In a doua etapa trebuie schimbat si lichidul de frana. Este foarte hidrofil si se uzeaza in timp (chiar stand pe loc!). Se schimba o data la 2 ani.
In a treia etapa trebuie verificat lichidul de racire (eventual masurata densitatea ca sa ai proportie corecta antigel/apa ca vine iarna) si daca e murdar trebuie spalata instalatia si lichidul schimbat.
Apoi, eu personal as schimba lamele de la stergatoare (daca sunt uzate). Multi probabil ca vor rade de chestia asta, dar are o importanta enorma, lamele se schimba in teorie o data pe an si niste lame bune si noi vor lasa parbrizul USCAT la o trecere dus-intors, lucru nepretuit mai ales noaptea.
In fine ar ramane de schimbat o sacosa de filtre (ulei, aer, benzina, polen).
Puristii probabil ca ar shimba si uleiurile la cutie si diferential desi BMW le cam zice lifetime....
Apoi .... azot in roti, bradutul parfumat preferat siii ... drum bun!