor, dar nu ami tin minte cum a bagat aer acolo.
brown.shark
Aug 7 2010, 05:59 PM
ca sa eliminam o necunoscuta verifica intai starea tijei hexagonale si a celor 2 prize unde intra.
dupa asta pui ulei la nivel, evident cu filtru nou, scoti plusul / firul de la electrovalva si dai la electromotor pana se amorseaza pompa / adk s stinge becul.
ai intrebari ?
INTERCEPTOR
Aug 7 2010, 06:02 PM
si la mine are putin joc axa aia.insa becul s a stins dupa 4 5 chei putin mai lungi.. si apoi s a stins instantaneu
si eu am facut motorul si totul era curat bec
mai exista varianta sa nu ti fi pus firul la pompa de ulei si sa stea numai aprins
brown.shark
Aug 7 2010, 06:26 PM
viteza cu care se stinge becul depinde si d starea pompei d ulei...
acu' daca n-a verificat electrica, trb lui
INTERCEPTOR @ vezi ca tija se poate face din cea de la ARO de la pompa d ulei. parca trebuie luata putin la slaif, dar daca ai scule si mana o faci si acasa, avantajul e ca acasa o faci fix pe cotele care-ti trb luind in calcul si largirile din prizele hexagonale.
Dani88br
Aug 8 2010, 09:48 AM
e perfecta electrica pe masina, inainte sa fac motorul totul era bine, se stingea instant becul, dupa ce l am refacut nu mai merge, dupa cum am mai zis, s a dezamorsat porcaria aia acum 2 ani si ceva si unu a rezolvato cu un compresor nush cum...
PS: am pus si sonda noua la ulei
brown.shark
Aug 8 2010, 10:37 AM
QUOTE (Dani88br @ Aug 8 2010, 10:48 AM)
e perfecta electrica pe masina, inainte sa fac motorul totul era bine, se stingea instant becul, dupa ce l am refacut nu mai merge, dupa cum am mai zis, s a dezamorsat porcaria aia acum 2 ani si ceva si unu a rezolvato cu un compresor nush cum...
PS: am pus si sonda noua la ulei
ok. atunci faci ca in postul 5
Dobricaliviu
Aug 9 2010, 05:22 AM
QUOTE (Dani88br @ Aug 6 2010, 07:45 PM)
Salut am un 524td si nu se stinge becul la ulei!
am mai patit o data chestia asta si unu de la bmw a amorsat cu un compresor nu stiu cum instalatia si acum am patit din nou aceaiasi chestia si nu mai dau de baiatul ala, are alt nr de tel
A mai auzit cineva de asa ceva?
scoti sonda de ulei ,bagi ulei cu un furtunas prin acel orificiu si ai amorsat pompa de ulei , succes
Dani88br
Sep 20 2010, 09:37 PM
a fost ptr un prieten din BUC, ptr el am intrbat si a rezolvato!
Merci Dobricaliviu.
Se poate inchide topicul o data cu rezolvarea problemei
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.