QUOTE (alex230ro @ Dec 21 2008, 09:33 PM)

PS:preturile la piese NOI sunt destul de apropiate la E30 vs E46
Adevărat.
Īnsă 90% dintre proprietarii de E30 nu cumpără piese noi.
QUOTE (edutxu @ Dec 22 2008, 01:26 AM)

bucuria p care o simti atunci cand se uita cineva dupa tine....
Şi o maşină nouă poate fi deosebită, poate atrage priviri.
QUOTE (ionusunt @ Dec 22 2008, 01:33 AM)

bine deci ursuletele e de cacao a ? masina inferioara a ? bineee....abia astept sa moara domnul batz in e46 ele sau sa injure diff ul open si valva cdv ...
ptr un drum pana in germania sa zic...poate as opta pt o dinasta noua...desi sunt sigur ca si cu un urs ar fi mega misto la drum lung (vb din experienta-am fost cu ursul la budapesta si inapoi ,si a fost excelent ca masina la drum lung .....a stat pe drum .nu a fost mai obositor ca alte masini .a fost super

)
sa nu mai vb ca la e46 cum arata in interior dupa niste ani de bucuresti ....si cum arata unn urs dupa 12 14 ani de bucuresti (vezi ixu rosu) .
sa ne amintim ca eu acum dupa 3 ani de bucuresti schimb bucsi la bascule& stuff .

si nu le-am schimbat niciodata sunt cele de la fostul propietar
deci da...e de cacao ursu . maine il vand. imi iau e46 320d .mult mai distractiva .muult superioara
da e superioara ca tehnologie ca consuma cu 1 l mai putin ca scoate emisii mai mici ca franeaza mai repede si ca daca calci pietoni cu ea nu au mare lucru ,dar inferioara ca si calitate a fabricatiei , facuta mai mult pt a se vinde si a scoate profit (vezi calitatea mai slaba...facuta sa tina 10 ani in loc de 30 ) decat pt a satisface dorintele unui pasionat , marketingizat la maxim. (330cd e un exemplu bun,la fel si toate coupe diesel) si nu in ultimu rand ,ursul nu era pt orice fel de sofer ,chiar si ix ul te poate fura si nu e deloc placut,as zice mai naspa ca la rwd , insa un e46 il poate conduce orice pipita .asc on si gata panica,care oricum nui chiar asa de mare

altceva care m-a deranjat in evolutia modelelor bmw ,ar fi diferenta foarte mica de cai ,uneori inexistenta , intre motoarele diferitelor generatii ,in comparatie cu greutatea mai mare ,de la generatie la generatie
Eu am spus că E46 330ci este o maşină superioară unui E30 325i, nu am spus că E30-ul este un gunoi.
Mie īmi place E30 şi o să-mi cumpăr unul atunci cānd o să-mi permit.
Nu vreau să-mi cumpăr un E30 de 2500 € pe care să-l ucid, vreau să cumpăr un E30 īntr-o stare tehnică foarte bună pe care să-l aduc la o stare impecabilă tehnic şi optic.
Asta necesită foarte mulţi bani, nu-mi permit īncă aşa ceva.
Decāt să am două cazane, mai bine doar o maşină īntreţinută corespunzător.
Faza cu
abia aştept să moară domnu' batz īn E46 sună foarte urāt, nu se spun astfel de lucruri.
Te-ai gāndit vreodată de ce E46 şi celelalte BMW-uri noi nu au autoblocant? Pentru faptul că autoblocantul era pus pentru siguranţă īn absenţa unui sistem de control al tracţiunii.
Un E30 cu autoblocant este mult mai uşor de condus iarna decāt un E30 fără autoblocant, asta era menirea diferenţialul autoblocant.
La noi autoblocantul este folosit doar pentru cercuri şi drift-uri, e clar că nu există un circuit unde să te poţi bucura de un autoblocant.
E46 are ASC sau DSC, īn acest caz nu mai era necesar un autoblocant.
E30-ul nu este o maşină de zi cu zi, cel puţin nu pentru mine.
Am 1.83-1.84 şi cam 90 kg şi nu mă simt deloc bine īn E30, este o maşină cu prea puţin spaţiu interior.
Ca maşină de week-end este perfectă.
Nu cred că putem vorbi de calitate mai slabă a fabricaţiei la BMW-urile noi faţă de BMW-urile vechi.
Piesele care fac probleme la BMW-urile noi, de multe ori nici nu există la BMW-urile vechi sau sunt mult mai simple.
Totul se rezumă la ceea ce-ţi permiţi.
Este valabil şi pentru afirmaţia ta despre şoferii de E30, neapărat oameni pasionaţi.
Crezi că E30 nu a fost cumpărat de tot felul de oameni, la fel ca E46 acum?
Mulţi cred că trebuie să fii super şofer ca să conduci o maşină de genul unui E30 şi că orice idiot poate conduce o maşină puternică actuală.
Este cāt se poate de fals pentru că maşinile noi induc o stare falsă de siguranţă.
Dacă mergi la limită cu un E30, īţi vei da seama imediat că orice greşeală te va arunca īn şanţ şi dacă ai un pic de responsabilitate, vei avea un stil de conducere un pic mai moderat.
La o maşină puternică de generaţie nouă ai impresia că eşti 100% stăpān pe maşină şi că nimic nu ţi se poate īntāmpla.
Mergi mult mai tare pentru că maşina este mai stabilă şi mai bine antifonată şi nu prea īţi dai seama de viteza cu care mergi, ai impresia greşită că DSC-ul sau ASC-ul sfidează legile fizicii şi că te va scăpa din orice.
Astfel este mai uşor să mori īntr-o maşină mai nouă decāt īntr-o maşină mai veche care-ţi va aminti īn orice moment că te joci cu viaţa ta dacă exagerezi cu viteza.
Vorbesc de oameni responsabili nu de cretinii care merg cu 180-200 km/h īntr-un E30/E36 cu pneuri din care ies sārmele.
QUOTE (ionusunt @ Dec 22 2008, 03:54 PM)

uite de asta am sarit
PS eu am doar urs si merg cu el zi de zi.daia zic ca e o masina foarte foarte buna .
Contează şi cāt mergi.
Dacă faci 20-30 km zilnic, nu este relevant.