Ciupanezu
Mar 30 2009, 09:00 PM
Dă-o dreacu pe fată, nu e păcat de tine dacă se īntāmplă ceva?
haristeas51
Mar 30 2009, 09:44 PM
Vorba aceea : "mie nu mi-se poate intampla."
316i
Mar 31 2009, 12:26 AM
La ce viteze se discuta p-aici...sunt copil mic daca am prins 220 pe grivita ziua la miaza mare cu trafic. Asta vara, nu acum.
Peter Pan
Mar 31 2009, 08:47 AM
vitezomanilor...auzi si pasta 220 in orash

....cu ce masina vlade?
alex230ro
Mar 31 2009, 09:20 AM
Cu cazanu banuiesc,afara 200 -210 cu cazanul din dotare oras nu trec de 140 (cam 140 am prins si cu o saracie de Oltcit acum 7-8 ani) sincer 220 e cam mult pentu Grivita daca e seara mai merge dar ziua nu m-as risca .
Sorin
Mar 31 2009, 09:29 AM
mai bine il schimbati in inconstienti
316i
Mar 31 2009, 10:33 AM
QUOTE (Peter Pan @ Mar 31 2009, 09:47 AM)

vitezomanilor...auzi si pasta 220 in orash

....cu ce masina vlade?
Cu ursu, ca cu altceva imi lua toata grivita sa prind viteza aia.

Asta e, firu vietii. Been there, done that.
A si ca sa fim in acelasi trend 200 cu botosul la iesirea din pasajul muncii. La 3 dimineata ce-i drept cand erau strazile goale. In toamna.
poleposition
Mar 31 2009, 11:13 AM
QUOTE (Peter Pan @ Mar 30 2009, 10:33 AM)

si cum e la 270?Ii simti ca pe 270 sau.......esti destul de relaxat ca sa zic asa?
eu nu mai simt, deja mi se pare prea... oarecum banal (fara ipocrizie), de aia scot limitarea aia blestemata. La fiecare iesire pe Autostrada asta e regimul de exploatare, la dracu, d-aia am M6 pana la urma.
Cu Launch Control e mai fun, dar nu poti da din nou decat dupa un anumit nr de kilometri, ca futi cutia, sau nu stiu, e un soi de protectie.
Pe mine ma distreaza mai mult sa merg pe serpentine, chestii de genul asta, e mult mai fun si exploatezi mai bine cred ce poate masina decat blana si cu Dzeu inainte.
Voi astia cu 220 in oras, aveti grave probleme la cutia cu maimute sau un "death wish" foarte pronuntat... sunteti baieti ok, pe unii va cunosc, tocmai de aia imi permit sa va zic asta, nu va suparati pe mine.
poleposition
Mar 31 2009, 11:20 AM
edit, uite si niste poze, aici i-am dat prima data 270

si aia cu 230 pe E60.
Sorin
Mar 31 2009, 11:47 AM
2000 de ture rezerva - e ceva si cu bandana pe ochi
ionusunt
Mar 31 2009, 01:16 PM
QUOTE (Peter Pan @ Mar 31 2009, 09:47 AM)

vitezomanilor...auzi si pasta 220 in orash

....cu ce masina vlade?
pai da bai nu ca tine pensionar

ia ghici cu ce masina ...

sa te dea vladut cu ursu si ai sa intelegi cum si cat de repede e posibil.inainte de haltech i-a dat cu mine vreo 190 pe la televiziune (asta schimband a4a).deci daca apuci sa ii dai si in a4a se duce 200 + .....si asta nu lent...deloc lent.foarte redepe urcaa si in ture si viteza.
316i
Mar 31 2009, 11:02 PM
QUOTE (poleposition @ Mar 31 2009, 12:20 PM)

edit, uite si niste poze, aici i-am dat prima data 270

si aia cu 230 pe E60.
Bine ca ti-ai pus bandana, ca oricum "nu" te cunoastem.
poleposition
Apr 1 2009, 11:09 AM
pai cine stie bre cin' se mai inspira de pe forumuri
lasa asa, sa fiu un fel de ... STIG
Peter Pan
Apr 1 2009, 11:17 AM
am auzit ca cica ar pune radare fixe pe autostra soarelui....o fi doar zvon?
poleposition
Apr 1 2009, 11:49 AM
o sa puna sigur, da-i dreq de jegosi, o sa ajungem sa facem 7 ore de la Bucuresti la Costanta daca mai vrem permis de conducere.
Foarte tari la aplicat sanctiuni si la gasit motive de sanctionare si la impus limite, jegurile dracu de nenorociti comunisti cu foamea-n gat si scame in buric... nu ca s-ar gandi CUM sa faca sa creeze o infrastructura care sa inlesneasca traficul, da-i in mortii lor de onanisti infecti.
Peter Pan
Apr 1 2009, 03:29 PM
pfuai..si asa vara duminca faceai o vesnicie de la constanta pana la autostrada...acum mai mergem si cu 130km/h pe autostrada....oare unde o sa ajungem..
ionusunt
Apr 1 2009, 03:58 PM
316i
Apr 1 2009, 05:29 PM
Peter Pan
Apr 2 2009, 12:57 PM
QUOTE (ionusunt @ Apr 1 2009, 04:58 PM)

Ha,ha,ha....cred ca sunt niste poze explicite mai in spatele topicului ca sa vezi cum merg eu...
ps:nu mai sunt in perioada ursului cu caseta de directie pilaf.
@vlad da-mi un semn cand iesi la plimbari pe zona
ionusunt
Apr 10 2009, 09:14 PM
QUOTE (Peter Pan @ Apr 2 2009, 01:57 PM)

Ha,ha,ha....cred ca sunt niste poze explicite mai in spatele topicului ca sa vezi cum merg eu...
ps:nu mai sunt in perioada
ursului cu caseta de directie pilaf.@vlad da-mi un semn cand iesi la plimbari pe zona

glumeam ba
oricum eu am mers mai tare de atat cu ursu cu caseta muci

in ungaria ,dar am mers
oricum am ajuns la concluzia ca o sa mi pun fara servo la urs .e mai bine.din mai multe motive ,minus parcarea .
io's®
May 9 2009, 02:21 AM
250km/h
de la 220 am dat talpa.. trage al draq de bine

in
germania bineinteles

cred ca atunci s-a intamplat si.....
Click to view attachmentClick to view attachment
316i
May 9 2009, 06:34 AM
Esti un ucigas.
81DMC77
May 9 2009, 07:55 AM
CITAT(316i @ May 9 2009, 07:34 AM)

Esti un ucigas.

Pasari sinucigase
io's®
May 9 2009, 01:20 PM
bine ca nu am luat-o intr-un far
Tytus
Sep 13 2009, 10:49 PM
Azi a fost 1 premiera pentru mine, am reusit sa merg constant cu 299km/h real (la 300km/h intra limitarea),pe a2(a Germaniei evident!),
timp de 15sec,era relativ pustiu,ceea ce este socant(in mod placut),este ca mobra sta la fel de stabila si impeturbabila ca la 100 la ora,nu am nici un stres in scoaterea limitarii(360km/h in varianta stock),diferenta lipsei "podelei" fata de masina(nu ai nevoie de down-force) se simte f real,oricum faci pe tine de frica(instinctiv) la viteza aia , si pe drept,si pustiu,si zii, si tot ce vrei,urmeaza niste upgradeuri de performanta la motor,ciclistica si greutate+scos limitarea si mai postez (poate si un filmulet)
P.S:seara a fost extrem de amuzant pe DN1 de la Ploiesti cu manelistii de la munte,victime fara drept de apel macar:Audi A8 4.2,BMW seria7 750i,Cayene TurboS,BMW M5,si un smenar(credea el) cu Audi R8,au avut macar o satisfactie cand s-au tras pe dreapta fara semnal, evident
ionusunt
Sep 14 2009, 02:39 AM
QUOTE (Tytus @ Sep 13 2009, 11:49 PM)

Azi a fost 1 premiera pentru mine, am reusit sa merg constant cu 299km/h real (la 300km/h intra limitarea),pe a2(
a Germaniei evident!),
timp de 15sec,era relativ pustiu,ceea ce este socant(in mod placut),este ca mobra sta la fel de stabila si impeturbabila ca la 100 la ora,nu am nici un stres in scoaterea limitarii(360km/h in varianta stock),diferenta lipsei "podelei" fata de masina(nu ai nevoie de down-force) se simte f real,oricum faci pe tine de frica(instinctiv) la viteza aia , si pe drept,si pustiu,si zii, si tot ce vrei,urmeaza niste upgradeuri de performanta la motor,ciclistica si greutate+scos limitarea si mai postez (poate si un filmulet)
P.S:seara a fost extrem de amuzant pe DN1 de la Ploiesti cu manelistii de la munte,victime fara drept de apel macar:Audi A8 4.2,BMW seria7 750i,Cayene TurboS,BMW M5,si un smenar(credea el) cu Audi R8,au avut macar o satisfactie cand s-au tras pe dreapta fara semnal, evident

nu prea inteleg eu cum ai venit tu din germania in romania intr-o zi
little six bmw
Sep 14 2009, 04:30 PM
acum am vazut topicul asta. deci ...
190 si ceva cu renault 19 chamade din 92 1.8i
194 km/h cu pgt 206 1.4 hdi remap
215 km/h cu pgt 406 2.0 hdi 110 cp
221 km/h cu bmw 318i 143 cp
240 km/h cu urs' 2.5 remap
05aBi
Sep 14 2009, 05:02 PM
Dacia 1310 1.4 62cp 5 trepte - 150km/h
BMW 316 E21 90cp 4 trepte - 175 km/h
io's®
Sep 14 2009, 06:57 PM
CITAT(ionusunt @ Sep 14 2009, 03:39 AM)

nu prea inteleg eu cum ai venit tu din germania in romania intr-o zi

pai cu vitezele alea.... ce e asa greu
bartro
Sep 14 2009, 08:02 PM
130 cu GPZ-ul
.gif)
Partea frumoasa e in cat timp ajung la viteza asta

.
Ciupanezu
Sep 14 2009, 10:30 PM
Īnseamnă că eşti foarte precaut.
Bănuiesc că mergi de cāteva luni pe ea.
bartro
Sep 14 2009, 11:29 PM
Poate sunt fricos, poate am casca galagioasa, la viteze mari nu ma simt confortabil. Pana la urma e bine asa. Mobra am de o luna de zile. Sau de 900km

. Am mai mers ocazional pe alta, din luna mai anul acesta.
David
Sep 15 2009, 03:59 PM
Bart, graba, strica treaba!...
pe bord, 205 km/h azi noapte cu E28-ul
Trebuia sa vad cat arata si GPS-ul.
Iulika0069
Sep 5 2011, 06:10 PM
QUOTE (Iulika0069 @ Sep 4 2008, 02:20 AM)

260 km/h pe gps pe A2 - si mai aveam pedala

Imi dau seama ca am fost prea modest acu' 3 ani

, de fapt aveam ~295km/h real

Acum, cu gumele de iarna pe fatza, nu mai am 'tupeu' sa ii dau mai mult de capatul lui a 4-a (~235km/h)
Adrian Pintea
Sep 5 2011, 09:42 PM
Un amarat de 2.0 jetronic cu avansul in balarii si dat pe ulei, vitexa maxima 210 cand mergeam la mare pe A2, am reusit sa fac o poza la 200 cu telefonul era un soare orbitor...
Click to view attachmentClick to view attachment
bartro
Sep 5 2011, 10:53 PM
@adrian, care e treaba cu turatie asa mica la viteza asta?
@TiL, ai avans bine setat
aveam, ca iar am umblat la el

Dar tind sa cred ca era bine

Era setarea cu carea te-am dat cand am mers sa vedem 628-ul, cam brutal pentru mers linistit in oras dar tragea super bine.
Despre turatie, tot vreo 4750 aveam si eu la 200km/h si din cate stiu ursul 320i are cam aceleasi performante, aceleasi rapoarte, cu E28 525i.
Puteam sa-i dau a 4-a , sa am aproape 6000 de ture

Chiar, cred ca as fi prins viteza mai mare daca tineam treapta a 4-a pana la 6000
Adrian Pintea
Sep 6 2011, 02:17 AM
a 4'a daca ii dau merge in limitare 6500, in a 5'a nu merge decat un pic peste 5000 ture
Diferential cred ca am 3.46(nu am tablita) sau mai lung, cutie ZF, a 2'a merge 110 in limitare, in treapta 5 la 100kmh/h am 2200 ture, consum afara cu mers la o viteza 110-130 intre 8,5-9litri...din cauza diferentialului lung masina derapeaza foarte greu, desi nu am blocant, pot intra in curbe linistit ca nu fuge curul chiar si pe ud...Dar e si reversul medaliei sta prost la capitolul sprint cu pornire de pe loc.
Motorul inca nu merge cum vreau eu, avansul nu e ok ca miroase a benzina si daca e canicula afara si accelerez in subturat tacane, banuiesc probleme la vacuumatic sau centrifugal, nu stiu cum functioneaza ca la mine merg 2 furtune de vacuum la delcou, unul merge la capsula si celalalt undeva in spatele ei...mai urmeaza reglaje cu timpul
Eu am consum 8-9 pe la 100 km/h, 10-12 pe la 120, 12-14 intre 140-170, 20 la 200

. Cu batranul M30 pus pe caroserie mai mare si cubica, e cam normal.
Tot asa lung mi se pare si mie diferentialul, tot 3.46 parca. Aceeasi transmisie e pusa si pe 528... Totusi, in oras e foarte ok, pot sa merg normal fara sa trec de 1500-2000 rpm.
bartro
Sep 6 2011, 10:35 AM
Asta inseamna ca viteza a 5-a e gandit numai pentru mersul economic, nu poti benificia de putere maxima cu rapoarte asa, decat in a 4-a.
Eu la 528 am diferential 3.64 parca, 4 viteze. Vmax teoretic este 198, cred ca cam la 6000rpm sa duce pe acolo (la 100km/ora am 3000rpm), dar nu am incercat niciodata.
Adrian Pintea
Sep 6 2011, 11:38 AM
pe viitor vreau sa pun un blocant 3,91 sau 4,10 daca gasesc neforjate
io's®
Sep 3 2012, 03:05 PM
prin toamna, 210 cu E28-ul 525 "si mai aveam pedala" ca eram la vale.
bartro
Jan 7 2013, 01:00 PM
220 cu GPz, scurt. Mai aveam maneta.
170 cu E12, cu frica.
05aBi
Jan 7 2013, 07:54 PM
cu rechinul 320/6 180 si mai mergea ceva, dar dupa viteza aia urca greu ...
120km/h (pe ceas, nu gps) cu M10B18 carburatie

si 140km/h (tot pe ceas, nu gps) la M43TUB19 - cu cel mai mare morcov posibil
drujbex
Feb 25 2016, 04:10 PM
mie mi-a aratat 220, cred ca avea ceva gen 208. Mai mergea, da' se ridicase stergatoru' drept in semn de protest
TiL
Feb 25 2016, 06:38 PM
Nu era protest, te ajuta si el cu aerodinamica imbunatatita
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.