hmm SUA e altceva,sincer nu m-ar deranja un urs in stare buna ca masina de wekend sau de mers in afara orasului,pe de alta parte nici compactul nu il folosesc foarte mult in oras in momentul de fata ,in cazul meu ursul a plecat pt ca deja aruncasem o caruta de bani in el si tot se defecta (ma rog aici mi-au sarit toti in cap ca i-ati masina noua,practic l-am dar la nervi) ,compactul nu e nici el mai breaz in fiecare luna mai fac cate ceva la el

in ritmul asta urmatoarea masina va fi o saracie din aia japoneza
.gif)
.
Una peste alta cum am mai zis poate as lua un 325i E30 in stare buna si cu dotari ca lumea inaintea unui 325i E46 avand in vedere ca oricum practic ambele masini nu o sa le folosesc prea mult in oras,iar avantajul ar fi ca de diferenta de bani dintre E30 si E46 as o dracovenie de oras-Tico Matiz etc.Ca avantaje E30:mecanica mai simpla ,senzori mai putini,feeling superior celui din E46 (nu cu mult cum ar zice unii) dezavantaje:lipsa sistemelor electronice de stabilitate si siguranta(adica daca ai gresit la revedere doar sa ai noroc si nu o lovesti,iar daca o lovesti oha airbaguri ) antifonarea un pic mai slaba,motor ceva mai vechi.avantaje E46:platforma noua,motor mai evoluat,sisteme stabilitate+siguranta ,dezavantaje:greutatea(dracu al meu are 1500 kg enorm) lipsa LSD(kkt de marketing al BM au lasat pe M3 doar LSD) electronica garla de unde si posibilitatea de defectare a anumitor senzori etc
a ca + la urs faptul ca poate fi relativ usor modificat asta fiind binenteles un - la E46 ca sa modifici un E46 ca lumea iti trebuie undeva la 8000-10.000 eur asta insemnand:compresor 5000 euro LSD 1200 euro(aprox) suspensie cam 500-1000 euro frane mai bune undeva la 500-1000 euro si diferite alta tampenii inca 2000 euro.
cam atat sper sa aveti rabdare sa cititi tot