![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Salut am un 524td si nu se stinge becul la ulei!
am mai patit o data chestia asta si unu de la bmw a amorsat cu un compresor nu stiu cum instalatia si acum am patit din nou aceaiasi chestia si nu mai dau de baiatul ala, are alt nr de tel A mai auzit cineva de asa ceva? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ce masina ? e28 / e34
ai facut cva interventii ? cu c ulei merge ? ultimul schimb de ulei cand ? ultimul schimb de filtru de ulei cand ? ai spalat vreodata baia d ulei ? stii ca ar avrea cva pb la pompa d ulei ? ai curatat-o / verificat-o vreodata ? tija hexagonala in ce stare e ? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Despre e34 e vorba. Ce ulei ai in ea? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
intradevar e34 este masina din 89, si motorul a fost segmentat si refacute supapele si cam atat, acum e orpblema cu nu se mai stinge ala,
baia e curata, tot motorul prin interior e bec, ulei 10w-40 am mai patit faza asta cand am dat pompa de ulei jos, dar de data asta nu am dato dar motorul a stat fara baie vreo 2 saptamani si s a scurs din ea, cred ca e dezamorsata...deci am mai patit si unu de la bmw a amorsato cu un compresor, dar nu ami tin minte cum a bagat aer acolo. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ca sa eliminam o necunoscuta verifica intai starea tijei hexagonale si a celor 2 prize unde intra.
dupa asta pui ulei la nivel, evident cu filtru nou, scoti plusul / firul de la electrovalva si dai la electromotor pana se amorseaza pompa / adk s stinge becul. ai intrebari ? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
si la mine are putin joc axa aia.insa becul s a stins dupa 4 5 chei putin mai lungi.. si apoi s a stins instantaneu si eu am facut motorul si totul era curat bec mai exista varianta sa nu ti fi pus firul la pompa de ulei si sa stea numai aprins -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
viteza cu care se stinge becul depinde si d starea pompei d ulei...
acu' daca n-a verificat electrica, trb lui INTERCEPTOR @ vezi ca tija se poate face din cea de la ARO de la pompa d ulei. parca trebuie luata putin la slaif, dar daca ai scule si mana o faci si acasa, avantajul e ca acasa o faci fix pe cotele care-ti trb luind in calcul si largirile din prizele hexagonale. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
e perfecta electrica pe masina, inainte sa fac motorul totul era bine, se stingea instant becul, dupa ce l am refacut nu mai merge, dupa cum am mai zis, s a dezamorsat porcaria aia acum 2 ani si ceva si unu a rezolvato cu un compresor nush cum...
PS: am pus si sonda noua la ulei This post has been edited by Dani88br: Aug 8 2010, 09:49 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
e perfecta electrica pe masina, inainte sa fac motorul totul era bine, se stingea instant becul, dupa ce l am refacut nu mai merge, dupa cum am mai zis, s a dezamorsat porcaria aia acum 2 ani si ceva si unu a rezolvato cu un compresor nush cum... PS: am pus si sonda noua la ulei ok. atunci faci ca in postul 5 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
Salut am un 524td si nu se stinge becul la ulei! am mai patit o data chestia asta si unu de la bmw a amorsat cu un compresor nu stiu cum instalatia si acum am patit din nou aceaiasi chestia si nu mai dau de baiatul ala, are alt nr de tel A mai auzit cineva de asa ceva? scoti sonda de ulei ,bagi ulei cu un furtunas prin acel orificiu si ai amorsat pompa de ulei , succes |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
a fost ptr un prieten din BUC, ptr el am intrbat si a rezolvato!
Merci Dobricaliviu. Se poate inchide topicul o data cu rezolvarea problemei -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 03:52 AM |