![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
M-am decis sa pun si eu poze cu masina pe forum si o mica descriere ,este vorba de un bmw e30 din 09/1990 motor 1.6 m40 100cp , sunt al doilea propietar in tara.
Masina are doar oglinzi electrice si atat...are ceva probleme sa le zic minore ...toba fasaie pe dedesubt la o imbinare ceva , pete de rugina pe la aripipile din spate praguri usi , o aripa dreapta care e zgariata si e mancata de rugina jos la prag... semi fusta e luata de rugina , fusta are o pozitie ciudata bara fata nu e prinsa in suportul din stanga ,recent mi-am gasit masina in parcare lovita nu stiu de catre cine ...prinde orbu scoatei ochi ![]() spre uimirea mea masina inca are luciu pe ea..restu se vede in poze . pentru viitor mi-as dori o reconditionare la tabla de la A la Z toata partea mecanica as dori sa o fac cat mai noua si sa-i pastrez aspectul clasic fara nici un kit , poate ceva jante dar tot de urs bbs rz parca (cross spoke) pe 15 si sa o cobor mai mult . in rest stock fara transplant de motor fara nimic prefer sa bag bani in acest 1.6 desi ar merge un 2.0 dar na prima masina din viata mea si vreau sa ramana stock..Tristetea mea ce mai mare e ca nu am bani mai bine zis timp sa muncesc ca sa o pot face si ma doare sufletul cand o vad cu pete de rugina pe ea si ca abia mai fac rost de cate un ban sa-i cumpar o piesa si aia din vanzarea anumitor obiecte personale. Masina merge bine sunt multumit de ea inca nu am avut probleme cu ea sa ma lase in drum.Se comporta frumos la drum sta bine pe viraje si e o placere sa o conduci . Nu`s genu de om sa abuzez de o masina nu am dat burn nu am dat cercuri si nici nu am degand sa dau sau sa fac chiar ma gandesc unde sa-l garez la iarna sa nu stea in frig. Atasez cateva poze cu masina dupa o spalatorie cu o saptamana inainte sa o gasesc lovita . Sanatate sa fie si o sa-l fac ca nou. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
welcome to the club...capul sus...in timp o sa le rezolvi pe toate
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Mersi..da sa termin scoala mai am cateva luni si pe urma direct la munca strans bani (in cel mai rau caz credit ) refacut cap coada ... si poate raman ceva bani de un e21 ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Arata foarte bine (cel putin in poze - par a fi in conditie buna) si cu jantele astea, care-s tot model stock. Mie chiar mi se pare ca-i ok asa cum e.
Are cam tot ce ar trebui sa aiba la prima vedere si cam toate cad ok. Iarasi, cel putin in poze. Cred ca mai degraba lucrezi putin la interior decat la jante ![]() This post has been edited by xox: Oct 31 2011, 12:46 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nu are sens sa faci credit pentru a restaura masina
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
la exterior arata bine sa zicem acceptabil ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
ursu e deja o masina cat de cat mica, daca e sa comparam cu pocitaniile de clasa mini care se gasesc acum pe piata.
Motorul 1.6 e si el ok nu consuma cine stie ce. Daca iei alta masina de oras, ar trebui sa fie tico sau ceva dizel, ca sa conteze la buzunar ![]() Acum depinde cat iti permiti si ce vrei de la masina, dar din cate vad, cred ca ti-ar fi mai bine sa folosesti banii pentru urs decat sa mai iei un fier. Ingrijeste-l bine, ia-i cauciucuri bune, mergi cu grija si-o sa te faca fericit. Daca vrei s-o faci perfecta, ca noua, si-ti permiti, atunci ia alta masina si pastreaz-o pe asta de WE. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
ursu e deja o masina cat de cat mica, daca e sa comparam cu pocitaniile de clasa mini care se gasesc acum pe piata. Motorul 1.6 e si el ok nu consuma cine stie ce. Daca iei alta masina de oras, ar trebui sa fie tico sau ceva dizel, ca sa conteze la buzunar ![]() Acum depinde cat iti permiti si ce vrei de la masina, dar din cate vad, cred ca ti-ar fi mai bine sa folosesti banii pentru urs decat sa mai iei un fier. Ingrijeste-l bine, ia-i cauciucuri bune, mergi cu grija si-o sa te faca fericit. Daca vrei s-o faci perfecta, ca noua, si-ti permiti, atunci ia alta masina si pastreaz-o pe asta de WE. ideea e ca eu as vrea sa pastrez aceasta masina cat mai mult si nu as dori sa o vand nici o data ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Oct 31 2011, 07:34 PM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
pe spate ai discuri sau tamburi?
Trebuie verificat , daca sunt tamburi, daca sunt reglati bine sau prea stransi si merge putin infranat. Nu se incinge roata la durum? Alarma mi se pare o prostie, la orice masina. Singura parte buna a ei ar fi inchiderea centralizata din telecomanda, dar alarma sucks. Poate te trezesti intr-o dimineata si cu bateria golita din cauza ei. Eu in ce as investi.... in mecanica sa fie buna, acolo unde e nevoie. Nu rezolvi problema cu salupa daca intaresti amortizoarele, sau rezolvi prea putin. Arcurile ar trebui intarite. Dar din cate am vazut, asta-i beleaua lor, se lasa cam mult pe spate cand le incarci. Si E30 si E28, presupun ca si celelalte. Deci, n-as considera-o o problema decat daca e grav si trebuiesc alte arcuri. Amortizoarele sa fie bune, sa nu se balanseze masina. Sugestii de tuning, la colegi, ca eu n-am facut. De ex, poti sa tai putin din arc, sa se scurteze si sa se intareasca in acelasi timp. cumulat cu amortizor reincarcat/intarit, iese ceva misto. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
pe spate ai discuri sau tamburi? Trebuie verificat , daca sunt tamburi, daca sunt reglati bine sau prea stransi si merge putin infranat. Nu se incinge roata la durum? Alarma mi se pare o prostie, la orice masina. Singura parte buna a ei ar fi inchiderea centralizata din telecomanda, dar alarma sucks. Poate te trezesti intr-o dimineata si cu bateria golita din cauza ei. Eu in ce as investi.... in mecanica sa fie buna, acolo unde e nevoie. Nu rezolvi problema cu salupa daca intaresti amortizoarele, sau rezolvi prea putin. Arcurile ar trebui intarite. Dar din cate am vazut, asta-i beleaua lor, se lasa cam mult pe spate cand le incarci. Si E30 si E28, presupun ca si celelalte. Deci, n-as considera-o o problema decat daca e grav si trebuiesc alte arcuri. Amortizoarele sa fie bune, sa nu se balanseze masina. Sugestii de tuning, la colegi, ca eu n-am facut. De ex, poti sa tai putin din arc, sa se scurteze si sa se intareasca in acelasi timp. cumulat cu amortizor reincarcat/intarit, iese ceva misto. Pe spate am discuri si parca au un mic sant pe ele adica eu asa cred ca sunt placutele uzate si discurile...sa nu fie din diferential sa nu mai aiba ulei eu stiu alarma am cumparato de frica sa nu se mai intample vreo experienta de genu sa loveasca masina si sa fuga cum am patit si acum ....m-am lasat pe portbagaj si cam danseaza adica misca asa zici ca apesi pe ceva de guma e foarte moale... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca se lasa tare cand urca cineva in spate sau la bagaje, 100% arcurile sunt de vina. Asa am patit si eu, rezolvarea a fost achizitionarea de arcuri noi. Acum sta bine masina, am mers cu ea plina, pasageri+bagaje si n-au fost probleme, lucru imposibil inainte. In schimb m-am ales cu un scartait din cauza "priceperii" mele cand le-am montat.
![]() Te pricepi cat de cat la mecanica auto? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mecanica la urs/E28 e foarte simpla, poate sa o invete in timp.
Si eu am arcuri noi, am carat prin ucraina 5 pasageri+sofer si portbagaj plin ochi, a rezistat bine. Dar tot mi se pare ca se lasa destul de mult cand pun chestii in portbagaj. E din cauza constructiei, cu portbagaj lung, dus mult in spatele puntii spate. Efectul de parghie mareste incarcarea pe puntea spate. Halogen, spor la lucru! Sau treci pe la Interceptor pentru o revizie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am ceva inclinatie spre mecanica nu sunt afon dar am o retinere...de mic cand ma jucam si ma puneam sa "repar eu " stricam mai rau lucrurile..si acum sunt cam la fel mi-e frica sa-mi bag mainile sa nu stric mai rau fiind si prima masina din viata mea
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La arcuri e foarte simplu, nu stiu daca iti trebuie presa. Cred ca la placute e mai multa filosofie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Dap, schimbarea arcurilor e printre cele mai simple operatiuni. La e28 te chinui rau fara presa. La e30 nu mai stiu.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
la E28 pe spate, n-am avut nevoie de presa. Pe fata, da.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am vorbit cu iorgos sa cumpar de la el placute pentru spate sa vad ce mai cumpar..am renuntat la aripi pana la vara..poate reusesc sa scap si de fasaitu ala de la toba si sa o ridic mai mult , am observat ca cele 2 coliere care tin toba finala sunt sudate efectiv pe toba
![]() Daca se lasa tare cand urca cineva in spate sau la bagaje, 100% arcurile sunt de vina. Asa am patit si eu, rezolvarea a fost achizitionarea de arcuri noi. Acum sta bine masina, am mers cu ea plina, pasageri+bagaje si n-au fost probleme, lucru imposibil inainte. In schimb m-am ales cu un scartait din cauza "priceperii" mele cand le-am montat. ![]() Te pricepi cat de cat la mecanica auto? ![]() ![]() ideea e ca as vrea sa lucrez la masina sa nu dau bani la service ca nu ma dau bani afara din casa si culmea e ca mai sunt si la o facultate unde studiez utilaje de constructii , motoare , hidraulica etc dar 92% teorie 8% practica dar daca ma gandesc mai bine practica zero ca nu desfacem nimic , chiar daca strici dar din greseli inveti ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
am luat si eu arcuri heavy duty cica, le-am montat si nu s-a intamplat nimic. Nici nu stiu daca au facut vre-o diferenta fata de arcurile vechi, stiu doar ca masina se comporta bine acum. As fi vrut s-o ridice de spate, desi altora le place asa, cu fundu jos. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am luat si eu arcuri heavy duty cica, le-am montat si nu s-a intamplat nimic. Nici nu stiu daca au facut vre-o diferenta fata de arcurile vechi, stiu doar ca masina se comporta bine acum. As fi vrut s-o ridice de spate, desi altora le place asa, cu fundu jos. si de curiozitate cat teau costat arcurile doar sa-mi fac o idee ? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
350ron m-au costat pe mine, le-am luat in vara, am si pus o poza parca, pe aici pe undeva. Am stricat si eu multe la masina, dar din greseli inveti
![]() ![]() LE: am gasit: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=73&st=2028 This post has been edited by tomado e28 owner: Nov 2 2011, 01:27 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 01:48 PM |