Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E30 versus E46
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2
ionusunt
mda f posibil smile.gif
alex230ro
hai ca am sarit un pic de la subiect da e interesant intre proprietarii de BMW-uri avem asa:
-cocalarii ordinari-are omu 1000-1500 evro ia o pisica ca e "piesa frate" 1,6 1,8 maxim 1,8 is restul"consuma mult" o rupe o sparge nu are bani sa o intretina,o repara cu sarma
-cocalarii smecherasi-au un ban in plus asa ca sar la E46 E39 dizel preferabil ca nu consuma mult,nici ei nu au bani destui de intretinere dar iau piese sh,sau vand masinile dupa ce le fac praf
-jmecherii-astia au bani garla iau E90 E93 X5 X6 E60 dupa principiul care e frate cea mai jmechera masina de la BMW dizel binenteles
-oamenii normali-clasa medie,isi ia un BMW pentru ca a auzit ca sunt masini fiabile si pt marca(pt imagine sa zicem)
-racerii -iau BMW ca fuge frateee unii au bani alti nu au bani
-pasionatii-se trag din una din categoriile mai sus ,dupa ce au luat masina au prins drag de ea si au decis sa o tina sau sa aiba alt BMW
-fanii(sau fanaticii) aici e o categorie rara vb de cei care de mici au visat sa ia un BMW care cunosc toata istoria marcii si modelele ca pe propriul lor buzunar.

Acum in cazul de fata:
-E30 posesori:pasionati + fani + ceva oameni normali(proportie foarte mica) + racerii(destul de multicei)+ cocalarii(aici uniii se cred raceri oricum de cand a scazut taxa specia e pe cale de disparitie migrand catre E46)
-E46 posesori:pasionati(destul de multicei)+fani(mai putini ca la E30)+racerii(cam la fel ca E30 aici vorbim de M3uri ,E46 cu modificari mari nu prea sunt)+cocalarii(aici avem jmecherii care au ramas cu E46 si nu au migrat catre X5 E60 etc +jmecherasiii)
uwe
sa nu fiu inteles gresit...am zis ca e amuzant in sensul pozitiv...
de altfel acum ceva timp am vrut sa achizitionez si eu un e46 dar am investit banii in alte chestii(casa)

eu ursul nici nu il vad ca pe o masina si ca pe bijuteria mea tin la ea ca la ochi din cap
Ciupanezu
Cred că posesorii de BMW se īmpart īn următoarele categorii:

- cocalari (80%) - posesori de E46, E39, E60, X5 E53 & E70.
- cocalari cu E36 (95%) - merită o categorie specială, sunt cei care n-au bani sa treacă strada dar s-au gāndit să-şi cumpere un E36, ies cam cel mai urāt īn evidenţă īn trafic.
- oamenii care-şi cumpără un BMW doar pentru că au auzit că este o maşină bună, īşi privesc maşina strict ca mijloc de transport. (15%)
- pasionaţii (5%) - au cam orice tip de BMW, sunt cei care-şi īntreţin cel mai bine maşina.

Cocalarii cu E30 īncă mai există dar īn proporţie foarte mică pentru că cei mai mulţi dintre ei au trecut la E36.
Este evident pentru că acum cāţiva ani erau foarte multe E30-uri rupte, acum sunt foarte puţine şi majoritatea dintre ele arată destul de bine.

Posesorii de E46 sunt īn cea mai mare proporţie cocalari pentru că E46 este un model care s-a depreciat foarte mult īn ultimii ani.
franko
QUOTE (Ciupanezu @ Dec 24 2008, 02:24 PM) *
Cred că posesorii de BMW se īmpart īn următoarele categorii:

- cocalari (80%) - posesori de E46, E39, E60, X5 E53 & E70.
- cocalari cu E36 (95%) - merită o categorie specială, sunt cei care n-au bani sa treacă strada dar s-au gāndit să-şi cumpere un E36, ies cam cel mai urāt īn evidenţă īn trafic.
- oamenii care-şi cumpără un BMW doar pentru că au auzit că este o maşină bună, īşi privesc maşina strict ca mijloc de transport. (15%)
- pasionaţii (5%) - au cam orice tip de BMW, sunt cei care-şi īntreţin cel mai bine maşina.

Cocalarii cu E30 īncă mai există dar īn proporţie foarte mică pentru că cei mai mulţi dintre ei au trecut la E36.
Este evident pentru că acum cāţiva ani erau foarte multe E30-uri rupte, acum sunt foarte puţine şi majoritatea dintre ele arată destul de bine.

Posesorii de E46 sunt īn cea mai mare proporţie cocalari pentru că E46 este un model care s-a depreciat foarte mult īn ultimii ani.


ding , ding , ding ... BINGOOOO !

batz
sad but true...smile.gif
florin83
offtopic: batz, pe tine mereu cand te vad prin trafic numai in 6000 sta motorul ala laugh.gif...
(te-am vazut acum 20-30min, ai iesit de pe olari si ai luat-o spre eminescu)
batz
si cu asta vrei sa ma cataloghezi in categoria de cocalar cu e46? flm (7).gif huh.gif

nu sta mereu in 6000 ture.imi place masina mea e normal sa ma bucur de ea cum cred eu de cuviinta.azi cand m-ai vzt tu ma grabeam sa ajung acasa..nu dau detalii dc dar intelegi tu..era o panica tongue.gif
florin83
QUOTE (batz @ Dec 24 2008, 07:00 PM) *
si cu asta vrei sa ma cataloghezi in categoria de cocalar cu e46? flm (7).gif huh.gif


nu asta a fost intentia tongue.gif si nu am zis-o ca si cum ar fi un lucru rau smile.gif
ionusunt
uite daia trebuie sa iti iei un urs de scandal mai batz smile.gif laugh.gif ca sa il tii numai in 6 mii sa nu se strice nici un senzor laugh.gif
uwe
CITAT(ionusunt @ Dec 24 2008, 07:29 PM) *
uite daia trebuie sa iti iei un urs de scandal mai batz smile.gif laugh.gif ca sa il tii numai in 6 mii sa nu se strice nici un senzor laugh.gif

da il disperi nu gluma laugh.gif
edutxu
ca sa ajungem iar in topic...era sua este mai oke o comparatie intre e12/e21/e30/e28....care sunt masini cam din aceeasi perioada...sau masini din care se trag smile.gif
alex230ro
hmm SUA e altceva,sincer nu m-ar deranja un urs in stare buna ca masina de wekend sau de mers in afara orasului,pe de alta parte nici compactul nu il folosesc foarte mult in oras in momentul de fata ,in cazul meu ursul a plecat pt ca deja aruncasem o caruta de bani in el si tot se defecta (ma rog aici mi-au sarit toti in cap ca i-ati masina noua,practic l-am dar la nervi) ,compactul nu e nici el mai breaz in fiecare luna mai fac cate ceva la el laugh.gif in ritmul asta urmatoarea masina va fi o saracie din aia japoneza evil (20).gif .
Una peste alta cum am mai zis poate as lua un 325i E30 in stare buna si cu dotari ca lumea inaintea unui 325i E46 avand in vedere ca oricum practic ambele masini nu o sa le folosesc prea mult in oras,iar avantajul ar fi ca de diferenta de bani dintre E30 si E46 as o dracovenie de oras-Tico Matiz etc.Ca avantaje E30:mecanica mai simpla ,senzori mai putini,feeling superior celui din E46 (nu cu mult cum ar zice unii) dezavantaje:lipsa sistemelor electronice de stabilitate si siguranta(adica daca ai gresit la revedere doar sa ai noroc si nu o lovesti,iar daca o lovesti oha airbaguri ) antifonarea un pic mai slaba,motor ceva mai vechi.avantaje E46:platforma noua,motor mai evoluat,sisteme stabilitate+siguranta ,dezavantaje:greutatea(dracu al meu are 1500 kg enorm) lipsa LSD(kkt de marketing al BM au lasat pe M3 doar LSD) electronica garla de unde si posibilitatea de defectare a anumitor senzori etc
a ca + la urs faptul ca poate fi relativ usor modificat asta fiind binenteles un - la E46 ca sa modifici un E46 ca lumea iti trebuie undeva la 8000-10.000 eur asta insemnand:compresor 5000 euro LSD 1200 euro(aprox) suspensie cam 500-1000 euro frane mai bune undeva la 500-1000 euro si diferite alta tampenii inca 2000 euro.
cam atat sper sa aveti rabdare sa cititi tot tongue.gif
316i
QUOTE (alex230ro @ Dec 25 2008, 11:34 AM) *
hmm SUA e altceva,sincer nu m-ar deranja un urs in stare buna ca masina de wekend sau de mers in afara orasului,pe de alta parte nici compactul nu il folosesc foarte mult in oras in momentul de fata ,in cazul meu ursul a plecat pt ca deja aruncasem o caruta de bani in el si tot se defecta (ma rog aici mi-au sarit toti in cap ca i-ati masina noua,practic l-am dar la nervi) ,compactul nu e nici el mai breaz in fiecare luna mai fac cate ceva la el laugh.gif in ritmul asta urmatoarea masina va fi o saracie din aia japoneza evil (20).gif

Vrei un RAV4 la care nu se strica _nimic_? laugh.gif
elvislorin
domnu ciupa eu unde ma incadrez cu un e46 2.0d si un e28 2.8i? hai ca is tare curios...acum doi ani cand am luat e46-le (si asta a fost o intamplare...doar ce ma hotarasem sa refac mondeo I pe care il aveam si a aparut verziciunea asta) cum ma vedea lumea?nu m-am dat si nu ma dau gongoi in trafic pt ca am bmw...merg cu el in mod linistit zi de zi...mai prind un drum virajat si ii dau de ii sar capacele (deh placerea de a conduce)...imi mananca banii si timpul liber...sanatatea la fel...s-a cam depreciat asa e...ca deh a aparut common railul de 150 de cai...si ala chiar consuma putin si are zvac (cu mentiunea ca asta e mai fiabil) si da bine la pipitze...vb aia: draga dar ala e cu facelift (ce se pricep gagicile la masini mai nou)...dar eu tot tin la el si nu l-as da pe un e90...ramane in familie langa rechin
si ca fiu on topic: oricand as pune un urs si un rechin pe primul loc pt placerea de a conduce ...pt ca asta e filosofia bmw-ului pana la urma...
batz
da,dar filosofia ta cu cea a bmwului tre sa se pupe:)
adica ideea creata de bmw "a driving machine" tre sa fie p aceasi pagina cu "placerea condusului " in ceea ce te priveste p tine ca individ.aici batea topicu asta.din punctu meu de vedere ca oarecum eu l-am pornit smile.gif


alex230ro
bai ca sa pun un pic de paie pe foc,ieri am fost cu 325ul la Azuga in parcarea de la partie si am facut cevax scheme cu DSC off,din punctul meu de vedere masina s-a comportat aproape IDENTIC cu fostul 323 cand nu avea autoblocant.In rest ce sa zic am urcat pana la 3 Brazi si m-am intors fara sa trebuiasca sa o imping(am gume de iarna dar sh nu prea stralucite oricum).
Ciupanezu
QUOTE (elvislorin @ Dec 27 2008, 06:29 PM) *
domnu ciupa eu unde ma incadrez cu un e46 2.0d si un e28 2.8i? hai ca is tare curios...acum doi ani cand am luat e46-le (si asta a fost o intamplare...doar ce ma hotarasem sa refac mondeo I pe care il aveam si a aparut verziciunea asta) cum ma vedea lumea?nu m-am dat si nu ma dau gongoi in trafic pt ca am bmw...merg cu el in mod linistit zi de zi...mai prind un drum virajat si ii dau de ii sar capacele (deh placerea de a conduce)...imi mananca banii si timpul liber...sanatatea la fel...s-a cam depreciat asa e...ca deh a aparut common railul de 150 de cai...si ala chiar consuma putin si are zvac (cu mentiunea ca asta e mai fiabil) si da bine la pipitze...vb aia: draga dar ala e cu facelift (ce se pricep gagicile la masini mai nou)...dar eu tot tin la el si nu l-as da pe un e90...ramane in familie langa rechin
si ca fiu on topic: oricand as pune un urs si un rechin pe primul loc pt placerea de a conduce ...pt ca asta e filosofia bmw-ului pana la urma...


Păi nu ştiu, nu te cunosc. Tu trebuie să ştii.
elvislorin
si atunci de ce vb de altii? smile.gif ...hai sa revenim la subiect si sa lasam cocalarii si jmekerii pt alte forumuri...aici am gasit pasionati care vb de masinile lor si nu de ce fac niste teribilistii in trafic si mi-ar placea sa ramana asa...back on topic pls
Ciupanezu
Pentru că mă mai uit şi eu īn jur.

Dacă tu preferi să īnchizi ochii, e treaba ta.
batz
si eu am dat azi niste cerce interesante.zapadutza evident.si incepe sa se comporte cat mai bine:P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.