Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sa zicem.. Buffy
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3
bartro
Da, am facut un dus-intors Corfu. Tehnic trei chestiute, mai apara si dispare un check brake lights, are un conector la stop ruginit, si de cand eram sa o comit rau pe DN1 - a intrat un PH cu masina pe banda 2 intr-o intersectie fara sa se asigura, iar eu aveam >100km / ora tremura volan la franare, uneori mai putin, uneori mai rau. Si la viteze spre 140 vajaie ceva la parbriz, poate din cauza chederul degradat destul de rau.
Apoi am avut un super noroc in Bulgaria, la un moment dat a zburat ceva de pe un TIR de pe contrasens care a distrus oglinda dreapta, pe Corfu cineva a facut o spartura mica in bara spate, si sotia a lasat urme pe scaunul reconditionat.
@eugen, nu am vopsit eu, am fost la cineva in zona blvd timisoara / violetelor.
bartro
Am montat 4 discuri de frana noi si placute noi, sper ca am scapat de vibratii, nu am testat inca.
Lucrarea la scaune, cum mi-e era si teama, e o chestiune de scurta rezistenta, deja se vede uzura.
bartro
Dupa o luna de stationare m-am trezut cu check engine aprins. Dar inainte sa o pornesc am verificat cu multimetru sondele lambda, ca mai aveam erori pe diagnoza uneori (dar fara sa se aprinde check engine vreodata) legat de heating circuits, si nici nu prea oscila volatjul cum ar trebuie, uneori mergea si in open loop.
Dupa ce am vazut ca s-a aprins check engine, am vazut prin diagnoza obd2 ca nu mai misca deloc voltajul la sonde si nu intelegeam ce si cum.

Apoi, cautand pe net, am vazut ca sondele se pot stica daca din greseala legi ohmmetru la elementul care genereaza voltajul biggrin.gif

Asa ca am schimbat cele doua inatinte de catalizator (cele de dupa catalizator sunt greu de atacat), si aveam semnal din nou dar doar in sarcina, la ralantiu aratau 0V (amestec sarac) chiar si cu fuel trim la max. Asa ca am cumparat un spray de pornire si am inceput sa dau pe la admisie, chiulasa, cam pe unde poate sa trage aer fals. Cand am dat in zona CCV-ului s-a ridicat turatie si vedeam si reactia la sonde. Era rupt 'un pic' furtunul intre CCV si joja:



Am montat furtun nou si acum am semnal si la ralanti. Ramana de vazut in ce stare sunt sondele de dupa catalizator si daca am scapat de check engine.
BBo
Pentru un moment am crezut ca faci si tu CCV delete smile.gif).
bartro
Nu, nu am in plan, pare sa face inca ce trebuie, iar legat de consum de ulei nu imi dau seama cat dispare si pe unde.
Ar fi caz intai o garnitura la baia de ulei, si cred ca si garnutura capac culbutori (parca e ud in spate un pic). Senzor termic nivel ulei. Curele accesori si cred ca o rola pe acolo. etc.
bartro
Facut ITP proaspat fara probleme.
Skoda de inainte au picat-o pentru un defect la frana de mana. Culmea.
bartro
pățanie.

Avea, ca multe motoare M54, o mica scapare de ulei la capacul de tacheti. Cauza este materialul folosit la garnitura - buna. Cu timp se intareste, se face casant, iar dupa multe cicluri de incalzire-racire apar scapari. La al meu era umed sin spate jos, garnitura peste gaelerie de evacuare este murdare, si uneori cadea o picatura pe evacurare (miros ulei ars).
Asadar am cumparat garnitura noua, si m-am apucat de schimb. Cel veche era atat de casant in cat ca parera ebonita, desi era data 2007, a mai fost schimbata. Garnitura intre intr-o fanta in capac, si capacul cand se strange comprima garnitura ceva millimetri. Suruburile din capac au si ele o garnitura, si teoretic se strang pana la capat, presiune pe garnitura fiind limitata de de garnitura de sub suruburiile.
Doar ca mi s-a spart capacul cand am strans, desi am strans treptat, cat un pic. Cauca - cred ca fie garnituriile de sub suruburi erau prea imbatranite (le am refolosit initial pe cele vechi pentru ca setul de garnituri noi nu le avea incluse), sau capacul avea deja o slabiciune. Nu stiu. Ulterior am gasit pe net ca si altii au patit-o.
Un capac nou costa cam 1500ron asa ca am facut o incercare cu epoxy, sa-l lipesc si sa-l intaresc si acolo unde inca era intreg. Am cumparat si cele 15 garnituri de surub noi, dar nici nu am mai strans suruburi pana la capat, am folosit si silicon, sper ca am scapat de problema.

Lectie invatata
capacul de tacheti este foarte fragila
capacul de tacheti costa o gramada de bani
nu ar trebui sa refolosite garnituri vechi la suruburi, desi cele vechi nu erau tari, la cele noi totusi s-a simtit diferenta
suruburiile trebuie stranse in pasi foarte mici.
TiL
Notat biggrin.gif
BBo
Mai e o problema cu garnitura de la capacul M54.
Aia OE are niste canale/caneluri suplimentare fata de toate cele aftermarket, indiferent ca vorbim de VReinz, Goetze, Elring.
180 lei OE vs 120 after, eu nu m-am mai riscat a doua oara si am luat OE.

Si neaparat-neaparat:
- silicon la cele 2 garnituri interne de la canalele bujiilor - acolo nu exista suficienta presiune a suruburilor si intra ulei intr-o veselie
- silicon la semilune fata spate
- garnituri noi la suruburi, sunt vreo 15x3lei toate, dar al dracu de importante (11121437395)
bartro
E un zvon pe net ca cele noi OEM sunt facute din viton. Ai observat ceva la ele?
Eu am montat VR (venit in ambalaj de alceva). Erau ca cele vechi, doar ca nici cele vechi nu erau OEM probabil.
BBo
Viton ? Nu-mi e familiar termenul, m-am uitat pe net si pare tot un fel de cauciuc, dar mai dens, ca la oring-uri ? smile.gif
Din ce imi amintesc, nu parea sa aiba o compozitie sau feeling ciudat, parea cauciuc negru oarecum normal... dar ma mai uit o data cand ajung la "service", inca nu am montat-o ca n-am avut timp.
bartro
Viton ar fi un cauciuc sintetic mai rezistent la temperaturi mari.
Cele OEM (vechi) sunt facute de buna.
Citiind asa, vad ca buna ar fi mai ok la temperaturi mici. Unde dai si unde crapa, cum ar veni.
bartro
Aveam niste scurgeri de ulei, picaturi sub baia, si uneori pe jos, asa ca am inceput sa ma uit intai la garnitura suport filtru, dar se pare ca nu era acolo problema. In schimb am observat probleme la cablaj care duce spre termostat si vanos evacuare:


Apoi am demontat si CCV si admisie, am inlocuit niste furtunase si am gasit membrana ccv rupt:



Dupa care am facut curaj sa schimb garnitura de la baia de ulei balcani style:



Baia cu ceva depuneri, nu cred ca PO a fost mare adept ulei bun si / sau schimburi frecvente, dar nimic grav, sita de la sorb era curata:



Si am primit si un bonus, suport motor care arata bine dar care s-a sectionat cand il am strans cu mana:


O sa schimb si vasc, daca tot am reusit sa-l demontez, cu un sachs nou. Cel de acum e un no-name care cupleaza cam rapid.
BBo
Oh, boy ohmy.gif

A fost greu de scos CCV-ul/admisia ? S-a rupt ceva din cauza vechimii etc ?
Mi-e groaza sa ma apuc si eu de verificat...

Ce CCV ai pus la loc ? OE sau aftermarket ?
bartro
Am rupt doar o ureche partial la mufa senzor nivel pentru faruri fata cand umblam la punte.
Imbatranite sunt furtunase vacuum, si furtunele ccv, izolatie (seamana cu copex) de la instalatie (cabluri in sine sunt bune inca) in fata si in spatele admisiei, altfel e doar foarte mult de lucru, multe lucruri de demontat, senzori peste tot, chestii care te incurc. Si asa nu am desfacut totul, rampa cu injectoare a ramas pe admisie, furtune benzina racordate pe masina, dar a fost suficient ca sa pot misca admisie. Garnituriile portocalie de la admisie si corp clapeta e am gasit in stare foare buna.
Strict pentru ccv cred ca nu ar trebui demonat admisie, daor crop cu clapeta (ccv are 2 suruburi de prindere in spate), si poate alte anexe (borcan servo, alternator, suport filtru ulei, in functie cum gasesti acces cu maniile). Eu am facut pasul asta pentru ca nu eram lamurit in legatura cu circuitul de vacuum pentru valva de la pompa de aer pe evacuare care e in spatele admisiei.

Dar mai mult m-am chinuit cu baia.

CCV o sa montez vaico, fara niciun motiv anume in afara faptului ca de la ei am gast un set complet cu furtunele. Astept sa vin piesele, momentat masina asteapta cu botul in sus si motorul suspendat.

Dupa operatiunea asta sper sa nu mai am griji de vacuum si scurgeri de ulei.
BBo
Daca e cu alternator si corp filtru ulei, o las balta... ph34r.gif
bartro
Depinde si de mana care lucreaza.
bartro
CCV Vaico, ales varianta pentru clima rece. Diferenta vs model normal este ca furtunele cat si carcasa CCV (cu valva / membrana si separator) sunt imbracate cu ceva termoizolant.
De ce pentru clima rece? Pentru ca exista pareri ca se poate rupa membrana CCV datoria gheata care se poate depune iarna pe ea. Si poate e benific sa condenseaza cat mai putin vapori pe interiorul pieselor, sa lasa mai putine depuneri.
Insa s-a montat destul de greu. Dupa ce CCV normal e tight fit, acum fiind imbracat intr-un invelis cauciucos, intre foarte greu la locul lui sub admisie. Dar am reusit intr-un final.
Atentie si la conectori de la furtune pe CCV si admisie, chiulasa. Uneori par bine infipte si de fapt nu sunt.

Am montat si role noi, mai putin la compresor, intentia a fost buna dar rola comandata pentru intinzator curea accessori a venit gresit, iar cel de compresor era compatibil. Montat la loc si suport filtru ulei cu garnitura noua, curatat un pic zonele unde era murdare motorul, mai am de pus la loc furtun radiator, vasc nou, chestii mici, pe partea de sus. Dedesubt mai am suporti motor (inca nu a ajuns comanda), bara stabilizator, si tot sub-frame care inca atarna undeva intre caroserie si pamant.
alex230ro
ca si curiozitate , cat costa tampoanele motor?
bartro
360ron doua bucati, stanga si dreapta sunt identice, am ales lemforder. Om vedea cum sunt, e cam cu cantec cu suporti, cel putin pe diesel nu am avut rezultate bune nici cu febi (oribil) si nici cu corteco (asa si asa).
Sunt de cumparat pe original de fapt.
BBo
Am schimbat eu anul trecut (parca ... sau acum 2ani ?!), erau alea originale ale masinii din care unul singur era dus (cred ca ala de pe evacuare).
Am pus tot Lemforder, pana acum sunt in regula, n-am observat cine stie ce vibratii.

Curios e ca nici cu cele originale nu erau probleme, a vazut mecanicul ochiometric ca unul avea probleme, in mers nu vibra sau nu punea probleme.
Dar na, e benzina, solicitarile la alea diesel sunt mult mai mari.

La urs nu mai stiu ce am pus, ori Febi ori Swag.
bartro
Benzina 6 in linie nu prea vibreaza. Si la mine parca cel la evacuare s-a sectionat in mana.
Cele lemforder noi le pot comprima un pic cu mana, daca apes tare pe ele, cel veche (de cand e masina) e piatra.
Lemforder made in china, a propos, faca sigla, cod, nimic pe ele. Poze pe net cu alte tot asa arat. Dubios.



Le am montat, am prins jugul motorului pe masina, prins bara antiruliu la loc, montat racire, vasc nou Sachs (avea un Beru cu arc spirala pe fata, nu imi plac si cam facea ca turbina cand nu era caz neaparat), admisie, ulei, si



La rece se aud doar injectoarele si vascul, foarte fain. Cand mai incalzeste se mai aud tacheti un pic.

Inainte mai avea cat o mica vibratie aritmica la ralantiu, simteam cand tineam mana pe capac culbutori, acum nu mai are. Vacuum din motor e un pic mai mare, ce e explicabil, ca am mai eliminat surse de aer fals.
alex230ro
6 in linie nu vibreaza deloc vs 4 linie benzina vs 4 linie motorina e liniste si pace , la urs e dureros ca vibreaza tot, tampoanele sunt sa fie la numar dar la 400 lei bucata ... smile.gif si nu exista pe producator.
bartro
QUOTE (BBo @ Jul 14 2020, 11:41 AM) *
A fost greu de scos CCV-ul/admisia ? S-a rupt ceva din cauza vechimii etc ?


The german quick way la un e46:

https://youtu.be/PGkTkImVSxg
BBo
LOL, ar trebui sa-mi fac si eu curaj.
Apropos, VAICO s-au potrivit la fix fata de alea OE, sunt OK ca si calitate, lungime, mufe, clipsuri etc ?
bartro
Da, dar e si cum a punctat in film, lube the connectors and you should hear the click. Altfel pare conectat dar de fapt nu e.

Azi, mers cu 100, scăzut temperatura sub 80. Așa că am făcut comanda la termostat, pompa apa dacă tot umblu, și furtunele mari de la radiator, are ceva trucktech și sunt cam dubioase.
bartro

Old stuff out, new stuff in. Termostat, pompa de apa, furtunele radiator.
Easy job, daca nu s-ar fi rupt senzorul de temperatura din furtunul de retur vechi.
Termostat nou, ca si cel veche (tot Behr dar BMW) au srcis 97 de grade pe ele.
Pompa de apa era ina, stantat si ea BMW.
bartro
Desi am comanat un senzor nou, am incercat sa lipesc pe cel veche, si sa-l montez, avand in vedere ca vreau sa termin lucrarea. Dar nu reusesc sub nicio forma sa presez senzor la loc in furtun, e foarte umflat o-ring, comparat cu pozele pe net. Astept senzorul nou.
Probabil si din cauza asta a iesit extrem de greu din furtunul vehci.

De adaugat pe lista bucse mari pe fata (m-am uitat aten la ele si au mici crapaturi), flanse amortizoare fata (le am schimbat la touring si pare sa fi rezolvat un zgomot pe care amandoua masini fac).
bartro
Montat sensor nou, a intrat foarte usor.
Vad ca acum tine cam la 93 - 94 de grade apa vs 90 inainte, dar in mers la o proba scurta tot scade sub 90, cam la 85. Curios.

Si am spalat-o, asa ca a si plouat. Still got it.
bartro
Ajuns in Corfu


BBo
Oh, wow, concediu plăcut! wink.gif thumbup.gif
bartro
Ne am si intors, fata de anul trecut a consumat mai mult ulei, desi am remediat scurgeri (cred).
Sa fie sau o pofta pentru motul, sau a avut ulei mai vascos inainte, sau ccv nou influenteaza. De investigat.
De mers, merge foarte frumos, in afara de un suierat la usa dreapta spate pe care nu reusesc sa-i localizez sursa. Pare umblata la usa, poate lipseste ceva sau nu e reglat bine ceva. Cum e si usa care a fost lovita de fostul proprietar, o sa caut alta si o inlocuiesc cu totul.
BBo
Hmmm... ce ulei ai folosit ? Folosesti ? Motul... X-cess/X-clean 8100 cumva ?
Am avut o experienta negativa cu Motul, motorul era mult prea zgomotos si il halea rapid. M-am intors la LM.

In ultima perioada aud numai lucruri bune despre Shell (Helix Ultra cu baza GTL) si Fuchs. La urmatoarea revizie o sa incerc unul dintre ele, mai strang pareri/documentatie pana atunci.
Am mai observat ca normele vechi LL-98/LL-01 sunt mult mai potrivite lui M54 (cumva logic), decat LL-04. Si musai full-sintetic, semi nu rezista prea mult, pare ca isi termina baza de aditivi/pierde proprietatile dupa primii 3-5K km.
bartro
Da, 8100 x-clean. Am gasit la oferta si am folosit la CC, 2.0d si 525i. Nu stiu daca si la celalte masini dispare, CC oricum avea pierderi si consuma ca asa e cu 2.0tsi, dar la 2.0d nu ar trebui sa dispare nimic.
Am folosit Motul si la Kawa in trecut si nu am ramas placut impresionat, dupa 4k km am simtit cum agata ambreiaj (ud).
Pe de alte parte, nu stiu ce ulei avea 525i inainte (sau ce vascozitate).
BBo
Nu zic ca nu e bun ca ulei, dar pur si simplu M54 (sau cel putin al meu) nu s-a impacat deloc cu Motul.
Motul si ala original BMW vechi facut de Castrol au fost singurele experiente negative. Ambele 5W30.
bartro
Am avut BMW 5w30 la 2.0d, am inteles ca e shell mai nou, nu am vazut prebleme, dar oricum e tractor.
M54 nu e zgomotos (inca) cu motul.
QUOTE (bartro @ Aug 25 2020, 05:27 PM) *
Vad ca acum tine cam la 93 - 94 de grade apa vs 90 inainte, dar in mers la o proba scurta tot scade sub 90, cam la 85. Curios.

Am mai urmarit temperatura, fata ce termostat cel vechi nu scade in functie de turatie, posibil sa sufera cel vechi de weak failure, un arc slabit sau ceva.
Dar temperatura vairaza si cu termostatul nou, pare sa fie in functie de sarcina. Pe autostrada la o viteza constanta (si turatie motor constant) la urcari scade temperatura, la coborari urca. Cam intre 78 si 95 de grade este plaja de reglaj.
M54 are sensor pentru temperatura de ulei? Vad ca exista afis in secret menu dar imi arata ---.

edit:
QUOTE
MS43 and MS45 use oil temperature reading to adjust engine running and for MAP cooling. The cars have an oil temp sensor from the factory.


Deci pare ca si temperatura de ulei este folosit pentru temperatura de antigel.

2nd edit:

https://www.ms4x.net/index.php?title=Siemens_MS43
QUOTE
Engine Coolant Temperature Control

The M54 engine family is fitted with an electronic thermostat that the ECU can control to alter the engine coolant temperature.

By altering these values we can change how hot the engine will run in different conditions.

E-thermostat minimum conditions

c_tam_min_ect - Minimum ambient temperature threshold for e-thermostat activation
c_tia_min_ect - Minimum intake air temperature threshold for e-thermostat activation
c_toil_min_ect - Minimum oil temperature threshold for e-thermostat activation
c_tco_min_ect - Minimum coolant temperature threshold for full energization of the e-thermostat

E-thermostat maximum conditions

c_tia_max_ect - Maximum intake air temperature threshold. When exceeded target coolant temperature will be set to c_tco_sp_tia_max
c_tco_ex_max_ect - Maximum radiator outlet temperature threshold. When exceeded target coolant temperature will be set to c_tco_sp_tco_ex_max
c_toil_max_ect - Maximum oil temperature threshold. When exceeded target coolant temperature will be set to c_tco_sp_tia_max

E-thermostat target coolant temperature

c_tco_sp_toil_min - Target coolant temperature until the thresholds set by c_toil_min_ect, c_tam_min_ect, and c_tia_min_ect are exceeded.
c_tco_sp_tco_ex_max - Target coolant temperature if c_tco_ex_max_ect is exceeded
c_tco_sp_tia_max - Target coolant temperature if c_toil_max_ect or c_tia_max_ect are exceeded
c_tco_bol_ect - Target coolant temperature if an external low coolant temperature request has been received


E-thermostat target coolant temperatures maps

id_tco_sp_ect__n__maf_sub - Target coolant temperature when c_toil_min_ect, c_tam_min_ect, and c_tia_min_ect are exceeded - AC off
id_tco_sp_ect_acin__n__maf_sub - Target coolant temperature Target coolant temperature when c_toil_min_ect, c_tam_min_ect, and c_tia_min_ect are exceeded - AC on

E-thermostat regulations

ip_ectpwm_i__tco_dif - e-thermostat I component
ip_ectpwm_p__tco_dif - e-thermostat P component
id_ectpwm_add__n__tco_sp - Required e-thermostat duty cycle to achieve coolant temperature setpoint
bartro
176137km si am facut ITP.
M-am dus undeva unde nu am mai fost, cand am intrebat de itp a picat fata inspectorului. A intrebat daca am mai fost la ei si daca masina e ok.. Apoi era sa-l pica capota in cap, se pare ca nu mai tin amortizoarele iarna.
S-a apucat de verificat si s-a mai inveselit. Pana la urma a trecut fara probleme . Poate ma duc si cu 2.0d acolo smile.gif
bartro
Poza cu ruina, vorba cuiva



Merge, am schimbat ulei la cutie automata contra 1200RON, cu ceva aparat care filtreaza si schimba ulei si in convertizor (flush).

Nu are scurgeri de ulei la motor, cutie, sau alceva:

Pilitura pe magneti:

Filtru e cu pasla, nu cu sita cum era la E32. Filtru veche din 2007, deci a mai fost schimbat;


SI vreau sa umblu la suspensie fata, cred ca trebuie schimbate bucsele mari. Si ce mai e enervant este sunetul de vant undeva la usa dreapta spate, am mers si cu cineva mai tehnic in masina, nu ne dam seama care este cauza, pare sa vine de la geam mic din spate, dar asa vazut din afara pare totul la locul lui.

Si ar merge totusi si un motor cu ceva cuplu mai mult.
bartro
ITP nou de tip fara spaga, mers 3k km intr-un an. Ne apropriam de 180.000km. Sau nu.
Mentiuni ca nu prea tine frana si a zis si ceva de 'noxe' dar ca s-ar putea sa fie de la benzina sau ca era prea rece cand a testat. Ciudat, anul trecut masina era laudata.
MeHigh
posibil benzina din rezervor sa fie "expirata" adica sa nu mai asigure arederea corecta la amestecul pe care il face masina.

pentru treaba aia cu sunetul de vant, verifica sa fie intreaga folia aia dintre fata de usa si tabla. are rol de izolare termica, fonica si impotriva patrunderii apei in masina, si daca s-a desprins pe undeva din masticul de fabrica (sau daca a umblat vreun dorel la ea pe parcursul anilor) poate sa fie dezlipita, sda lipseasca cu totul sau sa fie rupta pe alocuri.
bartro
Benzina nu era veche, dar am alimentat la ceva mai no-name. O sa ma uit dupa iarna ce mai spun sondele lambda.
Folia e prezenta si relipita, era dezlipita la colt jos. Garnituri sunt ok. Se aude undeva langa gemul mic la usa, e posibil sa fie inlucuita usa in trecut, nu o fi fost lipit bine geamul.
AlexH
@bart, poate aveai hidrocarburile mari... in cazul asta ar fi pcv as zice, cel putin asa a fost la mine, a scos joja si a iesit la noxe.
Ai idee cum se curata pcv la astea ale noastre ? smile.gif))
Cat despre geam, cred ca il rezolvi cu niste silicon de parbriz daca e cazul. De scos il poti scoate cu un fir de pescuit, ca sa tai siliconul vechi. Dar la cum e vremea de afara, as zice pe la primavara
bartro
PCV am inlocuit total.
Gasesti niste poze pe topicul. Nu prea ai ce curata, membrana de obicei e rupt, plastice sunt casante. Se mai infunda la joja, asta ar fi singurul loc unde poti curata.
bartro
De vânzare.
AlexH
Daca vrei sa dai dsp separat, sunt aici smile.gif)
TiL
QUOTE (bartro @ Dec 26 2021, 09:50 PM) *
De vânzare.

laugh.gif

QUOTE (AlexH @ Dec 28 2021, 03:57 PM) *
Daca vrei sa dai dsp separat, sunt aici smile.gif)

Vaporabla avea DSP pe consola simpla, cu Business CD.
Am aflat ca duminica a fost busita, dar incearca sa o repare.
bartro
QUOTE (AlexH @ Dec 28 2021, 03:57 PM) *
Daca vrei sa dai dsp separat, sunt aici smile.gif)

E de munca la retrofit DSP, și nu cred că merită.
AlexH
QUOTE (bartro @ Dec 28 2021, 06:07 PM) *
QUOTE (AlexH @ Dec 28 2021, 03:57 PM) *
Daca vrei sa dai dsp separat, sunt aici smile.gif)

E de munca la retrofit DSP, și nu cred că merită.


Cred ca trebuie data toata mocheta jos, nu ? Ca are in spate modulul de sunet,nu ?
TiL
QUOTE (bartro @ Sep 9 2020, 12:57 PM) *
De mers, merge foarte frumos, in afara de un suierat la usa dreapta spate pe care nu reusesc sa-i localizez sursa. Pare umblata la usa, poate lipseste ceva sau nu e reglat bine ceva. Cum e si usa care a fost lovita de fostul proprietar, o sa caut alta si o inlocuiesc cu totul.

Cred ca am aceeasi problema la brec, iar cauza trebuie sa fie lipsa capitonajului interior de pe manerul exterior. La mine sigur lipseste.
bartro
Interesant, o sa ma uit cand dau jos fata de usa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.