2.5-ul pe care l-am luat are un comportament ciudat cred ca doar la rece:
Porneste la vreo 1800rpm iar dupa cateva secunde turatia scade brusc sub 500 si moare. Trebuie sa calc acceleratia sanatos ca sa-si revina putin. Cand se incalzeste putin sta sub 500 rpm si gafaie asa.
Principalul suspect e bineinteles regulatorul de relanti. Se poate repara/curata sau trebuie altul?
Ce probleme am mai gasit:
- capacul de delco are piciorusele care iau curent de la lulea uzate rau. Si luleaua avea capatul inflorit rau. Le-am curatat si a parut sa mearga mai rotund apoi, dar problema relati-ului ramane.
- fisa 6 cam pisca, da curent dar probabil nu cum ar trebui
- termostat lipsa, pentru ca tot radiatorul se incalzeste de la inceput, dar temperatura motorului nu trece de sfert.
- vacuumul care iese din furtunasul ce da gazele de carter in admisie nu e conectat nicaieri.
- clapeta debitmetrului clampane uneori, in timp ce da sa moara, semn ca aerul are o circulatie tare ciudata (ba trece ba nu trece), ceea ce ma duce cu gandul inapoi la regulatorul de relanti.