Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sa zicem.. Buffy
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3
bartro
S-au cam facut 3 ani de cand merg cu touring diesel. Este o masina cas s-a dovedit sa fie cu bune si rele, ca orice masina la rulajul asta probabil.
Dar, probabil inspirat fiind de TiL, microbul de benzinar a inceput sa roada din nou. Microbul usor de hranit si in conditiile de antipatie fata de miros si vibratii de diesel.
Am mai ridicat miza cu niste cerinte; sa fie cat de cat dotata, cutie automata si euro 4. Asta reduce cu mult candidati, E39 a avut euro 4 doar in 2002 si 2003 cu o sinura exceptie vazut in acte la o masina din 2001.

Ce a urmat a fost cautari pe net, vizionari de masini, un drum degeaba pana la Gilau iar in-trun final dupa inca o deplasare, de data asta cu avion, in Cluj, pot sa spun un sincer - Oops I did it again.

Unii o spun Buffy, eu momentan o spun umflata pentru ca asa e capota, am gasit-o in Cluj Napoca intr-o curte la un service unde isi astepta soarta.

Este cred ca de noua in Romania, a avut un incident rutier relativ recent, a fost condus in ultimii ani de o persoana in varsta.
Din pacate are si rugina, cel mai rau la prag dreapta langa vas de lichid parbriz unde ma astept sa gasesc mult pamant strans, si la aripi spate intre bara si aripa.

Interior este crem, sau era, caci este foarte murdare, uzata si sezut de sofer are burete prabusita si o ruptura.

Poze pe fuga cu lucruri rele:

La plecare:

Si ajuns.


Planul este sa o pun de drum, sa vad daca imi place, iar dupa ce trag o concluzie o sa trebuie sa dispare o masina din colectie.

Pe langa ce se vede mai are probleme cu incarcare si radiator piscat undeva in zona de elice. Motorul merge frumos.

Este cu o zi mai noua decat Touring.

Dupa Mdecoder stie asta:
CODE
Vehicle information
Type
    
Value
Prod. Date     2002-10-01
Check mileage     [url="http://www.auto-records.com"]http://www.auto-records.com[/url]
Type     525I (EUR)
Series     E39 (5 Series)
Body Type     LIM
Steering     Left Hand Drive
Engine     M54
Displacement     2.50
Power     141kw / 192hp
Drive     HECK
Transmission     Automatic
Colour     BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery     LEDER HIGHLINESANDBEIGE (V6SN)

Editions and packages
S723A    Exclusive Edition
S785A    White direction indicator lights

Comfort and interior equipment
S403A    Glass roof electrical
S416A    Roller sun vizor rear lateral
S422A    Fine wood trim mussle maple
S423A    Floor mats velours
S428A    Warning triangle and first aid kit
S430A    Interioroutside mirror with auto dip
S441A    Smoker package
S459A    Seat adjuster electric with memory
S473A    Armrest front
S494A    Seat heating driverpassenger

Multimedia
S602A    Onboard monitor with TV
S672A    CD changer for 6 CDs
S677A    HiFi System Professional DSP

Driver assistance and lightning
S500A    Headlight wipewashIntensive cleaning
S508A    Park Distance Control PDC
S522A    Xenon Light
S534A    Automatic air conditioning
S520A    Fog lights
S548A    Kilometercalibrated speedometer

Wheels and drive
S210A    Dynamic stability control
S216A    Hydro steeringservotronic
S232A    BMW light alloy wheel radial spoke 50
S249A    Multifunction f steering wheel
S255A    Sports leather steering wheel
S261A    Side airbags for rear passengers
S202A    Steptronic

Environment and safety
S302A    Alarm system
S358A    Climate comfort windscreen
S853A    Language version English
S863A    Retailer Directory Europe
S880A    Onboard vehicle literature English

Individual equipment
S761A    Individual sunshade glazing

Other equipment
S167A    EU4 exhaust emissions standard
-    Code Description interface Description EPC S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sunblind rear S431A INNENSPIEGELAUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automaticdip S55
-    S415A
-    S431A
-    S555A
-    S694A
elvislorin
Not bad....felicitari!
bartro
Mulțumesc. Asa pe hārtie pare faina, dar la fata locului se vede că e de lucru.
Īmi pare foarte rau că nu am putut sa o aduc pe roti, conform vānzător avea vasul de expansiune spart, eu am venit pregătit cu alta, dar scurgere vine din radiator. Și apoi am aflat că nici nu funcționează īncărcarea. Ar fi mai util cheltuiți banii de platforma pe piese.

O sa incerc sa rămān sub 2mii de euro cu tot cu achiziția că sa o fac circulabila. E o provocare și sigur o sa trec de suma asta smile.gif
eugene12
Sa o stăpānești sănătos!2. 5 cred ca e cea mai buna alegere!
bartro
Mersi. Am mai citit ca ar fi mai ok decat 2.2 de pe 520i care ar avea probleme cu consum de ulei, dar nu stiu care ar fi diferentele, ambele find M54, in afara de cilindree.
TiL
Nu vad de ce ar fi diferente in consumul de ulei, dar cu siguranta 2.5 are dinamica de 2.5, pe cand 2.2-ul de pe 520i se simte mai degraba ca un 2.0, in special datorita transmisiei mai scurte. Dar e clar ca nu avea sens sa o lungeasca, decat de la 2.5 in sus.

Asta e masina cu lipici, nu o sa vrei sa te lipsesti de ea prea curand wub.gif


PS. I'm a trendsetter biggrin.gif
bartro
O fi 2.5 dar:



Revenind, trapa merge yay. CDplayer are cd-uri cu muzica clasica iar DSP e setat pe ceva de are echo de catedrala.
Rezultat bmwscanner:

CODE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BMW Scanner v1.4.0.6 (24.05.2008) - P.A.Soft, 2008  HW: V144Bn9                                   Time: 11:21:11 AM 1/20/2019
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                          ZCS coding : /-------- IKE --------\ /-------- EWS --------\
                             Chassis :  E39                     E39
                               Model :  525iA                   525iA
                            Type key :  DT41                    DT41
                              Engine :  M54B25                  M54B25
                             Gearbox :  Automatic               Automatic
                                 VIN :  G006741                 WBADT41000G006741
                              ZCS GM :  5F410003-B              5F410003-B
                              ZCS SA :  28011891857146A4-F      28011891857146A4-F
                              ZCS VN :  1010003E83-N            1010003E83-N


# SCAN START
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit      BMWTNR     HW  SW-FSW       CI  DI    BI/VI  Date    Odometer    VIN                ADFG     Algorithm
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME   ->  7.519.308  19  50           00  12    60     39/02   165670 km   WBADT41000G006741  FFFFFF   MS43.0 M54 (EWS3)
EGS   ->  7.522.980  2H  20           00  11    60     38/02   167290 km   WBADT41000G006741  000000   GS8.60.4 E38/39/46/85
EWS   ->  6.905.666  03  08           81  81    07     38/02   167291 km   WBADT41000G006741  FFFFFF   EWS3
ABS   ->  6.758.971  55  03           10  16    3C     06/01   -           -                  -        DSC5.7
LEW   ->  6.760.232  04  04           01  30    60     36/02   -           G006741            006741   LWS5.1B
A/C   ->  6.916.641  60  63           03  50    10     39/02   -           -                  016741   IHKA E39 09/2000
SRS   ->  6.919.789  03  37           12  09    00     38/02   -           G006741            000000   MRS4
IKE   ->  6.914.885  19  15           12  09    12     39/02   167294 km   G006741            000005   M35080 - 1 (IKI)
LCM   ->  6.915.919  02  43           19  13    00     39/02   167200 km   G006741            -        HC11PH8 - 1 (LCM3)
ZKE   ->  6.922.151  21  24           05  22    E9     39/02   -           -                  FF6741   ZKE3 GM1
MFL   ->  0.000.000  01  10           00  03    78     00/00   -           -                  -        MFL2
PDC   ->  6.921.414  01  17           03  01    01     37/02   -           -                  016741   PDC E38/E39/E46/E53
RAD   ->  6.922.510  00  81           02  39    12     39/02   -           -                  006741   Radio ZIS/BM/MIR
SZM   ->  8.380.323  64  F8           01  10    78     38/02   -           -                  000000   SZM E38
VID   ->  6.923.268  06  16           02  02    13     39/02   -           -                  FF6741   Videomodule
BMBT  ->  6.923.879  52  49           00  31    10     34/02   -           -                  000000   BMBT WideScreen
DSP   ->  6.905.119  03  04           01  02    05     39/02   -           G006741            -        DSP2
LRA   ->  8.375.964  D1  05           03  01    05     33/02   -           -                  BFFFFF   LWR2A


# USER INFO FIELDS
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit      Date      VIN                Odometer    Assembly    Software    Service     Dealer   Tester   Program ver.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME   ->  01.10.02  WBADT41000G006741  0 km        7.521.982   7.521.983   7.506.937   012321   42324    -
EGS   ->  01.10.02  WBADT41000G006741  0 km        7.523.500   7.523.501   1.000.000   012321   42324    -


# ERRORS IN UNITS
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit      BMWTNR     HW  SW-FSW       ERRORS / SHADOW-MEMORY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME   ->  7.519.308  19  50           3 errors  / 6 errors
EGS   ->  7.522.980  2H  20           1 error              
EWS   ->  6.905.666  03  08           3 errors            
ABS   ->  6.758.971  55  03           3 errors            
LEW   ->  6.760.232  04  04           1 error              
A/C   ->  6.916.641  60  63           no errors            
SRS   ->  6.919.789  03  37           1 error   / 1 error  
IKE   ->  6.914.885  19  15           5 errors            
LCM   ->  6.915.919  02  43           1 error   / 15 errors
ZKE   ->  6.922.151  21  24           2 errors  / 5 errors
MFL   ->  0.000.000  01  10           no data              
PDC   ->  6.921.414  01  17           1 error              
RAD   ->  6.922.510  00  81           1 error              
SZM   ->  8.380.323  64  F8           no errors / no errors
VID   ->  6.923.268  06  16           no errors / no errors
BMBT  ->  6.923.879  52  49           3 errors            
DSP   ->  6.905.119  03  04           no errors            
LRA   ->  8.375.964  D1  05           3 errors  / no errors


# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME   ->  BC/78 - Insufficient heat output, oxygen sensor before catalyst, bank 1, sensor heater faulty
          7D/E2 - Electric fan
          BE/78 - Insufficient heat output, oxygen sensor after catalyst, bank 1, sensor heater faulty
          Shadow-memory:
          BC/78 - Insufficient heat output, oxygen sensor before catalyst, bank 1, sensor heater faulty
          7D/E2 - Electric fan
          BE/78 - Insufficient heat output, oxygen sensor after catalyst, bank 1, sensor heater faulty
          5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
          5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
          5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative

EGS   ->  60/00 - V-Batt. supply T. 87

EWS   ->  0F/3F - Power on reset
          00/01 - Wrong identification, key 0
          03/03 - Toleration of changing code increased, key 0

ABS   ->  6C/FF - SN-control
          5A/D3 - Temporary system deactivation
          59/D9 - Low voltage

LEW   ->  04/1D - 90 degrees difference of wiper too large (Adjustment operation)

SRS   ->  50/A0 - Power supply, undervoltage
          Shadow-memory:
          50/20 - Power supply, undervoltage

IKE   ->  BF/88 - Internal fault, EEPROM checksum, coding incorrect/incomplete
          8D/90 - EGS signal line disturbed
          8B/84 - Gong tone (T3)
          11/84 - Acoustic transmitter disconnected (gong tone 1/2/3)
          BC/D0 - Brake-fluid level

LCM   ->  28/03 - Thermal oil-level sensor defect
          Shadow-memory:
          3C/1F - Communication error with Rain/Light Sensor
          52/21 - Check brake fluid
          59/01 - Transmission failsafe program
          5B/08 - Level washer fluid
          5F/36 - Check coolant level
          78/1F - Left low beam light
          79/08 - Right low beam light
          7A/15 - Front left side light
          7B/06 - Front right side light
          90/0B - Rear left turn signal indicator
          91/1F - Rear right turn signal indicator
          92/1F - Left brake light
          93/1F - Right brake light
          94/03 - Rear left fog light
          95/1F - Rear right fog light

ZKE   ->  A6/21 - Mirror, potentiometer vertical or cable, passenger's door
          A7/21 - Mirror, potentiometer horizontal or cable, passenger's door
          Shadow-memory:
          80/04 - DWA-Alarm: Terminal R
          8B/05 - DWA-Alarm: rear window or interior security
          93/3F - Power up from the GM III
          83/21 - DWA-Alarm: door contact, driver's door
          72/21 - Cable Tacho A (speedometer) or IKE missing

PDC   ->  17/C6 - Converter, front centre right

RAD   ->  02/1F - Error power-supply for antenna

BMBT  ->  03/1F - Radio status telegram timeout
          01/1F - Watchdog reset
          16/02 - EEPROM Checksum does not match with programmed value

LRA   ->  01/01 - Signal error
          05/09 - Drive right headlights
          04/09 - Drive left headlights


# SCAN END

Am dat un clear, sa vedem ce mai reapara. Check engine nu este aprins, dar vad ceva eroare de sonde lambda.
Incredibil cat de rau arata interior dupa doar 167k km.
TiL
QUOTE (bartro @ Jan 20 2019, 11:42 AM) *
O fi 2.5 dar:


A... uitasem ca ai luat masina cu maciuca gresita...


QUOTE
CDplayer are cd-uri cu muzica clasica iar DSP e setat pe ceva de are echo de catedrala.
si de vita nobila.
bartro
Ieri nu am avut timp si nici chef sa fac ceva dar azi am avut putin timp.
Am cumparat un set de scaune si bancheta mai ok, m-a contactat cineva pe facebook care le avea ramas de la masina lui in urma unui upgrade. O sa incerc sa fac din 2 seturi unul acceptabil.


Apoi seara am zis sa vad ce e de facut cu alternator care nu incarca. Asta a fost si motivul principal, din punctul meu de vedere, pentru care am fost nevoit sa o aduc pe platforma. Asa daca lucram 2 ore la montaj si aranjat piesele mergea pe roti si scapam de o cheltuiala.
Ce am gasit e un pic dubios. Cu motor oprit, pe piulita de +12V pe motor am voltaj de la baterie, dar pe piulita de pe alternator nu. Nu stiu cum e traseu de fire, dar parca la diesel exista o legatura directa intre cele 2 piulite. Ca test rapid am legat un cablu intre cele doua piulite, am pornit motorul, si:

Acum am sa vad care e problema cu cablajul. Sper sa nu sa fiu nevoit sa demontez admisie si alte nebunii.
Suspectez ca nu de la accident e buba asta, probabil a avut de mai de mult probleme cu incarcarea. Baterie e noua, si asta posibil e un semn.

Motorul asa se aude filmat cu telefon, mai mult se aude cum sufla vasc. Pare cat de cat ok desi sunt convins ca nu a fost foarte ingrijit.
bartro
Link cu ce am gasit la service records varianta cheap.
https://drive.google.com/file/d/1Wyadco0vyO...iew?usp=sharing

Cam in ceata smile.gif
bartro
Curios, am mai pornit masina, si a mers incarcarea fara sa mai fac improvizatia descrisa in celalta postarea. BMWfans arata ca ar trebui sa fie o legatura directa de plus intre alternator, electromotor si presupun piulita de pe motor.
bartro
Azi am lucrat un pic la masina. Am cumparat un trager sau cum ii se spune, SH, cu capete de lonjeron pentru ca unul este un pic stramb.
Nu a fost atins tare, am facut o poza cu trager lovit si cel nelovit, se vede ca e mai aplatizat cel lovit, dar nu mult:

Lonjeroane par ok, cum credeam:


Pentru ca are o pierdere de antigel, si urme de ventilator de vasc in palnie de ventilator, apoi am scos radiator, n-am putut sa dau jos vasc, dar am gasit o metoda.
Surpriza a fost ca nu am vazut o fisura, por, lovitura ma zdravana pe spate, doar muchie de sus este putin indoit:

Urme de scurgeri in zona compresor AC:

La finalul emisiunii de azi am montat radiator la loc, am presurizat sistemul si aud cum scapa la o imbinare intre furtun de radiator si termostat, unde are cuplaje rapide cu un o-ring pentru etansare. Cred ca din cauza accidentul s-a miscat un furtun si o-ring imbatranit nu ma etanseaza cum trebuie. Intrebare este daca gasesc o-ring separat sau daca trebuie cumparat furtunele, ca toate sunt la fel de vechi.

Motorasul este uscat sus, dar baia e uda:

Probail de la garnitura de baia de ulei, o problema comuna.

Valva DISA e ok, ceva depuneri in admisie, ramana de vazut cum e PCV. Burdufele de admisie ok, nimic crapat.

O alta problema este lipsa de lichid de frana in borcan. Am simtit ca e ceva dubios la pedala, ca se duce foarte mult in jos, dar nu ma asteptam la asa ceva.
Nu este de mirat ca masina a fost implicat intr-un accident, Iarna, cauciucuri din 2007, fara lichid de frana.
Sa vad unde pierde.
TiL
Hummm, nu stii ca iarna se merge fara lichid de frana, ca sa eviti blocarea rotilor, care ar fi foarte periculoasa, ducand chiar la derapaje? Pe zapada.... ntz ntz ntz happy (24).gif
bartro
Corect, pe masura ce s-au imbatranit rotiile s-a mai scos lichid de frana.
Desi am inteles ca mai apar fisuri la furtune de frana spate, nu vad asa pe fuga sa fie lichid sub masina pe jos. Poate scapa la pompa, intre in tulumba de servo. So much fun.
N-am facut nimic la masina azi, cica family day cu vizite. Dar am facut rost de o cheie de 32, poate totusi dau jos si vasc ca sa montez mai usor la loc totul.
O sa inlocuiesc si releu cu perii la alternator cel usor dubios, daca tot umblu in zona. E un bosch, vad ca se gasesc relee.
alex230ro
QUOTE (bartro @ Jan 21 2019, 02:37 PM) *
Link cu ce am gasit la service records varianta cheap.
https://drive.google.com/file/d/1Wyadco0vyO...iew?usp=sharing

Cam in ceata smile.gif

137.000km in 2012. De acolo nu a mai trecut pe la reprezentanta.
bartro
QUOTE (alex230ro @ Feb 4 2019, 07:20 AM) *
137.000km in 2012. De acolo nu a mai trecut pe la reprezentanta.

Da, s-ar cam potrivi cred eu. Oricum, felul in care (nu) e intretinuta e mai relevant.
Revizie anuala de lichide si filtre cred ca a fost facuta, filtrul de aer de exemplu e noua. In rest doar strictul necesar. Antigel mi se pare veche, are depunderi, ventilator si vascocuplaj sunt aftermarket. Mixed bag.
TiL
Cum, nu aveai cheie de butelii in casa? Nici eu, dar imprumutam de la vecini.

Se desprinde cu un soc: ciocan in cheie, altfel o sa cam invarta motorul cu totul daca nu patineaza pe curea.

Practic masina e intretinuta ca o masina noua. Not bad.
Ti-am povestit de loganul care face 5 ani si a ramas fara ambreiaj. Pentru ca scazuse nivelul lichidului de frana.
bartro
Stiu de ciocan, aveam cheia reglabila dar cu maner imbracat in ceva cauciuc si nu transfere soc eficient la filet.
Si se invarta pe curea. Mai ales dupa cascada de degripant prin zona.
bartro
Doar puțin progres, montat radiator etc mai definitiv la locul lor, parcă nu mai pierde antigel, poate un pic la un furtun. Dar e remediabil acum, am găsit o-ringuri. Montat și alternator la loc cu releu de īncărcare nou, merge bine acum. Vāsc nu am reușit să dau jos, e strāns Ciobanesc.
Am găsit si capota, sper sa ajunge īntreg.
alex230ro
https://www.youtube.com/watch?v=x5TndvIfygA

smile.gif
bartro
La E39 nu scoți așa pālnie sau cum de numește plasticul de īmprejurul ventilatorului. Și am ținut contra cu ceva sănătos , nu rangă dar nici șurubelniță, și -a rupt

Azi am găsit ceva ore liber și am montat capota, nu e chiar ok dar merge. Montat și trager. AC pare să merge.
Motorul merge mai bine fara debitmetru decāt cu, aparent.
eugene12
QUOTE (bartro @ Feb 17 2019, 10:34 PM) *
La E39 nu scoți așa pālnie sau cum de numește plasticul de īmprejurul ventilatorului. Și am ținut contra cu ceva sănătos , nu rangă dar nici șurubelniță, și -a rupt

Azi am găsit ceva ore liber și am montat capota, nu e chiar ok dar merge. Montat și trager. AC pare să merge.
Motorul merge mai bine fara debitmetru decāt cu, aparent.

Vezi ca la vasc trebuie sa dai spre strāns! E cu filet invers.
bartro
Da, știu smile.gif
TiL
Hmm... uitasem. Si totusi l-am desfacut laugh.gif
bartro
Am primit si bara fata, ambalat inca, grile capota si sticle si reglaje noi pentru faruri. Acum timp sa fie.
Investitie a ajuns la 2mii de euro, tiinta initial stabilita, deci nu mai vreau sa mai cumpar nimic.
Parca am cam strans tot ce am vazut defect, in afara de franele...

Am pus si ELM327 folosit la CC pe mufa ODB si pare sa merge cu torque, spre deosebire de touring care e diesel. Si bineinteles arata probleme.

Voltaj lambdele pe cilindrii 4-6 este 0, ar indica mers sarac. In schimb pe primele 3 cilindrii am fuel trim positiv foarte mare. Posibil trage aer fals undeva, am sa mai sterg eroriile si de fapt sa merg cu masina, acum am pornit doar pe loc, nu s-a incalzit bine.
bartro
Am reparat un far, era spart. Lupa nu am schimbat, bugetul e sub presiune si nu era arsa oglinda, doar un pic prafuita.



Masina fiind 2002 tarzie are faruri lipite cu un fel de silicon, demontarea sticla veche e chin. Am schimbat si reglajele, erau rupte.
bartro
Progress.
Facut si celalt far, facut din doua bari una, din pacate piese cumparate SH lasa de dorit, bara primita a fost revopsita nu prea bine.
Faruriile au prins putin praf inuntru, nu am conditii de laborator acasa, dar e ok cat de cat

Si dupa omtaj nu mai am mesaje pe check control smile.gif

Apoi am scos masina la o plimbare mica, asa murdare cum e

De la stat era frana de mana intepenita, masina s-a pus in miscare cu greu. Frane de picios au prins aer, am scos ceva aer la pompa ABS dar mai are. O sa fac aerisire cap-coada cand o sa am timp si lichid.
Motor merge fain, au disparut si valori ciudate de sonde, totul pare in regula. Cutie schimba bine. Nu bate nimic, e doar un pic moale pe fata mi se pare, si mai are cat un arc montat gresit, bratele au mai fost schibmate.
Se simte mai usor in mers fata de touring. Geometrie cred ca trebuie reglat, am impresie ca e un pic instabila pe linia dreapta.
Merge si PDC, avea 4 fire rupte fata de la accident.
bartro
S-a elucidat si misterul pedala frana moala si lichidului disparut. Pe spate dreapta masina are roata de rezerva montata. Acolo lipseste si tamponul de cric. Langa prag acolo trec conductele de frana spate. Cel putin unul e fisurat, curge lichidul. Cine o fi schimbat roata a gresit periculos.
eugene12
QUOTE (bartro @ Mar 5 2019, 06:22 PM) *
S-a elucidat si misterul pedala frana moala si lichidului disparut. Pe spate dreapta masina are roata de rezerva montata. Acolo lipseste si tamponul de cric. Langa prag acolo trec conductele de frana spate. Cel putin unul e fisurat, curge lichidul. Cine o fi schimbat roata a gresit periculos.

Cred ca neavānd tamponul, i a fugit cricul. Destul de nașpa. Poți sa incerci sa pui conducta de cupru de aceeași grosime și sa o bercuiesti.
bartro
Da, cine stie. Sper sa nu fie avariata si podeaua, nu am dat scutul jos
As putea sa repar punctual, dar nu am sculele. Asa ca o sa inlocuiesc conducta / conductele intregi. Comanda e facuta, dar dureaza cam o saptamana pana vin, nu e ceva ce se tine pe stoc.
Intre timp o sa lucrez la interior, am cumparat niste produse de curatenie, dau jos scaunele, incerc sa fac din 4 scaune doua bune, ma uit si la reglaje electice pentru ca cel putin la sezutul soferului ceva nu merge cum trebuie.
bartro
Azi am făcut din doua scaune unul mai acceptabil.
Nu īmi face plăcere să lucrez la așa ceva. Dat jos șezut, spătar, cleme, șuruburi, cabluri, etc. Am reparat și reglajele electrice. Sper sa iar ceva, acum sta imbibat in leatherique.
Metoda de calibrat reglajele..
bartro
Deci regret.
Stiam ca are ceva rugina dar nu ma astepteam la asa ceva - credeam ca conductele de frana au fost avariate din cauza cric pus prost, dar de fapt ele au stat un pamant adunat pe scut. Si au ruginit pana s-au gaurit. Pe langa asta, e mancat de rugina si capatul de prag. Si buba asta nu era pe lista de known issues. Are si alte bube dedesubt. Am fost la cineva sa cer oferta pentru reparatie dar nu prea parea sa aibe chef de ea. Daca puteti sa recomandati cineva.. Prea rau nu este fata de ce am gasit pozat pe net la alte exemplare. Suportul de cric inca tine, pare sanatos. Macar am rezolvat cu franele, am inlocuit ambele conducte, a fost un pic de chin, ca se le pui frumos si pe traseu de fabrica ar fi de demontat punte spate, dar am gasit o solutie.








elvislorin
Mai mult de a iti tine pumnii si a-mi aminti ca si conductele de la rechinul meu sunt vechi de 30 ani nu am ce sa fac. Dam'!!!
bartro
Conductele erau ca noi in afara de bucatica asta de ~15cm care a stat in umezeala semi permanenta.
TiL
La sharky aveam conductele muci... inca un motiv pentru care n-am mai tras de el.
Cu al tau inca se poate merge bine, pacat ca a iesit la vedere craterul...
bartro
Merge fain masina, am schimbat cauciucuri, sta mai bine pe roti dar cere reglaj geometrie un pic pe fata plus amortizoare mai bune pe spate.
Am facut un PDR pentru usiile dreapta, am mai rezulvat 2 ciobituri in parbriz, iar saptamana viitoare va fi atacat rugina la praguri, aripi spate si unde va mai fi.
elvislorin
mai pune si cate o poza
bartro
Bine, poze
Cu rugina tongue.gif



elvislorin
Not bad laugh.gif
bartro




elvislorin
Oleee!!!
bartro



elvislorin
Imi place ce vad...cine face munca asta? Tu?
bartro
As vrea eu. Prin interceptor am gasit.
elvislorin
Interceptor+intermediar= intermeditor? smile.gif)
bartro
Tot imi propun sa pun poze dar tot uit (sa spal masina).
Sunt multumit cum a iesit lucrarea, acum ma enerveaza alceva, anuma scaun si fata de usa pasager.
Arata semi dubios, pana sa aplic tratament de piele, acum arata oribil. Cred ca au fost vopsite in trecut, iar solutia aplicata a inlaturat vopsea.



O sa mai caut tapiterie intreaga, daca nu gasesc ceva bun, le vopsesc.

Dupa potopul de saptamana trecuta am vazut ceva urme de apa in masina la usa stanga spate, asa ca am desfacut la toate 4 usi fetele. La usa stanga spate curge probabil de multi ani, fata de usa e cam decompus jos, dar nu vizibil de afara. Am lipit la loc membrana, sper sa fie ok.
La usa dreapta spate a fost lipit la loc in trecut, totul in regula acolo. Am mai pus un burete la loc la butoane de geam, am incercat sa repar mansonul de cauciuc la opritor de usa, sa vad daca asa scap de sunetul vantului dreapta spate la viteze mari.
La usiile fata tot asa, stanga trebuia lipit la loc, dreapta era ok. La usa dreapta fata am gasit mufele de ma difuzor de medii si cheder de geam inversate, le am pus corect si acum merge difuzor, si functioneaza inchidere de geam cu o singura apasare.
M-am apucat si de oglinda dreapta fata, dar din pacate cel trimis de pe olx nu este rabatabil electric. Macar sticla, capac si reglajele sunt ok, le tin pe raft.

Inainte de potop am mai etansat si un stop spate, vad ca nu a mai intrat apa in portbagaj acum. E mai simplu la sedan decat la touring.
bartro
Facut lucruri mici, strans un pic geometrie fata, ma asteptam sa fie intepenit reglajul dar s-a miscat foarte usor pe stanga fata unde aveam treaba. O sa-l mai inchid un pic.
Gasit un burduf rupt la bieleta de directie dreapta in schimb, am improvizat ceva, sa vad daca tine. Reglat si frana de mana.
Iar a plouat tare de tot, de data asta a ramas uscat inauntru si la usi.
bartro
fixed.
eugene12
QUOTE (bartro @ Jun 10 2019, 10:48 AM) *
fixed.

Le ai vopsit singur? Arata super!
TiL
A mers la unii, nu stiu unde.

Buffy e pe meleaguri elene acum, in vacanta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.