![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Masina mea este un E39 535i, fabricat in octombrie 1998.
Este un adevarat vis implinit pentru mine, mi-am dorit un E39 de foarte mult timp. In octombrie se implinesc 2 ani de cand o am si imi place la fel de mult ca in prima zi. Aceasta masina a devenit pasiunea mea principala, ii dedic o mare parte din timp, mai ales ca se strica des. laugh.gif Specificatii tehnice: Motor: M62 Cilindree: 3500 cmc Putere: 245 cp Cuplu: 345 Nm Greutate: 1574 kg Dotari: volan M cu comenzi tempomat servotronic DSC interior piele OBC mare sistem audio DSP (10 difuzoare + subwoofer) magazie de cd-uri suspensie M xenon cotiera geamuri electrice fata spate Asa arata masina acum un an si jumatate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Modificari: kit retrofit facelift [x] inele de bord [x] schimbator Matt chrom [x] trimuri Matt chrom [x] fete de usi din piele [x] jante M5 E39 [x] reimbracare volan [x] becuri angel eyes albe [x] maner frana de mana Matt chrom [x] pedale & footrest ///M (aftermarket) [x] becuri albe pt. placuta de inmatriculare [x] pachet M [ ] oglinzi M [ ] toba finala cromata [ ] revopsire completa [ ] Modificarile pe care le-am facut sunt destul de putine pentru ca am inceput cu schimbarea tuturor pieselor uzate, m-am apucat de modificari abia dupa ce masina era in stare impecabila tehnic. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Aug 31 2008, 10:46 AM |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
Superba pasiunea
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Multumesc! ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
frumoasa MBD=Moby-Dick?
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu.
![]() M de la numele de familie si BD de la Bogdan, prenumele meu. ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
foarte bine arata.si foarte bine ca ai facut technicul inainte si dupa aia esteticul.........asa ca sa nu te plictisesti sterge din poza (aia cu bmwclub).ca e prea vizibil.daca era mai finut. glumeam ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mersi!
Scuze pentru poza aia, am selectat-o din greseala. ![]() Ai dreptate la faza cu suspendul ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am zis acolo ca pentru eforturile depuse, rezultatul e pe masura pana la ultimul detaliu
![]() vreau ji io un v8 3.5l ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() superba masina , de departe se vede ca este o masina ingrijita sa ai grija de ea asa cum ai avut si pana acum ![]() interesant e faptul ca masina ta e mai grea cu doar 70 kg decat a mea (1505 kg are a mea)si are si motor mai mare (V8) si cutie automata (care se stie ca e cu mult mai grea decat una manuala) , practic cam asta ar fi diferenta ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Multumesc! ![]() Greutatea este intr-adevar destul de mica pentru marimea masinii. This post has been edited by Ciupanezu: Sep 3 2008, 02:50 AM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mi-a picat cutia, dădea semne de uzură de câteva luni.
Am avut foarte mare ghinion, nu sunt doar ambreiajele uzate. S-a rupt o bucată de metal care etanşa un canal prin care trecea uleiul în blocul hidraulic al cutiei, mai pe înţelesul tuturor, un fel de creier al cutiei. Ori a fost un defect de fabricaţie ori o valvă din interiorul blocului s-a blocat şi din cauza presiunii de ulei acumulate, acel perete a cedat. Acum trebuie să găsesc un bloc hidraulic sh, piesa nouă costă 1600 €. ![]() ![]() ![]() [img width=800 height=600]http://img408.imageshack.us/img408/456/img899im0.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Mi-a picat cutia, dădea semne de uzură de câteva luni. Am avut foarte mare ghinion, nu sunt doar ambreiajele uzate. S-a rupt o bucată de metal care etanşa un canal prin care trecea uleiul în blocul hidraulic al cutiei, mai pe înţelesul tuturor, un fel de creier al cutiei. Ori a fost un defect de fabricaţie ori o valvă din interiorul blocului s-a blocat şi din cauza presiunii de ulei acumulate, acel perete a cedat. Acum trebuie să găsesc un bloc hidraulic sh, piesa nouă costă 1600 €. imi pare rau pt cele intamplate . nu e mai ieftin sa o faci manuala ? s-ar putea sa am o cutie automata de pe un 528i ( nu ma pricep prea bine la denumiri gen " tiptronic " / " steptronic " s.a.m.d ) daca te intereseaza, spune-mi si o sa incerc sa te ajut . |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu, costă foarte mult s-o fac manuală.
Trebuie să schimb volanta, cardanul, diferenţialul şi să cumpăr pedalier, pompă ambreiaj, cilindru ambreiaj, kit ambreiaj, cutia manuală, etc. Ar însemna o investiţie de 3000 €. Din păcate, cutia automată de pe 528i este diferită. Mulţumesc oricum! ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Nu, costă foarte mult s-o fac manuală. Trebuie să schimb volanta, cardanul, diferenţialul şi să cumpăr pedalier, pompă ambreiaj, cilindru ambreiaj, kit ambreiaj, cutia manuală, etc. Ar însemna o investiţie de 3000 €. Din păcate, cutia automată de pe 528i este diferită. Mulţumesc oricum! ![]() ce inseamna tehnologie avansata fata de un urs sau o pisica ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu neapărat tehnologie avansată cât costuri foarte mari.
Tot piesele alea trebuie să le schimbi la E30 sau E36 însă le poţi cumpăra sh la preţuri foarte convenabile. Mă rog, nu chiar toate. Doar nu pui ambreiaj sh... |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
imi pare rau pt necazul tau, ciupanezu, succes sa gasesti o cutie sh, sau diar piesa de care ai nevoie.
![]() de curiozitate, ce semne dadea cutia inainte de moarte? acum e calata, daca a ramas fara ulei? This post has been edited by MeHigh: Nov 23 2008, 01:47 PM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF.
Nu am încredere într-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier. Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 12-June 06 From: Suceava Member No.: 336 Car: E39 Engine: Modded M52 2,5l 200cp+ ![]() |
FOarte nasol ce ai patit :| sper sa o rezolvi cat mai repede. Si eu am avut neplaceri cu ambreiajul la bmw...cand am sch kitul placa de presiune arata ca un carnat la gratar ![]() -------------------- BMW 523i, Mgnaflow Cat. & FK exhaust, Short-Shifter, 170cp+
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF. Nu am încredere într-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier. Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. da o manuala sh ? ai incredere ? va fi tare rau masina dupa ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu am încredere într-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier. Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. De groaza, eu am uneori cosmari despre cutie automata, de frica ca imi strica si mie ![]() Arate complex, aud des ca ar fi greu de reparat. Poate e partea din folclor, sper ca ai dreptate cand zici ca nu e greu. Se vede ca s-a incalzit bine la ambreiaj, paca si metal s-a schimbat culoarea, sau asa numai pare? Ulei ars e intotdeuna un semn rau. Mare dreptate ai cao rapari, macar sti ce are a ta. Cu una SH cine stie ce surprize ai, mai ales ca este foarte important cum a fost intretinut si cum a fost condus masina. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 07:23 AM |