o intreaga echipa de interventie acolo.....de apreciat
INTERCEPTOR
Aug 12 2010, 12:04 AM
mama saraca cutie..........bine ca s a rezolvat
bartro
Aug 12 2010, 10:27 AM
wow Dar metalic nu era mizeria, ca ar fi fost lipit de magnet. Ce era? Sau nu ati facut analize ?
David
Aug 12 2010, 07:09 PM
CITAT(bartro @ Aug 12 2010, 11:27 AM)
wow Dar metalic nu era mizeria, ca ar fi fost lipit de magnet. Ce era? Sau nu ati facut analize ?
Ce era lipit de magneti era pilitura, iar ce era pe fundul baii de ulei era span (bucati de metal)! Am fost foarte dezamagit de ce am gasit in baia de ulei, nu ma asteptam sa mai fie ok, dar dupa schimbul de ulei si filtru totul a reintrat in normal!
Multumesc foarte mult celor care au fost alaturi de mine, celor care au facut oarece eforturi pentru a ma ajuta! Prietenul, la nevoie se cunoaste! (buna vorba e asta) Lor le multumesc: bartro, shark_e21, iorgos si nu in ultimul rand lui 05aBi!
bartro
Aug 12 2010, 08:59 PM
Nu vreau sa-ti stric petrecerea.. dar in caz asta te asteapta un schimb de cutie in viitor cred.. Atat span arate ca undeva ceva e grav avariat in cutie aia
David
Aug 12 2010, 09:07 PM
CITAT(bartro @ Aug 12 2010, 09:59 PM)
Nu vreau sa-ti stric petrecerea.. dar in caz asta te asteapta un schimb de cutie in viitor cred.. Atat span arate ca undeva ceva e grav avariat in cutie aia
A buna, clar ca nu e... Dar vom vedea pe parcurs ce se va intampla. Va trebuii s-o iau la mers sa vedem, ori la bal, ori la spital!
David
Aug 13 2010, 02:34 PM
Comandat filtru de aer! Luni i-l voi ridica...
David
Aug 14 2010, 01:19 PM
Ceva mai rar intalnit...
tomado e28 owner
Aug 14 2010, 02:11 PM
Vreau si eu...
David
Aug 15 2010, 01:50 PM
3 si 5...
David
Aug 17 2010, 02:05 PM
Interval de schimb pentru cureau de distributie la E34 520i 12v:
Aproximativ 90000km sau 48 de luni! Sursa: Autodata.
David
Aug 18 2010, 10:45 AM
Schimbat filtru de aer, pentru o respiratie mai proaspata, mai energica!
haifisch
Aug 18 2010, 02:30 PM
spearmint? peppermint?
David
Aug 18 2010, 03:18 PM
CITAT(haifisch @ Aug 18 2010, 03:30 PM)
spearmint? peppermint?
Rong! MAHLE
David
Aug 20 2010, 10:02 PM
Schimbat astazi bieletele antiruliu fata si spate, tampoanele de cauciuc de la bara stabilizatoare fata si spate.
Am mai schimbat si bujiile, am pus NGK! Apropo de bujii... Am scos de pe motor patru bujii BOSCH si doua NGK...
Cumparat chit de distributie si pompa de apa, care vor urma sa fie schimbate cat de curand!
Dat comanda astazi, la ore tarzii in noapte ( multumesc Cosminu ) pentru placute de frana fata/spate + bucsile de la puntea spate!
Masina, intre timp, a primit si alarma VIPER de pe vaporas!
05aBi
Aug 20 2010, 10:13 PM
David
Aug 22 2010, 02:22 PM
Schimbat placute de frana fata/spate si filtru de benzina!
Revin cu poze!
David
Aug 24 2010, 05:14 PM
Pozele cu pricina... Vopsit si grila schimbatorului de viteze!
io'sŪ
Aug 24 2010, 05:19 PM
da' ce ai avut cu placutele alea ca mai mergeau
David
Aug 24 2010, 05:25 PM
CITAT(io'sŪ @ Aug 24 2010, 06:19 PM)
da' ce ai avut cu placutele alea ca mai mergeau
Mai mergeau, dar n-ajungeai departe!
E un defect al meu treaba cu franele... I-mi place sa stiu ca am, pentru ca am trecut si prin situatii neplacute de-a lungul anilor!
David
Aug 26 2010, 10:55 AM
O problema!
I-mi fluctueaza ralantiul intre 800 si 1000rpm, doar atunci cand motorul este cald bine, adica la temperatura normala de functionare si in regim de trafic bara la bara. Mentionez ca temperatura nu se ridica peste normal absolut deloc! Care sa fie cauza?
bartro
Aug 26 2010, 11:00 AM
motoras ralanti, debitmetru, un furtun la admisie rupt, valva de la canistra de carbon stricat, supape dereglate, senzor oxigen (nu cred ca e caz), ...
Motronic are ralanti adaptiv, algoritmu pentru a stabili cat trebuie deschis motoras ralanti poate sa da oscilatii de gen din multe cauze.
brown.shark
Aug 26 2010, 11:09 AM
David @ intoarce in jos fantele de la tevile de legatura dintre capetele de bara. intra mizerie si se coxeaza / oxideaza inutil si riscant. evident asta dupa ce pui cva ulei inainte sa intre p filete. bridele raman tot cu suruburile in sus.
xander
Aug 26 2010, 10:52 PM
QUOTE (brown.shark @ Aug 26 2010, 11:09 AM)
David @ intoarce in jos fantele de la tevile de legatura dintre capetele de bara. intra mizerie si se coxeaza / oxideaza inutil si riscant. evident asta dupa ce pui cva ulei inainte sa intre p filete. bridele raman tot cu suruburile in sus.
pai si daca face treaba asta nu strica unghiurile?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.