Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E39 535i
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Ciupanezu
Masina mea este un E39 535i, fabricat in octombrie 1998.

Este un adevarat vis implinit pentru mine, mi-am dorit un E39 de foarte mult timp.
In octombrie se implinesc 2 ani de cand o am si imi place la fel de mult ca in prima zi.
Aceasta masina a devenit pasiunea mea principala, ii dedic o mare parte din timp, mai ales ca se strica des. laugh.gif

Specificatii tehnice:

Motor: M62
Cilindree: 3500 cmc
Putere: 245 cp
Cuplu: 345 Nm
Greutate: 1574 kg

Dotari:

volan M cu comenzi
tempomat
servotronic
DSC
interior piele
OBC mare
sistem audio DSP (10 difuzoare + subwoofer)
magazie de cd-uri
suspensie M
xenon
cotiera
geamuri electrice fata spate

Asa arata masina acum un an si jumatate:





















Modificari:

kit retrofit facelift [x]
inele de bord [x]
schimbator Matt chrom [x]
trimuri Matt chrom [x]
fete de usi din piele [x]
jante M5 E39 [x]
reimbracare volan [x]
becuri angel eyes albe [x]
maner frana de mana Matt chrom [x]
pedale & footrest ///M (aftermarket) [x]
becuri albe pt. placuta de inmatriculare [x]
pachet M [ ]
oglinzi M [ ]
toba finala cromata [ ]
revopsire completa [ ]

Modificarile pe care le-am facut sunt destul de putine pentru ca am inceput cu schimbarea tuturor pieselor uzate, m-am apucat de modificari abia dupa ce masina era in stare impecabila tehnic.

















































































Peter Pan
Superba pasiunea smile.gif , sa te bucuri de ea cat mai mult.
Ciupanezu
Multumesc! smile.gif
alex230ro
frumoasa MBD=Moby-Dick? laugh.gif
Ciupanezu
Nu. laugh.gif

M de la numele de familie si BD de la Bogdan, prenumele meu. smile.gif
INTERCEPTOR
foarte bine arata.si foarte bine ca ai facut technicul inainte si dupa aia esteticul.........asa ca sa nu te plictisesti sterge din poza (aia cu bmwclub).ca e prea vizibil.daca era mai finut. glumeam tongue.gif reclama bam sau dlete user account iti luai daca puneai poza cu masina cu bmwzone pe bmw club:PP
Ciupanezu
Mersi!

Scuze pentru poza aia, am selectat-o din greseala. smile.gif

Ai dreptate la faza cu suspendul tongue.gif
CRM112
am zis acolo ca pentru eforturile depuse, rezultatul e pe masura pana la ultimul detaliu smile.gif Contratulations!
vreau ji io un v8 3.5l mamba.gif

io's®
thumbup.gif

superba masina , de departe se vede ca este o masina ingrijita
sa ai grija de ea asa cum ai avut si pana acum wink.gif

interesant e faptul ca masina ta e mai grea cu doar 70 kg decat a mea (1505 kg are a mea)si are si motor mai mare (V8) si cutie automata (care se stie ca e cu mult mai grea decat una manuala) , practic cam asta ar fi diferenta sad.gif
Ciupanezu
Multumesc! smile.gif

Greutatea este intr-adevar destul de mica pentru marimea masinii.
Ciupanezu
Mi-a picat cutia, dădea semne de uzură de câteva luni.
Am avut foarte mare ghinion, nu sunt doar ambreiajele uzate.

S-a rupt o bucată de metal care etanşa un canal prin care trecea uleiul în blocul hidraulic al cutiei, mai pe înţelesul tuturor, un fel de creier al cutiei.
Ori a fost un defect de fabricaţie ori o valvă din interiorul blocului s-a blocat şi din cauza presiunii de ulei acumulate, acel perete a cedat.

Acum trebuie să găsesc un bloc hidraulic sh, piesa nouă costă 1600 €.




[img width=800 height=600]http://img408.imageshack.us/img408/456/img899im0.jpg[/img]
















walde
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 23 2008, 12:19 AM) *
Mi-a picat cutia, dădea semne de uzură de câteva luni.
Am avut foarte mare ghinion, nu sunt doar ambreiajele uzate.

S-a rupt o bucată de metal care etanşa un canal prin care trecea uleiul în blocul hidraulic al cutiei, mai pe înţelesul tuturor, un fel de creier al cutiei.
Ori a fost un defect de fabricaţie ori o valvă din interiorul blocului s-a blocat şi din cauza presiunii de ulei acumulate, acel perete a cedat.

Acum trebuie să găsesc un bloc hidraulic sh, piesa nouă costă 1600 €.




imi pare rau pt cele intamplate .

nu e mai ieftin sa o faci manuala ?


s-ar putea sa am o cutie automata de pe un 528i ( nu ma pricep prea bine la denumiri gen " tiptronic " / " steptronic " s.a.m.d )

daca te intereseaza, spune-mi si o sa incerc sa te ajut .
Ciupanezu
Nu, costă foarte mult s-o fac manuală.

Trebuie să schimb volanta, cardanul, diferenţialul şi să cumpăr pedalier, pompă ambreiaj, cilindru ambreiaj, kit ambreiaj, cutia manuală, etc.

Ar însemna o investiţie de 3000 €.

Din păcate, cutia automată de pe 528i este diferită.
Mulţumesc oricum! smile.gif
walde
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 23 2008, 01:28 AM) *
Nu, costă foarte mult s-o fac manuală.

Trebuie să schimb volanta, cardanul, diferenţialul şi să cumpăr pedalier, pompă ambreiaj, cilindru ambreiaj, kit ambreiaj, cutia manuală, etc.

Ar însemna o investiţie de 3000 €.

Din păcate, cutia automată de pe 528i este diferită.
Mulţumesc oricum! smile.gif



ce inseamna tehnologie avansata fata de un urs sau o pisica biggrin.gif
Ciupanezu
Nu neapărat tehnologie avansată cât costuri foarte mari.

Tot piesele alea trebuie să le schimbi la E30 sau E36 însă le poţi cumpăra sh la preţuri foarte convenabile.

Mă rog, nu chiar toate. Doar nu pui ambreiaj sh...
MeHigh
imi pare rau pt necazul tau, ciupanezu, succes sa gasesti o cutie sh, sau diar piesa de care ai nevoie. sad.gif
de curiozitate, ce semne dadea cutia inainte de moarte? acum e calata, daca a ramas fara ulei?
Ciupanezu
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF.

Nu am încredere într-o cutie automată sh.

Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier.
Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece.

Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei.
Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint.

Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh.
Duxter
FOarte nasol ce ai patit :| sper sa o rezolvi cat mai repede. Si eu am avut neplaceri cu ambreiajul la bmw...cand am sch kitul placa de presiune arata ca un carnat la gratar smile.gif))
ionusunt
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 23 2008, 02:32 PM) *
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF.

Nu am încredere într-o cutie automată sh.

Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier.
Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece.

Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei.
Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint.

Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh.

da o manuala sh ? ai incredere ? va fi tare rau masina dupa biggrin.gif vezi ce gasesti pe ebay si daca nu ai cum sa le comanzi zi mi ori mie ori lui florin83 ori alex230ro
bartro
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 23 2008, 02:32 PM) *
Nu am încredere într-o cutie automată sh.

Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier.
Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece.

Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei.
Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint.

Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh.


De groaza, eu am uneori cosmari despre cutie automata, de frica ca imi strica si mie sad.gif
Arate complex, aud des ca ar fi greu de reparat. Poate e partea din folclor, sper ca ai dreptate cand zici ca nu e greu.
Se vede ca s-a incalzit bine la ambreiaj, paca si metal s-a schimbat culoarea, sau asa numai pare? Ulei ars e intotdeuna un semn rau. Mare dreptate ai cao rapari, macar sti ce are a ta. Cu una SH cine stie ce surprize ai, mai ales ca este foarte important cum a fost intretinut si cum a fost condus masina.
Ciupanezu
QUOTE (ionusunt @ Nov 23 2008, 05:19 PM) *
da o manuala sh ? ai incredere ? va fi tare rau masina dupa biggrin.gif vezi ce gasesti pe ebay si daca nu ai cum sa le comanzi zi mi ori mie ori lui florin83 ori alex230ro


Am încredere într-o cutie manuală sh însă costurile sunt foarte mari.
Cutie manuală sh = 500-800 €
Diferenţial sh = 700-800 € (pe ebay am văzut cu 300 € însă nu ai de unde să ştii cum va funcţiona, eu am cumpărat un diferenţial sh cu 800 € dar şi cu garanţie de un an)
Volantă nouă = 800 €
Cardan sh = ~ 500 €

Şi asta fără kit de ambreia, pedalier, etc.

Mersi oricum pentru ajutor! smile.gif
QUOTE (bartro @ Nov 23 2008, 06:42 PM) *
De groaza, eu am uneori cosmari despre cutie automata, de frica ca imi strica si mie sad.gif
Arate complex, aud des ca ar fi greu de reparat. Poate e partea din folclor, sper ca ai dreptate cand zici ca nu e greu.
Se vede ca s-a incalzit bine la ambreiaj, paca si metal s-a schimbat culoarea, sau asa numai pare? Ulei ars e intotdeuna un semn rau. Mare dreptate ai cao rapari, macar sti ce are a ta. Cu una SH cine stie ce surprize ai, mai ales ca este foarte important cum a fost intretinut si cum a fost condus masina.


Chiar este complexă însă mecanicul meu repară cutii automate de BMW de ani de zile, e foarte priceput.
Luna asta a reparat 10 cutii de BMW şi una de pe un Cayenne.

Şi una dintre carcase s-a înnegrit, nu ţi se pare.

O cutie automată sh este o ruletă rusească, nu cred că merită decât dacă ai o cutie spartă care nu mai poate fi reparată şi iei una sh ca să o recondiţionezi.

Am văzut pe ebay modelul de cutie de care am nevoie la 1000 € sh şi la 2000 € recondiţionată.
Nu pot să am încredere în aşa ceva.
bytzu
de curiozitate, ce ulei o sa bagi in ea? cum te gasesc pe mess, ca vreau sa mai vb un pic de e39 astea...
Ciupanezu
O să-l cumpăr de la BMW, este Esso ATF LT 71141..

Dă-mi un pm cu id-ul tău. smile.gif
Ciupanezu
Am luat-o din service, e gata.

Cutia schimbă perfect, nu mai sunt şocuri, nu mai patinează în nici o treaptă, se comportă de parcă-i nouă.
CRM112
felicitari!
pana la urma ai reparat-o cum voiai (piesa defecta-"selectorul") ?
MeHigh
bravo Ciupanezule, sa te bucuri din nou de ea, mai ales ca a venit iarna biggrin.gif
Ciupanezu
QUOTE (CRM112 @ Dec 9 2008, 08:06 AM) *
felicitari!
pana la urma ai reparat-o cum voiai (piesa defecta-"selectorul") ?


Am cumpărat un bloc hidraulic a.k.a grup de valve sh şi un kit de reparaţie nou de la ZF.

Grupul nu puteam să-l cumpăr nou, costă 2300 €.

QUOTE (MeHigh @ Dec 9 2008, 08:39 AM) *
bravo Ciupanezule, sa te bucuri din nou de ea, mai ales ca a venit iarna biggrin.gif


Am ucis-o ieri de la service până acasă laugh.gif
florin83
bravo smile.gif
te inteleg.. eu am ucis franele azi dimineata de la service pana la munca laugh.gif (vezi pb cu bataia la franare pe topicul masinii mele)
INTERCEPTOR
bravo.ai grija de ea nu o omora prea tare.arata super masina .jantele ai vin ok.si masina oricum este ea frumusica.
Ciupanezu
QUOTE (florin83 @ Dec 9 2008, 11:08 AM) *
bravo smile.gif
te inteleg.. eu am ucis franele azi dimineata de la service pana la munca laugh.gif (vezi pb cu bataia la franare pe topicul masinii mele)


Am văzut...
Lucrurile simple sunt de multe ori cel mai greu de rezolvat.

QUOTE (INTERCEPTOR @ Dec 9 2008, 01:59 PM) *
bravo.ai grija de ea nu o omora prea tare.arata super masina .jantele ai vin ok.si masina oricum este ea frumusica.


Mulţumesc mult! smile.gif
io's®
bine ca ai masina de sarbatori smile.gif

cat te-a costat toata reparatia?
Ciupanezu
1500 €.
Duxter
Bv ca ai rezolvat biggrin.gif Sa te tina 1000de ani biggrin.gif
Ciupanezu
Mersi!
Ciupanezu
Mi-am luat oglinzi de M.










kit retrofit facelift [x]
inele de bord [x]
schimbator Matt chrom [x]
trimuri Matt chrom [x]
fete de usi din piele [x]
jante M5 E39 [x]
reimbracare volan [x]
becuri angel eyes albe [x]
maner frana de mana Matt chrom [x]
pedale & footrest ///M (aftermarket) [x]
becuri albe pt. placuta de inmatriculare [x]
pachet M [ ]
oglinzi M [x]
toba finala cromata [ ]
revopsire completa [ ]
Shark
Bravo ciupanezule, tot inainte!
Si mai treci acolo in lista si cate-o spalare, ca daca nuuu, se supara ea pe tine ca o tii murdara... Ce daca-i iarna? tongue.gif

Pune te rog si niste poze cu interiorul, sa admiram si noi.
bartro
Ai sarit peste pachet M tongue.gif
Frumoasa masina. Chiar foarte frumoasa.
Ciupanezu
QUOTE (bartro @ Jan 26 2009, 11:25 AM) *
Ai sarit peste pachet M tongue.gif
Frumoasa masina. Chiar foarte frumoasa.


O să-l las mai la urmă. tongue.gif

Mulţumesc! smile.gif

QUOTE (Shark @ Jan 26 2009, 11:25 AM) *
Bravo ciupanezule, tot inainte!
Si mai treci acolo in lista si cate-o spalare, ca daca nuuu, se supara ea pe tine ca o tii murdara... Ce daca-i iarna? tongue.gif

Pune te rog si niste poze cu interiorul, sa admiram si noi.


Mulţumesc! smile.gif

În general nu o las jegoasă dar a tot plouat zilele astea şi n-am apucat s-o spăl. tongue.gif

Aşa arăta când am cumpărat-o:



Poze recente:









io's®
marfa!
cand ma gandesc ca am avut si eu oglinzi d'astea... sad.gif

marfa si modelul la parchet biggrin.gif

muult mai bine ii sta cu trimurile argintii decat lemne smile.gif
Ciupanezu
Mulţumesc mult! tongue.gif smile.gif

Păi poţi să-ţi iei oricând la cât de ieftine sunt. smile.gif
Shark
Da, sunt FOARTE frumoase trimurile cele noi. Bravo!
Ciupanezu
Mersi! smile.gif

Interiorul era prea elegant atunci când am cumpărat-o.
AndrEI_VN08RSK
QUOTE (Ciupanezu @ Jan 27 2009, 07:32 PM) *
Mersi! smile.gif

Interiorul era prea elegant atunci când am cumpărat-o.


Ciupanezule nu-ti placea mobila nu ? laugh.gif , arata super automobilul tau
Adevarul ca e mai misto asa ... o mai intinereste , le imbrac si eu pe ale mele in folie carbon ca ma enerveaza cand ma sui in ea ... am impresia ca e Mercedes din '90 huh.gif

P.S. Nu faci o donatie cu jantele alea ? tongue.gif
Ciupanezu
Mersi! smile.gif

Nope tongue.gif

--------------

Am schimbat separatorul de ulei:



Unii îl numesc valva PCV.
Are în interior o supapă care recirculă gazele din motor în admisie în funcţie de presiune şi turaţie.
Astfel sunt protejate semeringurile de la supape, presiunea fiind eliminată.

Are o membrană de cauciuc în interior care poate ceda, am schimbat-o preventiv.



Apoi am curatat zona din jurul găurilor de admisie.



Voi schimba toate garniturile de la admisie, sunt cam învechite.

Maşina mergea prost şi îmi stătea check engine aprins, credeam că trage aer fals pe undeva.
De fapt aveam o bobină dusă, am pus temporar una de M50 însă voi cumpăra una nouă de M62.
Maşina mergea în 7 pistoane datorită bobinei.

Aceasta este locaţia valvei:



Mă bucur că am rezolvat, maşina trăgea slab şi mă deranja foarte mult..
Acum trage foarte bine.
AndrEI_VN08RSK
Foarte bine ca te ocupi de masina si ai grija de ea nu ca altii care isi iau E6o / E9o si trag intre semafoare de un amarat de 2000 dizäl crezand ca e vreun motor de F1 .


Eu mai ies cu masina asa pe nationala si ii mai dau s-o "desfund" in weekend rolleyes.gif ... sa n-o invat puturoasa , chiar daca e un amarat de motor de 2000 ... mai ies spre Galati ca e distanta mare intre sate , e camp si ma visez intr-un 540i laugh.gif






Ciupanezu
Cine nu-şi întreţine maşina nici nu o preţuieşte.
Peter Pan
word!
Shark
Ciupanezule, vreau sa te intreb un lucru nostim: cand te duci la magazin sa-ti cumperi bujii si spui ca ai BMW, dupa care ceri 8 bucati, ce mutra face vanzatorul?
Ah, abia astept sa-mi descrii senziatia! laugh.gif Am vazut o data o fata de vanzator d-asta (era mai tinerel el, asa...) cand a cerut unul 6 buc pt un BMW E36. Am ras 10 minute dup-aia. Oare cum o fi sa ceri 12?
Ciupanezu
Îţi zic ceva şi mai amuzant.

Am vrut să iau fişele de la bujii de la MHS adică reprezentanţa din Militari şi mi-au zis că ei nu pot să vândă doar fişele pentru că vin împreună cu bobine adică m-ar fi costat 24 milioane să le schimb pe toate. laugh.gif

Fişele vin şi separat, au part number separat dar cel de la piese era retardat sau rău voitor.
Am cumpărat apoi fişele originale cu 27 Ron/bucata de la un băiat care se ocupă cu piese.
bartro
Asta nu e amuzant, e trist. Mai ales ca nici nu mai sti daca e retard sau hot.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.