Rabanne
Nov 1 2005, 02:48 PM
Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.
Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la :
8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial.
Pret: 200 - 280 euro + TVA
Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial.
Pret: 250 - 300 euro + TVA.
Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la:
10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial.
Pret: 200 - 250 euro + TVA.
Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la:
20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial.
Pret: 250 - 400 euro + TVA.
Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie.
Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original.
Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii.
alexandru_83
Nov 1 2005, 06:07 PM
Deja m-a luat somu' de cand am citit titlul topicului
Rabanne
Nov 1 2005, 06:21 PM
Si ce ar trebui sa intelegem din asta?
alexandru_83
Nov 1 2005, 06:22 PM
Hai sa fim seriosi!
Rabanne
Nov 1 2005, 06:26 PM
Daca n-ai avut norocul sa ai asa ceva pe masina , sau n-ai avut strangerea de inima sa dai banii pe asa ceva sa fii sanatos.Te rog sa-ti pastrezi parerile pt tine daca nu te intereseaza acest fenomen si sa termini cu offtopicurile.Multumesc anticipat!
alexandru_83
Nov 1 2005, 06:32 PM
Pentru mine chestiile astea se bat cap in cap:"creste puterea,scade consumu"
Pai extra-puterea aia cu ce merge?Cu aer?
P.S. Parerile nu le pastrez pentru mine pentru ca este un forum liber am dreptul la libera exprimare si nu cred ca am fost off-topic!
florin83
Nov 1 2005, 06:42 PM
Alexandru, te rog calmeaza-te.
QUOTE
si nu cred ca am fost off-topic!
Primele 2 posturi ce-au fost?
QUOTE
Pentru mine chestiile astea se bat cap in cap:"creste puterea,scade consumu"
Pai extra-puterea aia cu ce merge?Cu aer?
Sa stii ca asa e. Eu am chip.
Inainte sa-l pun imi consuma 17-18 in oras, acum imi ia 15-16.
Rabanne
Nov 1 2005, 06:43 PM
Bine prietene, vad ca insisti .Nu-i nimic , iti explic cum:)
Masina ta merge pe o anumita cantitate de carburant, si o anumita cantitate de aer.Se lucreaza harta in doua locuri: part-throttle, asta insemnand ca clapeta de la admisie este deschisa la 45 de grade maxim, pozitie sesizata de TPS, iar full-throttle inseamna "blana", adica clapa este deschisa intre 45 si 90 de grade.Cantitatea de carburant se scade pe part-throttle in general cu 12-18% , se mai scade si cantitatea de carburant aplicata in frana de motor si iata cum se realizeaza economia de carburant, pentru ca la mersul urban se merge usor din cate stiu, in regim normal.Acum sa trecem la castigul de putere.Pentru aceasta se lucreaza harta la full-throttle, aici se cresc debitele de benzina cam cu 15-20% , de asemenea se creste si avansul pentru o ardere mai buna, iar in cazul motoarelor turbo se creste putin si presiunea in turbina.Si iata cum scoatem si caii in plus.Asadar se opereaza si cresteri si scaderi insa avand in vedere ca masina in marea majoritate a regimului sau de functionare merge in regim normal (part) faptul ca s-au efectuat si cresteri ale valorilor de carburant injectate la full nu va afecta economia de carburant, si astfel masina va consuma mai putin.Ai priceput mestere atotstiutor?
alexandru_83
Nov 1 2005, 06:45 PM
Imi cer scuze! [-o<
Rabanne
Nov 1 2005, 06:47 PM
Atitudine demna de apreciat:)Se accepta.Insa esentialul era sa intelegi mecanismul prin care acest fapt al chiptuningului face consumul mai mic real si cresterea de putere la fel de reala:)
alexandru_83
Nov 1 2005, 06:48 PM
QUOTE (Rabanne)
aici se cresc debitele de benzina cam cu 15-20%
si asta nu inseamna un consum mai mare?
Rabanne
Nov 1 2005, 06:50 PM
Pai se cresc debitele la full throttle adica la blana, ori cu masina 90% din timp mergi la part throttle, adica in regim normal.Economia de carburant in aceasta perioada este suficient de mare pentru a compensa acele eventuale apasari pana la podea ale pedalei:)
Darren
Nov 1 2005, 08:15 PM
Stiu eu pe cineva care de cand are chip numai in blana merge cu masina. Si cred ca ii consuma ceva benzina :lilangel:
QUOTE
se mai scade si cantitatea de carburant aplicata in frana de motor si iata cum se realizeaza economia de carburant,
Scazi turatia de la care incepe ECU sa bage benzina in motor la frana de motor? Ca la a mea nu baga benzina deloc in frana de motor pana nu scade RPM sub 1300
alexandru_83
Nov 1 2005, 08:55 PM
Pai daca in cantitatea de carburant se scade pe part-throttle in general cu 12-18% si in full-throttle se cresc debitele de benzina cam cu 15-20% inseamna ca tot cam pe acolo ajungi
alexandru_83
Nov 1 2005, 08:57 PM
In fine...tu vrei sa zici ca scade consumu in mers normal...dar cum daca pui chip nu mai mergi normal...
florin83
Nov 1 2005, 08:59 PM
la acelasi stil de mers consumul scade..
daca comparam consumul cand mergi linistit fara chip cu cel cand mergem la blana cu chip normal ca e mai mare..
PS: n-am chip de la Rabanne

. Sa nu se creada ca ii fac reclama
Rabanne
Nov 1 2005, 09:46 PM
Alexandru83 cred ca are unele probleme de perceptie.Prietene: scazi cu 18% si cresti in blana cu 20%, mers normal mergi 90% din timp , 10% mergi in blana, daca de 9 ori consumi cu 20% mai putina benzina si de 2 ori cu 20% mai mult , la consumul mediu nu vei avea un consum mai mic?Probabil ca nici acum in mintea ta nu s-au clarificat ideile dar acest forum este deschis si altora;)Darren, in harta exista locatii pentru frana de motor, si crede-ma, iti baga benzina si pana in 1300 de ture si cel mai interesant ca este de circa 2-3 ori mai mare cantitatea decat benzina injectata la relanti;)
as vrea si eu sa incerc minunea. poate ma ajutati sa gasesc intai o pompa de benzina rezonabila, si apoi vreau consum mai miiiiiccccccc!
alexandru_83
Nov 1 2005, 10:24 PM
Nu vreau sa intru in polemici.Gata!
Tu esti expertul si tu stiii mai bine
Ionut
Nov 1 2005, 10:52 PM
QUOTE (Rabanne)
Alexandru83 cred ca are unele probleme de perceptie.Prietene: scazi cu 18% si cresti in blana cu 20%, mers normal mergi 90% din timp , 10% mergi in blana, daca de 9 ori consumi cu 20% mai putina benzina si de 2 ori cu 20% mai mult , la consumul mediu nu vei avea un consum mai mic?Probabil ca nici acum in mintea ta nu s-au clarificat ideile dar acest forum este deschis si altora;)Darren, in harta exista locatii pentru frana de motor, si crede-ma, iti baga benzina si pana in 1300 de ture si cel mai interesant ca este de circa 2-3 ori mai mare cantitatea decat benzina injectata la relanti;)
nu cred ca e cazul pentru nervi aiurea....Rabanne, cel mai bine il chemi la un test...il pui pe masina si se va convinge singur...si poate iti si da banul pe el...
Rabanne
Nov 1 2005, 10:53 PM
QUOTE (barrriton)
as vrea si eu sa incerc minunea. poate ma ajutati sa gasesc intai o pompa de benzina rezonabila, si apoi vreau consum mai miiiiiccccccc!
Pentru motorul tau cred ca pot face minuni in privinta consumului.IAr pentru masina ta pretul cred ca este mai mult decat decent;)Dar ce are pompa ta de benzina?
Rabanne
Nov 1 2005, 10:57 PM
Sa stii ca voi face asta, daca este dispus:)
alexandru_83
Nov 1 2005, 11:09 PM
Cat e?180 de euro nu ar mult,dar mai ma gandesc...
Am auzit cazuri in care chipul a stricat motorul si de-aia am fost asa de...recalcitrant
QUOTE (Rabanne)
QUOTE (barrriton)
as vrea si eu sa incerc minunea. poate ma ajutati sa gasesc intai o pompa de benzina rezonabila, si apoi vreau consum mai miiiiiccccccc!
Pentru motorul tau cred ca pot face minuni in privinta consumului.IAr pentru masina ta pretul cred ca este mai mult decat decent;)Dar ce are pompa ta de benzina?
se pare ca se duce pompa. abia trece benzina... probabil este plina de jeg, dar indiferent ce are, trebuie sa rezolv urgent. deja ma rupe consumul!
sixx
Nov 1 2005, 11:14 PM
Pentru a mea ai ceva ?
da_joint
Nov 1 2005, 11:25 PM
cam mult ceri rabbane....220euro pt. motor intre2-3 litri???
si tu care imi ofereai 1 milion sa copiezi chipu meu....hmmm
Rabanne
Nov 1 2005, 11:45 PM
[quote="da_joint"]cam mult ceri rabbane....220euro pt. motor intre2-3 litri???
si tu care imi ofereai 1 milion sa copiezi chipu meu....
In caz ca nu stii sa citesti, masinile pana in 95 an de fabricatie au alt pret:)Mi-as pierde vremea sa-ti explic de ce orice sare de 96 costa mai mult:)Referitor la treaba cu copiatul chipului tau, este adevarat, ti-am oferit 1 milion si ai intins coarda cerand mai mult si...ce sa vezi, n-ai mai primit nimic:)Sunt curios ce ai vrut sa spui aducand in discutie aceasta intamplare:)
Rabanne
Nov 1 2005, 11:49 PM
se pare ca se duce pompa. abia trece benzina... probabil este plina de jeg, dar indiferent ce are, trebuie sa rezolv urgent. deja ma rupe consumul![/quote]
Da, un chiptuning este fara rost daca masina nu este in stare perfecta de functionare.SI ai mare grija, acea pompa va ceda la un moment dat si te va lasa in drum.Daca patesti asa ceva, din cate stiu la tine pompa este sub bancheta din spate, desfa capacul de la ea si loveste-o cu ceva, sigur va porni.Erau niste tipi pe net care vindeau pompa de benzina de BMW, pe bursa.rol.ro parca sau chiar pe 4tuning insa cereau cam mult, 2 milioane parca:)
da_joint
Nov 1 2005, 11:50 PM
nu am vrut sa zic nimik....scuza-ma!....nu vreau sa iti stric biznisul
Rabanne
Nov 1 2005, 11:52 PM
QUOTE (sixx)
Pentru a mea ai ceva ?

Sixx, din pacate pentru a ta nu cred ca pot face nimic, din banuielile mele masina are injectie jetronic, insa daca prin vreo minune ai motronic o putem rezolva ieftin si bine pentru ca BMW_urile sunt specialitatea mea;)
florin83
Nov 1 2005, 11:52 PM
pune si pretul pt cele sub '95.
Sunt destui pe aici cu masini sub 95..
Rabanne
Nov 1 2005, 11:57 PM
Oferta pentru membri acestui forum:
- pentru orice BMW cu an de fabricatie maxim 1995 inclusiv pretul unui chiptuning este de 120 euro;
- membri acestui forum beneficiaza de o reducere de 10% din pretul lucrarii la efectuarea unui chiptuning;
Scrie la primul post.In privinta modelelor E30 si E34 cu motoare M20 si M40 preturile sunt mai mici insa nu va pot spune acum exact cu cat.
florin83
Nov 2 2005, 12:05 AM
scuze, n-am fost atent..
da_joint
Nov 2 2005, 12:16 AM
vezi rabanne....asa mai merge....
@Florin.....tie ce-ti mai trebuie chip ma?
florin83
Nov 2 2005, 12:21 AM
am zis eu ca vreau?
nu vazusem pretul pt masini <95..
Rabanne
Nov 2 2005, 12:42 AM
QUOTE (da_joint)
vezi rabanne....asa mai merge....
@Florin.....tie ce-ti mai trebuie chip ma?
da_joint, eu stiu f bine cum merge, dar daca te-a luat gura pe dinainte...
Rabanne
Nov 2 2005, 12:45 AM
QUOTE (da_joint)
vezi rabanne....asa mai merge....
@Florin.....tie ce-ti mai trebuie chip ma?
daca voi credeti ca ceea ce aveti pe masini este maxim din ceea ce se poate avea sunt dispus ca in cadrul unei eventuale intalniri a forumustilor sa incercam si chipul de pe masina mea , sa-l punem la voi , pe rand sa vedem ce impresia va lasa, si la consum si la performante;)presimt ca veti ramane profund marcati;)
da_joint
Nov 2 2005, 01:53 AM
QUOTE (Rabanne)
QUOTE (da_joint)
vezi rabanne....asa mai merge....
@Florin.....tie ce-ti mai trebuie chip ma?
daca voi credeti ca ceea ce aveti pe masini este maxim din ceea ce se poate avea sunt dispus ca in cadrul unei eventuale intalniri a forumustilor sa incercam si chipul de pe masina mea , sa-l punem la voi , pe rand sa vedem ce impresia va lasa, si la consum si la performante;)presimt ca veti ramane profund marcati;)
In cazul asta te asteptam la TESTE!!! :unibrow:
Iulika0069
Nov 2 2005, 09:34 AM
Ca tot e topic de publicitate..

:
Io mi-am pus chip dela Rabanne, nu inainte de a-l freca vreo 3 zile cu intrebari legate de performanta, consum, riscuri..
Pot sa spun ca omul a fost foarte rabdator si mi-a explicat frumos cu ce se mananca chip tuning-ul
Io am vrut in primul rand o scadere a consumului dar bineinteles dublata de o crestere de performanta

. Am pus 3 chip-uri pana acum pe masina (o sa explic imediat de ce) si nu au fost probleme cu nici unul
Primul chip a fost unul Hartge, care mi-a dat ceva putere, dar mi-a crescut si consumul (cam cu un litru in oras & afara)
Rabanne m-a chemat la o re-chip-uire cu unul SKN care mi-a dat si mai multa putere, dar consumul nu a scazut (~16%)
In final a(m) optat pentru un chip de consum :|, care, culmea, nu mi-a scazut aproape deloc din putere, dar consumul e mai mic cu un litru (~15% / ~9% la 130-140)
Rabanne insista ca konsumul asta mare se datoreaza stilului "defectuos" de condus - mers mai turat si accelerat prelungit in treapta de viteza - io insist ca e din cauza tobei goale si a sondei lambda
Oricum, ce vreau sa spun e ca sunt f. multumit de cum a decurs colaborarea cu el:
- chip-uri atent lucrate (zice el si il cred) cu care nu am avut probleme absolut deloc - sa nu mai plece masina, sa se balbaie, sa mai stiu io ce naiba altceva..
- pana acum nu mi-a luat nici un ban in plus fata de ce i-am dat pe primul chip! Dar ma revansez io cu niste beri..
- atitudine pro-client

- cea mai importanta!
Lamuriti-va (in topicul asta sau pe net) daca vreti sa va faceti chip si.. curaj!
florin83
Nov 2 2005, 09:37 AM
QUOTE (Iulika0069)
In final a(m) optat pentru un chip de consum :|, care, culmea, nu mi-a scazut aproape deloc din putere, dar consumul e mai mic cu un litru (~15% / ~9% la 130-140)
adica? nu ti-a scazut fata de cel anterior, sau fata de cel stock?
Rabanne
Nov 2 2005, 09:46 AM
A scazut fatza de stock , aia era valoarea dupa care ne-am ghidat.Chiar si asa, la stilul lui de condus e mare mirare ca a reusit totusi sa scoata 1 litru mai putin:)
florin83
Nov 2 2005, 09:48 AM
stai ca nu inteleg.. a scazut consumul dar nu a crescut puterea?
Rabanne
Nov 2 2005, 10:58 AM
Vis-a vis de chipul stock a scazut si consumul a crescut si puterea insa este o idee mai putin performant decat prima varianta care i-a crescut consumul.Ma rog, in alta ordine de idei un chip asemanator la synkro a scazut si consumul si a imbunatatit si performantele, dar dupa cum spuneam , este vorba de alt stil de condus.La iulika a fost nevoie de ceva mai special.
da_joint
Nov 2 2005, 12:35 PM
@rabanne Cand e sa vii la o intalnire adu si u chip de putere....ce ai u mai tare...sunt curios de diferente!!!
Rabanne
Nov 2 2005, 01:21 PM
QUOTE (da_joint)
@rabanne Cand e sa vii la o intalnire adu si u chip de putere....ce ai u mai tare...sunt curios de diferente!!!

Aaaaa...o sa vezi:)Ce am eu mai tare face din BMW-ul rosu 325i cu B69HAI cel mai rau 325i E30 de pe la noi:D
Rabanne
Nov 2 2005, 01:24 PM
Voi aveti pe masini chipuri 2732 de 4kb si 24 de pini?Sau ca la mine 27C256 de 32k si 28 de pini?Ca sa stiu ce varianta aduc:)
Ionut
Nov 2 2005, 01:31 PM
adule pe amandoua....cu exact ce are hai-ul...sa vad si eu diferenta...

eu am motronic 1,3 327i...e30
Rabanne
Nov 2 2005, 02:42 PM
HAI-ul are motronic 1.0 la fel ca mine, da_joint si florinel.Oferta este valabila pentru cei doi Ionut, in conditiile in care te decizi sa achizitionezi asa ceva putem face un test ca sa vezi diferenta:)
Rabanne
Nov 2 2005, 02:48 PM
Stiu la motronic 1.3 are chip de 32k.La Ionut va trebui totusi sa-i citesc softul original daca vrea sa simta ceva senzatii pentru ca un Jim Conforti presetat nu cred ca ar face chiar asa de buna impresie.Mai bine incercam un custom:D
da_joint
Nov 2 2005, 03:16 PM
QUOTE (Rabanne)
HAI-ul are motronic 1.0 la fel ca mine, da_joint si florinel.Oferta este valabila pentru cei doi Ionut, in conditiile in care te decizi sa achizitionezi asa ceva putem face un test ca sa vezi diferenta:)
Sa inteleg ca daca vreau un chip ptr. mine nu se poate??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.