Help - Search - Members - Calendar
Full Version: e24 635 CSi "grettel"
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2
lord halo
Ea este "grettel" !!!!
Sportivu
pacat...
brown.shark
QUOTE (Sportivu @ Feb 19 2008, 03:11 AM) *
pacat...


mare adevar...
manole74
Faptul ca pana azi nimeni n-a postat, desi a fost vizitat thread-ul de peste 80 de ori, spune foarte mult badtaste (9).gif
Ciupanezu
Modificarile sunt groaznice.

Jantele sunt foarte frumoase insa nu prea se potrivesc cu masina, ar fi trebuit ceva retro gen BBS RS.

Iar barile, pragurile si eleronul ill (9).gif
Rares
[quote name='Ciupanezu' date='Feb 19 2008, 09:22 AM' post='64881']
Modificarile sunt groaznice.

Si cand te gandesti ca cineva chiar a lucrat sa o faca asa si altcineva a si platit pentru asta...

Din punctul meu de vedere, un e24 stock arata MULT mai bine stock... biggrin.gif
Ciupanezu
Cam orice masina retro arata mai bine stock decat modificata.

Iar cand masina in cauza este rara, mi se pare un adevarat sacrilegiu sa o modifici.
bartro
QUOTE (Ciupanezu @ Feb 19 2008, 08:21 PM) *
Cam orice masina retro arata mai bine stock decat modificata.

Iar cand masina in cauza este rara, mi se pare un adevarat sacrilegiu sa o modifici.

Ce e rar in Romania nu e neaparat rar in lumea.. Inteleg ca modificariile nu sunt pe gustul tuturor, nici mie nu imi place, dar nu e caz sa ne facem ca e sfarsitul pamantului..
Ciupanezu
Un 635CSi este o masina apreciata si in America si nu deloc comuna.
Roby_325
ce dimensiuni au jantele?
bartro
QUOTE (Ciupanezu @ Feb 19 2008, 10:05 PM) *
Un 635CSi este o masina apreciata si in America si nu deloc comuna.

Ah da, Romania si America. Si 2002 in America e legenda, dar in Germania si Olanda preturi nu sunt pe aceasi nivel. La cate CSI-uri au fost distrus si inca zac pe undeva, macar exemplarul din topic inca exista. Stiu ca in Olanda la sfarsit de aniilor 90 lumea nu stia cum se scape de ele.
O cautare de seria 6 pe mobile.de pana in 8.000 de euro (ca sa evit cele noi) acuma m-a dat 65 de rezultate (din care 60 masini cel putin, rest piese etc). Si cu masini la preturi incepand la 2000 - 2500 de euro. Deci, mai sunt. Trecem mai departe? wink.gif
ledocteur
QUOTE (bartro @ Feb 19 2008, 11:06 PM) *
Ah da, Romania si America. Si 2002 in America e legenda, dar in Germania si Olanda preturi nu sunt pe aceasi nivel. La cate CSI-uri au fost distrus si inca zac pe undeva, macar exemplarul din topic inca exista. Stiu ca in Olanda la sfarsit de aniilor 90 lumea nu stia cum se scape de ele.
O cautare de seria 6 pe mobile.de pana in 8.000 de euro (ca sa evit cele noi) acuma m-a dat 65 de rezultate (din care 60 masini cel putin, rest piese etc). Si cu masini la preturi incepand la 2000 - 2500 de euro. Deci, mai sunt. Trecem mai departe? wink.gif

n-am nimic cu omul care a facut masina cum i-a placut lui. mie personal nu conteaza daca imi place sau nu. ok e 2000-2500 de euro un seria 6, ca si eu am cautat pe net, DAR cat costa inmatricularea? unsure.gif deci in romania e cam rara si scumpa... momentan
manole74
Poate am luat-o prea personal!!! Nu am nimic cu masina sau proprietarul ei, insa am avut de comentat in privinta interpretarii prea.......moderniste. Scuze de off
Sportivu
Uite o idee..... Masina daca nu e modificata in spiritul epocii ei, nu mai e nimic de capul ei, asta e problema principala.
io'sŪ
CITAT(Sportivu @ Feb 20 2008, 12:57 AM) *
Uite o idee..... Masina daca nu e modificata in spiritul epocii ei, nu mai e nimic de capul ei, asta e problema principala.

hmm..... tu ma faci sa-mi pun bani deoparte pt TPI laugh.gif poate mai scade consistent la vara pt a-mi putea permite asa ceva wink.gif
ionusunt
QUOTE (io`s @ Feb 20 2008, 01:57 AM) *
hmm..... tu ma faci sa-mi pun bani deoparte pt TPI laugh.gif poate mai scade consistent la vara pt a-mi putea permite asa ceva wink.gif

gica cu ursii m3 cabrio tu cu 6aru biggrin.gif bravo frate se intorc batranii tongue.gif super tare!!
iar 6ele asta negru e grav de tot !!!
bartro
Parca ultimele sunt cu motronic.. daca au si sonda + cat sunt euro1. Poate devine interesant o inmatriculare. Cu siguranta ai o masina unica in Romania. Aproape.
georgem
E interesant, dar cand te gandesti ca platesti anual un impozit de aproximativ 23.5 milioane pentru un motor de 3.5 litri nu mai e chiar asa de atractiv sad.gif
bartro
QUOTE (georgem @ Feb 20 2008, 10:10 AM) *
E interesant, dar cand te gandesti ca platesti anual un impozit de aproximativ 23.5 milioane pentru un motor de 3.5 litri nu mai e chiar asa de atractiv sad.gif

Pentru asta au facut nemti 628CSI smile.gif
CRM112
si un 6' din 78 ar trebui sa insemne TPI = 0, ca m-am uitat si je biggrin.gif dar pana nu vad, nu cred smile.gif
Sportivu
stai! pana in ce an s-a produs 6-le asta? Buba e ca....nu conteaza daca sunt 30 de ani de cand s-a fabricat masina, ci 30 de ani de cand s-a INCETAT productia MODELULUI respectiv! asta in seamna masina istorica tongue.gif apropos de taxa auto trebuie asteptat pana in vara sa vedem ce va fi...
ionusunt
89 paremi-se...si e vb de 25 d ani nu d 30 parca

Sportivu
Daca este sa vorbim de Retromobil, si de automobile istorice, este 30 de ani de la incetarea productiei modelului respectiv. 6-le asta la capitolul asta mai are mult pana sa fie masina istorica. Sa speram ca ne va ajuta taxa auto, din vara...(desi nu prea cred, cu nemernicii astia)
Ciupanezu
QUOTE (bartro @ Feb 19 2008, 11:06 PM) *
Ah da, Romania si America. Si 2002 in America e legenda, dar in Germania si Olanda preturi nu sunt pe aceasi nivel. La cate CSI-uri au fost distrus si inca zac pe undeva, macar exemplarul din topic inca exista. Stiu ca in Olanda la sfarsit de aniilor 90 lumea nu stia cum se scape de ele.
O cautare de seria 6 pe mobile.de pana in 8.000 de euro (ca sa evit cele noi) acuma m-a dat 65 de rezultate (din care 60 masini cel putin, rest piese etc). Si cu masini la preturi incepand la 2000 - 2500 de euro. Deci, mai sunt. Trecem mai departe? wink.gif

Toate ca toate dar masina tot kitsch arata...

io'sŪ
moaaaa.. ce de trafic facem pe topicul omului.. poate ne impusca ca-i facem offtopic biggrin.gif
daca e sa-mi cumpar asa ceva, as cauta printre ultimii ani de fabricatie si NEAPARAT cu motor de 2.8 laugh.gif si cu cat mai multe optiuni ... prietenii stiu de ce smile.gif apoi vedem noi ce mai azvarlim sub capota happy (24).gif ph34r.gif
lord halo
frumos sasele negru . La noi in tara nu prea gasesti piese , iar pt sasele meu era singura varianta ca sa mearga - pt ca am luat-o pe platforma in stare de nefunctionare si cu multe accesorii lipsa . Pana la urma ... stii cat de bine te simti in ea, ciupanezule?!!! mmmm, dulci strugurii !!!! rolleyes.gif
Ciupanezu
Sa stii ca te invidiez, eu nici n-am masina...

Ma rog am cateva 1/18 sad.gif

P.S: Aici nu e vorba de invidie, stii vorba aia, cand mai multi iti spun ca esti beat ar cam trebui sa te duci sa te culci smile.gif

Masina ar putea arata mult mai bine decat arata...

Pedale stock, un volan BMW mai retro, o maciulie de schimbator de BMW, caroseria in forma ei originala, niste RS-uri in locul replicilor de AC S...

Nu vad rostul de a umfla si de a modifica o masina care are deja personalitate si este emblematica pentru marca BMW.

Ma rog asta e parerea mea pe care trebuie sa o accepti daca tot ai facut un topic despre masina ta pe un forum public...
io'sŪ
CITAT(lord halo @ Mar 8 2008, 07:39 PM) *
La noi in tara nu prea gasesti piese ...,

e pe dreaq nu gasesti piese, unii din noi am mai avut masini generatie cu 6arul tau si ne-am descurcat si le-am mai facut si frumoase wink.gif

cat despre struguri...... cred ca nimeni nu si-ar dori, parerea mea biggrin.gif
haifisch
lgh (12).gif
lord halo
Asa e. Momentan masina arata asa si asta e. Mainile mele nu le-am pus ca subiect de dezbatere si nici nu am cerut parearea cuiva . Nu cred ca este cineva de aici avizat pt a da sfaturi despre cum trebuie sa arate un bmw sau nu. Important cred ca trebuia sa fie altceva si nicidecum bascalia si asa zisa pasiune pt bmw. Din partea mea fiecare este indreptatit sa-si laude parerile despre sine si sa le si afiseze pe un forum public...
Nu ma intereseaza polemicile asa ca o sa rog pe cei care sufera atat de mult vazand imagini care nu plac dorintelor critice sa nu-si mai umple sufletul cu atata pasiune pt ceea ce ramane in final un argument : bmw-urile sunt masini frumoase pt cei care le detin si care investesc sa le tina in viata indiferent de varsta si valoarea lor fizica/vizuala .
Multumiri criticilor in speranta ca ma voi putea bucura de pasiunea fiecaruia pt bmw cel putin atat de mult si de sincer cat ma bucur vazandu-le pe ale mele in curtea si in viata mea .
Oricum o sa rog administratorul acestui site sa stearga toate topicurile mele , recunoscand ca nu stiu cum s-o fac personal .

Cu respect . smile.gif
lord halo
La interior totul este original exceptand cutia . Volan nu avea . Cea originala era automatica dar a trebuit s-o inlocuiesc cu una manuala pt ca era stricata . Asa ca a trebuit sa-i pun si pedala de ambreiaj .
TiL
Ai si tu dreptate, gusturile nu se discuta. Dar daca tii neaparat, cu siguranta o sa gasesti piese pentru seria 6 pe E12, E28, E23, poate chiar si E21. Volane, cutii, pedalier si multe multe altele. BMW e o masina mult mai simpla decat s-ar crede.
io'sŪ
CITAT(lord halo @ Mar 9 2008, 03:27 PM) *
Asa e. Momentan masina arata asa si asta e. Mainile mele nu le-am pus ca subiect de dezbatere si nici nu am cerut parearea cuiva . Nu cred ca este cineva de aici avizat pt a da sfaturi despre cum trebuie sa arate un bmw sau nu. Important cred ca trebuia sa fie altceva si nicidecum bascalia si asa zisa pasiune pt bmw. Din partea mea fiecare este indreptatit sa-si laude parerile despre sine si sa le si afiseze pe un forum public...
Nu ma intereseaza polemicile asa ca o sa rog pe cei care sufera atat de mult vazand imagini care nu plac dorintelor critice sa nu-si mai umple sufletul cu atata pasiune pt ceea ce ramane in final un argument : bmw-urile sunt masini frumoase pt cei care le detin si care investesc sa le tina in viata indiferent de varsta si valoarea lor fizica/vizuala .
Multumiri criticilor in speranta ca ma voi putea bucura de pasiunea fiecaruia pt bmw cel putin atat de mult si de sincer cat ma bucur vazandu-le pe ale mele in curtea si in viata mea .
Oricum o sa rog administratorul acestui site sa stearga toate topicurile mele , recunoscand ca nu stiu cum s-o fac personal .

Cu respect . smile.gif

nu trebuie sa te superi, unii din noi doar ne-am spus parerile, trebuia sa te astepti la asa ceva odata ce ai facut publica prezentarea masinii(lor), nu toate gusturile suint la fel
haifisch
no hard feelings halo....dar cum a zis si io's si til fiecare dintre noi avem gusturi diferite.....E24 e un model care dupa parerea mea nu necesita nici un pic de tuning.....poate doar cel de fabrica....o fusta hartge....spoiler M etc (alea erau doar niste exemple care nu au legatura neaparat cu E24)...

nimeni nu are nimic cu tine...nimeni nu vrea sa dispari de aici....
elvislorin
la naiba ca nu se vad pozele
Mihai_AMD
Masina a ajuns la mine. cool.gif
Pentru restaurare.Nu am cumparat-o,caci nu mi-as permite-o.
Daca tot am dezgropat topicul asta,rog fara comentarii despre tuningul aplicat.sunt(em) in cautare de bari orignale,in caz in care nu gasim,raman cele de pe masina,mai ales partile de sus,jos o sa se modifice cat mai frumos ochiului.
Daca era e21,e23,ale caror bari sunt totusi de gasit,eram chiar de acuzat de ce nu renunt la fibra.dar decat deloc,sau pana cand se vor gasi bari originale,raman astea,repet,modificate la partea de jos.Si fara fanta in capota si fara leron portbagaj/luneta.
Pana una alta vine iarna,se fac lucrari minore,mai mult de adunat piesele necesare de interior/motor/caroserie etc,multe vor fi comandate noi,slava cerului ca se gasesc.in afara de bari care sunt foarte scumpe.
Injectia va fi una Motronic cel mai probabil.
In primavara incep dezasamblarea totala,tinichigerie,vopsitorie si reconstruirea interiorului...e foarte mult de munca,interiorul e mort...dar placerea de a lucra la un e24 e de partea mea. smile.gif
Va primi un tratament asemenea E12-ului meu.Pentru ca merita.
Momentan va dormi in curte la mine,si isi va povesti amintiri alaturi de celelelte bimmere.
LE:am probat de forma cum ar veni un eleron cum era cel de la BABA,tare mi-a placut ideea cu emblema langa numar,cea de pe portbagaj urmand a fi astupata.asta in cazul in care ramane eleronul asta,l-am pus doar de proba.
05aBi
Vrem mai multe poze!! biggrin.gif
In sfarsit a luat-o si masina asta pe drumul cel bun ...
bartro
Chestii de interior: http://cgi.ebay.de/BMW-e24-Innenausstattun...8b#ht_500wt_949
Mihai_AMD
poze...pana in primvara,asa va ierna masina
am desafcut eleronul luneta si priza de aer de pe capota,si am constatat cu stupoare cat chit a putut sa bage meseriasul,ca sa le aduca la nivel cu caroseria.GROAZNIC,nu merita un E24,(E24!!!) asa ceva...o sa aibe ceva de munca tinichigiul meu...
*volanul e cel de pe masina mea,il pusesem de proba oleaca smile.gif
*maine tr sa vina pe curier si stopurile "noi" rolleyes.gif
05aBi
Cum merge motorul ? Injectia ?
De ce vrei sa o inlocuiesti cu una motronic ?
bartro
Deja arate mai bine tongue.gif

Chiar, de ce motronic? Daca cel existent este in stare recuperabila, nu as schimba nimic. Daca tot insisti, trebuie sa faci cumva sa pastrezi galerie asta de admisie, arate mult mai bine ca cele de motronic si e si mai bun.
TiL
Aduna toata mizeria din compartimentul cu motorul de stergatoare, curata bine ca sub frunzele alea sunt scurgeri de apa si cred ca sunt infundate.
Ar mai trebui sa gasesti capacul (de tabla?) care acopera aeroterma.
iorgos
Spor la treaba Mihai, o sa ai mult de munca. smile.gif
Mihai_AMD
CITAT(05aBi @ Nov 28 2010, 10:51 AM) *
Cum merge motorul ? Injectia ?
De ce vrei sa o inlocuiesti cu una motronic ?

merge destul de bine,nu ma vait...dar,daca la mine la m20,am constatat ce diferenta MARE a fost intre inainte cu jetronic si acu cu motronic,am zis sa pun si la ala la fel,nu degeaba a fost si inlocuit je cu motronic,de nemti.in fine,aia sa fie ultimul pas sa schimb sau nu injectia...smile.gif

CITAT(bartro @ Nov 28 2010, 11:11 AM) *
Deja arate mai bine tongue.gif

Daca tot insisti, trebuie sa faci cumva sa pastrezi galerie asta de admisie, arate mult mai bine ca cele de motronic si e si mai bun.

referitor la aspect,cam urasc galeria asta,mult mai mult imi place cealalta mai noua de m30 biggrin.gif

CITAT(TiL @ Nov 28 2010, 12:26 PM) *
Aduna toata mizeria din compartimentul cu motorul de stergatoare, curata bine ca sub frunzele alea sunt scurgeri de apa si cred ca sunt infundate.
Ar mai trebui sa gasesti capacul (de tabla?) care acopera aeroterma.

nu ma apuc de curatat acum ca oricum urmeaza dezasamblare spre 100% a masinii si se va curata atunci inclusiv acele compartimente
*este si capacul de la aeroterma in portbagaj,e de tabla

CITAT(iorgos @ Nov 28 2010, 12:34 PM) *
Spor la treaba Mihai, o sa ai mult de munca. smile.gif

ms cool.gif
TiL
dar pana la dezasamblare e o iarna in care apa o sa stea pe acolo?
bartro
Au inlocuit l-jet cu motronic pentru ca e mai ieftin de facut, si de intretinut, odata ce era disponibil tehnologia de siliciu necesara la preturi acceptabile, si pentru ca cu motronic era mai usor de indeplinit normele de poluare.
De ce crezi ca motronic 1.3 pe pe E32 M30B30 scoate 188cp din motor asta, iar d-jetronic de pe 3.0Si scoate 200cp din aceasi bloc?

Galerie asta e tot farmecul la M30 clasic cu injectie. Flow de aer e mai bun ca la cele patratoase.
Mihai_AMD
CITAT(TiL @ Nov 28 2010, 04:36 PM) *
dar pana la dezasamblare e o iarna in care apa o sa stea pe acolo?

in fine nu cred ca sunt chiar infundate scurgerile ca a mai si plouat zilele astea aici si nu e nimic apa acolo....o sa le dau cat de cat la o parte
TiL
oricum cred ca-i pui prelata, la cate gauri i-au dat inainte...
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Nov 28 2010, 04:41 PM) *
Au inlocuit l-jet cu motronic pentru ca e mai ieftin de facut, si de intretinut, odata ce era disponibil tehnologia de siliciu necesara la preturi acceptabile, si pentru ca cu motronic era mai usor de indeplinit normele de poluare.
De ce crezi ca motronic 1.3 pe pe E32 M30B30 scoate 188cp din motor asta, iar d-jetronic de pe 3.0Si scoate 200cp din aceasi bloc?

Galerie asta e tot farmecul la M30 clasic cu injectie. Flow de aer e mai bun ca la cele patratoase.

nu am zis ca or fi mai bune motronicele,dar am zis sa scap de delco implicit de reglaje parareglaje avans,de o mie de vacumuri,si alte reglaje ce se fac si se tot fac la jetronic si tot se balbaie si tot se mai nush ce face...la motornic stii ca nu prea ai ce regla,daca nu deloc,decat inlocui eventual o piesa.
poate sunt eu speriat de multele si prea multele jetronice vazute,m10 m20 cat si m30 care nu mergea rotund si ok.

Dar repet,asta o sa fie poate ultimu lucru care o sa-l fac,daca o sa-l fac,schimbarea injectiei...
momentan sunt alte lucruri monumentale der realizat...

CITAT(TiL @ Nov 28 2010, 04:58 PM) *
oricum cred ca-i pui prelata, la cate gauri i-au dat inainte...

nu ii pun ca nu am...nu am nici pt a mea smile.gif
daca a stat atatea ierni afara ,nu mai moare o iarna
xox
Bart a schimbat delcoul, de fapt a inlocuit platina clasica smile.gif Si-a luat de o grija, pentru ca nu mai "impusca" in capac si nu mai "pierde" impuls pe acolo. Ai putea sa faci aceeasi manevra si la asta.

Despre furtunele si vacuum-uri, e migalos ce-i drept dar ai putea sa le inlocuiesti pe toate. Sunt convins ca n-o sa aibe probleme cu ea o perioada.

In rest, si mie mi se pare ca nu-i o idee buna s-o lasi afara peste iarna, mai ales fara capota/bucata de capota lipsa si gaurile si tabla expusa in spate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.