AlexH
Jan 10 2022, 08:45 PM
Si la a mea cred ca lipseste acel capitonaj. Cel putin de la usa sofer, ca din partea aia parca vine cv mai mult zgomot. In rest e ok
TiL
Jan 10 2022, 11:42 PM
Nu as crede. Mi s-a parut foarte ok la drum masina ta. Iar usi care sa se auda atat de frumos, plin, cand le inchizi, cred ca mai rar gasesti - semn ca nu au apucat conationalii sa-si bage degetele pe acolo. Usa dreapta spate se inchide mai greu, pentru ca-i sasiul putin....scurtat acolo.
In mers avea doar acel piuit discret in spate, despre care ziceai ca era de la arc rupt. A, inca un piuit la coloana de directie, la denivelari. Rudolf scartaie tare, tot pe acolo, in aceleasi conditii. Dar la el se vede ca e umblat de la ceasuri in jos (nu sunt asezate bine), plus servofrana (care merge cam dubios).
AlexH
Jan 11 2022, 12:06 AM
Da, am observat si eu aia la denivelari, si pare a fi dinspre stanga. Si simt si ceva vibratii in footrest.
Asa ca urmeaza cat de curand astea

Bieletele le-am vazut cu cauciucul crapat, deci ar trebui si alea.
Si mai aud si o huruiala urata la rulare,dar nu prea stridenta.
Am crezut ca e de rulment, dar am ridicat-o pe elevator, nu huruie nicio roata, nu au nici joc. Pe spate se aude ceva metalic, la ambele roti, dar cred ca e de la protectia discului, si nu cred ca se aude aia asa tare inauntru.
TiL
Jan 11 2022, 12:35 PM
Parca incepea sa se auda huruiala inca dinainte sa o vand. Se auzea doar dupa ce statea ceva timp. Suspectam rulment fata.
Nu e musai sa aiba joc. Cand am luat-o, rulmentul spate facea urat, urat tare de tot, ai fi zis ca esti in elicopter.
L-am schimbat, dar joc nu avea, deloc.
Dar da, din experienta cu BMW, rulmentii fata prind si joc cand incep sa huruie.
La TDS i-am schimbat pe amandoi, si la E28 a trebuit sa-i schimb odata.
bartro
Jan 12 2022, 08:41 AM
Eu am schimbat doar la touring, ambele pe fata. Se auzea un pic in viraje, dar avea un pic joc uneori. Suficient ca sa vibreaza volan la 80 - 100km/ora.
AlexH
Jan 12 2022, 02:53 PM
Un site ceva de unde sa ii iau ? Ca vad ca pe autok nu prea au
TiL
Jan 12 2022, 03:08 PM
eu am pus wahlberg or smth, de la autokarma
Mmmda, vad ca au doar o optiune acum la autokarma, si tare scump.
Ai la epiesa variante ok:
https://www.epiesa.ro/rulment-roata-bmw-ser.../subcat-100579/
AlexH
Jan 27 2022, 10:46 PM
S-a rezolvat cu schimbarea anvelopelor.

))))
Se mai aude foarte foarte putin ceva pe fata, si cred ca-i de la barele de directie
bartro
May 29 2022, 02:14 PM
Schimbat bucșele antiruliu și bucșele mari pe fata, unul era crăpat.
Nu am mai pornit-o din decembrie.
bartro
Jun 3 2022, 09:50 AM
Daca vrea cineva sa experimenteze cu viscous fan delete, se pare ca se poate edita ecu ca sa porneasca ventilator electric mai devreme, am gasit niste info aici:
https://www.e46fanatics.com/threads/biggest...0#post-17867209QUOTE
Hey guys, been playing around with the ms43 for a while now. Had it tunned professionaly but I done a few bits myself not to do with fuel/ign.
I have 330i Turbo.
Anyway I have wanted to adjust the electric fan speeds so went digging and found the coolent temp to fan unit (we will call it).There is another table that shows fan unit to fan speed percent. So 1 is lowest and 15 highest. To confuse things 4.5 is 50% speed so you have to look the table to know the % to fan unit. Or change it.
A nice thing Is it interpolates the speed so you get blended speed increase as temps increase.
So ip_n_ecf_tco_ex. is temp to fan unit and
Ip_n_ perc_ecf_n_ecf_cor_file is fan unit to fans speed percent.
This is my understanding of it anyway feel free to correct me. I'd post a photo of my new speeds if I knew how I don't use fourms at all 😅
QUOTE
Pretty much spot on. I played with it before tearing down my 325. It is possible to make the fan come on sooner either by changing y-axis degrees in ip_n_ecf__tco_ex table or by changing the actual fan load values in the same table.
bartro
Dec 7 2022, 08:56 AM
Facut ITP, a mers 50km intr-un an.
I-ai dat acele peste cap.
bartro
Oct 18 2023, 10:21 AM
MeHigh
Oct 23 2023, 03:51 PM
la ritmul de utilizare anuala, ai sanse sa iti expire sigurantele si benzina din filtru...
bartro
Oct 25 2023, 03:43 PM
QUOTE (MeHigh @ Oct 23 2023, 04:51 PM)

la ritmul de utilizare anuala, ai sanse sa iti expire sigurantele si benzina din filtru...
Da, dred ca anul asta e mai putin de 50km
TiL
Oct 26 2023, 10:21 AM
Ti-ar trebui o instalatie de sablare pentru curatat rugina din cilindri
bartro
Feb 29 2024, 11:20 AM
Update. Am facut itp iar in noiembrie anul trecut, 106km in 2 ani a mers masina.
Dar, din decembrie o folosesc ca daily, am vandut E39 touring, am mai vandut inca o masina despre care nici nu am mai pomenit pe forum, doar 525i a ramas. E12 nu are ITP, de 2002 nici nu mai pomenesc.
Bubele actuale, trebuie incarcat instalatie de AC si se pare ca a crescut consumul de ulei. Imi pare ca are un pic prea mult vacuum in bloc, posibil o problema la CCV.
bartro
Mar 18 2024, 01:12 PM
Am ajuns la aproape 181000km, s-a fisurat radiatorul de racire pe capacul lateral de plastic exact sub marca scrisa Behr. Subliniat cum ar fi. Am montat altul, Nissens, vad ca e ceva milimetri mai inalt decat ar trebui.
bartro
Mar 25 2024, 10:24 AM
Inlocuit (iar) valva PCV, de data asta cu unul original. Mi s-a parut ca vacuum in cater era un pic mare, plus masina a dezvoltat un apetit pentru ulei.
BBo
Mar 25 2024, 12:06 PM
Doar valva sau si toate furtunele? Stiu ca luasei un kit aftermarket cu totul..
bartro
Mar 26 2024, 02:09 PM
Da, era un kit Vaico.
Acum e o combnatie.. cele de Vaico s-au mai imbatranit, le mai aveam pe cele vechi (hoarder) si am pus ce mi s-a parut mai bun.
Deci, PCV nou original, furtunele mix.
Si merge si mai fin acum motorul.
BBo
Mar 27 2024, 10:03 AM
A trebuit sa dai admisia jos? Stiu ca e greu al naibii de demontat/montat valva in sine...
bartro
Mar 27 2024, 05:38 PM
Nu, dar am demontat motoras ralantiu, clapeta de accelerare, cutiuta acceea din care ies fire multe, unplugged una alta, valva disa, cutie filtru aer. Atfel nu prea e loc.
bartro
Apr 10 2024, 08:34 AM
A cedat macareaua. Nu am mai patit asa ceva. Am facut comanda, pana vine piesea, lemne.
Click to view attachment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.