Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 2002
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3
bartro
Am zis ca pun si eu cateva poze cu masina mea pe forum asta. Masina mea este un BMW 2002, an de fabricatia este 1968. Este din primul serie de BMW '02' cu motorizare de 1990cmc, mai precis nr. 5993 din fabrica. Eu am cumparat masina in primavara anul 2000 dupa ce am vazut un anunt la un ziar local. De atunci sunt primele 4 poze de mai jos. Stare tehnica si stare de interior erau destul de bune, insa la tabla avea tot feluri de gauri mai mult si mai putin ascunse. Dupa ce a fost sudat ce era mai urgent, am mers cu masina pana in toamna 2001, traversand de 2 ore europa cu ea, pana cand s-a stricat consecutiv alternatorul si o cruce de la cardan.

Pentru ca am avut intentia si loc pentru o restaurare, am inceput sa scot motor, cutie, dar din lipsa de timp, cunostinta si fonduri masina a ramas asa pana in vara anul 2005, cand am decis sa fac urgent ceva ca altfel ajungea la dezmembrari.
Caroserie am dat cineva pentru o reparatie mai buna de gauri veche sudate de mine, si repatatie de tabla unde au aparut probleme noi intre timp. La motor am desfacut chiulasa, am inlocuit semeringi de supape, lant de distributie, rectificat scaune supape, si cam atat. Dupa ce a fost pus la punct caroserie, a fost vopsit, din pacate nu a iesit foarte bine, dar am gandit ca macar nu mai rugineste. Toate asta a durat cam un an de zile, si in decembrie 2006 am reusit s-o inmatriculez ca masina de epoca. Urmatoare 6 poze de mai jos sunt din primavara 2007. Mai am inlocuit o gramada de pise mai mici, cum ar fi faruri, grile fata, schimbator de viteze, pentru ca nu erau originale.
iorgos
Salut BATRO este foarte frumoasa, sa o stapanestii sanatos si tu si ea
bartro
Mersi Iorgos.
Mai era ceva de povestit; la sfarsitul de Martie 2007 am fost accidentat cand am oprit la o trecere de pietoni, rezultat e ca masina e lovit in spate si in fata pentru ca a din cauza o lovitura din spate am fost si impins in masina care era in fata mea. Noroc ca capota si capota portbagaj au ramas intreg. O sa incep cu lucrari la masina in max. 2 saptamani. Pentru spate am gasit niste elemente de tabla cu ajutorul carei sper ca pot fi refacut linia la aripa spate. Fata am gasit intreg nou si o sa fie inlocuit. Nu pentru ca a fost lovita tare acuma, dar pentru ca, ca multe 2002-uri pe care am vazut, masina a fost lovita in fata de mai multe ore si chiar inainte de ultimul accident nu mai prea se potriva radiator si grile. Sper sa scap si de trapa de sticla pe care nu suport. Si daca am si mai mult noroc cu vopsire de data asta, o sa iese mai bine decat inainte. Sper sa am noroc asta. Am atasat poze de dupa accident. Am si primit intre timp de la cineva ceva informatie despre exemplarul meu de 2002:

Dear Mr,

Thank you for your new email. Here's the data you want:

The BMW 2002 VIN 1605993 was manufactured on May 3rd, 1968 and delivered on
May 7th, 1968 to the german BMW dealer Erb in Laar. The original colour was
Polaris metallic, paint code 060.

We hope, this is helpful for you.

Yours sincerely,

BMW Group
Andreas Harz
Mobile Tradition
Group Archives / ST-1
General Archive Services
80788 München
Phone: +49 89 382-68281
Fax: +49 89 382-24765
INTERCEPTOR
si asa lovita tot e frumusica
nmg
Pacat de ghinion, pentru ca e marfa masina si daca zici ca ai traversat Europa cu ea de doua ori , tot respectul. De curiozitate, cati km are la bord si daca a fost facut motorul vreodata ? Ma refer la partea de pistoane, arbore si camasi.
bartro
QUOTE (nmg @ Jul 23 2007, 08:55 AM) *
Pacat de ghinion, pentru ca e marfa masina si daca zici ca ai traversat Europa cu ea de doua ori , tot respectul. De curiozitate, cati km are la bord si daca a fost facut motorul vreodata ? Ma refer la partea de pistoane, arbore si camasi.


Nu stiu cat are la bord, ca merge pana la 99.999 de km si dupa asta e din nou pe 0. Cand am cumparat masina avea 25.000 la bord, dupa uzura cred ca masina a mers 225.000 sau 325.000. Eu mai am mers vreo 30.000 cu ea. Nu prea mult, si de obicei afara, in oras nu prea am mers. Era masina de vacanta. Nu stiu daca a fost facut motor odata. Bloc e ok, chiulasa trebuie refacuta, are joc la ghidaje de supape si sa aud tacheti. Am dat jos odata chiulasa, si motor nu este bucsat, nici zgriaturi nu avea in cilindrii. Poate urmeaza acuma o segmentare, si verificare de bloc daca tot incep cu lucrari la masina. Oricum chiulasa trebuie reconditionata ca trage ceva ulei prin ghidaje de supape.
iorgos
Salut BARTO, imi pare bine ca te apuci s-o refaci. Oricum este foarte frumoasa, ti-ai pus si aprinderea pe cara ai cumparato. Si multa bafta la reparatii si vopsit.
bartro
QUOTE (iorgos @ Jul 23 2007, 11:53 AM) *
Salut BARTO, imi pare bine ca te apuci s-o refaci. Oricum este foarte frumoasa, ti-ai pus si aprinderea pe cara ai cumparato. Si multa bafta la reparatii si vopsit.


Nu am pus aprindere :-) am facut un inceput dar nu am finalizat, nu mai stiu de ce. Cred ca nu am reusit sa desfac ceva. sau avans centrifugal nu s-a potrivit ca e prea veche a mea.
iorgos
Imi pare rau ca nu ai reusit sa pui aprinderea. Referitor la BMW-ul dupa B-UL NICOLAE GRIGORESCU sar putea ca sa fie de vanzare. Trebuie sa ma interesez mai mult. Revin cu detalii.
bartro
Am pus niste poze la topic vanatoare de epave cu masina de pe grigorescu. Asta trebuie sa fie gratis ca e de lucru acolo o gramada.
iorgos
OK. Sunt de acord tu tine. Dar nu se stie de unde apare un impatimit BMW.
bartro
Mai am gasit cateva poze mai veche, cum era masina in august 2004.
Frumos. Gauri erau toate acoperit cu fibra de sticla. Sa nu folositi nociodata asa ceva pe masinile voastre.
bartro
Saptamana asta incepe lucrare la masina. Am facut rost de o fata completa, si niste table pentru spate, sper sa scap si de trapa de sticla, a inceput sa ploua in masina. Ultimele poze facute azi:
manole74
Succes!!
bartro
Pana la urma a inceput lucrarea vineri biggrin.gif
O sa vad si la motor ce mai trebuie facut ca sa merge decent, de fapt contez pe ajutorul lui Interceptor, care e si mai princeput si mai responsabil cu lucraruri la BMW-uri.
Intre timp, sper sa pregatesc niste carburatoare de 2002ti pentru masina. Ca sa mai cresc consum, se zicem:
bartro
Pentru ca in luna asta imi expira placute de inmatriculare, am fost azi la Udriste ca sa vad ce imi trebuie pentru prelungire. Se pare ca, acuma cand RO e in EU, treb sa fac acte vamale la masina ca sa obtin placute noi. Incepe distractie din noua. In loc sa fie mai simplu, a devenit mai complicat. Luni dimineata intentionez sa caut un punct vamal undeva pe b-dul timisoara. Sunt curios la ce acte imi trebuie, ca nu am nimic decat carte de identitate si talon romanesc sad.gif
bartro
Inca in lucru:
bartro
A aparut o alta problema, inmatriculare.
Pentru ca Romania e in EU acuma, nu mai am sedere temporara. Si pentru ca nu mai am sedere temporara, nu pot sa inmatriculez masina pe sedere temporara.
Deci treb sa fac acte vamale (asa zice politia). Am fost la 2 puncte vamale, si am avut o surpriza neplacuta. La primul m-a cerut sa platesc TVA in valoare de 1300 si ceva de Euro, la celalt aceasi TVA, plus inca 10% pentru ca masina nu are certificat E1 sau ceva de gen asta, si nu e considerat din EU.

Acuma ma cert cu ei pe trei motive:
1. TVA sa plateste la cumparare vanzare din cat stiu eu, care nu este caz aici. E masina mea.
2. Masina e de epoca, deci de colectie. Pe obiecte de colectie (macar unele categorii) nu se plateste TVA.
3. In lista de scutiri la vama scrie ca bunuri personale ale membrii de EU sunt scutite de TVA.

Din pacate ofiter vamal de azi a considerat ca din cauza ca am inmatriculat masina pe sedere temporara anul trecut (2006) sa considere intrare in tara 2006, si nu am treaba cu scutiri de EU. Mi se pare incredibil ce mi se intample. E mai usir sa inmatriculez masina in Turcia in momentul de fata. Vorbesc serios.

Daca nu rezolv problema renunt la masina asta. M-am obosit. Numai cheltuieli neprevazute am (accident fara vina mea, piese scumpe, si acuma vama) si de fapt in ultimul 2 ani jumate in cat muncesc la ea, am pot sa merg cu ea decat 4 luni. Nu mai merita.

Mai am 2 posibilitati. Sau dau de un ofiter vamal care intrerpreteaza alfel cazul, in avantajul meu, sau merg iar in alte parte si nu spun ca a fost inmatriculat temporar in Romania. Dar pentru asta treb sa recuper acte originale de la politia :-(
ionusunt
Welcome to Romania mellow.gif
bartro
QUOTE (ionusunt @ Nov 6 2007, 02:44 PM) *
Welcome to Romania mellow.gif

Nu mai tine numai de Romania. EU garanteaza circulatie libera de persoane si bunuri. EU vrea oameni sa lucrez in straninitate. Noi (sau eu in caz particular) ca cetatean de EU am de dat astia in judecat sau ceva de gen asta. Si nu sa fie cat un ofiter vamal obosit care pleace maine in concediu care interpreteaza lege cum stie el. Idea e ca m-am chiar obosit. In afara de niste oameni de pe forum aici n-am primit nici un sprijin, nici macar am fost tratat normal. Undeva exista o limita. Am cam atins-o.
TiL
Incearca poate dai de alt functionar vamal. Eventual ia cu tine un prieten romanas care sa poata purta o discutie "cursiva" cu el, fara sa se piarda in fata argumentelor lor.
bartro
QUOTE (TiL @ Nov 6 2007, 06:00 PM) *
Incearca poate dai de alt functionar vamal. Eventual ia cu tine un prieten romanas care sa poata purta o discutie "cursiva" cu el, fara sa se piarda in fata argumentelor lor.

Iti dai seamna ca o sa mai incerc.
Si chiar ofer recompensare pentru cine ma ajuta in mod profesional.
bartro
QUOTE (bartro @ Nov 6 2007, 07:28 PM) *
Iti dai seamna ca o sa mai incerc.
Si chiar ofer recompensare pentru cine ma ajuta in mod profesional.


Up dupa 2 ani si 2 luni..

Vreau sa finalizez povestea cu masina asta. Cu ajutorul de cineva de pe forum voi face o ultima incercarea de lamurirea pozitia legala de masina asta.
In functie de ce o sa aflu saptmana asta fac decizia finala asupra soarta ei: reparatie + reinmatriculare sau vandut intreg / bucati. Va tin la curent.
TiL
Succes!

Vezi ca vopsitorul si-a facut atelierul lui de vopsitorie, ma gandesc ca acum ar putea sa gaseasca timp si pentru bombita ta.
bartro
Mersi TiL.
Nu stiu starea actuala de masina. Timp nu cred ca fost problema, nu mai am insistat eu dupa s-a incurcat treaba cu actele.
TiL
A fost problema si cu timpul, ca nici mie nu-mi raspundea la telefoane etc. Apoi dupa mai bine de un an a raspuns, mi-a zis ca si-a facut atelier si sa ma duc sa-mi iau capotele, vopsite sau nu, dupa preferinta
bartro
QUOTE (bartro @ Jan 19 2010, 04:08 PM) *
.. In functie de ce o sa aflu saptmana asta fac decizia finala asupra soarta ei: reparatie + reinmatriculare sau vandut intreg / bucati. Va tin la curent ..

Sa amana pana Marti, treb sa merg la Politia.
bartro
Un test din 1968 in Germania:
http://www.youtube.com/watch?v=kl1O6teXaIk...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ABhHpNXLokU...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fZbvjmAcXqs...feature=related

Imi place cum au testat, lucruri relevante. Cum reactioneaza la vant lateral, cum porneste la frig, cum trece prin apa adanca. Nu ca acuma, cu numaratoare de suporti de pahar si cat de placut la mana e material folosit la panouri de usa.
lord halo
frumos ! oare sunt teste si despre rechini? e12 e21 e24 e23... unsure.gif
David
CITAT(bartro @ Jan 22 2010, 09:47 PM) *
Un test din 1968 in Germania:
http://www.youtube.com/watch?v=kl1O6teXaIk...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ABhHpNXLokU...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fZbvjmAcXqs...feature=related

Imi place cum au testat, lucruri relevante. Cum reactioneaza la vant lateral, cum porneste la frig, cum trece prin apa adanca. Nu ca acuma, cu numaratoare de suporti de pahar si cat de placut la mana e material folosit la panouri de usa.

Diferenta intre fier si plastic!... wub.gif cha (2).gif blush.gif
bartro
Am fost la Polizei azi, au confirmat ca le trebuie o hartie din care iese ca a fost incheiat dosar vamal (care nu am deschis eu explicit anyway). Deci nu arate bine.
bartro
Am sunat la Vama, la sfat de o tanti de acolo le am dat un mail (a promis ca sa inregistreaza si sa da raspuns in 30 de zile). Nu am incredere. Daca nu primesc confirmare si un nr de inregistrare la mail, o sa le deranjez pe alte cale.

Problema a cam ajuns la ast: Politia imi cere sa le arat declaratie vamala, ca, according to them, am deschis un dosar atunci cand am inmatriculat masina, si trebuie inchis. Si tanti de la vama a zis ca masina undeva / cumva figureaza cu un dosar. Iar eu nu am trecut niciodata la vama. Am gasit si lege cu care am inmatriculat masina atunic, si scrie cam asa la acte necesare: "Chitanta sau declaratia vamala de import temporar (copie legalizat vand aplicat timbrul sec al notarului). In locul acestui document, pentru un singur vehicul cu masa totala maxima mai mica de 3.5000 kg, se poate depune un certificat de inmatriculare permanenta sau temporara strain, al carui titular este persoana care solicita inmatricularea in Romania"

Avand in vedere ca nu am avut atunci treaba cu vama, cum poate fi considerat ca am facut/deschis vama la masina? Asa, implicit? Daca atunci la inmatriculare as fi citit asa ceva prin legi, nu o inmatriculam. Mie era frica de vama. Iata de ce. Daca nu am dosar deschis la vama (asa cum cred eu), de ce trebuie respectat lege de atunci?

Astept cu interes raspuns de la Vamesi.

Am inceput sa ma orientez si de o cala de m-a scapa de masina asta, si am dat de o ideea interesanta: http://www.youtube.com/watch?v=fWWio66QmVw...feature=related
http://www.stiripescurt.ro/stiri/un-bugatt...deo/469015.html

Ma gandeam la lacul morii.

Sau o vrea cineva de pe forum? Daca e cineva care vrea masina, pentru inmatriculare, sunt dispus sa ajut cu actele samd. Pentru piese nu stiu cum sa procedez, cred ca am obligatie sa informez si cei de la Retromobil. Trebuie si radiat la fisc. Astept propuneri pe pm...
edutxu
fratele meu ar fi interesat de ea...
dar vorbim pe pm detalii tongue.gif
05aBi
Vreti sa arestati toti rechinii ? Mai lasati si la altii ... laugh.gif
edutxu
QUOTE (05aBi @ Jan 30 2010, 05:23 PM) *
Vreti sa arestati toti rechinii ? Mai lasati si la altii ... laugh.gif

l am imbolnavit crunt pe fratemiu, desi la inceput nu i placeau "lazile" ca 2002 tongue.gif
acu vrea chiar 635csi e24
dar sa vedem....sunt alte planuri pana acolo
bartro
QUOTE (05aBi @ Jan 30 2010, 05:23 PM) *
Vreti sa arestati toti rechinii ? Mai lasati si la altii ... laugh.gif

Asta e pre-rechin smile.gif , poate Heterostraci, nu situ.
ionusunt
sa nu arunci masina in lac ....da i foc fa orice dezmembreaza o tongue.gif
bartro
QUOTE (ionusunt @ Jan 30 2010, 09:35 PM) *
sa nu arunci masina in lac ....da i foc fa orice dezmembreaza o tongue.gif

Am incercat varianta cu dezmembrat cu un 1502 acuma cativa ani, sincer, mai bine o aruncasam in lac.
Foc imi place, veniti la un gratar? smile.gif
ZerO_CooL
Ar fi pacat.
TiL
Da, pacat de masinuta, luasei cam tot ce trebuie sa iasa ceva frumos sad.gif
bartro
Am primit confirmare de la Autoritatii nationale a Vamilor ca au primit solocitarea mea pe 29-01-2009. Now we wait.
bartro
Cica merge si inmatriculat in BG. Pentru viitorul proprietar insa.
bartro
O poza actuala
bartro
QUOTE (bartro @ Feb 3 2010, 04:09 PM) *
Am primit confirmare de la Autoritatii nationale a Vamilor ca au primit solocitarea mea pe 29-01-2009. Now we wait.

Azi e 08 Martie si nu am primit nici un raspuns de la vama cu toate ca pe site -ul lor scrie ca:
QUOTE
Astfel, potrivit art. 6 si 7 din Legea nr. 544/2001, orice persoana are dreptul sa solicite si sa obtina de la autoritatile si institutiile publice, in conditiile acestui act normativ, informatiile de interes public. Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa raspunda in scris la solicitarea informatiilor de interes public in termen de 10 zile sau, dupa caz, in cel mult 30 de zile de la inregistrarea solicitarii, in functie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrarilor documentare si de urgenta solicitarii.


Le mai am trimit un mail dbg_lazy2.gif

LE: nu o fi de interes puplic, masina asta laugh.gif
INTERCEPTOR
daca nu i a bani statul adica boc si basescu nenorociitii c einteresu au ei sa ti rezolve tie problema:?
de aia urasc romania si din alte sute de motive
sconx
QUOTE (bartro @ Feb 8 2010, 10:08 PM) *
O poza actuala


Si eu m-am decis greu dar am dat 2 bucati la Remat anul trecut.Si fara"voucher" Eu ti l-as lua dar e cu stopuri rotunde , ale mele au patrate.
bartro
QUOTE (sconx @ Mar 15 2010, 02:38 PM) *
Si eu m-am decis greu dar am dat 2 bucati la Remat anul trecut.Si fara"voucher" Eu ti l-as lua dar e cu stopuri rotunde , ale mele au patrate.

2 bucati? sad.gif
Stiam de 1802 alb, dar ce mai ai aruncat? Nu ai gasit nici un cumparator?
bartro
Azi e o zi mare; am raspuns de la Vama. Din pacate tot TVA ramana (daca am citit bine). O sa caut legiile la care se refere in rapsuns si mai vad.

Raspuns de la vama:

Direcţia Tehnici de Vămuire şi Tarif Vamal

Nr.6524/04.03.2010

Către,

Dl. Bart,

Referitor la adresa dvs. transmisă Autorităţii Naţionale a Vămilor şi înregistrate cu numărul de mai sus, prin care solicitaţi informaţii cu privire la formalităţile vamale pentru un autoturism marca BMW înmatriculată temporar în România, vă facem cunoscut următoarele:

Potrivit art. 558 din Regulamentul Comisiei (CEE) nr. 2454/1993 privind dispoziţii de aplicare a Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 2913/92 privind instituirea Codului Vamal Comunitar „Scutirea totală de drepturi de import se acordă pentru mijloace de transport rutier, feroviar, aerian, maritim şi fluvial când acestea:

* sunt înmatriculate în afara teritoriului vamal al Comunităţii pe numele unei persoane stabilite în afara acestui teritoriu; totuşi, în cazul în care mijloacele de transport nu sunt înmatriculate, condiţia de mai sus poate fi considerată îndeplinită dacă sunt deţinute de o persoană stabilită în afara teritoriului vamal al Comunităţii;
* sunt utilizate de o persoană stabilită în afara acestui teritoriu, fără a aduce atingere articolelor 559, 560 şi 561 (....)”

În cazul în care, în prezent, aceste condiţii nu mai sunt îndeplinite, regimul de admitere temporară cu exonerare totală de drepturi de import nu mai poate fi acordat în continuare, titularul putând opta pentru una din următoarele soluţii:

1. punerea în liberă circulaţie cu îndeplinirea formalităţilor vamale;
2. scoaterea mijlocului de transport din România.

În vederea efectuării formalităţilor vamale de punere în liberă circulaţie este necesară achitarea drepturilor de import şi a taxei pe valoarea adăugată.

Conform anexei V, nr. 4, paragraful 1 din Actul de aderare,

,,Fără a aduce atingere articolului 20 din Regulamentul (CEE) nr. 2913/92, mărfurile care la data aderării se găsesc în depozit temporar sau sub una din destinaţiile şi regimurile vamale menţionate la articolul 4 alineatul (15) litera ( B ) şi alineatul (16) literele ( B ) - (g) din acest regulament în Comunitatea extinsă, ori care se află în curs de transport după ce au făcut obiectul formalităţilor de export în Comunitatea extinsă, sunt libere de taxe vamale şi alte măsuri vamale când sunt declarate pentru punere în liberă circulaţie în Comunitatea extinsă cu condiţia să se prezinte una din următoarele:

(a) dovada originii preferenţiale emisă valabil sau întocmită înainte de data aderării în conformitate cu unul dintre acordurile europene enumerate mai jos sau cu acordurile preferenţiale echivalente încheiate între noile state membre şi care conţin o interdicţie de drawback sau de exonerare de taxe vamale pentru materii prime neoriginare utilizate pentru fabricarea unor produse pentru care este emisă sau întocmită o dovadă de origine (regula „no-drawback”);

Acordurile europene:

– 21994 A 1231 (24) Bulgaria: Acordul european instituind o asociere între Republica Bulgaria, pe de o parte, şi Comunităţile Europene şi statele membre ale acestora, pe de altă parte – Protocolul 4 privind definirea noţiunii de „produse originare” şi metodele de cooperare administrativă;

– 21994 A 1231 (20) România: Acordul european instituind o asociere între România, pe de o parte, şi Comunităţile Europene şi statele membre ale acestora, pe de altă parte – Protocolul 4 privind definirea noţiunii de „produse originare” şi metodele de cooperare administrativă.

( B ) orice mijloace de dovedire a statutului comunitar menţionate în articolul 314c din Regulamentul (CEE) nr. 2454/93;

( C ) un carnet ATA emis înainte de data aderării într-un actual stat membru sau într-un nou stat membru.”

Potrivit art. 320 din Regulamentul Comisiei (CEE) nr. 2454/1993 privind dispoziţii de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 2913/92 privind instituirea Codului Vamal Comunitar „Dacă este necesar să se determine caracterul comunitar al autovehiculelor rutiere înmatriculate într-un stat membru, aceste vehicule sunt considerate ca având caracter comunitar:

(a) în cazul în care sunt însoţite de plăcuţe sau de documente de înmatriculare şi datele de identificare indicate de respectivele plăcuţe şi documente dovedesc fără nici un dubiu caracterul lor comunitar,

( B ) în celelalte cazuri, în conformitate cu modalităţile menţionate la articolele 315-319 şi 321-323”.

Aşadar, dacă se face dovada statutului comunitar, autovehiculele sunt libere de taxe vamale, încasându-se doar taxa pe valoarea adăugată.

Determinarea cuantumului drepturilor de import datorate se face, în conformitate cu prevederile art.141, 144 alin. 1 şi art. 214 din Regulamentul Consiliului (CEE) nr.2913/92 de instituire a Codului Vamal Comunitar, pe baza elementelor de taxare adecvate pentru respectivele mărfuri la data naşterii datoriei vamale aferente, respectiv data punerii în liberă circulaţie. Prin urmare taxele vamale aplicabile la punerea în liberă circulaţie sunt cele cuprinse în Tariful vamal comun de import al Uniunii Europene, adoptat prin Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 2658/87 privind Nomenclatura tarifară şi statistică şi Tariful vamal comun, cu modificările şi completările ulterioare.

Taxa pe valoarea adăugată la import se calculează şi se încasează potrivit prevederilor art. 136, 139 şi 157 alin. (3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

Stabilirea valorii în vamă a autoturismelor şi vehiculelor se determină în conformitate cu prevederile H.G. 945/2006, pentru aprobarea Normelor privind determinarea valorii în vamă pentru bunurile aparţinând călătorilor şi altor persoane fizice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.665/2006.

În concluzie, în situaţia în care optaţi pentru efectuarea formalităţilor vamale de punere în liberă circulaţie pentru autoturismul la care faceţi referire în adresa dvs., este necesar să vă prezentaţi la un birou vamal din localitatea unde aveţi stabilit domiciliul sau reşedinţa, după caz, şi să solicitaţi acordarea acestui regim.
DIRECTOR

- am sters numele -
05aBi
Ce se mai aude cu 02 Bart ? Ai cam lasat topicul in paragina, de cand a venit mezinul. tongue.gif
bartro
QUOTE (05aBi @ Apr 27 2010, 09:37 PM) *
Ce se mai aude cu 02 Bart ? Ai cam lasat topicul in paragina, de cand a venit mezinul. tongue.gif

E in paragina mai de mult, ca si masina.
Ce sa zic. Mai vedem. Poate va urma o inmatriculare in BG. Poate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.