lucian
Dec 21 2012, 09:32 PM
distributia e ok. am invatat din vara. si oricum cu avans mare sau mic, trebuie sa porneasca. trebuie sa porneasca si in 3. in vara pornea si cu fisele 1 si 4 inversate. schema electrica nu stiu s-o citesc-nu stiu simbolistica
lucian
Dec 22 2012, 05:39 PM
up to date: injector in scurt circuit. asta ar fi cauza pentru care nu functioneaza injectoarele. doar cel de pornire la rece primeste semnal(a5-lea)
am nevoie de second opinion. s-ar putea masura injectoarele daca le scot cu rampa cu tot?
lucian
Dec 22 2012, 06:20 PM
la asta ma refer
bartro
Dec 22 2012, 10:30 PM
lucian
Dec 23 2012, 01:05 PM
as vrea sa fie alea ale mele:)
poza de pe net
cand dau la automat nu primesc semnal injectoarele-pe mufe
masurate injectoarele pe contactele lor indica aceiasi valoare indiferent de masuratoare. ceva de genul 1.0, 1.1
bartro
Dec 23 2012, 05:53 PM
Volti? Ohm?
Trebuie sa ai 12V permanent pe ele pe un fir, celalt fir este controlat de calculator care o trage spre pamantare cand considere ca trebuie injectata benzina.
Nu crd ca ti s-au ars toate injectoarele intr-o data.
lucian
Dec 23 2012, 06:14 PM
nu stiu ce a setat pe aparat. eram in masina sa dau la cheie. Mai iesi cu e12 la plimbare zilele astea? treci pe la mine cu aparatul sa mai masuram odata. trebuie un aparat de masura performant sau ala de 10 ron din amgazin e suficient?
la strapul asta erau doua fire care duceau in releu si care intrerupeau injectoarele la trecerea pe gaz
TiL
Dec 23 2012, 11:15 PM
Am aparatul in masina, dar dimineata dispar din oras... doar daca vrei sa iesim acu.
Adrian Pintea
Dec 24 2012, 12:58 AM
pune aparatul de masura pe dioda sau pe 200ohmi, scoate mufa la fiecare injector si masoara pe pinii lui, daca nu ai 14-16ohmi inseamna ca sunt duse, pe 1,8 s-au pus de 16 ohmi
lucian
Dec 24 2012, 08:11 AM
k, multam.
lucian
Dec 24 2012, 04:22 PM
CITAT(Adrian Pintea @ Dec 24 2012, 12:58 AM)

pune aparatul de masura pe dioda sau pe 200ohmi, scoate mufa la fiecare injector si masoara pe pinii lui, daca nu ai 14-16ohmi inseamna ca sunt duse, pe 1,8 s-au pus de 16 ohmi
am masurat: 15.5 pe fiecare injector
injectoarele sunt bune, dar nu am curent in mufe.
calculatorul cum il pot verifica-daca primeste curent si da semnal mai departe?
bartro
Dec 24 2012, 04:27 PM
Incepi sa verifici daca ai 12V permanent pe un fir din cele 2 catre injectoare cand contactul e pus.
Mai departe e mai greu de verificat.
eugene12
Dec 24 2012, 05:17 PM
Eu zic sa desfaci instalatie(izolierul de pe ea)si sa vezi ce e pe acolo.Instalatia aia a fost pe masina mea,a venit rotti sa o lege in tablou si atunci a facut un scurt.Nu i am dat de cap asa ca am luat alta.Cand s-a montat instalatia pe e 28 ul tau am desfacut si instalatia mea si am luat o fir cu fir.facuse scurt cu o masa si se rupsese un fir.Aceeasi chestie era si la mine:nu venea curent la injectoare.Nu stiu daca injectoarele trec printr o siguranta...poate e arsa acum.Normal firul care alimenteaza injectoarele o sa l vezi pentru ca e rupt/legat sau izolat.Vezi apoi daca vine curent pe el.
lucian
Dec 25 2012, 08:46 AM
CITAT(eugene12 @ Dec 24 2012, 05:17 PM)

Eu zic sa desfaci instalatie(izolierul de pe ea)si sa vezi ce e pe acolo.Instalatia aia a fost pe masina mea,a venit rotti sa o lege in tablou si atunci a facut un scurt.Nu i am dat de cap asa ca am luat alta.Cand s-a montat instalatia pe e 28 ul tau am desfacut si instalatia mea si am luat o fir cu fir.facuse scurt cu o masa si se rupsese un fir.Aceeasi chestie era si la mine:nu venea curent la injectoare.Nu stiu daca injectoarele trec printr o siguranta...poate e arsa acum.Normal firul care alimenteaza injectoarele o sa l vezi pentru ca e rupt/legat sau izolat.Vezi apoi daca vine curent pe el.
mi-a ramas firul albastru liber. venea in releul montat pt. gpl. ai idee, in mod normal unde vine? e o masa
lucian
Dec 26 2012, 11:07 AM
am dat jos ecu si am descoperit ca e de m20b20-dupa serie
lucian
Dec 28 2012, 01:41 PM
am desfacut instalatia electrica a motorului, puricata fir cu fir, verificat continuitate pe fire, pusa la loc, cheie si nimic. nu deschid injectoarele. la mufele injectoarelor am 10 v. pierd 2 v pe undeva. sa fie calc. de vina?
TiL
Dec 28 2012, 04:48 PM
daca retin bine schema, cei 12 v nu sunt dati de calculator. Cum zicea si Bart, calculatorul le da masa.
Mi se pare ca 12v vin de la releul principal, ala care alimenteaza si pompa.
lucian
Dec 28 2012, 06:22 PM
CITAT(TiL @ Dec 28 2012, 04:48 PM)

daca retin bine schema, cei 12 v nu sunt dati de calculator. Cum zicea si Bart, calculatorul le da masa.
Mi se pare ca 12v vin de la releul principal, ala care alimenteaza si pompa.
l-am scos, curatat contactele. pompa nu o am legata pe releu. e pe direct.
nu stiu cum sa-l masor sa vad daca e bun. doar probat cu altul.
lucian
Dec 28 2012, 08:25 PM
http://foxed.ca/rx7manual/manuals/BOSCH%20...on%20Manual.pdfjetronic pe intelesul tuturor
firul albastru de pe corpul distribuitorului masoara turatia motorului si trimite la calculator. daca descopar si pinul de la calc. unde trebuie pus..
bartro
Dec 28 2012, 08:50 PM
Firul tau albastru din poza e un fir de un cablu banal de 220V. Chiar in hal asta e umblat la tine?
Masina a mers, si brusc au disparut fire de la calculator? Sunt hoti de cupru prin zona ta?
Uite-te pe bmwfans.info sau echivalent cat costa instalatie electrica de la motor si poate merita cumparata.
lucian
Dec 28 2012, 09:28 PM
lasand caterinca la o parte, instalatia e macel curat. injectoare inadite si de doua ori, calculator pt. motor de 2000
inst. el. noua cred ca e scumpa. mai completez si iau motor cu inst. electrica neumblata si mai multi cp
bartro
Dec 28 2012, 10:18 PM
Da, pare destul de scump, m-am uitat acuma. Cel de e12 carb e destul de accesibil, cu gnad asta in cap am facut sugestia. Fara caterinca.
Halogen
Dec 28 2012, 10:44 PM
daca ziceai si tu mai devreme cu 2 3 saptamani aveam injectie de m10 de rechin completa rampa fire injectoare calculator dar lipsa debimetrul si cotul de la debimetru....

o instalatie electrica de rechin m10 te-ar ajuta as putea sa intreb pe un forum daca are cineva de vanzare o astfel de instalatie.
lucian
Dec 29 2012, 11:08 AM
CITAT(Halogen @ Dec 28 2012, 10:44 PM)

daca ziceai si tu mai devreme cu 2 3 saptamani aveam injectie de m10 de rechin completa rampa fire injectoare calculator dar lipsa debimetrul si cotul de la debimetru....

o instalatie electrica de rechin m10 te-ar ajuta as putea sa intreb pe un forum daca are cineva de vanzare o astfel de instalatie.
da, ar fi fost buna. releu de pompa benzina ti-a ramas?
Halogen
Dec 29 2012, 12:38 PM
QUOTE (lucian @ Dec 29 2012, 11:08 AM)

QUOTE (Halogen @ Dec 28 2012, 10:44 PM)

daca ziceai si tu mai devreme cu 2 3 saptamani aveam injectie de m10 de rechin completa rampa fire injectoare calculator dar lipsa debimetrul si cotul de la debimetru....

o instalatie electrica de rechin m10 te-ar ajuta as putea sa intreb pe un forum daca are cineva de vanzare o astfel de instalatie.
da, ar fi fost buna. releu de pompa benzina ti-a ramas?
am dat tot ce am avut, nu am avut releul acela
coman cosmin
Dec 29 2012, 05:35 PM
vezi ca vinde cineva din "sharkboys" o injectie completa cu instalatie si calculator.
lucian
Dec 29 2012, 07:02 PM
am vazut. cu 6 mil. gasesc motor complet. ce preturi?!
coman cosmin
Dec 29 2012, 08:31 PM
QUOTE (lucian @ Dec 29 2012, 07:02 PM)

am vazut. cu 6 mil. gasesc motor complet. ce preturi?!
cu aburi poate
haifisch
Dec 29 2012, 11:45 PM
subscriu
lucian
Dec 30 2012, 08:51 AM
subscrieti aici:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11177http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11125a lui Xox nu mai e valabil
si mai e un m50 in gaiesti cu 700-nu mai stau sa scormonesc anunturile...
coman cosmin
Dec 30 2012, 10:03 AM
ok.tu stii mai bine.
spor la cautat
haifisch
Dec 30 2012, 04:48 PM
bafta...
bartro
Dec 31 2012, 06:39 PM
Azi am trecut si eu pe la Lucian, e cam improvizat ce e acolo. Nu avea +12V la injectoare nici cu contact, nici cu dat la automat, nimic. Am gasit firul gros rosu/alb la releu combi, are legatura cu injectoare (e bine) , am pus strap pe 12V, acuma benzineste, scanteieste dar tot nu porneste. Ceva rateuri in admisie, fum din debitmetru, chiar inverseaza ocazional sens de rotire a motorului. Am invartit si de delcou, dar apoi nu mai face nimic.
Luat dupa semne, aprindere era setata ok. Ordina fiselor pare ok (daca intradevar delcou sa invarte in sensul contra ceasornic).
Deja e destul de greu de depistat, de cand a aparut problema a fost scos instalatie GPL, a fost u umblat la electrica, si a fost umblat la avans de la aprindere, deci sunt posibil mai multe cauze.
Nici frigul nu ajute, am plecat grabit dupa ce m-au inghetat picoarele

Ce ar fi de alfat este de ce nu aveam 12V la injectoarele, sau e releu de vina, sau nu primeste comanda de la calc din nu stiu ce motiv. Nu cunosc l-jet inca destul de bine.
bartro
Jan 1 2013, 01:02 PM
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1984%20B...ng%20Manual.pdfETM cu m10 1.8, sa fie. Pagina 109, 110. Releu 'fuel pump relay' la Lucian nu are un comportament firesc. Sau are buba sau nu primeste semnale care trebuie. Cel putin cand dau la demaror trebuie sa am 12V la injectoare, si nu am.
lucian
Jan 1 2013, 01:11 PM
o sa cumpar ecu de 1.8 jetronic. e posibil sa fie si cablaraia disponibila.
firele ar trebui sa fie plugnplay, poate mufa de vine in cutia de sigurante sa difere la e30.
te bagi la un legat de fire?
bartro
Jan 1 2013, 03:48 PM
Sunt friguros, precum ai vazut

Nici lumina nu mai e seara. Dar incercam, daca vrei.
lucian
Jan 1 2013, 06:57 PM
CITAT(bartro @ Jan 1 2013, 03:48 PM)

Sunt friguros, precum ai vazut

Nici lumina nu mai e seara. Dar incercam, daca vrei.
nu cred ca esti friguros, dora neadecvat incaltat
...am luat ecu care trebuie. maine fac proba. as fi facut si acu, dar daca nu merge sunt deprimat toata noaptea
bartro
Jan 1 2013, 07:00 PM
Mai stai un pic, sa nu distrugi ecu din cauza alt defect in instalatie. Ma gandesc.
Eu am ramas cu masina in drum din cauza releului. Cu primul E28, pe la Slobozia. Am crezut ca-i pompa.
Culmea, la 10 noaptea am dat de un nene de la ACR care a fost in stare sa faca masina sa mearga. Nu stiu daca a schimbat releul sau l-a carpit (parea desfacut cand am luat masina), cert e ca apoi n-am mai avut probleme. N-a facut-o pe loc ca era Pastele si mai intai a incercat alta pompa, apoi strap, apoi rezolvat releu.
La mine probabil problema a fost ajutata de faptul ca aveam oalele gaurite si plecasem la drum pe niste ploi torentiale -> probabil rotile aruncau apa pe releu. La 30-40km se oprea motorul, pornea dupa 2 min, pana cand n-a mai pornit deloc.
Noroc ca aveam ursul in Bucuresti si m-am intors dupa el ca sa-mi continui drumul spre casa.
lucian
Jan 3 2013, 06:01 PM
tocmai sambata pun mana pe o instalatie electrica virgina. ma abtin cu greu sa nu pun ecu bun pe masina. nu mai am rabdare...
Til, daca esti sambata in zona, da un semn-sa fac o proba si cu releul tau.
bartro
Jan 3 2013, 06:06 PM
E joi, mai stai un pic. Ar fi pacat sa arzi ecu ala.
lucian
Jan 3 2013, 07:07 PM
am 3 sapt. de cand n-am mai condus. e greu...
Ajung in noaptea asta, sambata o sa fiu prin zona, sa vad cat timp o sa am, ca duminica dimineata decolez.
lucian
Jan 11 2013, 09:30 AM
nu reusesc sa gasesc inst. electrica. am gasit ceva pe la satu mare, dar mai am de asteptat 1 sapt. probabil pana ajunge.
intrebarea este: se poate verifica inst. electrica data jos de pe masina? continuitate, scurt...etc.? adica instalatia alimentata la 12v, cu releul, calculator, ebitmetru cuplate. ma gandesc sa le duc in punga la un electrician. ar fi mai simplu decat sa duc masina pe platforma si s-o iau la fel, cel mai probabil.
TiL
Jan 11 2013, 11:56 AM
Orice e posibil...
Dar cine ar fi dispus sa verifice asa orbeste?
Iti dai seama ca trebuie sa se puna sa simuleze ce face contactul , cutia de sigurante si releee etc. Sau te duci cu toata instalatia, aia din masina inclusiv?
lucian
Jan 11 2013, 12:10 PM
e dificil intr-adevar, era o ipoteza de lucru. nu vrea nimeni sa se deplasesze, vremea e cum e...
cineva mi-a recomndat pe adi oprisan-vechi in bransa. il cunosate careva?
bartro
Jan 11 2013, 01:25 PM
La tine urmatorul pas ar fi sa verifica cineva daca releu ala combi primeste semnale corecte de la contact resp debitmetru si ce mai o fi acolo in circuit.
Asta e o treaba relativ simplu. Abia apoi as zice ca merita dat jos si reparat instalatie cu o schema pe langa.
Si oricum chiar daca reusesti sa clarifici lucrurile astea, tot nu pot sa inteleg de masina da rateuri in admisie. Ca noi am ajuns sa avem scanteie, benzina. Dar nu prea s-a intamplat nimic.
TiL
Jan 11 2013, 11:40 PM
m-am intors, poate mai aruncam un ochi, dar de luni.
lucian
Jan 12 2013, 08:47 AM
k. gata cu parisu'?
05aBi
Jan 12 2013, 06:59 PM
Verificati intensitatea scanteii iar daca e sa fie de culoare portocalie nu o sa porneasca ...
Asta referitor la ceea ce a spus Bart mai sus, ca are benzina, scanteie si nu porneste.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.