![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
2.5-ul pe care l-am luat are un comportament ciudat cred ca doar la rece:
Porneste la vreo 1800rpm iar dupa cateva secunde turatia scade brusc sub 500 si moare. Trebuie sa calc acceleratia sanatos ca sa-si revina putin. Cand se incalzeste putin sta sub 500 rpm si gafaie asa. Principalul suspect e bineinteles regulatorul de relanti. Se poate repara/curata sau trebuie altul? Ce probleme am mai gasit: - capacul de delco are piciorusele care iau curent de la lulea uzate rau. Si luleaua avea capatul inflorit rau. Le-am curatat si a parut sa mearga mai rotund apoi, dar problema relati-ului ramane. - fisa 6 cam pisca, da curent dar probabil nu cum ar trebui - termostat lipsa, pentru ca tot radiatorul se incalzeste de la inceput, dar temperatura motorului nu trece de sfert. - vacuumul care iese din furtunasul ce da gazele de carter in admisie nu e conectat nicaieri. - clapeta debitmetrului clampane uneori, in timp ce da sa moara, semn ca aerul are o circulatie tare ciudata (ba trece ba nu trece), ceea ce ma duce cu gandul inapoi la regulatorul de relanti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 01:26 AM |