Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Schimbare diferential open cu unul LSD
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
Pages: 1, 2
Iulika0069
Sunt curios cat mi-ar cere pe un diff open de E36 "dezmembreri" gen M..TXA & co :dis:
Asa ca mai usor cu "fier veki", cred ca e minim 200-300 RON la baieti (chiar o sa caut, de curiozitate..)
Oricum il pastrez ca masura de siguranta in caz ca asta LSD pateste ceva

Legat de consum, am venit acum dela Predeal, am pus 14l la plecare - eram cam pe rosu, mult sub linia de 1/4 == 15l - si cand am ajuns in Buc inca nu ajunsese acul la 1/4
Estimez la undeva sub 8% (fata de 9 si ceva cat imi lua inainte), ceea ce e extraordinar, avand in vedere ca am mers in mare parte cu 150km/h (in afara), in localitati cu ~80km/h, iar pe Valea Prahovei cu 40-60 ca erau numai mocaiti

O sa incerc sa fac consumul cat mai corect (plin - plin), pana atunci insa e doar o "estimare"
Sunt curios daca o sa creasca consumul in oras, dar nu cred..

E destul de incomod sa faci depasiri mai in forta la 80-90, esti nevoit sa bagi a 2-a, dar te obisnuiesti smile.gif
La un moment dat am folosit chiar si tr. I din mers pela 25-30km/h, ca nu stiam daca o sa am timp cu a 2-a..

Dupa ce treci insa de 100 si ceva noile rapoarte chiar te ajuta (e mai simplu/repede sa skimbi 4-3 sau 3-4 decat 4-5 respectiv 5-4), plus ca - dupa cum ziceam - a 3-a e un pic mai scurta decat vekea a 4-a (170 vs 180), iar a 4-a o poti folosi si la 60-70, ceea ce nu prea era ok cu vekea a 5-a

Iar a 5-a e o dementa totala, masina trage frumos iar consumul instantaneu, dupa ce stabilizezi viteza, e intotdeauna sub 10, chiar si la 150-160km/h

Per ansamblu, in oras masina a pierdut din sportivitate, in afara insa a castigat, datorita noilor rapoarte (decalate) mai scurte!
adi_fred2000
ma-ti bagat in ceata de tot ! spuneti-mi daca vreau sa-l tin pe loc si sa se invirta amindoua rotile odata ce diferential am nevoie?
alpine
laugh.gif diferential normal e bun pt asta
florin83
sa dea cu o roata mai mult..
n3o
QUOTE (adi_fred2000)
ma-ti bagat in ceata de tot ! spuneti-mi daca vreau sa-l tin pe loc si sa se invirta amindoua rotile odata ce diferential am nevoie?

LSD
adi_fred2000
pai diferential normal nu e bun deoarece din asta am si se invirte o singura roata !! exista diferential lsd pt urs?
n3o
LOL laugh.gif normal si exista si orice raport vrei sau aproape orice
Iulika0069
Pot sa bag 75w85 API GL4 in LSD?
316i
In LSD se baga doar API GL5.
MeHigh
revenind la diff-uri, azi am de gand sa montez un LSD de 2.65 pe masina, acum nu stiu cat am, dar e open, si o tine cam in ture afara (110 km/h 3000 RPM). Uleiul, am inteles ca trebuie API GL5 in diff, dar spuneti-mi va rog si pe unde gasesc asa ceva. La benzinarii, sau doar la dealeri?
Multumesc,va tin la curent cu schimbarile dupa montarea diff-ului nou .
georgem
QUOTE (MeHigh @ Jan 11 2008, 11:05 AM) *
revenind la diff-uri, azi am de gand sa montez un LSD de 2.65 pe masina, acum nu stiu cat am, dar e open, si o tine cam in ture afara (110 km/h 3000 RPM).


Pai e absolut normal, asta inseamna 6000 RPM la 220 km/h.

S-ar putea ca diferenta fata de ce ai acum sa fie foarte mare cu diff-ul de 2.65 (care vine probabil de pe un 525tds - esti sigur ca se potriveste?). Din cate vad, la 520i M20 standard diff-ul e de 4.45, iar la cutie in treapta 4 ai raportul 1:1, iar in treapta 5 ai 0.8:1 (sper ca se intelege ce incerc sa explic). O sa ai mult de suferit la demaraj, in treapta 1 o sa atingi peste 80 km/h, in treapta 2 aproape 160 km/h, etc. Sa ma corecteze cineva daca gresesc...
MeHigh
Demarajul nu prezinta interes pentru mine, nu am dat scart cu masina asta niciodata, si nu am astfel de ganduri cu ea. Se apropie de o limuzina, si trebuie tratata ca atare.
Ajutati-ma va rog cu informatia legata de uleiul din LSD, unde gasesc asa ceva? Benzinarii, HyperMarketuri, firme specializate, reprezentante? Vreau sa-l montez diseara, si inca nu am uleiul sa-l pun inauntru (sa-l schimb adica).
Multumesc,
Mihai
TiL
E normal ca M20B20 sa mearga turat pe E34, masina-i destul de grea.

Demaraj mai poate insemna si altceva decat zero-suta in x secunde.
De exemplu sa urci o panta abrupta cu viteza mica. Am problema asta cu td-ul meu (dif 3.15) care nu prea mai are cuplu decat sus in ture si abia reusesc sa ies din parcarea subterana de la serviciu. Iesirea de la -1 la parter e foarte abrupta, daca as avea viteza ar fi ok, dar mi-e ca o dau cu fundu' de pereti. Ce vreau sa spun: e posibil sa te trezesti in niste situatii in care motorul o sa fie pur si simplu neputincios din cauza diferentialului prea lung si o sa chinui rau ambreiajul.

De la 4.x la 2.x diferenta e enorma.
Ionut
QUOTE (MeHigh @ Jan 11 2008, 01:05 PM) *
revenind la diff-uri, azi am de gand sa montez un LSD de 2.65 pe masina, acum nu stiu cat am, dar e open, si o tine cam in ture afara (110 km/h 3000 RPM). Uleiul, am inteles ca trebuie API GL5 in diff, dar spuneti-mi va rog si pe unde gasesc asa ceva. La benzinarii, sau doar la dealeri?
Multumesc,va tin la curent cu schimbarile dupa montarea diff-ului nou .


http://www.uleiuri.ro/products_/24/42/<...nuala_de_viteze

uite uleiul asta e foarte bun si ieftin pentru lsd... smile.gif
MeHigh
La TD-ul tau e diferenta si de cutie, ai alte rapoarte fata de benzinara M20B20. Cutia nu o schimb inca, am sa pun si cutie cand schimb motorul, intre timp schimb diff-ul mai mult ca un moft, intrucat mi-au suspendat permisul pentru 102 km/h in localitate, intre Turda si Cluj (nu stiam ca-s camere acolo, asta vara prin Iulie, era aproape 0:00 si ma grabeam putin sa ajung la Cj).
Voi vedea cum se comporta, oricum in vara vine si upgrade-ul de motor la 2.4 sau 2.5 TD(S). Deocamdata, in 2 zile masina va intra in hibernare la mine-n garaj, la casa parinteasca, pana imi reintru in drepturi.

P.S- am rezolvat-o si cu uleiul, il cumpara mecanicul de la pro-motors (sau ceva de genul asta), am inteles ca e XX W 90 uleiul ( asa este? ).

L. E - Multumesc frumos pentru Link, Ionut, acum l-am vazut.
haristeas51
Totusi ambreaju va avea de suferit. sad.gif
MeHigh
asta depinde de stilul fiecaruia de condus, de drumurile care le face, tot ce pot sa spun este ca vom vedea cum se simte masina cu acest diff.
TiL
Vorbeam de treapta I, cu a II-a n-am nici o sansa sa urc acolo cu viteza atat de mica. Inchipuie-ti ca aproape de fiecare data ajung sa patinez un pic la jumatatea urcusului (o mica denivelare or smth).
Dar asta nu-i singura situatie jenanta, de cate ori merg la tara la padure, intr-o zona sa zicem submontana, intampin greutati la manevre prin poienile suspendate in varful dealului cha (40).gif

Faceam o paralela cu tine ca-i aproximatix aceeasi situatie: mie mi-a scazut cuplul la acelasi diferential lung, din cauza uzurii motorului. Tie ti-ar ramane cuplu constant dar pui alt diferential, mult mai lung. Problemele apar la turatii mici, asa ca o sa abuzezi de ambreiaj, ca M20 are cuplu pe la 3-4000 parca.

Daca pui TD sau TDS se schimba datele problemei.
MeHigh
Vine, vine si TD/TDS-ul, odata cu caldura afara smile.gif
comisaru
QUOTE (Ionut @ Jan 11 2008, 03:18 PM) *
http://www.uleiuri.ro/products_/24/42/<...nuala_de_viteze

uite uleiul asta e foarte bun si ieftin pentru lsd... smile.gif

d-asta am pus si eu. cool.gif
MeHigh
Impresii dupa schimbarea diferentialului:
asteptate - masina e f lenesa in treptele 3,4,5
- daca e gheata pe jos, la plecare fuge putin spatele
- iese mai bine din nameti
- consumul extra-urban a scazut de la 11-12 la 8%
neasteptate
- la 2000 RPM in treapta 5 viteza este de 120 km/h (pe bord)
- treapta 4 2000 RPM 90 km/h
In diferential au intrat 1.5l ulei 80w90 Mobil, pret 55 lei (2l)
alex230ro
acum trebuie un motor un pic mai puternic smile.gif eventual un TDS sau un 2,5 24 valve
MeHigh
vine, vine, doar ca nu-i TDS, o sa fie un TD de 2.4. S devine dupa ce-mi intra in posesie.
Iulika0069
MeHigh, e normal sa fie f. lenesa masina in treptele 3, 4 si 5, practic tu in tr. a 3-a (cred ca) ai aproximativ aceeasi turatie ca inainte cu treapta a 5-a smile.gif; chiar, poti sa imi zici ce turatie ai la 90-100km/h in tr. a treia?

E clar ca iti trebuie un TDS, alfel o sa folosesti 2 trepte in oras biggrin.gif

Pe 325i-ul meu am tot un LSD de 2.65 sau 2.56, in treapta a 5-a am cam 100km/h la 2000rrpm, ~140km/h la 3000rpm, ~180km/h la 4000rpm etc..
MeHigh
Prima poza e facuta in treapta a 4-a.
A doua e intr-a 5-a.

Da, a 3-a e ca a 5-a inainte aproape la turatie. E f interesant de condus masina in noua configuratie. Sunt curios cum merge pisica cu acest diferential, si cu motorul de 2.5 24V . Fiind mai usoara, si cu motor mai mare, nu o simti asa lenesa. Consumul cum e la tine, in treptele 4 si 5 afara?
316i
Foarte tare. biggrin.gif
Iulika0069
La mine sunt decalate cam cu o treapta doar, dupa 50km/h nu se mai simte asa mult diferenta (sa zic ca pierd 1" maxim 2" de la 50 la 200km/h)

Inainte (de fapt e un diff mai scurt, 3.25 in loc de cat e stock - 3.15): http://youtube.com/watch?v=Hv29oTffNUQ
Dupa (diff 2.56): http://youtube.com/watch?v=eQs4tgcngww
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.