TiL
Apr 28 2010, 10:46 AM

deci chiar nu merge in RO?
bartro
Apr 28 2010, 11:32 AM
Merge, dar treb sa dau statul Roman niste bai pe care nu consider ca au meritat.
bartro
Dec 28 2010, 06:34 PM
Am facut pana. Poze by interceptor.
xox
Dec 28 2010, 07:19 PM
Schimba roata
TiL
Dec 28 2010, 08:04 PM
Hopa, se pare ca masinuta a facut un pas mare

Poate de-aia n-a mai rezistat roata
bartro
Dec 28 2010, 09:14 PM
A fost mutat, poate din cauza de vecini suparati.
INTERCEPTOR
Dec 29 2010, 12:31 AM
vorect
au facut gura vecini:PPe un pas inainte..poate asa o sa fie gata anu asta:P cu inmatriculatul.bg singura solutie.inca o revolutie
bartro
Apr 4 2012, 02:57 PM
tomado e28 owner
Apr 4 2012, 03:25 PM
Si un rezumat pe scurt? De preferat in romana/engleza
elvislorin
Apr 4 2012, 03:30 PM
ar fi fain daca as intelege...as pleca naiba din tara asta
bartro
Apr 4 2012, 03:51 PM
S-a sezizat EU ca multi au probleme cand iau masinile cu ei la mutari in spatiu UE. Cum UE promoveaza circulatie libera de oameni si bunuri in spatiul lui, UE s-a hotarat sa face ei niste reguli ca sa fie mai usor inmatricularea masinilor cand sa muta cineva cu masina in ineteriorul UE-ului.
Nu stiu daca ma ajuta pe mine cu ceva, probabil nu. In fine, cu ocazia asta m-am amintit de problema, si am mai rugat-o pe cineva sa se intereseaza daca mai exista scapari altfel decat sa dau guvernul Romanesc o pomana.
David
Apr 4 2012, 09:05 PM
S-ar putea sa fie o sansa pentru tine!...
bartro
Nov 19 2013, 08:44 PM
Gasit in arhiva:
05aBi
Nov 19 2013, 09:07 PM
Nice
Apropo, ce se mai aude de el ?
bartro
Nov 20 2013, 11:25 AM
Hm, zvonul e ca inca exista. Si exista si o vaga idee pomenit din cand in cand de il a repune pe roti, dar momentan e on hold si in paragina.
Halogen
Nov 20 2013, 08:05 PM
Fara sa te superi pe mine nu`ti zic cu rautate DAR iti cam bati joc de masinuta aia

nu te stresezi cu inregistrarea ei de loc...sa sti ca statul roman nu o sa-ti trimita prin posta acasa chemare la biroul de inmatricularii asta ca idee

e vehicul istoric ai taxa 0 :)si nu cred ca s-ar pune problema la partea financiara ca nu o fi taxa (daca e sa platesti) vreo suma SF !
xox
Nov 20 2013, 10:38 PM
Esti pe langa, amice
Halogen
Nov 20 2013, 10:49 PM
QUOTE (xox @ Nov 20 2013, 10:38 PM)

Esti pe langa, amice

Mda. Are rost sa mai zic ceva de masina ta xox ?
TiL
Nov 20 2013, 11:43 PM
ce ne ma place sa dam cu parerea cand nu avem datele problemei , dar mai ales datele chestiunilor care inflenteaza prioritatea problemei...
xox
Nov 21 2013, 10:11 AM
Incet-incet se pune si a mea pe picioare

Si asta nu poate decat sa ma bucure
Acuma daca as reusi sa pun mana pe carburatoarele lui Bart as fi si mai fericit

da' ma multumesc si cu un pierburg...
bartro
Nov 21 2013, 10:19 AM
Masina, pe langa faptul ca e accidentata din cauza unui sofer aerian (nu eu), a cazut intr-o gaura legislativa. Daca nu ma insel, am mai discutat pe tema asta si cu Halogen. Dar s-ar putea sa ma insel.
Se rezolva cu bani, dar nu vreau sa dau statului niste bani pe care mi le cere nedrept.
Am avut legatura cu mai multi avocati in anii astia, toti au lasat-o balta, nimeni nu a venit cu o solutie. Mai am un numar de telefon a unui baiat descurcaret, poate o sa-l sun intr-o zi.
QUOTE (xox @ Nov 21 2013, 10:11 AM)

Acuma daca as reusi sa pun mana pe carburatoarele lui Bart as fi si mai fericit

da' ma multumesc si cu un pierburg...
Ti-am explicat si la telefon ca mergeau prost acuma 10 ani. Zero fiabilitate. Nu cred ca s-au remediat singuri in timp.
xox
Nov 21 2013, 11:29 AM
Cred ca si mie mi-ai explicat 'gaura legislativa', era vorba de o lege care nu se mai aplica decat retroactiv sau ceva de genul asta, din cauza datei de aducere a ei in tara.
In alta ordine de idei, mi-ai zis si ca nu-s ok carburatoarele, eu am zis in gluma ca mi-ar place

Sincer sa fiu, n-as avea cum sa le reglez, iar cand ti le-am cerut era mai mult ideea aia de "vintage performance".
bartro
Sep 1 2014, 09:53 AM
Latest greatest
bartro
Oct 1 2014, 09:40 AM
.gif)
Cum stai la capitolul "paperwork"? Dar mai important de atat, ii montezi sidedraft-urile?
bartro
Oct 1 2014, 11:37 AM
Paperwork nu a mai progresat.
In anii astia s-au mai pierdut niste piese, cum ar fi faruri, sezutul de la bancheta..
Dar masinuta inca exista si lui Interceptor i s-a facut mila de ea

Solexuri sunt in beci, galeriile sunt la un membru de forum ca voia sa le copieze.
David
Oct 10 2014, 12:50 PM
Poate ajuta la ceva... www.bmw02.de
bartro
Oct 10 2014, 03:14 PM
Stiu, relativ scump.
bartro
Oct 15 2014, 03:27 PM
bartro
Dec 10 2014, 11:38 AM
miscarea de iarna

bartro
Apr 3 2015, 10:58 PM
Luat niste prostii, ce e in foto, plus, daca tot s-a pierdut bancheta ei, o bancheta de E24 (scoici!).
Parca mai aveai sidedraft-uri, nu?
bartro
Apr 4 2015, 05:34 PM
Ma gandeam ca o sa intrii pe fir

Da, am o pereche de solex, astea sunt dellorto.
alex230ro
Apr 4 2015, 06:00 PM
ai pe cineva care stie sa le regleze?sau care sa stie sa regleze un carburator de M20?
Ce are M20-ul acela? Pierburg ori Solex?
bartro
Apr 6 2015, 09:42 AM
Eu intotdeuna mi le reglez singur. Caut informatie si invat. Am vazut destui care invart de toate suruburi anapoda ca sa mai am incredere.
Ai dat scoicile de pe passat si acum cauti pentru rechin?
bartro
Apr 6 2015, 01:13 PM
Nu neaparat, dar s-a pierdut sezutul la 2002, si se pare ca scoici de E24 se gasesc mai usor. Si nu da rau deloc pe 2002, sunt exemple pe net.
ps. 02 nu cred ca e rechin
QUOTE (bartro @ Apr 6 2015, 10:42 AM)

Eu intotdeuna mi le reglez singur. Caut informatie si invat. Am vazut destui care invart de toate suruburi anapoda ca sa mai am incredere.
Exact asta vroiam si eu sa spun. Si eu mi-am reglat singur carb-ul, dupa ce m-am documentat. Multe zile. Dar pana la urma, daca ai rabdare, se face. Trebuie doar sa mergi pe rand cu toate si sa iei in considerare toate combinatiile si sa tii minte ce sa dai + si ce -.
Eu mi-am facut hartii pe care scriam, ca sa stiu cate ture aveam pe fiecare jiglor sau surub. Dadeam la maxim strans apoi invers. Si mergea foarte ok motorul, chit ca pierdeam cate 2-3 zile sa-l reglez
bartro
Apr 7 2015, 06:45 AM
Un carburator in mod normal nu o reglezi in fiecare zi. Poate odata pe an, mici ajustari.
Pardon, nu vazusem titlul topicului, credeam ca ai postat update la 528.
Dar asta micu nu-i si el un pic rechin?
http://klimentp.deviantart.com/art/BMW-200...rk-vt-417147701
Bart aici din pacate trebuie sa te contrazic

L-am reglat pe al meu aproape zilnic pentru ca nu stiam ce se intampla.. Ca sa aflu dupa multa vreme ca era schimbat UN SINGUR jiglor... Iar de la ala se ducea... Si reglam pe rand toate
bartro
Apr 7 2015, 01:24 PM
Eu vorbeam de un carburator in mintile lui, nu cu improvizari. Asa te poti distra si cu injectie, pui 2, 3 injectoare diferite si ai asigurat treaba.
Stiu, nu era chiar in parametrii din fabrica. Dar a fost "entertainment" pe banda rulanta.
In fine, ideea era ca mi-a placut tot procesul in sine ca sa descopar " the culprit " - vinovatul (nu stiu exact in engleza cum ii zice). M-a rupt de chestiile de zi cu zi. Altii stau si fac machete de trenuri (nu zic nimic de rau, si mie imi plac), altii fac sere, eu stau la bloc si n-am decat o masina ca "hobby".
Devine stresant ce-i drept la un moment dat, cand pasiunea se loveste de familie si viata de zi cu zi. Sunt o persoana altruista (in general) iar toata lumea spune sa ma gandesc mai mult la mine. Totusi cred ca am gasit un echilibru in bmw-uri. Nu pentru marca (pana la urma orice masina merge) dar pentru inginerie. Imi place sa-mi spun: "aha! acum inteleg de ce e asta asa!".
In acelasi timp, inteleg foarte bine si evolutia tehnologiei si nevoile din spatele acesti evolutii. Oamenii sunt diferiti si trebuie indeplinite o multitudine de conditii. Unul vrea eficienta, altul vrea masina, altul vrea securitate, altul n-are bani, altul vrea briz-briz-uri in masina, etc.
Asa ca-mi place doar sa merg la un carburator, sa-l asez eu cum trebuie si daca se zapaceste, sa-l fac la loc. In urmatoarele 10 minute, daca se poate.
In fine, sunt putin enervat ca nu mai porneste E36-le, poate de asta simteam nevoia sa ma "ventilez". Si motive personale pe langa.
Imi cer scuze, poate ca era mai potrivit la probleme personale asta.
bartro
Apr 7 2015, 06:13 PM
Posteaza la topic de e36, sa stiim si noi.
Halogen
Apr 7 2015, 06:21 PM
QUOTE (xox @ Apr 7 2015, 04:54 PM)

In fine, sunt putin enervat ca nu mai porneste E36-le, poate de asta simteam nevoia sa ma "ventilez".
Verifica pompa de benzina!
Revenind la subiect (oarecum), carburatorul: ce spuneai ca faci cu celalalt?
bartro
Apr 8 2015, 06:08 PM
Nu dau nimic, nu ma pricep la vanzari.
io'sŪ
Apr 9 2015, 01:13 PM
vad ca la cumparaturi stai bine
bartro
Apr 9 2015, 01:28 PM
Din pacate, da.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.