Halogen
Oct 30 2011, 10:16 PM
M-am decis sa pun si eu poze cu masina pe forum si o mica descriere ,este vorba de un bmw e30 din 09/1990 motor 1.6 m40 100cp , sunt al doilea propietar in tara.
Masina are doar oglinzi electrice si atat...are ceva probleme sa le zic minore ...toba fasaie pe dedesubt la o imbinare ceva , pete de rugina pe la aripipile din spate praguri usi , o aripa dreapta care e zgariata si e mancata de rugina jos la prag... semi fusta e luata de rugina , fusta are o pozitie ciudata bara fata nu e prinsa in suportul din stanga ,recent mi-am gasit masina in parcare lovita nu stiu de catre cine ...prinde orbu scoatei ochi

si aripa este indoita fix la coltu de la far (oricum aripa asta a fost schimbata clar ) una e cu semnal alta fara , punte spate cu discuri obc mic scaune recaro,cel de la sofer are o mica ruptura pe sezut
spre uimirea mea masina inca are luciu pe ea..restu se vede in poze . pentru viitor mi-as dori o reconditionare la tabla de la A la Z toata partea mecanica as dori sa o fac cat mai noua si sa-i pastrez aspectul clasic fara nici un kit , poate ceva jante dar tot de urs bbs rz parca (cross spoke) pe 15 si sa o cobor mai mult . in rest stock fara transplant de motor fara nimic prefer sa bag bani in acest 1.6 desi ar merge un 2.0 dar na prima masina din viata mea si vreau sa ramana stock..Tristetea mea ce mai mare e ca nu am bani mai bine zis timp sa muncesc ca sa o pot face si ma doare sufletul cand o vad cu pete de rugina pe ea si ca abia mai fac rost de cate un ban sa-i cumpar o piesa si aia din vanzarea anumitor obiecte personale. Masina merge bine sunt multumit de ea inca nu am avut probleme cu ea sa ma lase in drum.Se comporta frumos la drum sta bine pe viraje si e o placere sa o conduci . Nu`s genu de om sa abuzez de o masina nu am dat burn nu am dat cercuri si nici nu am degand sa dau sau sa fac chiar ma gandesc unde sa-l garez la iarna sa nu stea in frig. Atasez cateva poze cu masina dupa o spalatorie cu o saptamana inainte sa o gasesc lovita . Sanatate sa fie si o sa-l fac ca nou.
elvislorin
Oct 30 2011, 11:01 PM
welcome to the club...capul sus...in timp o sa le rezolvi pe toate
Halogen
Oct 30 2011, 11:06 PM
Mersi..da sa termin scoala mai am cateva luni si pe urma direct la munca strans bani (in cel mai rau caz credit ) refacut cap coada ... si poate raman ceva bani de un e21
xox
Oct 31 2011, 12:45 AM
Arata foarte bine (cel putin in poze - par a fi in conditie buna) si cu jantele astea, care-s tot model stock. Mie chiar mi se pare ca-i ok asa cum e.
Are cam tot ce ar trebui sa aiba la prima vedere si cam toate cad ok. Iarasi, cel putin in poze.
Cred ca mai degraba lucrezi putin la interior decat la jante

Just my 2 cents.
tomado e28 owner
Oct 31 2011, 08:44 AM
Nu are sens sa faci credit pentru a restaura masina

O refaci in timp, putin cate putin, mai vin si idei pe parcurs

Sa o folosesti sanatos!
Halogen
Oct 31 2011, 04:10 PM
la exterior arata bine sa zicem acceptabil

la interior nu am ce sa fac mai mult de atat ,plansa aia am prinso dupa 3 saptamani cand am luat-o ca ma pus al de sus si am facut curat la pedalier si am dat aia jos si nu am mai stiut sa o pun la loc si am lasato asa , am crezut ca am stricato..pana a venit tata si in 2 minute era la loc , imi lipsea si acel surub de plastic care era sub volan...dar pentru siguranta am prinso cu un soricel de o cutiuta , nu de alta dar am auzit cazuri cand a picat in mers si nu prea e o senzatie placuta

doar scaunu e franjurit un pic dar am pus 2 huse pe ele sa le protejez

, da cam ai dreptate referitor la bani dar as lua o masina mica de oras ca eu folosesc ursu mai mult pentru deplasari inafara bucurestiului si ceva cumparaturi prin oras atat ..
TiL
Oct 31 2011, 07:10 PM
ursu e deja o masina cat de cat mica, daca e sa comparam cu pocitaniile de clasa mini care se gasesc acum pe piata.
Motorul 1.6 e si el ok nu consuma cine stie ce. Daca iei alta masina de oras, ar trebui sa fie tico sau ceva dizel, ca sa conteze la buzunar

Acum depinde cat iti permiti si ce vrei de la masina, dar din cate vad, cred ca ti-ar fi mai bine sa folosesti banii pentru urs decat sa mai iei un fier. Ingrijeste-l bine, ia-i cauciucuri bune, mergi cu grija si-o sa te faca fericit.
Daca vrei s-o faci perfecta, ca noua, si-ti permiti, atunci ia alta masina si pastreaz-o pe asta de WE.
Halogen
Oct 31 2011, 07:23 PM
QUOTE (TiL @ Oct 31 2011, 07:10 PM)

ursu e deja o masina cat de cat mica, daca e sa comparam cu pocitaniile de clasa mini care se gasesc acum pe piata.
Motorul 1.6 e si el ok nu consuma cine stie ce. Daca iei alta masina de oras, ar trebui sa fie tico sau ceva dizel, ca sa conteze la buzunar

Acum depinde cat iti permiti si ce vrei de la masina, dar din cate vad, cred ca ti-ar fi mai bine sa folosesti banii pentru urs decat sa mai iei un fier. Ingrijeste-l bine, ia-i cauciucuri bune, mergi cu grija si-o sa te faca fericit.
Daca vrei s-o faci perfecta, ca noua, si-ti permiti, atunci ia alta masina si pastreaz-o pe asta de WE.
ideea e ca eu as vrea sa pastrez aceasta masina cat mai mult si nu as dori sa o vand nici o data

ma oftic ca nu am garaj dar na ...sincer nu mi se pare o masina mica cel putin asa consider eu nu am avut probleme cu bagajele nici o data singuru lucru care ma cam deranjeaza este ca atunci cand pun mai multe bagaje se cam lasa spatele jos si zici ca e salupa probabil telescoapele duse sau arcurile ,am inteles ca ar fi un cetatean care intareste amortizoarele prin bucuresti si care se ocupa numa cu asa ceva am sa-i fac o vizita vineri sa scap de problema asta ca e deranjant

am o mare dilema...am 400 RON care nu stiu in ce sa-i bag .. daca e sa cumpar 2 aripi dau 300 de ron pe ele si le cumpar si nu pot face nimic cu ele ca nu am bani sa le vopsesc , as putea sa schimb discurile pe spate + placute ca tot am sunetu ala de frecat tabla pe tabla, as mai vrea sa montez o alarma care am luat-o din real la oferta

120 RON alarma+ inchidere centralizata as vrea sa montez doar alarma ca dau prea mult (am fost in vitan 150 ron montat alarma si cine stie cat mai cere si pe inchiderea centralizata) am gasit buji NGK Iridium la 160 RON as vrea sa ridic toba ca traseul e cam jos... sincer nu stiu in ce sa bag bani as vrea sa iau aripile alea sa le tin frumos si cand mai fac rost de bani sa le schimb dar tot o data as vrea sa scap de sunetu ala de harjait pe spate ...
TiL
Oct 31 2011, 07:54 PM
pe spate ai discuri sau tamburi?
Trebuie verificat , daca sunt tamburi, daca sunt reglati bine sau prea stransi si merge putin infranat. Nu se incinge roata la durum?
Alarma mi se pare o prostie, la orice masina. Singura parte buna a ei ar fi inchiderea centralizata din telecomanda, dar alarma sucks. Poate te trezesti intr-o dimineata si cu bateria golita din cauza ei.
Eu in ce as investi.... in mecanica sa fie buna, acolo unde e nevoie. Nu rezolvi problema cu salupa daca intaresti amortizoarele, sau rezolvi prea putin. Arcurile ar trebui intarite. Dar din cate am vazut, asta-i beleaua lor, se lasa cam mult pe spate cand le incarci. Si E30 si E28, presupun ca si celelalte. Deci, n-as considera-o o problema decat daca e grav si trebuiesc alte arcuri. Amortizoarele sa fie bune, sa nu se balanseze masina.
Sugestii de tuning, la colegi, ca eu n-am facut. De ex, poti sa tai putin din arc, sa se scurteze si sa se intareasca in acelasi timp. cumulat cu amortizor reincarcat/intarit, iese ceva misto.
Halogen
Oct 31 2011, 08:26 PM
QUOTE (TiL @ Oct 31 2011, 07:54 PM)

pe spate ai discuri sau tamburi?
Trebuie verificat , daca sunt tamburi, daca sunt reglati bine sau prea stransi si merge putin infranat. Nu se incinge roata la durum?
Alarma mi se pare o prostie, la orice masina. Singura parte buna a ei ar fi inchiderea centralizata din telecomanda, dar alarma sucks. Poate te trezesti intr-o dimineata si cu bateria golita din cauza ei.
Eu in ce as investi.... in mecanica sa fie buna, acolo unde e nevoie. Nu rezolvi problema cu salupa daca intaresti amortizoarele, sau rezolvi prea putin. Arcurile ar trebui intarite. Dar din cate am vazut, asta-i beleaua lor, se lasa cam mult pe spate cand le incarci. Si E30 si E28, presupun ca si celelalte. Deci, n-as considera-o o problema decat daca e grav si trebuiesc alte arcuri. Amortizoarele sa fie bune, sa nu se balanseze masina.
Sugestii de tuning, la colegi, ca eu n-am facut. De ex, poti sa tai putin din arc, sa se scurteze si sa se intareasca in acelasi timp. cumulat cu amortizor reincarcat/intarit, iese ceva misto.
Pe spate am discuri si parca au un mic sant pe ele adica eu asa cred ca sunt placutele uzate si discurile...sa nu fie din diferential sa nu mai aiba ulei eu stiu alarma am cumparato de frica sa nu se mai intample vreo experienta de genu sa loveasca masina si sa fuga cum am patit si acum ....m-am lasat pe portbagaj si cam danseaza adica misca asa zici ca apesi pe ceva de guma e foarte moale...
tomado e28 owner
Oct 31 2011, 11:10 PM
Daca se lasa tare cand urca cineva in spate sau la bagaje, 100% arcurile sunt de vina. Asa am patit si eu, rezolvarea a fost achizitionarea de arcuri noi. Acum sta bine masina, am mers cu ea plina, pasageri+bagaje si n-au fost probleme, lucru imposibil inainte. In schimb m-am ales cu un scartait din cauza "priceperii" mele cand le-am montat.
Te pricepi cat de cat la mecanica auto?

Eu am e28-ul de la 19 ani si m-a calificat intre timp

Putina inclinatie si ambitie sa ai... Altfel, gaura la buzunar...
Mecanica la urs/E28 e foarte simpla, poate sa o invete in timp.
Si eu am arcuri noi, am carat prin ucraina 5 pasageri+sofer si portbagaj plin ochi, a rezistat bine. Dar tot mi se pare ca se lasa destul de mult cand pun chestii in portbagaj. E din cauza constructiei, cu portbagaj lung, dus mult in spatele puntii spate. Efectul de parghie mareste incarcarea pe puntea spate.
Halogen, spor la lucru! Sau treci pe la Interceptor pentru o revizie.
Halogen
Nov 1 2011, 03:38 PM
am ceva inclinatie spre mecanica nu sunt afon dar am o retinere...de mic cand ma jucam si ma puneam sa "repar eu " stricam mai rau lucrurile..si acum sunt cam la fel mi-e frica sa-mi bag mainile sa nu stric mai rau fiind si prima masina din viata mea

am vazut un tutorial cum se schimba placutele nu e asa de greu si am sa-l urmez dar la arcuri nu ma bag e peste limita mea
La arcuri e foarte simplu, nu stiu daca iti trebuie presa. Cred ca la placute e mai multa filosofie.
tomado e28 owner
Nov 1 2011, 08:20 PM
Dap, schimbarea arcurilor e printre cele mai simple operatiuni. La e28 te chinui rau fara presa. La e30 nu mai stiu.
la E28 pe spate, n-am avut nevoie de presa. Pe fata, da.
Halogen
Nov 1 2011, 09:08 PM
am vorbit cu iorgos sa cumpar de la el placute pentru spate sa vad ce mai cumpar..am renuntat la aripi pana la vara..poate reusesc sa scap si de fasaitu ala de la toba si sa o ridic mai mult , am observat ca cele 2 coliere care tin toba finala sunt sudate efectiv pe toba

) si am gasit sa cumpar colierele alea dar creca nu cuprind toba finala :| o sa ma uit dupa un set de arcuri spate noi dar mai tari ceva sport dar nu as vrea sa cobor garda la sol
QUOTE (tomado e28 owner @ Oct 31 2011, 11:10 PM)

Daca se lasa tare cand urca cineva in spate sau la bagaje, 100% arcurile sunt de vina. Asa am patit si eu, rezolvarea a fost achizitionarea de arcuri noi. Acum sta bine masina, am mers cu ea plina, pasageri+bagaje si n-au fost probleme, lucru imposibil inainte. In schimb m-am ales cu un scartait din cauza "priceperii" mele cand le-am montat.
Te pricepi cat de cat la mecanica auto?

Eu am e28-ul de la 19 ani si m-a calificat intre timp

Putina inclinatie si ambitie sa ai... Altfel, gaura la buzunar...
ideea e ca as vrea sa lucrez la masina sa nu dau bani la service ca nu ma dau bani afara din casa si culmea e ca mai sunt si la o facultate unde studiez utilaje de constructii , motoare , hidraulica etc dar 92% teorie 8% practica dar daca ma gandesc mai bine practica zero ca nu desfacem nimic , chiar daca strici dar din greseli inveti
am luat si eu arcuri heavy duty cica, le-am montat si nu s-a intamplat nimic. Nici nu stiu daca au facut vre-o diferenta fata de arcurile vechi, stiu doar ca masina se comporta bine acum. As fi vrut s-o ridice de spate, desi altora le place asa, cu fundu jos.
Halogen
Nov 1 2011, 09:38 PM
QUOTE (TiL @ Nov 1 2011, 09:31 PM)

am luat si eu arcuri heavy duty cica, le-am montat si nu s-a intamplat nimic. Nici nu stiu daca au facut vre-o diferenta fata de arcurile vechi, stiu doar ca masina se comporta bine acum. As fi vrut s-o ridice de spate, desi altora le place asa, cu fundu jos.
si de curiozitate cat teau costat arcurile doar sa-mi fac o idee ?
tomado e28 owner
Nov 2 2011, 01:24 AM
350ron m-au costat pe mine, le-am luat in vara, am si pus o poza parca, pe aici pe undeva. Am stricat si eu multe la masina, dar din greseli inveti

Ideea e sa poti face operatiunile ferit de intemperii si fara stres

Sfaturi practice mai poti cere si aici.
LE: am gasit:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=73&st=2028
cam 360 lei am dat si eu pe 2 arcuri, tot Suplex (nu mai auzisem de firma asta) , acum vreo 4 ani.
Halogen
Nov 2 2011, 04:37 PM
am inteles n`am bani pentru ele momentan
Halogen
Nov 11 2011, 01:28 PM
doamne in ce tara tarim si ce ghinion am....mi-au furat oglinda dreapta si cea stanga au incercat sa o fure dar au sparto...si acum nu stiu ce sa ma fac sigla mi-au furat-o aripa mi-au lovito sa ma cac pe ea de tara

.....noroc ca au furat doar sticla de la oglinzi nu cu totu...zici ca`s blestemat acum trebuie sa ma gandesc ce vand ca sa pot pune oglinzile la loc..si sa gasesc pe cineva care se pricepe sa monteze doar sticlele
TiL
Nov 11 2011, 04:38 PM
se monteaza usor, te invatam noi pe privat sau la o intalnire
Halogen
Nov 13 2011, 08:42 PM
cu ajutorul lui mihai oglinda stanga e noua trebuie sa o pun pe dreapta

intrebare maine o sa masorl antigelul cu un densimentru in caz ca e foarte prost as vrea sa-l schimb dar ca idee ce antigel trebuie folosit la urs ? am inteles ca intra 7 litri in instalatia de racire ,in acest moment in vasu de expansiune e antigel verde , hmm G12 e o solutie buna pentru urs ? mersi frumos !
elvislorin
Nov 13 2011, 09:26 PM
pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii
Halogen
Nov 14 2011, 03:46 PM
QUOTE (elvislorin @ Nov 13 2011, 09:26 PM)

pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii
G11 este acel antigel "vechi" care se punea la dacie ? nu de alta dar poate sa-mi aduca tata ceva antigel de la munca dar nu stie marca si alte chesti e verde si atat dar mi-e tarsa sa pun in masina financiar as iesi extrem de ieftin da ma gandesc la reversul medaliei ....bag ceva nu stiu ce e si ma trezesc ca am sarit din lac in put
iorgos
Nov 14 2011, 04:07 PM
QUOTE (Halogen @ Nov 14 2011, 03:46 PM)

QUOTE (elvislorin @ Nov 13 2011, 09:26 PM)

pe vremea cand se faceau ursii, se punea g11...poti sa ii pui si g12 dar dai niste bani in plus...bani pe care ii poti folosi pt alte bube ale masinii
G11 este acel antigel "vechi" care se punea la dacie ? nu de alta dar poate sa-mi aduca tata ceva antigel de la munca dar nu stie marca si alte chesti e verde si atat dar mi-e tarsa sa pun in masina financiar as iesi extrem de ieftin da ma gandesc la reversul medaliei ....bag ceva nu stiu ce e si ma trezesc ca am sarit din lac in put

Antigel-ul G11, este cel albastru sau verde. Corect se punea la "dacie"
Silviu
Nov 18 2011, 08:46 PM
Ce-mi place pe forumul asta ca dupa 28 de posturi nu a fost nici un unul cu "las-o cat mai jos", "pune-i jante cat mai late, ideal Borbet A", "schimba-i motorul"...
Felicitari comunitatii de aici!
elvislorin
Nov 18 2011, 08:50 PM
g11 este acel antigel care se pune in opel, vw, audi, skoda etc fabricate pana la sfarsitul veacului trecut (are etilen-glicol in el si e fara silicati...suficient pt masina ta)...cel din din dacie o fi g10

:)
l.e.: am verificat in tecdoc si spune clar etilen-glicol la lichid racire...iar daca memoria nu ma lasa,si am facut schimburi de ulei si antigel la cateva sute de bmw-uri imediat dupa ce au fost aduse de afara, toate bmw-urile veneau cu antigel de culoare verde-albastruie nu roz (g12)...imi mentin parerea bazandu-ma pe experienta mea...strainii nu puneau din asta daca nu era indicat
elvislorin
Nov 18 2011, 09:04 PM
QUOTE (Silviu @ Nov 18 2011, 08:46 PM)

Ce-mi place pe forumul asta ca dupa 28 de posturi nu a fost nici un unul cu "las-o cat mai jos", "pune-i jante cat mai late, ideal Borbet A", "schimba-i motorul"...
Felicitari comunitatii de aici!
cred ca am trecut multi prin faza aia...dar mai sunt si care au ramas tot acolo
Halogen
Nov 30 2011, 07:15 PM
Am completat cu antigel si l-am verificat cu densimetru si sta la -25 de grade

in rest nimic nou pe la masina

eu as vrea sa pastrez masina asa cum e nu cu kituri eleroane si alte alea si fara abuzuri

pentru distractie si alte chesti mai bine iau o masinuta ieftina si ma joc cu ea
elvislorin
Nov 30 2011, 07:54 PM
hopa...s-a trezit forumul la viata

)...bravo domne
Halogen
Nov 30 2011, 09:11 PM
ma bate un gand...si incerc sa fac rost de bani

sa iau un E21 sa incep sa ma joc la el sa incep sa-mi formez mana , sa dau jos piese sa le montez sa incep sa invat cum sta treaba asta cu tabla si poate cu putin ajutor de la interceptor

sa-l readuc la viata

incerc sa vand ce am si sa strang cum pot...multi imi zic omule ai dejea un urs baga bani in el punei jante kit mtech 2 motor mai mare ....etc dar eu nu vreau kitur si singurele jante care imi plac sunt cele bbs cross spoke 15" atat ...aaa ca o sa ai 2 masini si nu poti investi in amandoua numa descurajari si asa imi plange inima si ma cert si cu marmota ...da iubesc masinile vechi si sunt inebunit dupa ele ...dar sunt tanar totusi inca nu`s inglobat in datorii as putea incerca acest lucru si cand as ajunge la 50 de ani hehe si am 2 raritati in curte

.....aaa ca nu o sa faci nimic si alte alea

de ce cand omu vrea sa faca un bine sau sa incerce sa faca un bine se loveste de rautati pana si marmota imi zice aaa pai e o prostie si sa nu mai zic ca de 2 saptamani ma cert la cutite cu ea

daca ziceam ca iau rechinu ala sa-mi bat joc de el sa-l rup in 2 mai ziceam dar asa cand incerc sa-l pun in miscare ? iara nu e bine...pana mea ps pretu la rechin 1000 ron cica fix ! dar as vrea sa-l lase macar la 800 ron poate cu ocazia sarbatorilor primesc ceva bani de la parinti rude etc nu platesc lumina cablu si internetu si traiesc cu paine si ceai il cumpar

recunosc ca in loc sa iau rechin as putea baga bani in urs si cel mai rau daca e imi achit intretinerea

))
alex230ro
Nov 30 2011, 09:19 PM
ramai la urs pentru moment

asa din poze pare ingrijit,cat despre arcuri poti sa incerci sa cauti sh sau eventual ceva de tunning cu o coborare mai mica(aveam eu niste H&R de urs dar le-am aruncat)
05aBi
Dec 1 2011, 12:01 AM
ai poze cu el ? cu rechinul
Halogen
Dec 1 2011, 12:10 AM
QUOTE (05aBi @ Dec 1 2011, 12:01 AM)

ai poze cu el ? cu rechinul
este la vanatoarea de epave pagina 4 parca are o dunga rosie pe capota la motor ....are 2 gauri in podea in rest la tabla se prezinta bine ! ....care alea 2 gauri se fac usor flex sudat placa de tababla polizat grunduit si vopsit....
Halogen
Dec 1 2011, 01:42 AM
QUOTE (05aBi @ Dec 1 2011, 12:01 AM)

ai poze cu el ? cu rechinul
era la pagina 14 stiam eu ceva cu 4 e de la bere scuze !
fistaccio
Dec 1 2011, 02:53 AM
nu ti ajunge un sac fara fund, vrei 2?, oricum eu sunt pentru, de ce sa nu iti complici situatia...

, glumesc, am fost si eu ca tine, mi a trecut repede, succes cu ursu.
Halogen
Dec 1 2011, 11:01 AM
QUOTE (fistaccio @ Dec 1 2011, 02:53 AM)

nu ti ajunge un sac fara fund, vrei 2?, oricum eu sunt pentru, de ce sa nu iti complici situatia...

, glumesc, am fost si eu ca tine, mi a trecut repede, succes cu ursu.
cand mai multi zic un lucru si sunt trecut prin chestia asta apai te conformezi , am renuntat la idee
Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata

din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie
elvislorin
Dec 2 2011, 12:06 AM
stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin
bartro
Dec 2 2011, 10:39 AM
Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte.
Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp.
Halogen
Dec 2 2011, 10:52 AM
QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 10:39 AM)

Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte.
Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp.
cum as gandi eu ar fi in felul urmator rechinu daca-l cumpar as putea sa-l aduc la socri mei la tara(50 de km spre alexandria) unde il pot pune in curte frumos cu prelata si e in maxima siguranta pana la venirea verii, termin facultatea obtin un job si as avea posibilitati

si mai e o faza stiu ca marmota mea e inebunita dupa automate si ii place si cum arata rechinu " e simpatic " si cam in fiecare weekend merg la tara... na cam asta e principiul meu ,mai bine zis visu meu

dar in realitate se pot intampla multe... da inteleg ca mai bine pun banut pe banut si strang de un rechin functional cu toate actele in regula decat sa iau unu si sa incep sa-l repar...dar unde mai e distractia totusi nu stiu sa dau jos o planetara

eee ramane de vazut si cati banuti raman ....ata problema a expirat asigurarea la urs

tare
bartro
Dec 2 2011, 11:09 AM
Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai?

Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la
poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere.
Ce motorizare are E21?
Halogen
Dec 2 2011, 11:44 AM
QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 11:09 AM)

Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai?

Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la
poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere.
Ce motorizare are E21?
pai inca astept sa strag banuti .... luna asta poate ciupesc de la rude cateceva+ce pun si eu deoparte

dar as vrea sa-i ofer omlui 800 ron sau 600 dar daca omu nu acepta o las balta si ma duc la iorgos sa mai iau ceva piese de urs

, masina are ceva rugina nare itp nare asigurare nare mai nimic cica actele ar fi in regula sunt pe numele lui (fiscal, iar talonu-l nu e pe numele lui ) iar ca motorizare 1.8 Automat

m-am uitat in postul lui tocmai daia zic ca nu merita 10 mil masina, omu vrea 10mil ca sa se scoata cat mai bine sa plateasca impozitu

iar motorul merge destul de prost am vb cu cineva care a fost sa-l vada si a auzit si motoru ca cica ar merge in 3 pistoane

QUOTE (TiL @ Dec 1 2011, 11:24 PM)

Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata

din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie

spatiu e berechet scule si putin ajutor este partea financiara e ff proasta

vedem ce si cum o sa iasa in cel mai rau caz bani intra la urs aripi noi etc . Apropo de o chestie eu nu inteleg de ce pentru ceva pete de rugina pe marginea usilor sau la arcadele aripilor "tinichigii" si vopsitori imi cer o groaza de bani si imi zic ca trebuie sa-mi vopseasca masina de la jumatate in jos...eu nu inteleg...totusi sunt 2 pete de marimea unui ou si ei vor sa vopseasca tot elementu cam asa e treaba e hotie pe fata fara suparare
bartro
Dec 2 2011, 11:45 AM
La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret..
Halogen
Dec 2 2011, 11:51 AM
QUOTE (elvislorin @ Dec 2 2011, 12:06 AM)

stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin
inteleg ca ai pierdut o droaie de bani dar am 2 intrebari ...1) ti-a parut rau ca ai facut alegerea asta ??? si 2) ai vinde masina ca sa-ti recuperezi banuti sau o parte din investitie ?

QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 11:45 AM)

La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret..

sa vedem in inuarie, ca omu e plecat in decembrie

pana atuncea sa vad ce finante strang

da e M10 nu prea reusesc sa-l prind pe om acasa vine destul de tarziu
bartro
Dec 2 2011, 11:54 AM
QUOTE (Halogen @ Dec 2 2011, 11:51 AM)

.. sau o parte din investitie ?

Exact, nu o sa vezi inapoi niciodata ce investit in masina, in caz ca o vanzi.
soare
Dec 14 2011, 01:37 PM
sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.