Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tradator de sezon
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
Pages: 1, 2, 3
io'sŪ
o sa am pt tine niste jante noi daca te intereseaza sa cumperi


8JX16 6X139,7 ET-10 la fel ca cele din imagine

Click to view attachment
Halogen


16 sunt prea mari pentru rabla mea cel putin nu stiu daca a pus cineva 16 trebuie googalit si verificat. Et-ul minim -25 ar trebui. La ce preturi ar fi jantele ?

ps: posibil sa mearga si 16"
io'sŪ
400E noi cu garantie, daca vrei negociabil atunci pretul creste la 440 biggrin.gif
Halogen
QUOTE (io'sŪ @ Feb 9 2015, 09:26 PM) *
400E noi cu garantie, daca vrei negociabil atunci pretul creste la 440 biggrin.gif

dupa ce pun bara pe fata tip arb vorbim si de jante sa fie pe 15 (ca sa nu fiu nevoit sa cumpar alte gume) si cu et pe - cat mai mare ( ca nu sunt adeptu flanselor) k !
io'sŪ
nu o sa am decat acest set, nu ma ocup cu asa ceva.

cat despre ET, e bine sa te interesezi ce ET ai acum pt ca nici prea iesite nu e bine. eu am -10 si revin acum pe +18, m-am saturat sa ma murdaresc cd ma urc/cobor si sa stea masina curata fix 3 ore sad.gif
bartro
La et mai e si aspectul tehnic, nu e bine sa nu fie roata prea necentrata pe rulmenti.
xox
E la fel la orice masina, daca stai si descompui fortele ajungi la niste valori care n-au fost gandite din fabrica si rezulta stress mai mare pe celelalte elemente. In general articulatiile sunt cele mai solicitate, avand rezistenta cea mai mica.

Multa lume nu ia in considerare aspectul asta, sa zicem ca la un E36 "tunat" mai merge, dar la o masina care trebuie sa-si faca treaba in teren, unde ai nevoie de fiabilitate si fortele sunt mult mai mari, devine mai complicata problema.
Halogen
Terrano este o masina cu o constructie mai ciudata decat celalalte , in sensul ca este inalta si ingusta la modelul terrano 2 este si mai grava situatia , cea ce este necesar marirea ecartamentului pentru o stabilitate mult mai mare atat in off cat si pe asfalt , si cum poti face asta ? cu jante cu ET cat mai negativ sau flanse, sau ceva mai extrem jante cu et - si flanse. Intradevar parerile sunt impartite ca se uzeaza rulmenti articulatia sufera si alte bucsii DOAR in cazul cand pui flanse nu cand prinzi roata direct de disc / tambur ! Pentru ca atuncea forta nu mai apasa unde trebuie clar cand pui flanse ma refer ! in 4x4 lumea nu pune jante cu et cat mai mic si j cat mai mare doar ca fita , aicea chiar are un scop si chiar se simte.

QUOTE (io'sŪ @ Feb 10 2015, 03:55 PM) *
nu o sa am decat acest set, nu ma ocup cu asa ceva.

cat despre ET, e bine sa te interesezi ce ET ai acum pt ca nici prea iesite nu e bine. eu am -10 si revin acum pe +18, m-am saturat sa ma murdaresc cd ma urc/cobor si sa stea masina curata fix 3 ore sad.gif



Am jantele originale ale masini cu bfg`uri pe 31 si multi se intreaba cum de imi stau gumele la nivelul aripilor si nu ies in exterior de loc smile.gif in momentu de fata sunt 0 bani laugh.gif am sa declar insolventa pana la sf luni biggrin.gif nu faci si tu un discount la jante pentru ca suntem membri ? ce marca sunt jantele ? si la mine se murdareste urat de tot masina pe geamuri si toate alea dar nu am ce sa`i fac mai rar pe la spalatorie (defapt nu am spalat`o nici o data la spalatorie doar 1 data la munk cu wapu) Ce 4x4 ai ios
io'sŪ
ba daca vrei fac discount tongue.gif 10% din 440 wink.gif
am un nissan d22 cu care ma dau de vreo 2 ani de cand nu mai am bmw sad.gif

Click to view attachment
Halogen



Este foarte frumoasa masina , dar prea noua pentru mine laugh.gif ce depaseste Y61 ca fabricatie clar prea nou biggrin.gif , jantele de pe ea sunt ca cele pe care le vinzi ? nu de alta dar am putea face o proba sa vad daca freaca pe undeva atinge etc sa nu le cumpar daca e si sa ma trezesc ca ma uit la el sau le pun pe net unsure.gif
bartro
Fie ca pui flanse, fie ca pui roti cu alt et, stressul pe rulmeti si articulatie sunt la fel. E un cuplu, forta x brat, nu conteaza din ce e format ansamblu.
Ca mai aduc flanse si alte probleme, da, sunt pareri..
O solutie perfecta ar inseamna o schimbare pozitia de roata cu tot cu fuzeta spre exterior.
Bineinteles, nu e alb-negru treaba, merge si cu et schimbat. La e12 de exemplu, cu roti mai in exterior, simteam mai bine gropiile in volan, pentru ca le loveste roata care nu mai sta centrat pe rulment si trage de articulatie mai mult.


QUOTE (Halogen @ Feb 10 2015, 08:45 PM) *
in 4x4 lumea nu pune jante cu et cat mai mic si j cat mai mare doar ca fita , aicea chiar are un scop si chiar se simte.

Are avantaje si dezavantaje. Probabil avantajele sunt mai mari in unele cazuri.
Un prieten a cumparat acuma multi ani in ARO cu rotile cu miezul sudat invers, sa fie mai lat. Pana nu a schimbat rotiile cu unele normale nu a schimbat de probleme cu articulatie si comportament de drum dubios mai ales la viteza un pic mai mare. S-a simtit accentuat pentru ca la ARO piesele sunt de proasta calitate.
io'sŪ
ok, vorbiti despre et. spuneti ca et influenteaza uzura la rulment si la articulatie? deci la et40 forta e buna pt rulment, la et-10 NU? huh.gif

in offroad janta NU trebuie sa fie cat mai lata, sa aibe et cat mai negativ da insa nu trebuie sa fie cat mai lata. cel putin asta explicatie am primit de la cineva care face off road (probabil sa nu dejanteze cand se lasa masina pe o parte, alta explicatie nu vad).

eu am optat sa schimb jantele cu care masina a venit echipata din fabrica care erau 7J cu ET40 cu cele de pe masina care sunt 8J cu ET-10. nu am observat nimic neobisnuit in comportamentul masinii atat in oras cat si la drum. nu au aparut zgomote suspecte si merg de cca 1 an asa. motivul pt care am schimbat jantele.. ft simplu. anvelope 265 stateau cam stranse pe 7J, stau mult mai bine pe 8J. ce ma supara si e destul de enervant, rotile acum sunt iesite cca 3-4 cm si masina se murdareste rau chiar daca merg pe soare LOL laugh.gif deci am decis sa schimb iar jantele de data asta am optat pt ET18 wink.gif si jante din aliaj

Click to view attachment

rotile care le voi avea de vanzare NU sunt cele de pe masina, sunt altele identice insa noi, nefolosite.
TiL
Adevaru-i ca atunci cand masina merge inclinata e mai bine ca et-ul sa fie cat mai mic, sub zero oricum. Tot adevarat e faptul ca daca janta e prea intrata sau prea iesita, o sa simti in volan denivelarile.
Balon ingust si inalt o fi recomandat pentru ca pe coclauri trebuie sa mergi cu ele desumflate.

io`s , te lasa inima sa renunti la rotile alea superbe? Astea de aliaj par banale.
xox
QUOTE (io'sŪ @ Feb 11 2015, 02:57 PM) *
in offroad janta NU trebuie sa fie cat mai lata


Asta incercam si eu sa zic, dar n-am stiut cum sa explic. Eu am ramas in cap cu descompunerea fortelor, de la fizica din liceu blink.gif

PS: io's, nissan-ul tau arata wub.gif

devin din ce in ce mai deprimat dupa ce m-am uitat azi la o frontera sad.gif
alex230ro
@Xox cauti masini ieftine? smile.gif sau cauti 4x4 ieftin?.zi un buget si poate iti arat ceva,tocmai am cautat pentru un prieten 4x4-uri.
Halogen


Daca nu este din iasi degeaba laugh.gif xox stie el ce stie.
xox
Multumesc Alex de oferta, eu m-am uitat mai mult prin Iasi. Se mai gasesc chilipiruri, greu ce-i drept.

Am gasit un Aro/Gaz/Ims (n-am idee cum se cheama) d'ala vechi la cineva intr-o curte la tara. Din pacate nu prea vrea sa-l vanda omul, ca o foloseste sa ajunga la stana sa ia branza. E hardcore mosu', 70 si ceva de ani si inca se duce pe coclauri cu ea (nu exista drum pavat pana la stana). Cica face drumul ala in fiecare sambata, de prin anii '70-80, am ramas tablou cand mi-a povestit. Ocazional mai cara si stupi cu masina aia, plini de albine. Mi-a povestit multe, mi-a dat multe motive pentru care nu vrea s-o dea, si-l inteleg. N-are ce alta masina sa-si cumpere ca sa-si faca treaba. Nici n-am mai insistat.

Mai caut, ca sunt multi care le mai tin prin curte si nu le folosesc, mai ales prin satele din jur. Exista sanse sa mai gasesc ceva bun. Am vazut din mers un TV din ala vechi intr-o curte, si i-am batut la poarta. Era cam distrus, facut intr-un soi de cotet... fara roti dar cu motor. Nu ma bag totusi la asa proiecte, n-am rabdarea necesara si nici puterea financiara. Mai vedem, mai caut.
bartro
IMS deja e ceva clasic, au o valoare.
Halogen
piesele pentru a putea monta barile au sosit , dar saptamana viitoare voi fi programat in service...destul de aglomerat la baieti smile.gif
Halogen
Avem si suportu de roata de rezerva complet si functional. Problema este ca nu am a 5-a roata care a fost "imprumutata" de baieti intr`o noapte dar au uitat sa o aduca si e cam greu sa gasesc o janta cromata de nissan.
Halogen
Cam așa arată mașina dupa montarea si reglarea bărilor de torsiune si buna meritata spălare smile.gif
bartro
Better!
Acuma repara pragul ala tongue.gif
Halogen

Lista care ar mai fi de facut ar suna cam asa : placute frana pe fata urgent , uleiurile din cutia de viteze si transfer, articulatia fata inlocuita toata( pivoti tot ce inseamna bucsi capete de bara bielete) apoi bara fata tip arb snorkel roti late roof rack bara spate metalica cu suport pt roata canistra si scara pt acces la roofrack si tablaraia in special pragueile si sa terosonez sasiu smile.gif ( la tablaraie nu e mult de lucru )
Halogen
Au venit semnalele de sua a durat ceva pana au sosit bine ca au sosit intregi laugh.gif ultima oara cu colete din afara a fost o experienta foarte proasta.
io'sŪ
ca sa nu-ti stea gandul la jantele alea iti spun ca nu le mai am sad.gif


cam asa arata utilajul meu acum unsure.gif


Click to view attachment


PS: stai cumva la piata rm sarat? huh.gif
Halogen
31.3.2015 am schimbat cu chin si nervi semeringul de la vibrochen, pinionul de antrenare a distributiei a iesit extrem de greu dupa incercari cu frumosu am trecut la presa + lampa si in cele din urma a iesit taiat in bucati....deci pinion de distributie oem nou,am schimbat si placutele de frana , dar cum masina asta zici ca`i ou kinder garniturile de la pistonasele din etrier erau mancate si am schimbat ambele seturi de garnituri darrr colac peste pupaza dupa schimbarea garniturilor si a placutelor etrierii pierdeau lichid prin urmare demontat si inspecat pistonasele la propriu si surpriza erau efectiv mancate exterior cat si interior din 4 bucati doar 1 singur era normal restu mancate deci am inlocuit si pistonasele...mai am bucsile de la bascula superioara capetele de bara de schimbat dar nu mai fac ca la frane o sa cumpar tot ce tine de articulatie pivotaraie etc si apoi schimb totul.
In rest invarte roata superb si toarce din ce in ce mai bine biggrin.gif mi-a fost dor de rabla aproape 1 luna a zacut si acum cand sa ma bucur a expirat ITP`ul...
Halogen
12.07.2015 Prima iesire in off-road cu terrano , alaturi de madu , gabita si mihai recent posesor de terrano laugh.gif . Masina s-a comportat foarte frumos, am avut morcovu in fund ori de cate ori abordam pante abrupte , zgomote din articulatii fata spate (de la flexari si toate alea ) masina ne fiind folosita la off-road vreo data, iarba verde soare , un drum frumos prin padure un fel de slalom printre copaci, cu o urcare frumoasa. Ceva poze facute de mine.

Si restul de poze biggrin.gif Scuze daca unele poze se repeta dar sunt multicele si nu`s numerotate corespunzator si mai bag cate una...
Halogen
18.07.2015
-Am facut itp, rca deci pot sta linistit acum , am constatat ca fata imi face ~4200 daN iar spatele ~900 daN pe standu de frane ceea ce m-a speriat si am zis ca nu merge treaba asa, eu de fel punand un acent foarte mare pe partea mecanica decat estetica.
-Prin urmare comandat pivoti toti 4 Lemforder
-Bucsi bascula inferioara cea mare si cea mica dinspre sofer Yamato (altceva nu avea)
-Set saboti spate TRW
-Ulei pentru cutia de viteze Castrol Syntrans 75W90 API GL-4 5.5L conform specificatiilor din manual.
-Am montat bullbarul pe masina
-Am pus 4 proiectoare care le aveam si am facut instalatia electrica 2 proiectoare pe un circuit cu releu si siguranta de 10A si alte 2 proiectoare pe acelasi sistem de circuit releu si siguranta putand sa aprind 2 sau toate 4. Diferenta foarte mare cu proiectoare chiar imensa.
Halogen
1.8.2015
-Inlocuit Saboti frana spate
-Reglat saboti + frana de mana+eliminat gradul de pe tamburi.
-Franeaza mai bine , mult mai bine o sa o pun pe stand pentru a vedea concret daca exista sau nu diferenta..
-Inlocuit ulei in cutia de viteze (se simte diferenta) uleiul era negricios dar curat(fara span), ulei care nu a fost schimbat nici o data de propietar.....socant!
Halogen
Ok, dupa ce am schimbat pivoti si am umblat si la bucsile de la tiranti fata axu meu de la tirantu stanga fata era complet mancat de rugina, gaura am masurato si este putin ovala inca nu sunt probleme. Axu ros seibile erau ruginite si erau dezintegrate bucsa metalica este inexistenta ( practic bucsa este responsabila pentru ovalizarea gauri deoarece tensonul joaca in gaura acea si astfel se deformeaza gaura). Am luat axu nou bucsa metalica de pe ax seibile mari din spatele bucsilor de cauciuc si bucsile de cauciuc pe original. Toate astea sunt pentru partea stanga o sa urmeze si partea dreapta la sfarsitu luni. Pivoti superiori i-am returnat din cauza vechii probleme,desi pe site la ei aratau ca cei de pe masina sau dovedit a fi diferiti...prin urmare o sa luam pivoti oem superiori.Am mai luat un set de jante pentru anvelope de vara sosea , pentru a nu toci si uza in mod aiurea MT`urile un set pe 15 oem terrano 1/2 negre care urmeaza sa le dau un strat de lac
Halogen
Bunatati pentru nissan biggrin.gif
Halogen
Am luat si un cric pentru situatii de urgenta, ceva mai adecvat pentru "rabla". Am incercat sa folosesc un cric normal dar este prea mic , si sunt nevoit sa pun lemne ca sa pot ridica masina. Asa ca am zis sa fie ceva mai mare dar am cam exagerat aiurea, un hi lift de 60" folosit de 2-3 ori si tinut in garaj , nu ma asteptam sa aiba 14 kg si sa fie asa lung....cred ca nu incape in portbagaj...trebuie suprt alte nebunii. Pretul bun si a meritat .
Mda am patito si pe aceasta.... Zilele trecute am facut un drum pana la o ruda si cand sa plec ciuciu curent bateria era slaba de cand am cumparat masina , am facut prostia de a merge pe idee porneste un pic mai greu dar porneste fortand electromotoru, prin urmare am impinso intr-o vale dai cu a2a si a luato. Azi cand sa plec curent putin , ok am zis gata ca oricum vine iarna sa pun baterie noua zis si facut dai cara bateria monteazo pe masina si dai la automat nexam....verific sigurantele din tablou,releele totu ok ...si am descoperit ca am impuscat electromotoru..fortandul de fiecare data a cedat psihic...si e asa de bine pozitionat de mai mare dragu...asa ca am sarit din lac in put smile.gif lucru de invatat...

ps: pornea greu in sensul ca invartea mai lent si dupa 2 - 3 invarteli pornea brici. A nu se intelege ca omoram electromotoru cu automatu....dar se pare ca si asa l-am impuscat , tocmai ce am fost si m-am tavalit un pic sub masina sa analizez situatia ...ok electromotorul este prins pe cutie , suruburile se desfac din spate (adica de pe cutie) dar intrebarea mea ce mare cum dracu desfac firele de pe electromotor si cum il scot...peste el e filtru de ulei..
Halogen
Inlocuit electromotorul masina merge super. Azi am dat cu teroson sasiul , burta masini si evacuarea. Bine inteles curatat cu perie de sarma si cu perie de smirghel pe flex granulatie 80 degresat cu diluant peste tot.. Mult de munk dar a meritat. A mai ramas puntea spate care o sa o dau si pe ea dar din pacate nu azi...am lasat`o la uscat in atelier avand in vedere ca se anunta ploi la noapte si maine. Am facut un experiment cu scrisul de pe roata si se pare ca mi-a reusit o sa le fac pe toate la fel. Sunt multumit de teroson si de modul de aderare a lui.
Halogen
Am mai bifat o iesire cu prieteni la o expeditie de peste 20 de ore cu mult noroi probleme tehnice si multe portiuni de gropi de 1m lasate de tafuri si alte utilaje din padure. O iesire care a inceput cu plecarea din bucuresti la 8 dimineata sambata si cu intrare la ora 10 in traseu si s-a terminat la 8 dimineata duminica (ora la care am iesit din traseu) si deplasarea spre casa. O iesire cu multe peripetii gen la patrol s-a rupt bara de directie, masini infinte in pamant la propiu, suspendari pe burta datorita noroiului inselator care ziceai ca este la suprafata si cand bagai piciorul se ducea pana la genunchi o adevarata adventura cu spirit de echipa si distractie.Momentul in care patrolul a rupt bara de directie si am petrecut multe ore facand foc de tabara pentru a ne incalzi, si trolierea lui pentru a elibera drumul. Apoi la iesire din teren se afla o balta imensa destul de adanca cu mult noroi care ajungea la faruri si momentul cand incepe lupta pentru scotarea masini din noroi. Dupa multe tentative esuate am decis ca masina din spate echipata cu troliu sa coboare printe arbusti (un drum croit de noi la maceta) si sa ajunga jos pentru a trolia masina din balta, doar ca in ziua acea nimic nu a mers cum trebuie , masina a ramas cu botul infipta la 90 in pamant...urmand alte ore de munca si chinuire pentru a scoate masina. In cele din urma am scos masina din balta cu multe sufe , high-lift si troliu.Si sa nu uitam frig vant ploaie tot tacamul ca altfel nu putea sa fie frumos
alex230ro
frumos,ar trebui sa investesti in niste gume gen simex daca mai bagi ture din astea.sunt extrem de zgomotoase dar fac toti banii.
Halogen
QUOTE (alex230ro @ Dec 5 2015, 03:48 PM) *
frumos,ar trebui sa investesti in niste gume gen simex daca mai bagi ture din astea.sunt extrem de zgomotoase dar fac toti banii.

Stiu si urmeza pe lista poate le aduce mos craciun biggrin.gif vom vedea ca sunt cam scumpe 150 euro 1 bucata sad.gif(
alex230ro
iar il vinzi? da-mi si mie pe pm mai multe detalii de legate de acte.daca e luat la impozit si daca platit la zi tot..
Halogen
Si cu ocazia eliminarii taxei de prima inmatriculare am zis sa fac pasul ce-l mare...Fericit posesor de 3.0 V6 si 22 de mil pe an ! In rest invarte roata foarte bine , cumparat set de AT`uri pentru oras revizie si cam atat ...intre timp din cauza gerului am stricat butucul usi de la sofer si deschid masina prin dreapta...trebuie sa`l repar sau sa schimb toti butuci...Am mai cumparat carlig remorcare oem nissan terrano 1 3.0 v6 difera de cel de 2.4 datorita rezervorului si urmatoarea etapa este reparatia pragului stg , si achizitionarea unei platforme auto anul acesta!
alex230ro
oau felicitari,am crezut ca l-ai vandut ,mai ales ca disparuse anuntul de pe Autovit..
Halogen
QUOTE (alex230ro @ Feb 12 2017, 08:22 PM) *
oau felicitari,am crezut ca l-ai vandut ,mai ales ca disparuse anuntul de pe Autovit..


Aveai nr meu puteai sa ma suni....ai zis ca revi saptamana viitoare dar nu ai mai dat nici un semn si am zis oricum am investit in el o groaza , plus ca femeia ma freca la cap sa nu`l vand am zis sa ramana la mine definitiv si plus mai sunt 4 ani si masina trece retro si gata cu impozitul rolleyes.gif
drujbex
esti vecin cu mine! cred ca te-am si vazut cand ii dadeai curent intr-un weekend, recent.
dar n-am vazut niciun e28 in zona aia, doar un e34 cu numere de franta care intre timp a disparut tongue.gif
Halogen
QUOTE (drujbex @ Feb 17 2017, 01:08 PM) *
esti vecin cu mine! cred ca te-am si vazut cand ii dadeai curent intr-un weekend, recent.
dar n-am vazut niciun e28 in zona aia, doar un e34 cu numere de franta care intre timp a disparut tongue.gif


Au fost mai demult biggrin.gif aveam 2 e28turi laugh.gif da ii dadeam curent ca bateria e slaba la ger si masina daca nu circul cu ea zilnic dupa 3 - 4 zile de stat in ger nu o mai ia decat pe cablur, astept sa vina 1 Martie sa se scoata faza cu anvelopele de iarna sa dau drumu la golf iara laugh.gif recunosc m-am dat pe vaguri muuuult mai ieftine la intretinere si se gasesc piese...la bmw fab 80 ai 3 -4 piese restul oem la vw acelasi an ai incepand de la bara fata noua la repere de caroserie pana la cleme de scaune si tot ce vrei ! Asa da ! Da-mi un pm cu nr de telefon daca vrei , si ne intalnim seara sa mai stam de vorba daca doresti ! Mai ales ca suntem vecini desi singuru e34 care i`l sti este unul negru 535 la nr parca.

PS: iar e34ul cu nr de franta era ce trebe al unui vecin stabilit in franta care vine vara si sta pe aicea...recent l-am vazut cu un e39 530D iarasi impecanil....
alex230ro
Ai dat Nissanul pana la urma nu?
Halogen
QUOTE (alex230ro @ Mar 11 2019, 11:08 PM) *
Ai dat Nissanul pana la urma nu?


Dap l-am dat anul trecut pe 5000 ron ☺ cu blocant si roti si tot.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.